loading...

شرکت بازرگانی بارمان

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 دوشنبه 03 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

 محوطه سازی و فضاهای سبز 

 

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، فضاهای سبز «تمام زمین های شهری پوشیده از پوشش گیاهی از هر نوعی هستن». فضای سبز شامل درختان خیابان، باغ ها، پارک ها، محوطه سازی اطراف ساختمان ها، زمین های ورزشی، تخت های گل، حوضچه ها، ورودی های سبز، بام های سبز، گیاهان فردی و غیره میشه.

فضاهای سبز مزایای مالی بلندمدت و همچنین منافع اجتماعی و زیست محیطی رو به همراه داره. فضاهای سبز می تونن بر سلامت جسمانی انسان تأثیر مثبت بذارن.

پوشش گیاهی مواد شیمیایی رو حذف می کنه و ذرات معلق، دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد و مونوکسید کربن رو از هوا فیلتر می کنه. آلودگی صوتی که می تونه با ایجاد استرس به رفاه عمومی افراد آسیب برسونه، از طریق فضاهای سبز کم میشه.

گیاهان صدا رو کمتر می کنن، که ممکنه آرامش رو برای ساکنان ایجاد کنه. سایر فواید سلامت جسمانی رو میشه با تماشای طبیعت، بودن در اون یا نزدیک بودن به اون ایجاد کرد.

در یه مطالعه  اخیر نتایج نشون داده که افرادی که با طبیعت تعامل دارن، احساس انرژی بیشتری دارن. در مطالعه ای بر روی بیماران بیمارستانی، افرادی که به پنجره ای با دید درختان اختصاص داده شده بودن، به داروهای مسکن کمتری نیاز داشتن، سریع تر بهبود یافتن و سریع تر از اون هایی که پنجره نداشتن یا فقط دید دیوار آجری داشتن، مرخص شدن.

باغ های شفابخش در کلینیک های پزشکی بزرگ در سراسر جهان در حال افزایش هستن. علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روان رو میشه با افزودن فضای سبز نیز بهبود بخشید.

مسائل مربوط به سلامت روان می تونه منجر به از دست دادن شغل، از دست دادن ارتباط با همسالان، دوستان و خانواده، بی ثباتی در محل سکونت و مسائل مربوط به اجرای قانون شه.

با حفظ سلامت روان از طریق فضاهای سبز میشه از این موقعیت های منفی جلوگیری کرد. فضاهای سبز با امکان اجتماعی شدن، انسجام جامعه، ایجاد رابطه و ایجاد مهلت برای افرادی که در معرض استرس هستن، بر سلامت روان تأثیر مثبت می ذاره.

این فضاها همچنین افراد رو به پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری تشویق می کنه که به کاهش استرس و افسردگی کمک می کنه. قرار گرفتن در معرض فضای سبز می تونه خلاقیت، بهره وری و عملکرد رو افزایش بده. فضاهای سبز به مبارزه با گرمای شهری کمک می کنن، موضوعی که از طریق شهرنشینی رو به رشد و حذف پوشش طبیعی زمین در حال افزایش هس.

مسائل گرما جوامع رو آزار میده و منجر به مشکلات دیگری مانند افزایش آلاینده های هوا، خطر بیماری یا مرگ و میر در جمعیت های مستعد و افزایش مراجعات به بیمارستان در زمان گرمای شدید میشه.

فضاهای سبز می تونن سایه ایجاد کنن، تابش خورشید رو منحرف کنن و به جو رطوبت اضافه کنن. رنگین پوستان بیشتر در معرض گرما هستن. آسیب پذیری گرما به میزان احتمال آسیب پذیری فرد در دوره های هوای گرم هس. در ایالات متحده، میزان مرگ و میر در طول موج گرما در جوامع اقلیت بیشتر هس.

بین سال‌های 2005 تا 2015، بیماری‌های مربوط به گرما برای آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار 67 درصد، برای اسپانیایی‌ها 63 درصد و برای سفیدپوستان 27 درصد افزایش یافته. این موضوع مختص آمریکا نیس.

در استرالیا، 37 درصد از افرادی که در طول موج گرما به دلیل بیماری های ناشی از گرما در بیمارستان بستری شدن، در استرالیا متولد نشدن، حتی اگر تنها 25 درصد از جمعیت شهر در خارج از کشور متولد شدن. در بریتانیا، جوامع اقلیت چهار برابر بیشتر در مناطق آسیب پذیر از گرما زندگی می کنن.

علاوه بر مزایای اجتماعی، فضای سبز برای محیط زیست نیز مفیده. اونا به حیوانات اجازه میدن تا با خیال راحت در محیط های شهری حرکت کنن و همچنین سرپناهی فراهم می کنن.

این به تنوع زیستی کمک می کنه و به گونه ها اجازه میده در مناطقی که در غیر این صورت نمی تونستن رشد کنن. گیاهان غذایی رو پرورش میدن که حیوانات و انسان ها به طور یکسان می تونن بخورن.

فضای سبز همچنین به جذب کربن با جذب یه درخت در هر سال 25 کیلوگرم CO2 کمک می کنه. در مواقع بارندگی شدید، فضاهای سبز نیز می تونن آب روا برای تغذیه گیاهان جذب کنن و به کاهش رواناب آب طوفان کمک کنن.

در خارج از محیط‌های شهری، این امر با جنگل‌های حرا دیده میشه که جریان آب رو کند می‌کنن و از خطوط ساحلی در هنگام طوفان محافظت می‌کنن.

چطور فضاهای سبز رو ایجاد کنیم؟

فضاهای سبز رو میشه در انواع مختلف فضا ایجاد کرد، از جمله زمین های خالی که کم استفاده هستن یا کاملاً بلااستفاده هستن. دولت، سازمان‌های غیرانتفاعی یا نهادهای خصوصی می‌تونن این قطعات زمین رو خریداری کرده و تا زمانی که قوانین منطقه‌بندی اجازه بده، اونارو به فضای سبز تبدیل کنن.

جلب حمایت جامعه برای پروژه های جدید فضای سبز می تونه مقامات محلی رو تشویق کنه تا از این پروژه ها حمایت کنن. این رو میشه از طریق پخش کمپین ها و طومارها، برنامه های آموزشی و رویدادهای عمومی، ایجاد مشارکت با سازمان ها و دریافت پوشش رسانه ای انجام داد.

فضاهای سبز رو میشه به خونه خود اضافه کرد تا کیفیت هوای داخل خانه رو بهبود ببخشه و سلامت روان رو تقویت کنه. به سادگی گیاهانی رو انتخاب کنین که با سطح تجربه باغبانی شما مطابقت دارن و اونارو در هر کجا که مناسب می دونین نگه دارین.

اگر فضای بیرونی دارین، می تونین با افزودن گیاهان بومی محل زندگی خود، جلو یا حیاط پشتی خود رو به فضای سبز تبدیل کنین. در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستن، از تکنیک‌های  xeriscaping استفاده کنین. این نوع باغبانی نیازی به آبیاری نداره.

با فرمت ها و انواع گیاهان مختلف بازی کنین تا بهترین ترتیب رو برای فضای خود داشته باشین. انجام تنظیمات در مکانی که زندگی می کنین، گزینه ای عالی برای کسانی که در خونه کار می کنن یا دسترسی نزدیک به پارک های روباز ندارن.

اگر در دفتر کار می کنین، می تونین فضای سبز رو نیز در اون جا ایجاد کنین. گیاهان می تونن روی میز شما بنشینن یا فضاهای کاری رو زیبا کنن تا کارکنان همکار بتونن از اوتا لذت ببرن.

همچنین ممکنه محل کار خود رو تشویق کنین تا در یه بام سبز یا باغ روی پشت بام سرمایه گذاری کنین. بام های سبز می تونن باعث کاهش استفاده در سیستم های گرمایش و سرمایش، تهویه و تهویه مطبوع شن و به طور موثر طول عمر اونا رو افزایش بده.

باغ های اجتماعی رو میشه در زمین های کم استفاده ایجاد کرد. این می تونه مناطقی رو که قبلاً توسط زباله اشغال شده بود یا فقط بایر بودن، زیبا کنه.

شهروندان محلی می تونن به پرورش گیاهان، میوه ها و سبزیجات برای آوردن به خانه کمک کنن و مردم رو تشویق به خوردن غذاهای تازه و سالم کنن.

باغ ها همچنین می تونن با گرد هم آوردن افراد با علایق مشابه، حس اجتماعی رو تقویت کنن. کسانی که اطلاعات کمی در مورد باغبانی دارن، از جوانان تا بزرگسالان، می تونن از طریق کار عملی در مورد اون بیشتر یاد بگیرن.

در دوران افزایش شهرنشینی، توجه به فضاهای سبز اهمیت بیشتری پیدا می کنه. فضاهای سبز مزایای بی شماری مانند بهبود کیفیت هوا، کاهش اثر جزیره گرمایی، بهبود سلامت روانی و جسمی و افزایش تنوع زیستی رو به همراه داره.

با این حال، این مزایا همیشه به طور مساوی توزیع نمی شن، به ویژه در مناطقی که فضای سبز کمیاب هس. با اولویت بندی ایجاد فضای سبز در این مناطق، می تونیم اطمینان حاصل کنیم که افراد بیشتری به این مزایا دسترسی دارن.

در مجموع، با اولویت‌بندی ایجاد فضاهای سبز در مناطقی که در حال حاضر فاقد اون هستن، میشه در جهت توزیع عادلانه‌تر مزایای اونا و ایجاد شهرهای زیست‌پذیر و پایدار برای همه تلاش کرد.

طراحی ایوان سبز

عمدتا بایستی گفته شه که هدف از ایوان سبز، نزدیکی بیشتر به طبیعت و محیط هس. اگر ایوان به نحو مناسب و مطلوب طراحی و همچنین گیاهان مناسبی برای اون انتخاب شن میشه در طول سال یه فستیوال دراز مدت از رنگ های مختلف پدید آورد.

شما هم می تونین با طراحی درست ایوان خود، انتخاب درست گل و گیاه، افزودن مبلمان درست، رنگ آمیزی مناسب، افزودن وسایل جانبی مقتضی و… آن را متحول کنین و از اون در طراوت و خنکای دل‌انگیز روزهای بهاری، گرمای دلچسب تابستان، خیال‌انگیزی پاییز و شکوه زمستان ‌‌نهایت استفاده رو کنین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 پنجشنبه 30 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

تهیه محتوا (Content Creation)

چه به تازگی بازاریابی محتوا را شروع کردین و یا این که مدتیه که از همین رویکرد استفاده می کنین، بازنگری به برنامه استراتژی محتوای خود و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه شما ضرری نداره.

استراتژی محتوا چیه؟

استراتژی محتوا برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و مدیریت محتواس. یه استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف رو جذب و درگیر می‌کنه و نیازهای اونا رو در حین پیشبرد اهداف تجاری برآورده می‌کنه.

باید اهداف کسب و کار شما شامل افزایش آگاهی از برند باشه. برای رسیدن به این هدف، ممکنه یه استراتژی محتوا که بر SEO تمرکز داره، برای افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و افزایش ترافیک به سمت محصولات یا خدمات خود، اجرا کنین.

صاحبان کسب و کار جدید ممکنه تصور کنن که یه استراتژی محتوا برای داشتن یه استراتژی خوبه، اما ضروری نیس. با این حال، تولید محتوای با کیفیت بالا می تونه در ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید و موفقیت در طولانی مدت بسیار ارزشمند باشه.

