loading...

شرکت بازرگانی بارمان

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 یکشنبه 27 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

در مورد روانشناسی رنگ ها بیشتر بدانیم!

روانشناسی رنگ در طراحی داخلی به مطالعه چگونگی تأثیر رنگ های مختلف بر احساسات، خلق و خو و ادراک ما در یه فضا گفته میشه. تأثیرات روانی و عاطفی رنگ ها بر افراد رو بررسی می کنه.

از رنگ‌ها میشه برای ایجاد فضایی بزرگ‌تر، دنج‌تر و صمیمی‌تر به اتاق استفاده کرد یا حتی خلاقیت و بهره‌وری رو تحریک کرد.

درک روانشناسی رنگ به طراحان کمک می کنه تا انتخاب های آگاهانه ای در مورد طرح های رنگی، مبلمان، لوازم جانبی و نورپردازی داشته باشن تا به اثرات روانی و عاطفی مورد نظر دست پیدا کنن.

رنگ ها این قدرت رو دارن که بر ضمیر ناخودآگاه ما تأثیر بذارن و واکنش های احساسی رو تحریک کنن. مثلا، رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی حس انرژی و هیجان‌انگیز ایجاد می‌کنن.

در حالی که رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز باعث آرامش و راحتی میشن. در طراحی داخلی، میشه با استفاده از رنگ‌های مناسب در نسبت‌های مناسب، فضا رو به محیطی هماهنگ و جذاب تبدیل کرد.

اهمیت روانشناسی رنگ در طراحی داخلی

در اینجا دلایلی وجود داره که چرا باید هنگام طراحی خونه خود از روانشناسی رنگ ها آگاه باشین:

تأثیر عاطفی: رنگ ها می تونن عواطف و احساسات خاصی رو در ما ایجاد کنن. رنگ های گرم می تونن حس انرژی و هیجان ایجاد کنن، در حالی که رنگ های سرد باعث آرامش و صلح میشه. با ترکیب استراتژیک این رنگ ها در مناطق مختلف خونه خودتون، می تونین فضای مورد نظرتون و از یه فضا ایجاد کنین.

بهبود خلق و خو: آیا می دونین رنگ ها می تونن خلق و خوی شما رو بهتر کنن و سلامت کلی شما رو افزایش بدن؟ آره! سایه های روشن و پر جنب و جوش، شادی و مثبت بودن رو القا می کنه و باعث میشه فضا پر جنب و جوش و پرانرژی شه.

از سوی دیگه، رنگ‌های ملایم به ایجاد فضایی آروم کمک می‌کنه که برای مناطق آرامش‌بخش و درون‌نگری عالی هستن.

درک بصری: رنگ ها می تونن به طور قابل توجهی بر نحوه درک و تجربه ما از یه فضا تأثیر بذارن. رنگ‌های روشن‌تر باعث میشن اتاق بزرگ‌تر و بازتر به نظر برسه، در حالی که سایه‌های تیره‌تر فضایی صمیمی ایجاد می‌کنن.

با دستکاری پالت رنگ، می تونین عمق و ابعاد یه اتاق رو ایجاد کنین و اونو از نظر بصری جذاب تر کنین.

ابراز وجود  فردی: رنگ ها وسیله ای قدرتمند برای ابراز وجود و وسیله ای عالی برای نشون دادن شخصیت منحصر به فرد شما هستن.

درک روانشناسی رنگ به شما این توانایی و میده که طرح رنگ رو مطابق سلیقه تون تنظیم کنین و فضاهایی رو ایجاد کنین که با سبک و ترجیحات شما طنین انداز شه.

تاثیر روانی رنگ های مختلف

بیایین به چند رنگ محبوب و تأثیر اونا در هر فضا و نحوه ترکیب اونا با رنگ های دیگه برای ایجاد فضای داخلی متعادل خانه نگاه کنیم.

روانشناسی رنگ آبی در طراحی داخلی

آبی که نمادی از آرامش، سکون و صلح هس، می‌تونه هر اتاقی رو به یه فضای آرامش‌بخش تبدیل کنه که آرامش و تجدید قوا رو به شما میده. رنگ آبی به خوبی وسعت آسمون و آرامش اقیانوس رو به تصویر می کشه.

این احساس آرامش، هماهنگی و ثبات رو ایجاد می کنه، و اونو به گزینه ای ایده آل برای فضاهایی تبدیل می کنه که می خواین در اون آرامش داشته باشین.

سایه‌های روشن‌تر مانند آبی آسمونی یا آبی نوزادی می‌تونن حسی مطبوع و باز ایجاد کنن که برای فضاهای کوچک تر یا اتاق‌خواب‌هایی که نور طبیعی ندارن، عالی هستن.

از سوی دیگه، سایه‌های تیره تر مانند آبی سرمه‌ای یا آبی سلطنتی حس پیچیدگی رو به ارمغان میارن. این رنگ برای ایجاد فضایی زیبا در اتاق نشیمن ایده آل می کنه.

روانشناسی رنگ قرمز در طراحی داخلی

تصور کنین وارد اتاقی بشین که فورا توجه تون و به خود جلب می کنه و حس اشتیاق و انرژی رو ایجاد می کنه.

این قدرت رنگ قرمز در طراحی داخلی هس! جسور، پر جنب و جوش و به طور غیرقابل انکاری جلب توجه می کنه، قرمز رنگی هس که باید مورد توجه قرار بگیره.

در طراحی داخلی، رنگ قرمز با طیف وسیعی از احساسات قدرتمند همراه هس و این رنگ انتخابی محبوب برای کسانی هس که می خوان فضایی پویا در خونه شون ایجاد کنن.

یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای استفاده از این رنگ پرشور، استفاده از دیوارهای برجسته اس. رنگ آمیزی یه دیوار در سایه قرمز پر جنب و جوش فورا به نقطه کانونی اتاق تبدیل میشه.

دیوار تاکیدی قرمز هنگامی که با رنگ‌های خنثی یا مکمل مانند سفید، خاکستری یا مشکی ترکیب شه، چشمگیرتر میشه.

ترکیب رنگ قرمز در میان مبلمان و لوازم جانبی می تونه انتخابی عالی برای کسانی باشه که رویکرد متعادل تری رو ترجیح میدن.

روانشناسی رنگ سبز در طراحی داخلی

سبز با همراهی خود با طبیعت و فضای باز، حس هماهنگی و تعادل رو در طراحی داخلی القا می کنه. مطالعات نشون داده که قرار گرفتن در معرض فضای سبز می تونه تاثیر مثبتی بر سلامت روان و کاهش استرس داشته باشه.