در اصل، یه استراتژی محتوای خوب پایه و اساس مراحل جذب و لذت شما در سفر خریداره که از چارچوب بازاریابی درونگرا پیروی می کنه. همراه با جذب مشتریان بالقوه برای برند خود، می تونین از یه استراتژی محتوا برای فعال سازی فروش و رضایت مشتری استفاده کنین.

به علاوه، با توجه به اینکه 70 درصد از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنن، ایجاد یه استراتژی محتوای خوب برای رقابت در صنعت شما بسیار مهمه.

چگونه یه چارچوب استراتژی محتوا ایجاد کنیم؟

  • هدف خود رو مشخص کنین.
  • انجام تحقیقات شخصیتی
  • ممیزی محتوا رو اجرا کنین.
  • یه سیستم مدیریت محتوا رو انتخاب کنین.
  • نوع محتوایی رو که می خواین ایجاد کنین مشخص کنین.
  • ایده های محتوای طوفان فکری
  • محتوای خود رو منتشر و مدیریت کنین.

1. هدف خود رو مشخص کنین.

هدف شما از تدوین برنامه بازاریابی محتوا چیه؟ چرا می خواین محتوا تولید کنین و یه برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنین؟

ممکنه بدیهی به نظر برسه، اما این سوالات هسته اصلی یه استراتژی محتوای مفید هستن. به اهداف تجاری سطح بالا، یادداشت‌های جلسات و یادداشت‌های تیم خود نگاه کنین، سپس تحقیقات انفرادی انجام بدین تا مطمئن بشید که اهداف شما قدرت ماندگاری دارن.

اهداف رو بر اساس اولویت سازماندهی کنین.

هنگامی که فهرستی از اهداف تهیه کردین، اونارو از بیشترین تا کم اهمیت ترین رتبه بندی کنین. این می تونه به شما کمک کنه تصمیم بگیرین کدام بخش از استراتژی شما نیاز فوری هس و کدام بخش برای اقدام طولانی مدته. این مرحله همچنین می‌تونه به سؤالات منابع در مراحل بعدی کمک کنه.

از چارچوب SMART برای تعریف اهداف استفاده کنین.

چارچوب SMART می تونه به شما کمک کنه تا اهداف کلان رو مشخص تر و قابل اجراتر کنین. قبل از شروع برنامه ریزی، اهداف خود رو بشناسین، در این صورت زمان آسون تری برای تعیین بهترین استراتژی خود خواهید داشت.

2. تحقیقات پرسونا انجام بدین.

برای توسعه یه برنامه موفق، باید به وضوح مخاطبان هدف محتوای خود رو تعریف کنین - که به عنوان شخصیت خریدار شما نیز شناخته میشه. این بخش مهمی از مرحله برنامه ریزی استراتژی محتواس.

این امر به ویژه برای کسانی که تازه وارد بازاریابی شدن بسیار مهمه. با شناخت مخاطبان هدف خود، می‌تونین محتوای مرتبط‌ تر و ارزشمندتری تولید کنین که بخوان اونا رو بخونن و به اون تبدیل کنن.

جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل اونا برای یافتن الگوها.

اگر از قبل شخصیت‌های تعریف‌شده ندارین، باید داده‌های خود رو تجزیه و تحلیل کنین تا بفهمین برای چه کسانی می‌خواین محتوا ایجاد کنین و انواع محتوایی که اونا از اون لذت می‌برن.

این پست نکات مفیدی برای نحوه ایجاد پرسونای خریدار با استفاده از داده های خود داره. همانطور که معیارهایی مانند گرایش های تماس و جمعیت شناسی رو تجزیه و تحلیل می کنین، ابتدا سرنخ های خود رو بر اساس وجه اشتراک اونا گروه بندی کنین.

سپس، برای یافتن شباهت های دیگر، به این گروه ها دقت کنین.

از تحقیقات خود برای اصلاح شخصیت های خریدار استفاده کنین.

اگر شما یه بازاریاب با تجربه هستین، ممکنه هدف شما تغییر کرده باشه. آیا می خواین گروه جدیدی از افراد رو هدف قرار بدین یا بازار هدف فعلی خود رو گسترش بدین؟ آیا می خواین همان مخاطبان هدف رو حفظ کنین؟

بررسی مجدد پارامترهای مخاطب با انجام تحقیقات بازار در هر سال برای رشد مخاطبان شما بسیار مهمه. نگاهی دقیق‌تر به بخش‌های مشتریان فعلی‌تان نیز می‌تونه به شما در اصلاح پرسونا کمک کنه.

3. ممیزی محتوا رو اجرا کنین.

در اوایل، بسیاری از برندها با پست های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شروع می کنن. اگر می‌خواین در قالب‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنین، می‌تونین یه ممیزی محتوا برای ارزیابی محتوای برتر و کم‌بازده خود انجام بدین.

اگر مدتیه که در تجارت بودین، باید تلاش‌های بازاریابی محتوا و نتایج سال گذشته خود رو مرور کنین.

شکاف های موضوع و قالب بندی رو پیدا کنین.

همانطور که محتوای خود رو بررسی می کنین، حتماً عناوین صفحات، قالب های محتوا، تعداد کلمات و خلاصه ای از اونچه محتوای شما پوشش میده رو ضبط کنین. این می تونه به شما کمک کنه مناطقی رو برای بهبود پیدا کنین.

محتوا رو برای کیفیت و مرتبط بودن بررسی کنین.

سپس، کیفیت محتوا رو تجزیه و تحلیل کنین و اینکه آیا محتوای شما منعکس کننده چیزی هس که برای مخاطبان شما مهمه یا نه. سپس، از اون اطلاعات برای اطلاع دادن به مسیر بعدی استفاده کنین.

به دنبال فرصت های تغییر کاربری باشین.

راه های زیادی برای تغییر کاربری محتوا وجود داره. و این استراتژی می تونه به شما در بهینه سازی محتوای خود در کانال های متعدد کمک کنه. ممکنه به معنای گرفتن محبوب ترین وبلاگ های خود و ایجاد ویدیوهای YouTube، یه کتاب الکترونیکی یا راه اندازی یه پادکست با اون محتوا باشه.

4. یه سیستم مدیریت محتوا رو انتخاب کنین.

چند بخش حیاتی مدیریت محتوا شامل تولید محتوا، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتواس. شما می خواین روی یه CMS سرمایه گذاری کنین تا محتوای خود رو به روشی آسون و پایدار ایجاد، مدیریت و پیگیری کنین.

نیازهای خاص CMS رو مشخص کنین.

پیدا کردن CMS مناسب برای تیم شما ممکنه کمی طول بکشه. ابتدا، با تیم خود در مورد فرآیندهای فعلی صحبت کنین تا از ویژگی های برتر مورد نیاز خود مطلع شین.

سپس، با این لیست شروع به تحقیق در مورد بهترین CMS برای نیازهای خود کنین. یه CMS برای یک کسب و کار باید آسون برای استفاده، قابل تنظیم، امن و مقرون به صرفه باشه.

5. تعیین کنید که چه نوع محتوایی رو می خواین ایجاد کنین.

گزینه های مختلفی برای محتوایی که می تونین ایجاد کنین وجود داره، از محتوای نوشتاری مانند کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ گرفته تا محتوای صوتی مانند پادکست.

استراتژی محتوای عالی تعادل بین تصمیم گیری، تجزیه و تحلیل داده ها و ریسک پذیری هس. همه اون مهارت ها در این مرحله مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

منابع خود رو ارزیابی کنین.

وقتی منابعی رو که برای تولید محتوا در اختیار دارین مرور می کنین، از یه نگاه انتقادی استفاده کنین. سوالاتی مانند موارد زیر می تونه به شما کمک کنه تمرکز خود رو محدود کرده و یکه استراتژی محتوای پایدار ایجاد کنین.

  • تیم شما چقدر بزرگه؟
  • تیم شما چقدر زمان برای تولید محتوا داره؟
  • تیم فعلی شما چه مهارت هایی داره؟
  • برای چه نوع محتوایی به آموزش نیاز دارین و چه چیزی رو باید برون سپاری کنین؟
  • بودجه محتوایی شما چقدره؟

6. ایده های محتوایی رو طوفان فکری کنین.

از ممیزی محتوا، تحقیقات شخصیت و اهداف خود برای اتخاذ بهترین تصمیمات محتوایی برای کسب و کار خود استفاده کنین. بررسی سریع این اطلاعات قبل از طوفان فکری می توانه به شما کمک کنه تا این بینش ها رو در ذهن خود نگه دارین.

7. محتوای خود رو منتشر و مدیریت کنین.

برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشه که ایجاد می کنین - همچنین باید نحوه سازماندهی محتوای خود رو نیز پوشش بده.

یه تقویم محتوایی ایجاد کنین.

با کمک یه تقویم سرمقاله، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت که یه کتابخونه محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود منتشر کنین.

سپس، یه تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و مدیریت محتوای خود در سایت های دیگر ایجاد کنین.

شما می‌تونین برای یادگیری تولید محتوا از مطالعه مقالات رایگان و یا ویدیوهای مرتبط در یوتیوب و آپارات استفاده کنین. 

کتاب هایی نیز در این زمینه وجود دارن که توسط نویسندگان معتبر و بازاریابان حرفه ای محتوا نوشته شدن.

خواندن نوشته های افراد تاثیر گذار در حوزه محتوا می‌تونه راهی مقرون به صرفه برای آموزش محتوا نویسی باشه. 

هم چنین می‌تونین از دوره های رایگان آموزش تولید محتوا و یا دوره های غیر رایگان این زمینه استفاده کنین تا دانش خود رو برای نوشتن محتوای تاثیر گذار دو چندان کنین.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:  ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

         ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 21 یکشنبه 19 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مدرسه

همانطور که کودکان سبک های یادگیری متفاوتی دارن، به راهبردهای یادگیری مختلف نیز واکنش متفاوتی نشان میدن.

به عنوان والدین، می‌تونین یکی یا ترکیبی از این استراتژی‌ها رو با فرزندانتون امتحان کنین تا به او کمک کنین تا به طور مؤثرتر یاد بگیرن و اطلاعات رو بهتر حفظ کنن.

همانطور که ویلیام گلاسر روانپزشک آمریکایی فهمید، ما از برخی جهات بیشتر از دیگران بهتر یاد می گیریم. با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از موثرترین استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان دبستانی رو گردآوری کردیم.

یادداشت برداری

 یادداشت برداری، چه از کتاب های درسی، چه از آموزش های کلاسی موجود، می تونه راهی عالی برای کودک شما برای به خاطر سپردن اطلاعات مهم باشه.

اگه فرزند شما از خوندن و نوشتن و انگلیسی لذت می بره، این ممکنه یه سبک یادگیری موثر برای او باشه. 

یادداشت برداری یه مهارته و هدف صرفاً بازنویسی کار نیس. درعوض، باید تمرینی برای شناسایی اطلاعات ضروری باشه که برای یادآوری در آینده مفید خواهد بود.

برای کودکان کوچکتر که ممکنه یادداشت برداری رو یه چالش بدونن، انتخاب اطلاعات مهم با استفاده از خودکار یا هایلایتر می تونه به همان اندازه موثر باشه.

سازماندهی اطلاعات

هر برنامه مطالعه خوب با سازماندهی شروع میشه. با سازماندهی کار خود بر اساس درس، موضوع و عنوان های فرعی، کودک شما می‌تونه سریع تر به اطلاعاتی که برای مطالعه نیاز داره دسترسی پیدا کنه.

خود سازماندهی اطلاعات می تونه باعث شه دانش آموز احساس کنه کنترل بیشتری بر یادگیری خود داره، زیرا مسئولیت مستقیم کار خود رو بر عهده می گیره.

سازماندهی اطلاعات همچنین می تونه شامل دسته بندی، تنظیم بر اساس موضوع و برنامه ریزی آینده باشه.

همچنین می‌تونه ایده خوبی باشه که اطلاعات رو به صورت فیزیکی سازماندهی کنین.

یعنی مطمئن شین که کودک شما فضایی برای ذخیره دفترچه‌ها، پوشه‌ها و سایر مواد آموزشی خود داره. فضای کاری نامرتب هیچ لطفی به کسی نمی‌کنه، بنابراین به فکر  ساماندهی میز و تمیز کردن میز اتاق خواب با فرزندانتون باشین.

ایجاد یادآورهای بصری

در حالی که یادداشت برداری و برجسته کردن در درجه اول یه استراتژی یادگیری مبتنی بر خوندن اس، فلش کارت ها، یادداشت های پس از اون و نقشه های ذهنی همگی از تشخیص بصری استفاده می کنن.

اگر فرزند شما به طور طبیعی هنرمنده ایجاد فلش کارت هایی با کلمات کلیدی یا فرمول های مهم می تونه راهی موثر برای کمک به یادآوری اطلاعات باشه.

سعی کنین فلش کارت ها یا یادداشت های پست اونو در خونه بچسبونید و هر بار که فرزندتون به یکی از اونا برخورد کرد، انو تشویق کنین تا کلمات کلیدی یا یادداشت ها رو با جزئیات بیشتر توضیح بده.

به همین ترتیب، اگر فرزندتون از استفاده از رایانه لذت می‌بره، می‌تونه با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند Canva و Piktochart، کمک‌های بصری ایجاد کنه یا با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند SlideShare و YouTube ارائه بده.

بازیابی دانش قبلی (به صورت شفاهی)

از اونجایی که ما 20 درصد از اونچه رو که می شنویم و 95 درصد از اونچه رو به دیگران آموزش می دیم به خاطر میاریم، توضیح شفاهی اطلاعات می تونه راهی عالی برای به خاطر سپردن حقایق و ارقام باشه.

یه استراتژی یادگیری خوب برای امتحان اینه که از فرزندتون سؤالاتی رو از کار کلاسی یا کتاب های درسی خود بپرسین.

سؤالاتی مانند «می‌تونین درباره xyz به من بگید» یا «در مورد xyz چه می‌دونید»، فرزند شما رو تشویق می‌کنه تا اطلاعات رو بدون داشتن یادداشتی در دست به خاطر بیاره.

این همچنین می تونه راهی عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزند شما باشه.

اگر زمینه‌های موضوعی وجود داره که اونا باید در اون بهبود یابند، می‌تونین زمان بیشتری رو به تمرکز بر مواردی که در برنامه مطالعه فرزندتون هستن اختصاص بدین.

 یه بازی بازبینی خوب برای امتحان، «دانش آموز به عنوان معلم» هس، جایی که کودک شما طوری می ایسته که انگار جلوی یه کلاس هس و در مورد موضوعات خاصی صحبت می کنه که انگار خودشون اونو آموزش میدن.

این یه استراتژی یادگیری به خصوص برای بچه‌های دبستانی هس که از نمایش و بازی کردن لذت می‌برن.

نقشه برداری ذهن

نقشه ذهنی نمایشی بصری از یادداشت ها و اطلاعات هس که به روشی ساختار یافته و در عین حال خلاق ارائه میشه. گاهی اوقات طوفان فکری نامیده می‌شه.

نقشه‌های ذهنی می‌تونه به همان اندازه که کودک شما دوست داره دقیق باشه، افکار و ایده‌ها رو حول یک یا چند موضوع اصلی به هم متصل می‌کنه.

اونا می تونن راهی عالی برای سازماندهی یادداشت ها حول یه ایده بزرگتر باشن و می تونن حافظه و یادگیری رو تا 15 درصد در مقایسه با تکنیک های مطالعه مرسوم بهبود بخشند.

چرا یکی از این استراتژی های یادگیری رو برای بچه های دبستانی به عنوان راهی برای مخلوط کردن برنامه تجدید نظر، تکالیف یا مطالعه اونا امتحان نمی کنین.

ممکنه که ترکیبی از چندین استراتژی یادگیری موثرترین راه برای کودک شما برای حفظ اطلاعات باشه.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 پنجشنبه 16 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مفهوم طراحی دکوراسیون تجاری 

طراحی تجاری به طراحی و دکوراسیون اداری، تجاری و فضاهای کاری گفته میشه. طراحان تجاری برای اولویت دادن به عملکرد و ایمنی آموزش دیدن، با این حال هرگز سبک یا زیبایی شناسی رو قربانی نمی کنن. اونا می دونن که چگونه بدون تسلیم شدن در طراحی فضا برنامه ریزی کنن.

فضای تجاری با طراحی خوب در زمان های اخیر به یه ضرورت تبدیل شده. چه فضای کاری و چه فروشگاه های خرده فروشی، برنامه ریزی مناسب فضا نقش مهمی در رضایت کارکنان و مشتریان داره.

یه فضای اداری گرم و دلپذیر، حال و هوای مثبتی رو ایجاد می کنه، در حالی که یه محیط شلوغ، ناخوشایند و سرد می تونه منجر به تحریک و بی حوصلگی بشه. بنابراین، ضروریه که تمام جنبه های املاک تجاری، اعم از فیزیکی یا زیست محیطی، با دقت اجرا شه. اینجاس که طراحی دکوراسیون تجاری وارد عمل میشه.

اکثر شرکت‌های طراحی داخلی خدمات طراحی رو برای فضاهای تجاری ارائه می‌کنن تا محیطی تمیز، شیک و دلپذیر رو ایجاد کنن. با این حال، قبل از پرداختن به ایده‌های منحصر به فرد طراحی تجاری، بیایید بفهمیم طراحی دکوراسیون تجاری به چه معناس.

طراحی داخلی به عنوان هنر ترکیب معماری کاربردی با عناصر زیبایی شناختی در هر سازه برای بهبود ظاهر و احساس اون خلاصه میشه. فضاهای تجاری معمولاً برای تحقق هدف یه کسب و کار ساخته میشن.

اونا می تونن فروشگاه ها، دفاتر، انبارها یا رستوران ها باشن. بنابراین، اونا برای دستیابی به اهداف خود به طراحی داخلی تجاری خاص نیاز دارن. بنابراین، دلایل متعددی وجود داره که یه سازمان تجاری یا عمومی از طراحی داخلی تجاری برای فضای خود کمک بگیره.

پنج قانون برای طراحی دکوراسیون تجاری موفق چیه؟

یه طراحی تجاری عالی می تونه در تعیین موفقیت هر کسب و کاری بسیار موثر باشه. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا هر ساختمان تجاری مشتری‌محور دیگری تنها زمانی می‌تونن سود بیشتری کسب کنن که بتونن مشتریان بیشتری رو جذب و حفظ کنن.

یه فضای فرسوده و شلوغ با نور بد و بدون فضای پیاده روی باعث میشه خریداران احساس ناراحتی کنن و باعث بی میلی برای بازدید مجدد میشه. به همین دلیل، دفاتر و فضاهای کاری باید به گونه ای طراحی بشن که کارکنان رو آروم و چابک نگه داره.

یه فضای اداری کم نور با کاغذ دیواری های شلوغ و وسایل تزئینی بیش از حد ممکنه باعث شه کارمندان صبر خود رو از دست بدن و بهره وری کارکنان پایین بیاد. بیایید به برخی از این ایده‌ها برای کمک به ارتقای فضای داخلی یه ساختمان تجاری نگاه کنیم:

1. همه کاره نگه داشتن ساختارها

وقتی صحبت از عناصر ساختاری یه فضای داخلی تجاری میشه، بهترین راه برای اطمینان از تبدیل پذیری هر فضای داخلی، همه کاره نگه داشتن اوناس. فضا باید طوری طراحی بشه که در صورت نیاز با توجه به روندهای در حال تغییر بازسازی شه.

این می تونه شامل عناصری باشه که به راحتی قابل تغییر در طراحی داخلی تکمیل شده یا برنامه ریزی فضایی مناسبه تا امکان مانور دادن به مبلمان، تجهیزات و سایر اقلام مبلمان رو به راحتی فراهم کنه.

2. پیاده سازی فناوری رو در نظر بگیرین.

فناوری نقش بسزایی در ایجاد فضای داخلی برای یه خونه جدید یا ساختمان تجاری در دوران مدرن داره. کسب و کارهای خرده فروشی برای ارتباطات، عملکرد و همچنین فروش به فناوری متکی هستن. بنابراین، طراحی فضاهای تجاری از دیدگاه فناوری برای سهولت استفاده بسیار مهم شده.

در حالی که طراحان دوره طراحی داخلی رو دنبال می کنن، اهمیت ادغام طراحی زیبایی شناختی با عملکرد رو درک می کنن. این یه جنبه ضروری از طراحی داخلی تجاریه.

اجرای یکپارچه سیستم های تکنولوژیکی برای یه فضای تجاری ضروریه. هنگام ایجاد طرح طراحی داخلی تجاری، امکانات سیستم های مخابراتی مانند شبکه های کامپیوتری، تلفن، تلویزیون، پخش کننده های رسانه ای باید در نظر گرفته بشه.

همچنین، با در نظر گرفتن ضریب راحتی و اثربخشی میهمانان، خریداران، غذاخوری‌ها یا نیروی کار، همیشه به یه برنامه منظم برای نصب سیستم‌های کنترل دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز نیازه.

3. زیبایی شناسی رو ارتقا بدین.

طراحان داخلی ممکنه گاهی اوقات جنبه های زیبایی شناختی رو نادیده بگیرن تا هنگام ایجاد یه فضای طراحی داخلی برای استفاده تجاری، به عملکرد اهمیت بیشتری بدن. با این حال، ممکنه در دراز مدت بر هوشمندی کلی فضای تجاری تأثیر بذاره.

یه فضای داخلی کسل کننده، ملایم و بدون مبلمان، صرف نظر از اینکه چقدر کاربردی باشه، هرگز حال و هوای دلپذیری رو ایجاد نمی کنه. بنابراین، دکوراسیون تجاری باید به زیبایی شناسی داخلی هم بپردازه.

4. فضاهای شخصی سازی شده رو فراهم کنین.

وقتی صحبت از خدمات مبتنی بر مشتری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها میشه، ایجاد احساس در خانه به مشتریان به این معناس که انتخابی برای لذت بردن از خدمات ترجیحی و محیط به اونا داده شه.

بنابراین، برای این مشاغل بسیار سودمنده که یه طرح طراحی دکوراسیون تجاری برای ساختن فضای خود با مقرراتی که علایق و ترجیحات شخصی رو برآورده می کنه، تشکیل بدن.