به همین دلیل هس که قدم زدن در اتاقی با دیوارهای سبز فوراً حال و هوای شما رو تغییر میده زیرا فضایی با طراوت ایجاد می کنه. 

سبز ملایم و کم رنگ مانند مریم گلی یا نعناع می تونن تسکین دهنده و آرامش بخش باشن. از سوی دیگه، رنگ های خاکی مانند زیتونی یا سبز جنگلی حسی از پیچیدگی رو منتقل می کنه.

فراتر از رنگ دیوار، سبز رو میشه از طریق مبلمان، اثاثیه یا لوازم جانبی در طراحی داخلی گنجوند. علاوه بر این، ترکیب گیاهان یا قاب های عمودی خزه ای رنگ سبز رو بیشتر می کنه و باعث میشه احساس نزدیکی به طبیعت کنین.

روانشناسی رنگ زرد در طراحی داخلی

گنجوندن رنگ زرد در طراحی داخلی شما راهی مطمئن برای القای خوش بینی و گرما در خونه شماس. رنگ زرد با حالت درخشنده و آفتابی خود توانایی قابل توجهی در نورپردازی فضاها و ایجاد فضایی شاد داره.

به همین دلیله که رنگ زرد با شادی، اشتیاق و خلاقیت همراه هس. یه مبل، تخته سر، یا حتی کوسن های زرد رنگ می تونه به فضای شما رنگ و جنب و جوش اضافه کنه.

رنگ آمیزی دیوار یا حتی کل اتاق با سایه گرم زرد می تونه فوراً فضا رو روشن کنه و حس باز بودن و مثبت بودن رو ایجاد کنه. از سوی دیگه، سایه‌های زرد کم‌رنگ یا پاستلی به خوبی در ایجاد یه محیط آرام‌بخش کار می‌کنن.

ترکیب زرد با خاکستری یا سفید می تونه ظاهری مدرن و پیچیده ایجاد کنه. و هنگامی که با آبی یا سبز ترکیب میشه به اتاق شما حس تازه و طبیعی میده.

روانشناسی رنگ بنفش در طراحی داخلی

آیا تا به حال فکر کردین که چگونه رنگ می تونه حس تجمل، رمز و راز و درام رو به یکباره منتقل کنه؟ این تاثیر روانی رنگ بنفش هس. بنفش با ته رنگ غنی و سلطنتی خود، ظرافتی رو به هر فضایی میده.

از سایه‌های تیره مانند بنفش سلطنتی یا بادمجانی گرفته تا رنگ‌های روشن‌تر مانند اسطوخودوس یا یاسی، طیف رنگ‌های بنفش امکان انتخاب‌های طراحی همه‌کاره و جذاب رو دارن.

بنفش‌های تیره‌تر می‌تونن حس درام و مجلل ایجاد کنن و برای ایجاد دیوارهای بیانی یا نقاط کانونی ایده‌آل باشن. از سوی دیگه، سایه‌های روشن‌تر به ایجاد یه ظاهر رمانتیک ملایم کمک می‌کنه که برای اتاق خواب یا اتاق مهمان عالی هستن.

رنگ بنفش و میشه با اکسسوری های طلایی یا نقره ای ست کرد تا ظاهری جذاب داشته باشه. اما مبلمان بنفش به خودی خود می تونه حسی لوکس و سلطنتی به هر فضایی بده.

روانشناسی رنگ قهوه ای در طراحی داخلی

هنگامی که صحبت از ایجاد فضاهای گرم و جذاب میشه، رنگ قهوه ای برتره. قهوه ای رنگی جاودانه اس که ظرافت خاکی رو به هر طراحی داخلی اضافه می کنه.

از اونجایی که رنگ قهوه ای نماد ثبات و ارتباط با طبیعت هس، اغلب با احساس راحتی همراه هس. رنگ‌های قهوه‌ای مانند آغوش آرامش‌بخش یه فنجان گرم کاکائو در یه روز سرد، حس آرامش و رضایت رو ایجاد می کنه.

این باعث میشه که اونو به یکه انتخاب ایده آل برای اتاق نشیمن که در اون فضای آرامش بخش مهمه تبدیل کنه. یکی از ویژگی های قابل توجه رنگ قهوه ای توانایی اون در افزودن رنگ خاکی هس.

از مبلمان چوبی غنی از چوب ماهاگونی گرفته تا یه دیوار برجسته به رنگ قهوه‌ای شکلاتی، از کابینت‌هایی با رنگ‌های شنی روشن گرفته تا مبل‌های چرمی قهوه‌ای تیره - این رنگ بسیار متنوعه. سایه های روشن قهوه ای برای فضای داخلی الهام گرفته از ساحل یا سبک اسکاندیناوی عالیه. از طرف دیگه، اونا برای فضای داخلی با تم سنتی یا روستایی ایده آل هستن.

روانشناسی رنگ سفید در طراحی داخلی

سفید رنگی هس که هیچ مرزی نمی شناسه، بوم خالی در انتظار لمس خلاقانه شماس. دلالت بر پاکی، تمیزی و سادگی داره.

این جایی هس که توانایی قابل توجه اون در باز کردن اتاق ظاهر میشه و فضاها رو بزرگ تر و روشن تر نشون میده.

این گزینه عالی برای فضاهای کوچک تر یا مناطقی هس که نور کافی خورشید ندارن و فوراً اونا رو مطبوع تر نشون میده.

بهترین قسمت؟ رنگ سفید به طور یکپارچه با هر سبک طراحی - خواه مدرن، اسکاندیناوی یا حتی التقاطی - سازگاره.

طبیعت مینیمالیستی رنگ سفید محیطی عاری از بهم ریختگی رو القا می کنه. مثلا، دیوارهای سفید به عنوان پس‌زمینه‌ای عمل می‌کنن تا سبک شخصی شما رو به‌راحتی به نمایش بذارن – چه آثار هنری رنگارنگ، چه مبلمان پر جنب و جوش، یا قطعات دکور منحصربه‌فرد.

فضایی که شخصیت و سلیقه شما رو منعکس می کنه. ترکیب بافت‌های مختلف مانند فرش‌های کرکی یا مبلمان حصیری با دیوارهای سفید صاف، جذابیت بصری و جذابیت لمسی رو افزایش میده.