برای مثال، رستوران‌ها می‌تونن قسمت‌های مختلف نشستن مانند نشستن در داخل خونه، صندلی در باغ، صندلی کنار استخر یا صندلی‌های تراس رو در اختیار مشتریان قرار بدن تا مکان‌هایی رو انتخاب کنن که رضایت‌بخش‌ترین مکان برای مشتریان باشه.

از طرفی هتل ها می تونن اتاق ها و ویلاهای مختلفی داشته باشن که با توجه به نیازها و ترجیحات مهمانان خود طراحی شدن.

5. همیشه ایمنی رو تضمین کنین.

نکته مهم دیگری که در طراحی فضای اداری تجاری باید به اون توجه داشت ایمنی هس. ایمنی ویژگی اصلی در هر ساخت و ساز ساختمونه. از اون جایی که ایمنی یه الزام اخلاقی طراح داخلی و مشتری هس و فقط یه الزام قانونی نیس، ویژگی های ایمنی باید اساساً در طراحی داخلی ادغام شن.

کاملاً ضروریه که اطمینان حاصل شه که هیچ مقررات ایمنی قربانی اهداف طراحی زیبایی شناختی یا عملکردی نمیشه. پیروی از این پنج ایده ساده تضمین می کنه که طراحی دکوراسیون تجاری ایمن، سالم، کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیره.

علاوه بر این، در سناریوی تجاری رقابتی امروزی، قابلیت اطمینان عاملی محوریه که در حفظ مشتری تصمیم می گیره. بنابراین، ترکیب این ایده های طراحی دکوراسیون تجاری می تونه یه فضای تجاری قابل اعتماد، مدرن، منحصر به فرد و موفق رو ارائه بده.

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارین تا بتونن طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنن و امکان استفاده بهینه از فضا رو به شما بدن.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 31 سه شنبه 14 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان

کانال‌های بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، رادیو، چاپ و تلویزیون هس، در حالی که بازاریابی آنلاین در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و اشکال دیگر نمایش داده میشه.

روش‌ها، استراتژی‌ها و کانال‌هایی که زیر چتر بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرن، متنوع هستن، اما همه اونا به دنبال استفاده از اینترنت برای اتصال به مخاطبان بزرگ‌تر و هدفمندتر هستن.

به عبارت دیگه، تمام محتوای آنلاین برای ابزار فروش یا معرفی محصولات و خدمات رو تبلیغات دیجیتال میگن. بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، صاحبان کسب و کار معمولا می تونن تنها قسمت خاصی از یه منطقه رو پوشش بدن، در حالی که در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود نداره.

انواع تبلیغات آنلاین چیه؟

انواع رایج بازاریابی آنلاین شامل:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی وابسته
  • سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
  • طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پولی
  • نمایش تبلیغات
  • رویدادهای آنلاین و وبینارها
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری

تبلیغات آنلاین تقریباً در تمام پلتفرم های دیجیتال به اشکال مختلف وجود داره. برخی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات نمایشی، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات SEM، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات رسانه ای غنی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.

ویژگی مشترک انواع مختلف تبلیغات آنلاین اینه که همه اونا در یه محیط دیجیتال ظاهر میشن و نه به طور سنتی، به این معنی که میشه در پلتفرم های مختلف با استفاده از اینترنت به اونا دسترسی داشت.

تبلیغات آنلاین هنگام گشت و گذار در وب، ایمیل یا پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شناسایی میشه. تبلیغات آنلاین به شما این امکان رو میده تا افرادی رو که احتمالاً به کسب و کار شما علاقه مند هستن، پیدا کنن، به اونا دسترسی پیدا کنین و اونا رو جذب کنین، بدون اینکه برای مخاطبان بیش از حد زیادی هزینه کنین.

تبلیغات آنلاین اطلاعات دقیقی برای مخاطبان ارائه میده، بنابراین می تونین تلاش های خودتون رو به طور موثر متمرکز کنین.

تبلیغات آنلاین چه میزان موفق هس؟

تبلیغات آنلاین چقدر موثره؟ تبلیغات دیجیتال می تونه آگاهی برند رو تا 80 درصد افزایش بده. پس از اینکه در معرض تبلیغات نمایشی قرار گرفتن، مصرف کنندگان 155 درصد بیشتر احتمال داره که شرایط خاص برند شما رو جستجو کنن. مشتریان 70 درصد بیشتر احتمال داره که از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنن.

مزایای بازاریابی آنلاین چیه؟

همانطور که اینترنت نحوه زندگی، تفکر و ارتباط ما رو تغییر داده، امکانات و مزایای جدیدی رو برای بازاریابان باز کرده. مزایای بازاریابی آنلاین علاوه بر ارائه دامنه وسیع‌تر، شامل:

مقرون به صرفه. ارسال پیام دیجیتال می تونه ارزون تر و کارآمدتر از چاپ باشه. می‌تونه سریع‌تر تکرار شه، و می‌شه اونو به شدت هدفمند کرد تا فقط به مرتبط‌ترین مخاطبان دسترسی پیدا کنه، به این معنی که معمولاً ROI قوی ارائه می‌کنه.

سریع. مخاطبان شما می تونن فوراً بر اساس پیام شما عمل کنن و به شما یه چرخش سریع در سرمایه گذاری شما میدن.

قابل پیگیری. به راحتی میشه فهمید که آیا مخاطبان شما در حال کلیک کردن، باز کردن ایمیل ها، اشتراک گذاری یا خرید هستن. اگه می دونین چه چیزی کار نمی کنه، نیازی به هدر دادن زمان و منابع روی اون ندارین. اگه می دونین چه چیزی کار می کنه، می تونین به اون تکیه کنین.

با هدف. بازاریابی آنلاین به شرکت ها اجازه میده تا مخاطبان خاصی رو هدف قرار داده و پیام های خود رو سفارشی کنن.

شخصی. روش‌های دیجیتالی می‌تونن خودکار و پاسخگوی رفتار مصرف‌کننده آنلاین باشن، به این معنی که تعداد نامحدودی از مشتریان فردی اطلاعات به موقع، مرتبط و شخصی‌شده رو دریافت می‌کنن.

چشمگیر. محتوایی که به صورت آنلاین به اشتراک می ذارین فرصتی برای نشون دادن تخصص و ایجاد شناخت برند هس.

جذاب. بسیاری از روش‌های بازاریابی آنلاین درون‌گرا هستن، به این معنی که با ایجاد محتوای قابل دسترس و جذاب، می‌تونین مشتریان مناسب رو جذب کنین، نه اینکه اونارو نابود کنین و امیدوار باشین که به دست افرادی که به دنبال اون هستن برسه.

چگونه می تونیم بازاریابی آنلاین رو بهتر کنیم؟

هشت راه برای بهبود استراتژی بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کار:

  • وب سایت خود رو ایجاد و بهینه کنین.
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • نظرات محصول
  • یه محتوای قوی و حضور اجتماعی ایجاد کنین.
  • از بازاریابی PPC استفاده کنین.
  • یه استراتژی بازاریابی ایمیلی خوب ایجاد کنین.
  • مخاطبان خود رو تقسیم بندی کنین.
  • کسب و کار خود رو گسترش بدین.

تبلیغات چگونه باعث بهبود فروش میشه؟

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی می تونه با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش رو افزایش بده. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات همچنین می تونه به ایجاد یا توسعه یه برند متمایز برای کسب و کار شما کمک کنه.

شرکت آرامش گستران مینا

کسانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی هستن می تونن با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت آمینا گروپ تماس بگیرن تا بهترین مکان برای تبلیغات رو به شما معرفی کنه، این موضوع باعث رشد بیش از پیش شما شده و کسب درآمد شما رو افزایش خواهد داد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 سه شنبه 31 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

مبارزه با استرس در مدرسه

 

همه ما گهگاه استرس رو تجربه می کنیم - برخی افراد بیشتر از دیگران. استرس روش بدن ما برای رسیدگی به خواسته هایی هس که ممکنه باعث واکنش فیزیکی، عاطفی یا روانی شه.

با این حال، زمانی که استرس مدیریت نمی شه یا شروع به غلبه بر زندگی شما می کنه، می تونه منجر به مسائل جدی تری مانند اضطراب و افسردگی بشه. این چیزیه که بسیاری از دانش‌آموزا، والدین و معلما با نزدیک‌تر شدن به آغاز سال تحصیلی به اون فکر می‌کنن.

ما می دونیم که سطح اضطراب و افسردگی هم برای بزرگسالا و هم برای کودکان در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته.  استرس، اضطراب و افسردگی عملکرد رو مختل می کنه و کودکان رو از یادگیری و بزرگسالان رو از عملکرد شغلی باز می داره.

به همین دلیل توصیه میشه که دانش آموزا و بزرگسالان باید یاد بگیرن که علائم و نشانه های اضطراب و افسردگی رو بشناسن و روی توسعه ابزارهایی برای مبارزه با عوامل استرس زا کار کنن.

ایجاد مهارت های مدیریت استرس

مدیریت استرس و مهارت های مقابله ای برای پیشرفت والدین، دانش آموزا و معلما در هر سال تحصیلی حیاتیه، به خصوص در سال تحصیلی، زمانی که COVID-19 هنوز یه نگرانی هس.

راهبردهای مقابله با استرس برای دانش آموزا

دانش آموزا در طول سال تحصیلی با انواع استرس ها مواجه خواهند شد. مجهز بودن به ابزارهایی برای کمک به مدیریت اثرات برای موفقیت بسیار مهمه. در اینجا چند استراتژی مقابله ای وجود داره:

تنفس عمیق شکمی رو تمرین کنین.

می تونین در بین کلاس ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه نفس عمیق بکشین.

راحت بنشینین و هر دو پا رو روی زمین بگذارین و یه دست رو روی شکم خود قرار بدین. مطمئن شید که عضلاتتان شل شدن.

از طریق بینی عمیق نفس بکشین تا شکمتان بالا بیاد.

این نفس رو به مدت 5 ثانیه نگه دارین، سپس به آرامی از طریق دهان خود بازدم کنین، مثل اینکه در حال دمیدن از نی هستین.

این الگو رو برای 3 تا 5 دقیقه تکرار کنین.

آرامش پیشرونده عضلانی رو امتحان کنین.

انجمن روانشناسی آمریکا آرامش پیشرونده عضلانی رو برای مبارزه با استرس و کاهش اضطراب توصیه می کنه.

در یه موقعیت راحت قرار بگیرین، در حالت ایده آل دراز بکشین.

با منقبض کردن عضلات ساق پا شروع کنین.

در حین انقباض این عضلات، 5 تا 10 ثانیه نفس بکشین، سپس بازدم کنین و انقباض رو رها کنین.

10 ثانیه در این وضعیت آرام بمونین.

به سمت بالا حرکت کنین، گروه‌های ماهیچه‌ای مختلف رو در حین تنفس به داخل و خارج منقبض کنین، 5 تا 10 ثانیه در هر نفس نگه دارین و سپس 10 ثانیه قبل از حرکت به گروه عضلانی بعدی استراحت کنین.

در فعالیت های بدنی منظم شرکت کنین.

شرکت در فعالیت های روزانه از طریق ورزش یا ورزش می تونه به کاهش اثرات استرس کمک کنه. فرزندتون رو تشویق کنین که در یه ورزش یا فعالیت شرکت کنن یا عصرها به عنوان یکه خانواده ورزش کنین.