روانشناسی رنگ مشکی در طراحی داخلی

سیاه، رنگ رمز و راز و درام، ظرافت بی انتها رو القا می کنه و اغلب برای ایجاد کنتراست بصری قابل توجه استفاده میشه. این یه حضور جسورانه و فرمانبردار هس - چه یه دیوار کاشی کاری شده در اتاق پودر، یک کمد لباس، یا یه دیوار به رنگ مشکی بافت.

در عین حال، در عین ایجاد عمق و کنتراست، ظرافت و کلاسی بی انتها می بخشه. به همین دلیله که به طور یکپارچه با هر سبکی ترکیب میشه - مدرن، مینیمالیستی یا سنتی - همه سبک های طراحی داخلی از رنگ سفید استفاده می کنن.

گنجوندن رنگ مشکی در طرح طراحی داخلی خونه شما حسی از درام و جذابیت رو اضافه می کنه. هنگامی که با رنگ های روشن تر جفت میشه، تداخلی جذاب از نور و تاریکی ایجاد می کنه.

چه طرح رنگی سیاه و سفید یا ترکیبی از مشکی با لهجه های متالیک باشه، کنتراست فضایی پویا ایجاد می کنه. از اون برای ایجاد حس صمیمیت و آرامش در فضاهای کوچک تر یا به عنوان پس زمینه ای شیک و مدرن برای مناطق بزرگتر استفاده کنین.

امیدواریم از کشف این زبان اسرارآمیز رنگ ها و کاوش در دنیای روانشناسی رنگ ها در طراحی داخلی لذت برده باشین.

با درک قدرت روانشناسی رنگ ها، می تونین فضای داخلی خونه ای هماهنگ و از نظر احساسی جذاب ایجاد کنین که با سبک شما طنین انداز شه.

همانطور که سفر طراحی داخلی خودتون و آغاز می کنین، در خارج شدن از منطقه امن خود و کشف احتمالات جدید تردید نکنین. و اگه در این سفر به کمک نیاز دارین، طراحان ما اینجا هستن تا به شما کمک کنن!

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار میده: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد هست. قیمت مناسب ، سرعت بالا ، کیفیت عالی ، ضمانت سال ها آتی تحقق این چهار وعده هدف ایوان سبز در تمامی پروژه های خود هست.

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 شنبه 26 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

مروری کوتاه بر مفهوم سئو (Search Engine Optimization)

واژه SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو هس، به این معنی که محتوای وب سایت و تنظیمات فنی خودتون و بهینه کنین تا گوگل (به علاوه سایر موتورهای جستجو) بتونه محتوای شما رو فهرست کنه و درک کنه تا صفحات وب شما رو در نتایج جستجو بالاتر قرار بده.

این استراتژی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنه تا بازدید سایت تون و زیاد کنین و احتمالاً ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری رو افزایش بدین. 

اگه یه مشتری یا مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با محصولات یا خدمات شما رو جستجو می کنه، می خواین در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در کنار رقبای خود قرار بگیرین.

اگه اینطور نیستین، ممکنه کسب‌وکار دیگه ای به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده باشه یا شما یکی رو از دست داده باشین. سئو به شما این امکان رو میده که مشتری رو در فرآیند خرید خود هدایت کنین.

علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک وب سایت، سئو به صدای معتبر شرکت شما در صنعت شما کمک می کنه. و این اقتدار باعث ایجاد اعتماد به برند میشه که در نهایت به وفاداری به برند تبدیل میشه.

هفت اصل سئو که وبلاگ نویسان باید به خاطر بسپارن.

این هفت نکته سئو می تونه نقش مهمی در بالا بردن وبلاگ شما در قطب موتور جستجو داشته باشه و به شما امکان میده رتبه بالاتری داشته باشین و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری رو به سایت خود جذب کنین.

1.مطمئن شین که صفحات شما با هم پیوند دارن تا ارزش پیوند شما گسترده شه.

اگه یه مقاله وبلاگی با 100 بک لینک و صفحه دیگری با 3 بک لینک دارین، صفحه با 3 بک لینک زمان بسیار سخت تری برای رتبه بندی در گوگل خواهد داشت، مگه اینکه این بک لینک ها cnn.com، نیویورک تایمز و وال استریت باشن.

با این حال، اگره صفحه شما با 100 بک لینک به صفحه کمتر محبوب لینک داده شه، ارزش لینک رو به اشتراک گذاشته و در نتیجه به رتبه بهتر اون کمک می کنه.

پیوند مجدد همه مقالات شما به یکدیگه می تونه یه فرآیند خسته کننده باشه، اما خوشبختانه وردپرس دارای پلاگین هایی برای پیوند داخلی خودکار هس، مانند "پیوندهای خودکار SEO و پست های مرتبط". اونو بررسی کنین.

2. وبلاگ تون و سازماندهی کنین.

نحوه سازماندهی اطلاعات در دسته ها، صفحات و صفحات فرعی در یه وب سایت و نحوه پیوند اونا به یکدیگه، معماری سایت یا معماری اطلاعات نامیده میشه.

معماری سایت به دو حالت تقسیم میشه: معماری سایت تخت و معماری عمیق سایت. سایت‌های عمیق تمایل دارن ارزش لینک رو هدر بدن، تا حدی به این دلیل که موتورهای جستجو صفحات سطح بالاتر رو مهم‌تر می‌دونن.

گرافیک زیر یه سایت عمیق و با چهار لایه نشون میده. گوگل می‌خواد صفحات دسته‌بندی رو مهم‌ترین فرض کنه، زیرا از صفحه اصلی، خزنده‌های وب گوگل ابتدا با صفحات دسته‌بندی مواجه میشن.

اگه اکثر محتوای شما با 3 کلیک یا بیشتر از صفحه اصلی شما فاصله داشته باشه، موتورهای جستجو این صفحات "پایین" کمتر اهمیت دارن و حتی ممکنه اونا رو ایندکس نکنن.

هرچه ساختار سایت شما یکدست تر باشه، فرصت بهتری برای رتبه‌بندی مناسب‌تر خواهد بود و این امر باعث میشه که صفحات شما در فهرست موتور جستجو باقی بمونن تا توسط جستجوگران پیدا بشن.

3. روش Nofollow به سایت‌هایی که نمی‌خواین/نیازی به اشتراک گذاری ارزش لینک با اونا داشته باشین، لینک کنین.

سایت‌های بزرگی مانند ویکی‌پدیا وقتی به اونا پیوند میدین واقعاً رتبه‌بندی موتورهای جستجو رو افزایش نمیدن، بنابراین می‌تونین با استفاده از یه پیوند nofollow، که به موتورهای جستجو میگه پیوند رو دنبال نکنن، ارزش ویژه پیوند ارزشمند خود رو ذخیره کنین.

ایجاد پیوند nofollow آسون هس: شما فقط rel=”nofollow” رو در کد HTML اون لینک اضافه کنین. اگه از وردپرس استفاده می‌کنین و ترجیح می دین با کد سروکار نداشته باشین، افزونه Nofollow Link توسط Alex Jose رو بررسی کنین، که باعث میشه فرآیند با یه دکمه کلیک کنین.

4. صفحات Noindex که باید در سایت شما باشن، اما نیازی به رتبه بندی ندارن.

اکثر وبلاگ نویسان می خوان مقالات اونا در گوگل رتبه بندی بشه و همچنین صفحه اصلی شون (مخصوصاً هنگام جستجوی نام شون)، اما احتمالاً برای رتبه بندی نیازی به "درباره من" یا "تماس با من" ندارن.

اگه صفحات شرایط خدمات یا خط مشی رازداری دارین، قطعاً نمی خواین اونا رتبه بندی شن. شما باید اونا رو noindex کنین (که به موتورهای جستجو میگه که اصلاً اونا رو درج نکنن).

چندین راه برای noindex یه صفحه وجود داره: فایل robots.txt خودتون و با افزودن Disallow تغییر بدین: /example-directory/example-page.html، رو به سرصفحه صفحه اضافه کنین، یا از افزونه وردپرس استفاده کنین "noindex" رو در فهرست پلاگین جستجو کنین.

ممکنه بخواین بایگانی‌های خودتون و فهرست‌بندی نکنین (که تصویر آینه‌ای از وبلاگ شمس اگه تنها نویسنده اون باشین) زیرا Google سایت‌ها رو به دلیل محتوای تکراری زیاد جریمه می‌کنه.

5. مقالات قدیمی که رتبه بندی نمیشن رو حذف کنین.

اگه مقالاتی دارین که بیش از دو سال قدمت دارن، به ندرت خونده میشن و ارزش لینک کمی دارن، اونا رو حذف کنین، مگه اینکه نوعی وابستگی عاطفی به اونا دارین. در این صورت، اونا رو ایندکس نکنین تا ارزش پیوند سایر مقالات قوی‌تر رو کاهش نده.

6. با ارزش ترین کلمه کلیدی تون و به عنوان ابتدای عنوان پست خود قرار بدین.

برچسب عنوان مهمترین عنصر روی صفحه برای بهینه سازی کلمه کلیدی هس، بنابراین اگه اون کلمه کلیدی در ابتدای برچسب عنوان (اغلب عنوان پست) ظاهر شه، پست شما بهترین شانس رو برای رتبه بندی برای یه کلمه کلیدی خاص داره.

همچنین مطمئن شین که سایر پست‌هایی که به این پست پیوند میدن، از این کلمه کلیدی به عنوان متن پیوند خود استفاده می‌کنن (چیزی که سئوکاران اونو «انکر تکست» میگن.

7. پیوندهای متقابل خود رو بکشین.

لینک‌های متقابل ارزش خالص سئوی صفر دارن، زیرا دقیقاً به همان اندازه که دریافت می‌کنن ارزش ویژه لینک رو برمی‌گردونن. اگه دارین، اونا رو حذف کنین، مگه اینکه به خاطر حسن نیت اونجا باشن.

می‌تونین اونا رو دنبال نکنین، اما در این صورت فردی رو که با او قرارداد پیوند متقابل بستین فریب می‌ دین (که اکثر مردم موافق هستن حرکتی "کلاه خاکستری" هس).

برخی از بهترین لینک‌های با کیفیتی که می‌تونین دریافت کنین، لینک‌های پرکاربردی مانند لینک‌های بلاگ‌رول هستن (تا زمانی که سایت‌ها به وبلاگ شما مرتبط هستن)، بنابراین اگه می‌تونین اونا رو دریافت کنین.

اهمیت سئو برای کسب و کار شما 

سئو یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هس که می‌تونین برای بهبود فروش، ایجاد اعتبار، افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن پا در مقابل رقبای خود به کار بگیرین.

یه پایه سئو مستحکم نه تنها مشتریان جدید رو جذب می کنه، بلکه به شما امکان میده به دلیل اعتمادی که با اونا ایجاد می کنین، روابط تجاری تون و با مشتریان عمیق تر کنین.

SEO چگونه کار می کنه؟

سئو هم مربوط به کیفیت و هم کمیت هس. موتورهای جستجو می‌خوان مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج رو به جستجوگران نشون بدن، بنابراین وب‌سایت‌ها برای رتبه‌بندی خوب به محتوای مفید، مفید و بهینه‌سازی فنی نیاز دارن.

یکه استراتژی سئو معمولاً شامل این عناصره:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  • ساخت بک لینک
  • تولید محتوا
  • تعمیر و نگهداری فنی

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

هر استراتژی سئو با تحقیق شروع میشه. به طور خاص، شما باید کلماتی رو که مخاطبان شما در موتور جستجو در هنگام تحقیق در مورد محصولات، خدمات یا موضوعات مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کنن، درک کنین.

در ابتدایی ترین سطح، کلمات کلیدی دارای سطوح دشواری و حجم جستجوی متفاوتی هستن.

ساخت بک لینک

بک لینک به زمانی اشاره داره که وب سایت های دیگه به وب سایت شما لینک میدن. از لحاظ تاریخی، برخی از روش‌ها وجود داشت که ما اکنون اونو «سئو کلاه سیاه» می‌نامیم که در اون شرکت‌ها بک لینک‌ها رو از صدها یا هزاران وب‌سایت خریداری می‌کردن که خودشون یا یه فروشنده برای هدف خاص بک لینک‌سازی ساخته بودن.

خرید بک لینک نقض مستقیم دستورالعمل های گوگل هس زیرا به عنوان اسپم لینک در نظر گرفته میشه. اگه الان امتحان کنین، این استراتژی جریمه های سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین، شما بک لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا و بسیار مرتبط می خواین تا از مزایای SEO بهره مند بشین.

اساساً، زمانی که شخصی به سایت شما پیوند میده، این پیوند به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کنه که شما در این موضوع صاحب اختیار هستین.