همه احساسات خودتون رو بشناسین و بپذیرین.

توروفسکی می‌گه کودکان و نوجوانان باید بدونن که مهارت‌های مقابله به این معنا نیس که همه احساسات منفی، مانند احساس ناراحتی، عصبانیت، ناامیدی، بی‌حوصلگی یا اضطراب از بین میرن.

در عوض، مهارت های مقابله ای باید به اونا اجازه بده تا این احساسات رو تشخیص بدن، اونارو برچسب گذاری کرده و اعتبار سنجی کنن و رفتارهایی رو برای کاهش اونا انجام بدن.

یاد بگیرین که با مشکلات ارتباط برقرار کنین.

توروفسکی میگه که دانش‌آموزا باید توسط والدین و معلما تشویق شن تا در مواقعی که خسته، حواس‌پرت یا سرگردان هستن، احساسات شونو به اشتراک بگذارن.

مهارت‌های مقابله‌ای خاص ممکنه برای همه متفاوت باشه، اما توروفسکی میگه که برای اکثر ما، ممکنه به اشتراک گذاشتن این احساسات با افرادی که دوستشان داریم و به اونا اعتماد داریم دشوار باشه.

چند شنونده قابل اعتماد پیدا کنین.

همچنین مهمه که دانش‌آموزا کسی رو داشته باشن که با دقت و بدون قضاوت به اونا گوش بده. دانش آموزا در هر سنی باید حداقل دو بزرگسال رو پیدا کنن که به اونا اعتماد دارن و بیشتر اوقات به اونا دسترسی دارن.

این می تونه شامل یکه معلم مدرسه، دوست خانوادگی، عضو خانواده، یا متخصص بهداشت روان باشه. از فرزندتون بخواین نام و اطلاعات تماس رو روی کارتی بنویسه تا در کوله پشتی یا تلفن خود بگذرن.

راهبردهای مقابله با استرس برای والدین

در حال حاضر، بسیاری از والدین در تغییر و مقابله با هر چیزی که سر راهشون قرار می گیره، متخصص هستن. همانطور که گفته شد، مدیریت خانواده، کار و مدرسه عوارض خود رو داره و تعداد بیشماری از والدین و مراقبان در حال حاضر با سطح بالایی از استرس دست و پنجه نرم می کنن.

در اینجا روش هایی برای والدین برای مدیریت استرس در سال تحصیلی وجود داره.

یه استراحت مدیتیشن داشته باشین.

بر اساس یه بررسی سیستماتیک و متاآنالیز منبع معتبر در سال 2014، حتی یه استراحت 5 دقیقه ای مراقبه - در زمان انتظار تعطیل شدن مدرسه، قبل از رفتن به محل کار یا قبل از رفتن به رختخواب - می تونه به کاهش استرس و پاکسازی ذهن شما کمک کنه.

همچنین می تونین از این زمان برای تمرین تنفس عمیق شکمی برای کاهش بیشتر استرس استفاده کنین. برای شروع تمرین مراقبه، مطمئن شوید که در مکانی ساکت هستید.

چشمان خود را ببندین، نفس عمیقی بکشین و روی لحظه حال تمرکز کنین.

اگر افکارتون منحرف شد - به رویدادهایی که دیروز اتفاق افتاد، به لیست کارهاتون یا هر چیز دیگری غیر از حال - اونا رو تصدیق کنین، اما سپس اونا رو رها کنین و توجه رو به لحظه حال برگردنین.

هرچه بیشتر مراقبه تمرکز حواس رو تمرین کنین، راحت تر می تونین افکار خودتونو کنترل کنین.

خود مراقبتی روزانه رو تمرین کنین.

والدین اغلب اولین گروه از افرادی هستن که مراقبت از خود رو در انتهای لیست کارهای خود قرار میدن. اما توروفسکی میگه مراقبت از خود مهم‌تر از همیشه اس. او میگه: «خوب خوردن، نوشیدن آب زیاد، ورزش و استراحت، و تنها بودن زیاد، کمک زیادی به جلوگیری از تحریک بیش از حد و تحریک‌پذیری می‌کنه.»

مصرف رسانه خود رو به حداقل برسونین.

استراحت از تماشای یا خواندن اخبار و رسانه های اجتماعی می تونه به کاهش استرس کمک کنه. مقدار زمان تفریحی (غیر مرتبط با کار) را که آنلاین می گذرونین محدود کنین یا اونو به 1 ساعت در روز در یه زمان از قبل برنامه ریزی شده محدود کنین.

اطراف خود رو با افراد حمایت کننده احاطه کنین.

حمایت اجتماعی هنگام مدیریت استرس بسیار مهمه. یافتن افرادی که به اونا اعتماد دارین - چه دوستان، اعضای خانواده یا همکاران - می تونه به شما در کاهش اثرات نامطلوب استرس کمک کنه.

هر هفته زمانی رو برای ملاقات با یه دوست اختصاص بدین. در صورت امکان، از این زمان برای ورزش استفاده کنین، زیرا فعالیت بدنی نیز استرس رو کاهش میده. توافق کنین چند بار در هفته با هم پیاده روی کنین یا به دوچرخه سواری برید.

راهبردهای مقابله ابا استرس برای معلمان و کارکنان مدرسه

علاوه بر راهبردهای ذکر شده برای دانش آموزا و والدین، در اینجا راه های دیگری وجود داره که معلما و سایر کارکنان مدرسه می تونن با استرس کنار بیاین.

احساسات خود رو تصدیق کنین.

توروفسکی میگه که معلما و سایر کارکنان مدرسه نیز مانند دانش‌آموزا باید اقرار کنن که ممکنه با فرسودگی شغلی دست و پنجه نرم کنن. وقتی این اتفاق میوفته، بهترین کاری که می‌تونین انجام بدین اینه که با دلسوزی با خودتان رفتار کنین.

توروفسکی میگه: «تمرین شفقت به خود شامل شناخت نشانه های ناراحتی و احساسات منفی و اعتبار بخشیدن به اونا به جای انتقاد از خوده.

از مدیران خود حمایت بخواین.

سالتز میگه: «استرس ناشی از فرسودگی شغلی به‌طور خاص بر بسیاری از کارکنان مدرسه تأثیر می‌ذاره، و این مستلزم اینه که محل کار اونا بار کاری رو کاهش بده، ساعات کاری رو محدود کنه، ساعات بعد از کار رو در جایی که واقعاً آرام هستن، و ایجاد یه فضای کار ایمن ایجاد کنه».

او میگه معلما و سایر کارمندان مدرسه نیز باید بدونن که محل کارشون در صورت مشکل از اونا حمایت می‌کنه و اونارو برای کمک به مسائل بهداشت روان راهنمایی می‌کنه.

کمی استراحت کنین.

می‌تونین تنفس عمیق یا آرام‌سازی پیشرونده عضلانی رو - که در بالا توضیح داده شده - بین کلاس‌ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه تمرین کنین.

خودمراقبتی روزانه رو تمرین کنین.

راه های مدیریت استرس در طول سال تحصیلی عبارتند از:

  • درست خوردن
  • ورزش روزانه
  • مراقبه ذهن آگاهی
  • خواب مناسب

در اینجا چند نکته برای تحقق این اهداف وجود داره:

از یکشنبه برای برنامه ریزی وعده های غذایی و ورزش هفتگی استفاده کنین.

اگر در هنگام ناهار یا بعد از مدرسه وقت دارین برای پیاده روی داشته باشین، یه کیف یدکی در ماشین خود نگه دارین.

یخچال خود رو با سبزیجات و میوه های از پیش برش داده شده برای میان وعده های غذایی آماده کنین.

هر شب در یه زمان معقول و ثابت به رختخواب برید.

چه زمانی درخواست کمک از متخصص کنیم؟

اگر کنترل اضطراب و استرس به تنهایی کارساز نیس، ممکنه زمان اون فرا رسیده باشه که به دنبال کمک حرفه ای باشین. سالتز میگه: «والدین باید نشانه‌هایی رو بدونن که باید به دنبال اونا باشن، تا بدونن چه زمانی زمان اینه که فرزندشون رو برای ارزیابی و احتمالاً درمان نزد یه متخصص ببرن.

همچنین زمانی که فکر می کنن فرزندشون به کمک، توجه، ابزار و حمایت بیشتری نیاز دارن، باید با مربیان ارتباط برقرار کنن. به علاوه، سالتز میگه، والدین باید بدونن چه زمانی ممکنه به کمک اضافی نیاز داشته باشن.

او میگه: اگر خودتان دچار اختلال اضطراب هستین، کمک به فرزندتون در مورد اضطراب سخته. در اینجا علائم رایج استرس وجود داره:

  • احساس تحریک و عصبانیت
  • کمبود انگیزه
  • احساس غرق شدن
  • عصبی بودن یا اضطراب
  • مشکل خواب
  • غمگینی یا افسردگی
  • مشکل در تمرکز
  • بدتر شدن مشکلات مزمن سلامت یا شرایط سلامت روان
  • تغییرات در اشتها
  • سردرد، بدن درد و مشکلات معده یا گوارشی

همه ما با استرس دست و پنجه نرم می کنیم. اما دونستن چگونگی شناسایی و مدیریت و کنترل استرس می تونه به کاهش اثرات منفی و حفظ سلامت شما و فرزندتون در طول سال تحصیلی کمک کنه.

با صرف زمان برای مراقبت از خود، درست غذا خوردن، ورزش، تمرین تنفس عمیق، تماس با دوستان و خانواده و درخواست کمک، می تونین بر استرس های روزانه کنترل کنین.

اگر این مداخلات مؤثر نبودن و احساس می‌کنین استرس شما یا سطح استرس فرزندتون خیلی بالا میره، وقت اینه که با پزشک تماس بگیرید. اونا می تونن به تعیین اینکه آیا ارجاع به یه متخصص مراقبت های روانی نیازه یا نه کمک کنن.

مجتمع آموزشی پیشرو

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 یکشنبه 29 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

طراحی گرافیک (graphic design)

ایجاد محتوای بصری برای انتقال پیام ها و ایده های هنر و تمرین طراحیه. برای جذب مخاطب و انتقال بصری اطلاعات، طراحی گرافیک از اصول و عناصر مختلفی از جمله تصاویر، تایپوگرافی، رنگ ها، چیدمان و ترکیب بندی استفاده میشه.

برای تولید طرح‌های تاثیرگذار برای رسانه‌های مختلف، طراحان گرافیک بر خلاقیت، مهارت فنی و دانش عمیق اصول ارتباطات بصری خود تکیه می‌کنن.

ارتباط: ارتباط موثر با طراحی گرافیکی که ابزاری قدرتمنده تسهیل میشه. طراحان می تونن با درک عناصر یه طرح، پیام ها، ایده ها و مفاهیم رو به شیوه ای کارآمد به مخاطبان هدف خود منتقل کنن.

بهبود خوانایی، برانگیختن احساسات و تضمین درک پیام مورد نظر از طریق استفاده از رنگ، حروف و چینش امکان پذیره.

جذابیت بصری: طراحی موثر چشم رو به خود جلب می کنه و اولین تاثیر قوی رو ایجاد می کنه. طراحانی که در طراحی گرافیک ماهرن می تونن ترکیبات زیبایی شناختی جذابی تولید کنن که توجه بینندگان رو به خود جلب کنه.