بنابراین، چگونه می تونین برخی از این بک لینک های گریزان رو جذب کنین؟ شما باید محتوای عالی و با ارزشی ایجاد کنین که مردم به صورت ارگانیک به شما بک لینک بدن.

ما می دونیم که گفتن آسون تر از انجام دادن هس، اما اگه می خواین نتایج واقعی داشته باشین، باید تلاش کنین. همچنین می تونین استراتژی بک لینک تون و با ضربه زدن به روسازی دیجیتال و ایجاد مشارکت های استراتژیک تکمیل کنین.

ایجاد محتوا

محتوا ضربان قلب استراتژی سئوی وب سایت شماس. بدون محتوای مفید، موتورهای جستجو چیزی برای رتبه بندی ندارن. محتوا هر چیزی هس که مخاطب شما می‌خوان، تماشا می‌کنه یا گوش میده، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • متن صفحه وب
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها
  • پادکست ها
  • خبرنامه ها
  • پست های رسانه های اجتماعی

همیشه باید سعی کنین محتوای مفید و قوی منتشر کنین که مستقیماً به سؤالات مخاطبان شما پاسخ بده.

سئو فنی

سئوی فنی به عناصر فنی پشت صحنه یه وب سایت اشاره داره که به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه میده تا به طور موثر فهرست بندی کنن و محتوای اونو درک کنن. بهینه سازی این عوامل فنی برای رتبه بندی خوب از نظر ارگانیک بسیار مهمه.

برخی از فاکتورهای فنی مهم سئو شامل معماری سایت، سرعت وب سایت، بهینه سازی موبایل، پیاده سازی مناسب نشونه گذاری، ساختارهای URL موثر، استفاده از متن و سرفصل های جایگزین، متا داده و به طور کلی کد HTML معنایی هس.

این عناصر با هم به ارتباط ارتباط و تمرکز موضوع به موتورهای جستجو کمک می کنن. همچنین بر سرعت و سهولت Googlebot می تونه هر صفحه رو بخزه تأثیر می ذاره. 

اطمینان از اینکه وب‌سایت شما از بهترین شیوه‌های فنی Google پیروی می‌کنه و عیب‌یابی هرگونه مشکل خزیدن یا نمایه‌سازی، Google رو قادر می‌سازه تا صفحات شما رو بخونه و محتوای اونا رو بهتر درک کنه.

با این پایه فنی قوی، سایر تلاش‌های شما در سئو، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و ایجاد محتوا، در افزایش رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک مؤثرتر میشن.

یکی از پیشرفت‌های مهم در سئو فنی، ظهور نمایه‌سازی موبایل اول هس. این رویکرد به این معنی هس که گوگل در درجه اول از نسخه موبایل محتوا هنگام فهرست‌بندی و رتبه‌بندی استفاده می‌کنه.

بیشتر کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به وب دسترسی دارن، و فهرست‌سازی اول از طریق تلفن همراه با اطمینان از اینکه محتوای بهینه‌شده برای موبایل در اولویت هس، این روند رو منعکس می‌کنه.

انطباق با نمایه سازی موبایل اول فقط یه پیشرفت اختیاری نیس. این یک جنبه اساسی از شیوه های مدرن سئو هس که با رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو همسو میشه.

در حالی که نسبت به محتوا جذاب تره، سئوی فنی به همان اندازه برای موفقیت سئو ضروریه.

سئو چگونه می تونه کسب و کار شما رو تقویت کنه؟

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالایی داره، به این معنی هس که شما منبع معتبری هستین که موتورهای جستجو اونو مرتبط با اون جستجوها می دونن.

ظاهر شدن در صفحه یک، به ویژه در سه نقطه برتر، باعث میشه کاربران اینترنت بیشتر به برند شما اعتماد کنن، از سایت شما بازدید کنن. 

سئو به جای تبلیغات پولی به کسب کلیک و ترافیک از طریق ارتباط کمک می کنه. و مردم اغلب نتایج ارگانیک رو قابل اعتمادتر می دونن.

اگه پلتفرم شما چیزی و که کاربران شما به دنبال اون هستن ارائه میده - چه به صورت اطلاعات، پاسخ به سؤالات، محصولات یا خدمات - پس شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود می کنین.

وجود یه تیم سئو قوی برای موفقیت تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما ضروریه. اگه در مورد اینکه چرا سئو برای کسب و کار یا به طور کلی سئو مهمه، سوالی دارین، همین امروز با ما تماس بگیرین!

ما دوست داریم با شما در مورد اهمیت سئو و اینکه چگونه می تونه از موفقیت کسب و کار شما حمایت کنه، صحبت کنیم. با ما تماس بگیرین و به ما بگین به دنبال چی هستین. ما مشتاقیم که با شما در ارتباط باشیم!

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.

همین طور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هس، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشه هم بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 ایمیل: info@amina-group.com

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 شنبه 26 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

روش های کنترل استرس در مدرسه

تعریف سلامتی از تعادل ذهن، بدن و روح ناشی میشه. در اینجا چندین تکنیک وجود داره که می تونین در زمانی که احساس اضطراب می کنین امتحان کنین:

با درمانگر صحبت کنین.

مشاوره گرفتن و صحبت کردن با یه نفر می تونه به حفظ سلامت ذهن شما کمک کنه و ابزارهای مورد نیاز رو در موقعیت های استرس زا در اختیار شما قرار بده.

ممکنه برای انجام این مشاورات مداوم ارزش یه قرار ملاقات مداوم با یه درمانگر رو داشته باشه.

نفس های عمیق بکشین.

گاهی اوقات مؤثرترین مکانیسم مقابله، تنفس کردنه. هورمون‌های استرس می‌تونن به ما این حس و بدند که کنترل تنفس خودمون و از دست دادیم، بنابراین تمرکز به تنفس می‌تونه به شما کمک کنه تا کنترل خودتون و دوباره به دست بیارین.

سعی کنین پنج ثانیه دم، پنج ثانیه نفس خودتون و حبس کنین و پنج ثانیه بازدم کنین. حداقل سه بار یا تا زمانی که احساس آرامش بیشتری کنین این کار و تکرار کنین.

به فضای بیرون برید.

تحقیقات نشون میده که طبیعت و نور خورشید می تونه به کاهش سطح استرس، کاهش اضطراب، افزایش عزت نفس و موارد دیگه کمک بکنه.

سعی کنین غروب آفتاب رو تماشا کنین، به پارک برید، با پای برهنه راه برید یا به سادگی بیرون بشینین و متوجه بوها، صداها و احساساتی بشید که تجربه می کنین تا به زمین و تعادل شما کمک کنه.