یه تجربه کاربری موفق و به یاد ماندنی رو میشه از طریق کاربرد متفکرانه رنگ، چیدمان و گرافیک ایجاد کرد.

برند و هویت: ایجاد و حفظ هویت یه برند هر دو به شدت به طراحی گرافیک وابسته اس. طراحان ممکنه با دانستن نحوه استفاده مؤثر از اجزایی مانند رنگ، تایپوگرافی و عکاسی، بازنمایی های بصری ای تولید کنند که باورها، شخصیت و مخاطبان مورد نظر ه برند رو منعکس کنه.

هویت برند تقویت میشه و آشنایی با برند از طریق سازگاری در اجزای طراحی ایجاد میشه.

 عناصر مهم طراحی گرافیکی خوب چیه؟

1. رنگ

نور با چشم و مغز انسان در تعامله تا درک بصری رنگ رو شکل بده. توانایی سطوح و اجسام در بازتاب یا ساطع نور در طول موج های مختلف یکی از این ویژگی هاس.

چرخه رنگی متشکل از رنگ های اولیه، ثانویه و ثالث رو میشه برای ترتیب دادن طیف وسیعی از رنگ ها که چشم انسان قادر به درک اونه، استفاده کرد.

2. تایپوگرافی

تایپوگرافی تمرین سازماندهی و ساختاربندی کلمات به روشی خوانا و زیباشناختی اس. برای اینکه اطلاعات نوشتاری به درستی منتقل بشه، باید حروف (فونت)، اندازه، فاصله و سایر اجزای تایپوگرافی انتخاب، مرتب و استفاده بشه.

3. ترکیب

در طراحی گرافیک، ترکیب بندی، موقعیت و طبقه بندی اجزای بصری رو در داخل یه قطعه طراحی توصیف می کنه. برای تولید ترکیبی که هم از نظر زیبایی شناختی زیبا و هم کاربردی باشه، نیاز به تصمیم گیری متفکرانه در مورد موقعیت، فاصله و اتصالات بین قطعات داره.

هدف از ترکیب بندی انتقال پیام یا داستان مورد نظر طرح و همچنین هدایت چشم بیننده و ایجاد هماهنگی بصری و سلسله مراتب هس.

4. فضا

مناطقی که عناصر در یه ترکیب اشغال می‌کنن و خالی می‌ ذارن، در طراحی گرافیک فضا نامیده میشه. فضای مثبت که شامل عناصر طراحیه و فضای منفی که خالی یا فضای سفید هس، دو دسته متفاوتن که میشه در همدیگه قرار داد.

تصاویر، متن و سایر اجزای بصری. برای ایجاد یه طراحی هارمونیک و متعادل، هر دو فضای منفی و مثبت بسیار مهم هستن. خوانایی و وضوح یه طرح به شدت تحت تأثیر فضا قرار می گیره.

زمانی که بین حروف، خطوط متن و پاراگراف ها فضای کافی وجود داشته باشه، خواندن و درک مطالب برای مخاطب آسون تره.

علاوه بر این، فضای سفید به ایجاد تمایز بین اجزای مختلف طراحی کمک می‌کنه و به اونا اجازه میده از نظر بصری متمایز باشن و به هم ریختگی بصری رو به حداقل برسونه.

فضای بیش از حد یا خیلی کم می تونه باعث شه که یه طراحی از هم گسسته یا بی نظم باشه. اتاق خیلی کم می تونه باعث شه که طراحی به هم ریخته و طاقت فرسا باشه.

بهترین خوانایی و وضوح یه طرح به ایجاد تعادل صحیح بین فضای منفی و مثبت بستگی داره. از فضا میشه به طور موثر برای ایجاد سلسله مراتب بصری در طراحی استفاده کرد.

به منظور جلب توجه بیننده و ایجاد یه سلسله مراتب واضح از اطلاعات، طراحان ممکنه فاصله و موقعیت اقلام رو دستکاری کنن.

5. کنتراست

ایجاد نابرابری یا کنار هم قرار گرفتن بین عناصر یه اصل کلیدی در طراحی گرافیکی هس که به عنوان کنتراست شناخته میشه. برای جذب بینندگان، ایجاد علاقه به تصاویر و انتقال موثر پیام ها بسیار مهمن.

کنتراست به ایجاد سلسله مراتب، تأکید بر اطلاعات حیاتی و هدایت توجه بیننده در یه طرح کمک می کنه. طرح هایی که فاقد کنتراست هستن ممکنه بی روح، تکراری و بدون تاثیر ظاهر بشن.

طراحان می تونن خوانایی، وضوح و جذابیت بصری کلی طرح های خود رو با استفاده موثر از کنتراست بهبود بدن. برای ایجاد ترکیب هایی که از نظر بصری جذاب باشن، طراحان به دقت تعادل و ترتیب این جنبه های متضاد رو بررسی می کنن.

استفاده از کنتراست در طراحی می تونه به طور موثر توجه بیننده رو به اون هدایت کنه. طراحان می تونن با ترکیب هوشمندانه عناصر متضاد توجه مخاطب رو متمرکز کرده و جزئیات خاص رو برجسته کنن.

طراحان می تونن سلسله مراتبی ایجاد کنن، توجه بیننده رو مستقیماً هدایت کنن، پیام ها رو با وضوح و دقت منتقل کنن و با استفاده مؤثر از کنتراست تأثیر بصری ایجاد کنن. طرح ها با افزودن پویایی و جذابیت بصری جذاب تر و به یاد ماندنی تر میشن.

6. خطوط

در طراحی گرافیک، خطوط بسیار مهم هستن زیرا ممکنه از اونا برای ایجاد انواع ساختارها و ویژگی های بصری استفاده شه. اونا برای مشخص کردن اشکال، تعیین مرزها، ایجاد روابط و هدایت چشم بیننده در داخل یه طرح به کار میرن.

طراحان با استفاده از خطوط مناسب می تونن ایده های مختلفی رو منتقل کنن و احساسات مختلفی رو برانگیزن. اونا می تونن خطوط مستقیم، خطوط منحنی و همچنین خطوط عمودی، افقی یا مورب باشن.

جهت، طول، ضخامت، و سبک یه خط می تونه حس حرکت، انرژی، ثبات یا ظرافت رو ایجاد کنه.  اونا روا میشه برای افزودن یکپارچگی، تعادل، ساختار و شبکه ها در یه طرح به کار برد.

خطوط همچنین، چه به صورت ملایم یا تهاجمی استفاده شن، می تونن جذابیت بصری ایجاد کنن و از زیبایی شناسی و عملکرد کلی طرح پشتیبانی کنن.

7. شکل

شکل ها اجزای بصری ضروری در طراحی گرافیک هستن و به تولید طرح هایی جذاب و به یاد ماندنی کمک می کنن. اونا می تونن دو بعدی یا سه بعدی باشن. از شکل ها میشه برای القای احساسات، ایجاد سلسله مراتب بصری و انتقال معنا استفاده کرد. اونا ترکیب طرح رو به طور کلی بهبود میدن، علاقه بصری رو ارائه میدن و تعادل ایجاد می کنن.

8. بافت

ویژگی های بصری یا لمسی یه سطح یا شی در طراحی گرافیکی به عنوان بافت نامیده میشه. طراحان ممکنه با وارد کردن بافت‌ها در طرح‌های خود، به رسانه‌های دیجیتالی مسطح، حس عمق، بعد و لمس رو ببخشن.

بافت ها رو میشه به پس زمینه، عکس ها، تایپوگرافی و سایر اجزای طراحی اضافه کرد. اونا رو میشه به صورت دیجیتال یا با استفاده از مواد واقعی تولید کرد. اصطلاح "بافت بصری" توهم بافتی رو توصیف می کنه که توسط اجزای بصری، مانند الگوها یا جلوه های دیجیتال، بدون هیچ گونه بافت فیزیکی واقعی ایجاد میشه.

برعکس، بافت فیزیکی شامل استفاده از مواد واقعی مانند پارچه، کاغذ یا سایر پوشش‌ها برای ایجاد حس لامسه اس. یه طرح می تونه با گنجاندن بافت ها، چه فیزیکی و چه بصری، از نظر بصری جذاب تر شه.

9. تصاویر

عکس ها (از جمله عکس ها و تصاویر مربوطه) در طراحی گرافیک ضروری هستن. اونا توانایی ارتقای روایت کلی یه اثر هنری و بیان بصری مفاهیم رو دارن. طراحان می تونن با انتخاب و ترکیب تصاویر و عکس های مرتبط، ایده ها رو زنده کنن، بینندگان رو مجذوب خود کنن و یه تجربه بصری ماندگار ایجاد کنن.

با معرفی رنگ، ابعاد و جذابیت بصری، تصاویر به یه طرح کمک می‌کنن تا از بقیه متمایز شه. با استفاده از اونا میشه مواد سنگین متن رو خرد کرد و طراحی جذاب تر و قابل استفاده تر خواهد شد.

تصاویر می تونن با انتقال سریع و موثر اطلاعات یا مفاهیم پیچیده، پیام ها رو به گونه ای بیان کنن که از نظر بصری جذاب باشه.

10. برندسازی

طراحی گرافیکی به تعریف و بازتاب بصری هویت، ارزش ها و شخصیت یه برند کمک می کنه. این سازمان ها رو قادر می کنه تا زبان بصری ایجاد کنن که با بازار هدف اونا ارتباط برقرار کنه و موقعیت متمایز اونا رو منتقل کنه.

هویت بصری یه برند و تجربه برند ثابت در نقاط تماس متعدد به شدت به عناصر طراحی گرافیکی از جمله لوگو، تایپوگرافی، طرح‌های رنگی و سبک‌های بصری بستگی داره.

در برندسازی، ثبات بسیار مهمه و طراحی گرافیک نقش مهمی در حفظ ثبات برند داره. طراحی گرافیکی با استفاده از عناصر طراحی مانند لوگوها، رنگ ها و تایپوگرافی به طور مداوم در تمامی ارتباطات برند، تضمین می کنه که یه برند فوراً شناخته شده و به یاد ماندنی میشه.

وفاداری و اعتماد به برند مصرف کننده با طراحی ثابت افزایش پیدا می کنه. طراحی گرافیکی با حفظ هویت بصری ثابت به تقویت ارزش‌های شرکت و ایجاد یه برند قوی و قابل شناسایی در بازار کمک می‌کنه.

طراحی طرح های کاربردی و زیباشناختی مستلزم توجه دقیق به این عوامل هس. هر جزء از یه طراحی به تأثیر کلی، وضوح و تعامل اون کمک می کنه. با آگاهی از رابطه بین عناصر و استفاده از اونا، طراحان ممکنه به طور موثر ایده ها رو به اشتراک بذارن، سلسله مراتب بصری ایجاد کنن، مخاطبان رو مجذوب خود کنن و تجربیات به یاد ماندنی راو ارائه بدن.

طرح هایی که فاقد تأثیر و وضوح هستن یا به طور مؤثر در ارائه پیام مورد نظر ناکام هستن ممکنه از نادیده گرفتن این مؤلفه ها ناشی بشن. برای بهبود توانایی‌های طراحی و تولید آثار قدرتمندتر، طراحان گرافیک مشتاق و حرفه‌ای‌ها باید این مؤلفه‌ها رو تحقیق کرده و بیشتر درک کنن.

این امکان برای طراحان وجود داره که با داشتن درک کامل از مفاهیم، روش‌شناسی و کاربردهای این عناصر طراحی گرافیکی، انتخاب‌های طراحی آگاهانه داشته باشن، محدودیت‌های خلاقیت خود رو پشت سر بذارن و طرح‌هایی تولید کنن که مخاطب رو مجذوب و درگیر خود کنه.

توسعه شخصی طراح و توانایی تولید طرح های قابل توجه نتیجه کاوش، تمرین و آزمایش مداوم با این عوامل خواهد بود.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. تیم آمینا با داشتن نیروهای جوان و با انگیزه توانسته است در طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ داشته باشد.

تیم طراحی گرافیک آمینا با استفاده از ایده های بروز در جهان و داده هایی که از کارفرمایان دریافت می‌کنن، طرح هایی حرفه ای را متناسب با آنچه در ذهن خود دارید طراحی می‌کنن.

برای آشنایی بیشتر با خدمات گرافیکی آمینا گروپ، می‌تونین از طریق راه های تماسی که بر روی وبسایت آمینا قرار داره با ما در تماس باشین.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن: 

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 23 چهارشنبه 25 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

طراحی نمای ساختمان مسکونی و تجاری

نمای ساختمان معمولاً به ضلع جلویی سازه ساختمان اشاره داره. این یکی از جدایی ناپذیرترین قطعات در طراحی کلی سازه اس، زیرا ویژگی منحصر به فردی رو به اون اضافه می کنه.

نمای ساختمان می تونه چندین شکل و اندازه داشته باشه، در واقع یکی ازاون قطعات سازه ایه که به معمار این امکان رو میده که تجربه کنه و استعداد خودشو به نمایش بگذاره و خلاقیت خودشو زنده کنه.

هرازگاهی مردم نما رو با ساختمان‌های قدیمی‌تر یا ساختمان‌های معتبر مرتبط می‌دونن، اما امروزه هر ساختمانی می‌تونه نمای قابل تشخیصی ایجاد کنه.

علاوه بر اون، مردم حتی یه نما رو با چیزی پیوند میدن که فقط به فاکتور زیبایی‌شناختی ساختار ساختمان اضافه می کنه.

اما این تمام کار نیس! بله، اهمیت نما در معماری بسیار بیشتر از اینهاس.

انتخاب نمای ساختمان مناسب

انجام درست ساخت نما بسیار مهمه زیرا می تونه به طور قابل توجهی بر روشنایی، گرمایش و تهویه سازه تأثیر بذاره.

در حالی که فاکتورهای زیادی وجود داره که در نمای ساختمان باید در نظر گرفته شه، یکی از دلهره آورترین اونا انتخاب مصالح مناسبه.

همچنین، تصمیم شما در مورد متریال نمای مناسب باید پس از در نظر گرفتن طیف وسیعی از عوامل مانند:

  • مقاومت به آب
  • بهره وری انرژی
  • زیبایی شناسی و بافت
  • تطبیق پذیری
  • سازگار با محیط زیست
  • ماندگاری
  • هزینه

نماها چهره یه ساختمون هستن و این قسمت از پوشش ساختمون چندین هدف رو انجام میده. بیایید در مورد برجسته ترین اونا بحث کنیم:

1. شخصیت رو اضافه می کنه.

خوب، این باید شماره یک باشه. نمای ساختمان فرصتی برای تاکید بر طراحیه. تعداد 'n' ساختمان هایی وجود داره که به طرح های استاندارد رضایت میدن و کاملاً با مقررات سازه ای مطابقت دارن، اما همیشه فاقد هویت، شخصیت خود هستن.

یه نما می تونه نقش بزرگی در این امر ایفا کنه، زیرا اون منحصر به فرد بودن رو به ساختار می بخشه که تأثیر مخرب ساختمون رو که فاقد اون چیزی خاص هس، نفی می کنه.

2. نقشی اساسی در بهره وری انرژی ایفا می کنه.

نما علاوه بر زیبایی شناختی، نقشی محوری در بهره وری انرژی و پیوند دادن نمای بیرونی به فضای داخلی ساختمون ایفا می کنه. نما می تونه به طور قابل توجهی به کاهش قبوض انرژی کمک کنه.

ممکنه فکر کنین که چگونه، یه نما، بهره خورشیدی رو به حداقل می رسونه، که به نوبه خود، بارهای خنک کننده ساختمون رو کاهش میده که در پایان منجر به حداقل هزینه های انرژی میشه.

3. سپر در برابر عناصر طبیعی

نمای ساختمون از سرنشینان در برابر باد و باران و درجه حرارت و رطوبت شدید محافظت می کنه. نماها به دلیل مقاومت در برابر دما، هوا و خوردگی طی چندین دهه یکی از ویژگی های ارزشمند و بسیار محبوب هستن.

4. تهویه طبیعی رو تضمین می کنه.

نما در اصل پوسته بیرونی ساختمونه و محافظت ارائه شده توسط پوست خارجی، تهویه طبیعی رو تایید می کنه.

این امر از طریق ابزارهای مختلفی مانند جنبه های طراحی، پوسته های حفره و پنجره های مکانیزه به دست میاد.

همچنین، یه نما تضمین می کنه که آسایش سرنشینان در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد، باران و برف به خطر نیوفته.

5. عایق صوتی رو فراهم می کنه.

یه پوسته خارجی نما که به خوبی طراحی شده، در مقایسه با نمای ساختمان های معمولی، راحتی صوتی بالایی رو برای ساکنان خود فراهم می کنه.

راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز، تبادل هوا و ارتباط بصری با بیرون رو به خطر نمی ندازه.

6. راحتی رو ارائه میده و بهره وری رو افزایش میده.

یه نمای ساختمان با طراحی موفقیت آمیز به ساکنان این امکان رو میده که نفوذ نور رو با چندین روش، مانند لوورها یا دستگاه های سایه بان تنظیم کنن.

علاوه بر این، امکان تنظیم حرکت هوا و دما رو با پنجره‌های قابل اجرا فراهم می‌کنه که سطح راحتی کلی ساختمان رو افزایش میده

وقتی سطح راحتی به اوج می رسه، بهره وری بهتر کار کاملا مشهوده.

7. امنیت اضافی رو فراهم می کنه.

طراحی نمای خوب روشی نسبتاً محجوب برای دستیابی به امنیت ساختمان با برنامه ریزی صحیح و برخورد با فضاهای باز ساختمان بر خلاف سیستم معمولی گارد و میله فراهم می کنه.

8. زندگی رو به ساختار اضافه می کنه.

نماها نتیجه فناوری پیشرفته هستن که به این معنیه که در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستن.

در مقایسه با رنگ‌های بیرونی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرن، این رنگ‌ها می‌تونن لکه‌دار به نظر برسن، کثیفی و گرد و غبار رو جذب کنن، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستن، این قدرت‌ها اونا رو بسیار بادوام می‌کنه، بنابراین برای چندین دهه دوام میارن.

علاوه بر اون با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، نمای ساختمون همچنان فرصت های متعددی رو برای ساختمان ها باز می کنه.

نمای سفالی – متریال نما جادویی

نماهای سفالی چیزی نیس جز پانل های ساخته شده از سفال که می تونن بر روی دیوارهای خارجی یا نمای هر ساختمانی پوشانده شن. این نماهای مدرن سازگار با محیط زیست و سخت هستن که ارزش و جنبه طراحی ساختار ساختمان رو افزایش میدن.

نماهای سفالی نه تنها زیبا هستن، بلکه مزایای زیادی نسبت به سایر مصالح نما دارن:

دوام - کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی استفاده میشن از نظر استحکام و ایمنی بالا آزمایش شدن و از این رو مواد مناسبی هستن که می تونن برای دیوارهای خارجی خونه ها، ادارات و حتی ساختمون های عمومی استفاده شن.

قدرت مقاومت در برابر آب و هوا اونارو بسیار بادوام می کنه که برای چندین دهه دوام میارن.

جذابیت طولانی مدت - اونا نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای شلیک پیشرفته هستن، از این رو در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستن. نماهای سفالی می تونن رنگ خود رو برای مدت طولانی تری حفظ کنن و از اون جایی که از سفال ساخته شدن، هیچ گونه نشتی کلسیم و اثر شکوفایی ندارن.

پایدار - اینها از منابع طبیعی مانند خاک رس ساخته شدن، از این رو بهترین گزینه برای ساخت ساختمان های پایدار هستن.

ارائه عایق - خاک رس یه عایق حرارتی طبیعیه و همراه با اون، مزیت ترکیبی نمای تهویه شده باعث افزایش بیشتر عایق میشه.

نماهای سفالی به جلوگیری از ورود گرما به داخل ساختمان کمک می کنه و به حفظ آب و هوای داخلی راحت به طور طبیعی کمک می کنه.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری – پس از نصب، نگهداری اونا بسیار آسونه. اونا به راحتی می تونن از کوبیدن پانل ها جلوگیری کنن و سیستم بومی اونا برای زهکشی آب باران به جلوگیری از کثیف شدن کمک می کنه که منجر به نگهداری کمتر میشه.

تثبیت آسون - تعمیر بسیار آسونه زیرا از درزگیر یا روت استفاده نمیشه. علاوه بر اون به غلبه بر سطوح ناهموار و بروز ترک بر روی دیوارها نیز کمک می کنه.

نسوز - این یکی از مزایای اصلی استفاده از نماهای سفالی هس زیرا در دمای فوق العاده بالا پخته میشن که اونا رو در برابر آتش مقاوم می کنه.

جذابیت زیبایی - نماهای سفالی ظاهری معاصر به ساختمان ارائه میدن، اونا در رنگ های متنوعی برای مطابقت با مفهوم طراحی کلی ساختمان وجود دارن.

یه طراحی نمای ساختمان اصولی می تونه یه ساختمون کارآمدتر برای مالکان، ساکنان و محیط زیست ایجاد کنه. علاوه بر اون، این قدرت رو داره که عملکرد یه ساختمون موجود رو کاملاً تغییر بده. نما رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونیه، به عنوان پوسته ساختمون، نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا می کنه. با این حال، عملکرد اون به انتخاب مواد مناسب و نصب صحیح اون بستگی داره.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هست؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می تونید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 پنجشنبه 12 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

  نکات مهم در مورد پشتیبانی وب سایت

 

یکی از مزایای کلیدی پشتیبانی وب سایت، خدمات تعمیر و نگهداری منظمه. با توجه به تغییرات و روندهایی که در دنیای فناوری اتفاق میوفته، این امر بسیار مهمه. اگر وب سایت شما قدیمی به نظر برسه، برای مشتریان احتمالی جذابیتی نداره.

هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یه وب سایت داره. از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود رو اداره می‌کنن، اغلب از وظایف مدیران وب‌سایت غفلت می‌کنن.

وقتی اونا مدیران وب سایت خود رو نادیده می گیرن، بیش از اون چه فکر می کنن به کسب و کار خود آسیب می زنن. وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها رو به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام میدن، نشون میدن.

وب سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستن. با این حال، وب سایت ها نیاز به رسیدگی منظم دارن. اگر از وب سایت شرکت خود غفلت کنین، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد بود. 

این می تونه به شدت به کسب و کار شما آسیب بزنه زیرا شرکت هایی با وب سایت های قدیمی از نظر اغلب مصرف کنندگان،  بی پروا و غیرقابل اعتماد در نظر گرفته میشن.

بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، وب سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارن. گاهی اوقات باید یه قطعه کد HTML یا CSS بنویسین، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنین.

اگر تا به حال این کارها رو انجام ندادین، به راحتی می تونین اشتباه کنین و بیشتر از اینکه سود داشته باشین، ضرر می کنین. به همین دلیله که پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یه نمایش تجاری موفق بسیار مهمه.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری وب سایت خود ندارین به شما کمک می کنه.

حتی اگر سال‌ها هیچ محتوایی ارسال نکنین، وب‌سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می‌تونن مهم‌ترین اطلاعات شرکت شما رو بخونن.  بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری وب سایت خود به صورت روزانه ندارن، اما چندین کار مهم وجود داره که باید انجام شه تا وب سایت شما قابل مشاهده باشه.

تمدید نام دامنه یکی از اوناس. اگر فراموش کردین نام دامنه خود رو تمدید کنین، شخص دیگری می تونه اونو بخره، وب سایت خودرو در اون آدرس بسازه و خدماتی رو ارائه بده که برای شما قابل رقابته.

اگر فراموش کنین نام دامنه خود رو تمدید کنین، می تونین مشتریان بالقوه زیادی رو از دست بدین. یه وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست رو به مشتریان یادآوری می کنه.

تیم های پشتیبانی وب سایت به روز رسانی و نگهداری رو ارائه میدن.

اگر می‌خواین یه وب‌سایت قدیمی رو ببینین، این فهرست شگفت‌انگیز از وب‌سایت‌های متروکه رو که هنوز کار می‌کنن، بررسی کنین. برخی از اینها وب سایت های تجاری هستن، مانند Netscape یا Zombo. در موردش فکر کنین، آیا محصول یا خدماتی رو از شرکتی خریداری می کنین که وب سایتی داره که به نظر می رسه برای 15 یا 20 سال تغییر نکرده؟ البته که نه!

وب سایت ها به زمان زیادی برای انقضا نیاز دارن، اما روندهای دیجیتال و فناوری با سرعت بسیار بالایی تغییر می کنن. روند طراحی وب و UX و الگوریتم های گوگل به صورت سالانه یا حتی ماهانه تغییر می کنن.

علاوه بر این، اگر نسخه قدیمی وردپرس رو اجرا می کنی، ممکنه امنیت وب سایت شما در خطر باشه و وب سایت شما ممکنه در معرض حملات سایبری خطرناکی قرار بگیرن که می تونه منجر به نقض داده های بزرگ شه.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت به طور مداوم ویژگی های جدید رو به بسته میزبانی شما اضافه می کنه و به شما یادآوری می کنه که باید CMS خود رو تمدید کنین.

پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کنه تا وب سایت خود رو ایمن کنین.

پس چرا باید در خدمات پشتیبانی IT اثبات شده سرمایه گذاری کنین؟ امنیت احتمالاً مهمترین دلیل برای داشتن پشتیبانی وب سایت قابل اعتماده. بسیاری از شرکت ها و افراد داده های حساس رو روی سرورهای خود نگه می دارن. در صورت نقض داده ها، اونا می تونن این داده ها رو از دست بدن، که می تونه منجر به شکایت یا حتی ورشکستگی اونا بشه. 

نقض داده ها همیشه اتفاق میوفته. ما در مورد اونا در اخبار می شنویم، تنها زمانی که یه شرکت بزرگ مورد ضربه قرار می گیره، اما حتی وب سایت های شرکت های کوچک و متوسط و افراد برای هکرها جالب هستن.

پشتیبانی وب سایت هر زمان که شخصی سعی در نفوذ به فضای سرور شما رو داشته باشه به شما اطلاع میده. اونا می توانن به شما در محافظت از وب سایت و داده های اون و کاهش عواقب یه حمله سایبری کمک کنن.

پشتیبانی وب سایت از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کنن.

هر وب مستر باید به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان (Back up) تهیه کنه. بهترین راه برای انجام این کار پس از افزودن یه قطعه جدید از محتواس. حتی اگر از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نکنین و به دلیل حمله سایبری یا بدافزار خطرناک از کار بیوفته، پشتیبانی وب‌سایت معمولاً برای همه وب‌سایت‌ها روی سرورهای خود نسخه‌های پشتیبان اجرا می‌کنه.

به این ترتیب، می تونین از اونا بخواین که اون دوباره قرار بدن. پشتیبان‌گیری(Back up) از پشتیبانی وب‌سایت همیشه انجام میشه، حتی پس از ساعت‌های کاری، بنابراین در بیشتر موارد، یه قطعه محتوا رو از دست نمی‌دین.

اینها تنها برخی از دلایلیه که داشتن یه پشتیبانی وب سایت حرفه ای ایده خوبیه. اگرچه امروزه اکثر کسب و کارها دارای وب سایت هستن، اگر در ابتدایی ترین وظایف مدیر وب سایت مهارت ندارین، احتمالاً باید افراد حرفه ای رو برای اجرای وب سایت خود استخدام کنین، به خصوص اگر این پلت فرمی باشه که مشتریان شما اطلاعات خصوصی و پرداخت خود رو در اون بذارن.

به‌عنوان یه صاحب کسب‌ و کار، به راحتی میشه به این فکر کرد که کسب‌ و کار شما بر اساس همون ایده‌ها، فرآیندهای مشابه، و همون تصوری که همه چیز به همون شکلی که همیشه کار می‌کنه، ساخته شده.

اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت، باید انتظار تغییر رو داشت و وب سایت شما باید پویا باشه. وب سایت شما به انعطاف پذیری نیاز داره و باید به روز بمونه – این بدان معنیه که جدا از محتوا و تصاویر، برخی از قسمت های متحرک دیگر باید با گذشت زمان تنظیم و/یا اضافه بشن.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات پشتیبانی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… هست.

بزرگترین هدف و چشم انداز آمینا، رعایت اصول اخلاقی و جلب رضایت مشتریان گرامی هست و با دیدگاه همیشه کیفیت و مرغوب بودن اصیل می مونه، به فعالیت خود ادامه میده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 33 سه شنبه 10 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

 راهکار هایی برای یادگیری مثبت در کلاس درس

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان و والدین

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزا و والدین امری حیاتیه و هر سال در اولین لحظه از اولین روز مدرسه شروع میشه. این به معنیه اینه که هر یک از شخصیت های منحصر به فرد دانش آموزا را بشناسین، از جمله مواردی که دوست دارن، دوست ندارن، نقاط قوت و زمینه های فرصت.

وقت گذاشتن به موقع به شما کمک می کنه تا از دانش آموزا به صورت فردی و گروهی حمایت کنین.

رابطه با  دانش آموزا رو تقویت کنین.

راه‌های بسیار خوبی برای کمک به تقویت ارتباطات مثبت دانش‌آموزی به عنوان راهی برای کمک به بهبود احساس تعلق به دانش‌آموزا، افزایش تعامل و ایجاد فرهنگ کلاسی دلسوزانه وجود داره.

قوانین کلاس درس رو برای رفتار مثبت مشخص کنین.

داشتن توقعات بالا از دانش آموزا به اندازه ای مهمه که هنجارهای رفتار دانش آموزا رو شکل میده و پایه و اساس موفقیت دانش آموز رو شکل می دین. برای انجام این کار، باید قوانین و تکنیک های کلاس درس رو از اولین روز اول آماده کنین.

از تقویت مثبت استفاده کنین.

تقویت مثبت یه راه عالی برای ایجاد انگیزه درونی و کمک به ترویج عادات کاری مثبت دانش آموزاس.

ذهنیت مثبت خود رو حفظ کنین.

هر کسی که معلم بوده می‌دونه که این شغل چقدر می‌تونه طاقت‌ فرسا باشه. وقت گذاشتن برای خود می تونه چالشی واقعی با خواسته هایی باشه که هم در داخل و هم در خارج از مدرسه وجود داره.

با این اوصاف، بسیار توصیه میشه که برای یافتن زمان، حتی چند دقیقه برای اجرای برخی تکنیک‌های مراقبت از خود به عنوان وسیله‌ای برای کمک به خودتان در حفظ ذهنیت مثبت، تلاش کنین.

یه محیط فیزیکی راحت ایجاد کنین.

داشتن یه محیط کلاسی مثبت برای دانش‌آموزا برای یادگیری (و برای شما در اون برای تدریس!) کمک زیادی به ایجاد یه فضای کلاسی عالی می‌کنه. محیط فیزیکی شامل همه چیزه، از نحوه سازماندهی اشیا گرفته تا اون چه روی دیوارهاس.

از تحقیقات آموزشی مطلع باشین.

به‌عنوان یه متخصص علمی، بسیار خوبه که با تحقیقاتی که می‌تونه به اطلاع‌رسانی در مورد تمرینات شما کمک کنه و بینش‌هایی رو ارائه بده که می‌تونین از اونا برای ایجاد یه محیط یادگیری مثبت استفاده کنین، به‌روز باشین.

یادگیری عاطفی اجتماعی رو در اولویت قرار بدین.

رفاه دانش آموزا و معلما به طور یکسان اخیراً مورد توجه قرار گرفته - و دلیل خوبی هم داره. در حالی که شاید گفتنش آسون تر از انجام دادنش باشه، داشتن سلامت روان مثبت بسیار مهمه. 

یادگیری عاطفی اجتماعی (یا به اختصار SEL) می تونه به دانش آموزا کمک کنه تا احساسات رو درک کنن و در دنیای نامشخص حرکت کنن.

دروس رو با در نظر گرفتن انگیزه برنامه ریزی کنین.

ساختن برنامه ی درسی و واحدها با در نظر گرفتن انگیزه دانش آموزا به افزایش هیجان و شادی در محیط یادگیری کمک می کنه. به همین دلیله که در فلسفه آموزش Prodigy ، "اول انگیزه !" اعتقاد راسخ داره.

موضوعاتی رو ببافین که دانش‌آموزا به اون علاقه دارن، یا راه‌هایی پیدا کنین تا موضوعاتی رو که هیجان‌انگیزترین نیستن، سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر کنین.

زمانی رو برای سرگرمی پیدا کنین!

گاهی اوقات، فشار برای تمرکز صرفاً بر روی مطالب صرفاً آکادمیک می‌تونه افزایش پیدا کنه و می‌تونه منجر به فرسودگی ذهنی بشه. زمانی رو برای استفاده از برخی بازی‌ها در کلاس‌های خود در نظر بگیرین که شامل یادگیری میشه و طبیعتاً به شیوه‌ای سرگرم‌کننده باشه که دانش‌آموزا شما قطعاً از اون استقبال می‌کنن. دانش آموزا در حین سرگرمی و بازی با یکدیگر هم زمان در حال یادگیری هستن.

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

مدرسه در تابستان نیز فعاله و از اوایل تیر ماه کلاس های آموزشی، زبان انگلیسی، فوتسال، شنا و شطرنج جهت بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی نموده که برنامه اجرایی اون متعاقباً تقدیم خواهد شد. 

ساعت کار دبستان در طول سال تحصیلی ۷:۳۰ الی ۱۴:۲۰ هس. جهت آشنایی دانش آموزا پایه اول با مدرسه کلاس های آموزشی، نیمه ی اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰ 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۷۰۲۴۲۷

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 385
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 1,846
  • بازدید سال : 16,381
  • بازدید کلی : 81,088