پیاده‌روی در فضای باز می‌تونه یکی از روش‌های درمانی برای تعادل ذهن، بدن و روح شما باشه.

ورزش کنین.

مطالعات نشون میده که ورزش به تولید اندورفین کمک می کنه که می تونه به کاهش استرس و افزایش آرامش و رفاه کلی کمک کنه. چیزی به سادگی 10 دقیقه پیاده روی سریع می تونه به آروم کردن اضطراب کمک کنه.

اگه زمان بیشتری دارین، دویدن، دوچرخه سواری یا بازی با توپ رو با دوستان در نظر بگیرین. در عمل بالینی من، واضحه که افرادی که به طور منظم حرکت می کنن، در برابر تأثیرات استرس در هنگام بروز انعطاف پذیری بیشتری دارن.

پیوستن به یه تیم ورزشی یا گروه ورزشی رو در نظر بگیرین تا به شما کمک کنه تا در یه برنامه ورزشی ثابت فعالیت کنین.

یه لیست تهیه کنین.

سازماندهی اولویت ها می تونه به آرامش ذهن شما کمک کنه و شما رو در مسیر اولویت ها و ضرب الاجل ها نگه داره.

خلاق باشین.

ده دقیقه وقت بذارین تا روی چیزی خلاقانه تمرکز کنین. روزنامه نگاری، طراحی یا رقصیدن تنها چند ایده اس که به شما کمک می کنه احساس قدرت کنین و انعطاف پذیری خود رو در برابر استرس و اضطراب بهتر کنین.

با یه دوست تماس بگیرین.

تعاملات و ارتباطات شخصی ممکنه به تقویت خلق و خوی شما کمک کنه و به شما در پردازش احساسات تون کمک بکنه.

میان وعده بخورین.

وقتی انرژی بدن شما کم ه، احساس استرس یا اضطراب آسون‌تر پیش میاد. یه میان وعده سالم بخورین (سیب، هویج یا آجیل گزینه های عالی هستن) تا بدن و مغزتون و تقویت کنه.

سعی کنین از غذاهای فرآوری شده مانند ناگت مرغ، هات داگ، چیپس سیب زمینی، غلات شیرین و غیره خودداری کنین، زیرا این نوع غذاها با خطر افسردگی مرتبط هستن.

بدن تون و هیدراته کنین.

گاهی وقتا، تنها چیزی که نیاز دارین یه نوشیدنی هس. دمنوش‌های گیاهی یا آب داغ با لیمو رو در نظر بگیرین تا روتین هیدراتاسیون تون تقویت شه.

خوب بخوابین.

زمانی که به خوبی استراحت می کنین، همه چیز آسون تر به نظر می رسه. با این حال، بدون خواب کافی، ما تمایل داریم با حل مشکل و سایر چالش‌هایی که در طول روز با اون روبرو هستیم، دست و پنجه نرم کنیم.

سعی کنین هر شب هفت ساعت یا بیشتر بخوابین تا استرس و اضطراب تون و در طول روز کنترل کنین.

جملات تاکیدی مثبت تون بگین.

اگه مانترا دارین، اونو پنج بار با خودتون تکرار کنین. بلد نیستین؟ "من باهوش هستم" رو امتحان کنین. "من توانا هستم. من می تونم این کار رو انجام بدم." تکرار جملات تاکیدی مثبت روزانه می تونه به کاهش افکار منفی یا خود خرابکاری کمک کنه، که ممکنه به استرس و اضطراب شما کمک کنه.

به چیزهای خوب فکر کنین.

یکی از مهمترین چیزهایی که می تونیم یاد بگیریم اینه که افکارمون رو کنترل کنیم. صرف چند دقیقه برای مشاهده وضعیت خود از دریچه مثبت می تونه به بهبود خلق و خو و خوش بینی کلی شما کمک کنه.

این تمرین سریع می توانه درک ما از استرس یا اضطراب ما رو کاهش بده و باعث شه وضعیت قابل کنترل تر باشه.

مدیریت استرس و کنترل آن در دانش آموزان 

تنش برای خوب انجام دادن امتحانات می تونه طاقت فرسا باشه و فقط استرس امتحانات رو بیشتر کنه.

این می تونه فشار مدرسه، خانواده، دوستان یا فشاری باشه که بر خود وارد می کنین. ممکنه وقتی امتحان دارین اونو احساس کنین، یا ممکنه خیلی قبل از شروع امتحانات حسش کنین.

اغلب این فشارها ناگفته هستن. حتی اگه اطرافیان تون به شما فشار نمیارن، باز هم ممکنه بخواین در روز نتیجه به خود افتخار کنین. کارهایی وجود داره که می تونین برای کاهش تنش انجام بدین:

با خودتون مهربون باشین.

فکر کردن به همه چیزهایی که تا کنون به دست آوردین، در داخل یا خارج از مطالعه می تونه مفید باشه. یا فهرستی از همه چیزهایی که در مورد خودتون دوست دارین و چیزهایی که دیگران برای شما ارزش قائل هستن بنویسین.

وقت گذاشتن برای چیزهایی که از اونا لذت می برین و در اونا مهارت دارین واقعاً می تونه عزت نفس شما رو زیاد کنه.

در مورد احساس تون زمانی که تحت فشارهستین صحبت کنین.

اگه اطرافیان شما - مانند مدرسه یا خانواده تون - به شما فشار میارن، می تونین به اونا بگین که چه چیزی رو می تونین به دست بیارین. اگه انتظارات شما با اونا متفاوته به اونا اطلاع دبدین.

همچنین می تونین با معلمی که به اون اعتماد دارین در مورد فشاری که در خونه تحت فشار هستین صحبت کنین.

خودتون و با دیگران مقایسه نکنین.

سعی کنین نگران نحوه آماده شدن دیگران برای امتحان نباشین و روی کارهایی که می تونین انجام بدین تمرکز کنین. ممکنه فکر کنین که افراد دیگه بهتر عمل می‌کنن، بیشتر بازنگری می‌کنن یا فقط استرس زیادی ندارن.

اما همه ما متفاوت هستیم و این اشکالی نداره. به یاد داشته باشین، دوستان شما هم با استرس امتحان کنار میان. دیگران هم ممکنه به اندازه شما احساس نگرانی کنن.

هنگام استرس امتحان ممکنه احساس تنهایی کنه و مثه یه وزنه سنگین برای حمل کردن باشه، اما لازم نیس خودتون همه رو مدیریت کنین. بسیاری از جوانان امتحانات رو سخت می دونن و بد نیس به حمایت افراد اطراف خود نیاز داشته باشین.

سعی کنین با کسی در مورد احساس تون صحبت کنین. اگه کسی می دونه که شما احساس استرس می کنین، می تونه از شما حمایت کنه، شما رو تشویق کنه و گوش شنوایی داشته باشه.

این می تونه یه دوست، عضو خانواده، مراقب، یه معلم یا هر شخص دیگه ای باشه که به او اعتماد دارین. شما مجبور نیستین به تنهایی از این مسیر عبور کنین.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه تونستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش و ارتقا ببخشیم و توانایی کودکان مون و در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمون اهس همواره پیشگام بودیم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 22 شنبه 12 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

هزینه بازسازی ساختمان در تهران

به دوباره سازی و عملیات تخریب به منظور ساخت بافت و ساختمان جدید بر روی بافت قدیمی بازسازی ساختمون میگن. از مزیت های بازسازی ساختمون اینه که با تخریب نیمی یا بخشی از بنا، دوباره بنایی با حفظ اصالت و ظاهری جدید ساخته میشه.

شاید زمان اون رسیده که به بازسازی ساختمون خودتون فکر کنین. 

مزایای نوسازی ساختمون چیه؟

ظاهری تازه: اولین دلیلی که بسیاری از صاحبان ساختمون تصمیم می گیرن ساختمون خود شون بازسازی کنن، دادن چهره ای جدید به اون هس. چه در قسمت داخلی، چه بیرونی یا هر دو کار انجام داده باشین، بازسازی واقعاً می تونه ظاهر جدیدی به ساختمون شما بده.

در مورد اون فکر کنین - حتی چیزی به سادگی یه لایه رنگ تازه برای یه ساختمون معجزه می کنه. تصور کنین وقتی کل یه سازه رو بازسازی می کنین چه اتفاقی میوفته!

فضای بیشتر: بازسازی‌ها فقط جنبه زیبایی نداره. اونا همچنین می تونن عملکرد ساختمون شما رو تا حد زیادی بهبود بدن. شما می تونین با برداشتن دیوارها و بررسی سایر تاکتیک های نوسازی برای گسترش فضای کاری خود فضای بیشتری در دفتر خود ایجاد کنین.

بازسازی دفتر برای ایجاد فضای قابل استفاده بیشتر می تونه بهره وری رو بهبود ببخشه.

مقرون به صرفه تر از ساخت و ساز جدید: پیشرفت برای هر شرکتی ضروری هس. معمولاً با این رشد نیاز به کارمندان بیشتر میشه. مگه اینکه بخواین تعداد زیادی کارمند همیشه از خونه کار کنن، باید فضایی برای اونا در دفتر خود پیدا کنین.

وقتی اون زمان فرا رسید، دو گزینه دارین: می تونین یه سازه کاملاً جدید بسازین، یا می تونین ساختمون فعلی خودتون و بازسازی کنین تا فضای کاری بیشتری به اون بدین.

در این سناریو، بازسازی ممکنه گزینه بهتری باشه. هزینه اون بسیار کمتره و معمولاً فرآیندی بسیار سریع تر از ساخت و ساز جدیده.

کاهش هزینه های عملیاتی: بسته به نوع بازسازی هایی که انجام می دین، ممکنه هزینه های عملیاتی تون به شدت کم بشه!

بازتر کردن فضای کف شما می تونه قبض برق و همچنین هزینه های گرمایش و سرمایش شما رو کم کنه. در طول بازسازی، شما همچنین می تونین چراغ ها و وسایل خودتون و ارتقا بدین تا مصرف انرژی بیشتری داشته باشین.

می‌تونین این پس‌اندازها رو بردارین و اون و برای چیزی که کسب‌وکارتون و بهتر می کنه به کار ببرین. صرف کمی هزینه برای بازسازی، کسب و کار شما رو برای سال های آینده بهتر خواهد کرد.

بهبود ارزش ملک: در نهایت، بازسازی ساختمون شما ارزش ملک شما رو به دلایل بالا افزایش میده. هنگامی که زمان فروش نهایی ساختمون تون فرا می رسه، از اینکه اون و بازسازی کردین خوشحال خواهید شد!

یه ساختمان تازه بازسازی شده احتمالاً هزاران ارزش بیشتر از ساختمونی داره که از زمان ساخت اولیه اون دست نخورده.

مزایای اجتماعی بازسازی ساختمون های قدیمی

با ادامه رشد و توسعه مناطق شهری، نیاز به ساختارهای پایدار و کارآمد آشکارتر شده. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف از طریق نوسازی شهری هس که شامل نوسازی ساختمون‌های بسیار قدیمیه تا به اونا جاون تازه‌ای ببخشه و در عین حال سبک زندگی ساکنان منطقه رو هم بهبود ببخشه.

از منظر معماری، چندین مزیت برای بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی وجود داره. اول از همه، می تونه بسیار مقرون به صرفه تر از تخریب و بازسازی سازه های کاملاً جدید باشه.

با استفاده مجدد از ساختمون های موجود با قطعات مدرن، می تونیم هویت تاریخی یه محله رو حفظ کنیم و در عین حال میزان ضایعات و منابع مورد نیاز برای ساخت و سازهای جدید راو کم کنیم.

این رویکرد به نوسازی شهری علاوه بر مزایای مالی، مزایای اجتماعی قابل توجهی هم داره. با بازسازی ساختمان‌های قدیمی، می‌تونیم گزینه‌های مسکن مقرون‌به‌صرفه رو برای کسانی که قبلاً در اون منطقه زندگی می‌کنن، فراهم کنیم.

در عین حال ساکنان جدید رو برای احیا و تنوع بخشیدن به جامعه جذب کنیم. این به مبارزه با اصیل سازی کمک می کنه و اطمینان حاصل می کنه که شهرها برای همه در دسترس و فراگیر باقی می مونن.

یکی دیگه از مزایای کلیدی بازسازی پشت بام ها یا گسترش سازه های قدیمی این هس که به ما کمک می کنه فناوری های مدرن و پایدار رو در ساختمون های قدیمی بگنجونیم.

برای مثال، می‌تونیم پنل‌های خورشیدی یا بام‌های سبز رو اضافه کنیم که از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنن و ردپای کربن یه ساختمون رو کاهش میدن. این نه تنها به نفع محیط زیست هس، بلکه با بهبود کیفیت هوا و کاهش هزینه های انرژی، به سلامت و رفاه افرادی که در ساختمون زندگی می کنن هم کمک می کنه.

در نهایت، نوسازی شهری از طریق بازسازی ساختمان های قدیمی یه وضعیت برد-برد هس. با استفاده مجدد از سازه‌های موجود با قطعات مدرن، می‌تونیم هویت تاریخی محله‌ها رو حفظ کنیم، گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه رو ارائه کنیم و فناوری‌های پایدار رو در ساختمون‌های قدیمی بگنجونیم.

این رویکرد به نفع محیط زیست، جامعه و اقتصاد هس و در عین حال به ساختمون‌های قدیمی زندگی دوم میده.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

تماس با ما

شما می توانین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن: 

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 23 شنبه 12 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

 طراحی یه وب سایت قوی (website-design)

 

تنها 17 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت شما بیش از 4 ثانیه در اون می مونن. 83 درصد دیگه در 10 ثانیه ای که در سایت هستن چه می کنن؟ تیترها، پرخواننده ترین نوشته ها در اینترنت هستن.

از هر پنج بازدیدکننده وب، چهار نفر عنوان رو می خونن، در حالی که تنها یه نفر از هر پنج بازدیدکننده بیشتر از اونو می خونه. این آمارهای هشیارکننده نشون میده که اگه می‌خواین بیشتر با اونا درگیر بشین، چقدر سریع باید توجه مخاطبان رو به خود جلب کنین. به همین دلیل ارزش پیشنهادی (VPs) بسیار مهمه.

ارزش پیشنهادی چیه؟

ارزش پیشنهادی بیانیه ای خاص و مختصر در مورد آنچه شما باید به مشتریان خود ارائه بدین هس. نه کمتر نه بیشتر. به افرادی که از وب‌سایت یا صفحه فرود شما بازدید می‌کنن میگه دقیقاً چه کاری انجام میدین و چرا اونو بهتر - یا متفاوت - از دیگران انجام میدین.

این نسبتاً ساده به نظر می رسه، اما تفکیک آنچه که کسب و کار شما رو از دیگرانی مانند شما متمایز می کنه، اغلب یه فرآیند دشوار هس. در حالی که بازاریابان معمولاً می دونن که چیه، اونا فقط نمی دونن چگونه اونو در کلمات بیان کنن.

چگونه یه ارزش پیشنهادی قوی ایجاد کنیم؟

گزاره های ارزشی خوب واضح، مختصر، خاص و مرتبط هستن. بنابراین، ایجاد یه VP خوب معمولاً شامل موارد زیادی هس - حذف کلمات و اطلاعات غیر ضروری و پرداختن به اصل تجارت شما.

سه عنصری که همه گزاره های ارزشی باید داشته باشن. یه ارزش پیشنهادی خوب دارای سه عنصر اساسی هس:

1. پیشنهاد: دقیقاً چه چیزی شرکت شما ارائه میده؟ چه محصولات یا خدماتی؟ ویژگی در اینجا مهمه. به عنوان مثال، به جای «کترینگ»، از «کترینگ لذیذ» یا «کترینگ مدیترانه‌ای» استفاده کنین.

2. مزایا: چرا مردم به محصول یا خدمات شما نیاز دارن؟ چگونه زندگی اونا رو بهتر می کنه؟ در صورت امکان، مزایا رو کمّی کنین. این می تونه تاثیر زیادی در تبدیل داشته باشه. به زمان تحویل یا قیمت رقابتی فکر کنین. برای مشتری چه معنایی داره؟

3. تمایز: این سخت ترین کار هس. چه چیزی کسب و کار شما رو از سایرینی که محصولات یا خدمات مشابهی ارائه میدن متمایز می کنه؟ چرا از رقابت خود متمایز هستین؟ به افراد خاصی که کسب و کار شما به اونا پاسخ میده یا قیمت رقابتی یا خدمات ویژه خود فکر کنین.

 عناصر طراحی وبسایت مدرن چیه؟

  • تایپوگرافی منحصر به فرد
  • تصاویر جذاب و پاسخگو
  • فیلم های پس زمینه
  • طراحی نیمه مسطح
  • منوهای همبرگر
  • تصاویر محصول با کیفیت بالا
  • طراحی کارت
  • ویدئوهای ویژه
  • چیدمان مناسب برای موبایل
  • فضای سفید
  • بهینه سازی سرعت
1.تایپوگرافی منحصر به فرد

اکثر شرکت ها فونت یا تایپوگرافی خاصی دارن که برای کمک به مشتریان خود در شناسایی اونا در مقابل رقبای خود استفاده می کنن. در سال‌های اخیر، طراحان به مجموعه بزرگ‌تری از فونت‌ها دسترسی دارن و کسب‌وکارها می‌تونن برندهای خود شون و با دقت بیشتری از طریق تایپوگرافی بیان کنن.

2. تصاویر جذاب و پاسخگو

با تمرکز بر روی تصویر با متن به جای دکمه های CTA یا اجتماعی، Medium یه تجربه بصری قوی ایجاد می کنه که شما رو تشویق می کنه برای خوندن بیشتر به پایین برید.

تصاویر قهرمان هم اغلب در پس‌زمینه قرار می‌گیرن و متن و سایر محتواها روی اون قرار می‌گیرن. صرف نظر از رویکردی که استفاده می کنین، تصاویر بزرگ می تونن به بیان بصری داستان شما بدون تکیه بر متن کمک کنن.

3. فیلم های پس زمینه

ویدیوهایی که به طور خودکار در پس‌زمینه پخش میشن می‌تونن جذابیت‌های زیادی رو به صفحه اضافه کنن. از اونا میشه برای گفتن یه داستان استفاده کرد و مقدار محتوای دیگه ای رو که برای توضیح کسب و کار شما نیاز هس به میزان قابل توجهی کم کرد.

4. طراحی نیمه مسطح

به عبارت ساده، طراحی مسطح به هر عنصری گفته میشهذکه شامل سه بعد نباشه یا درک سه بعدی رو ارائه نکنه، مانند سایه ها. درک طراحی مسطح نه تنها برای کاربران آسون‌تره، بلکه می‌تونه سریع‌تر در وب‌سایت‌ها بدون عناصر پیچیده یا بیش از حد فنی بارگذاری بشه.

5. منوهای همبرگر

اکثر وب سایت ها دارای منوهای طولانی از گزینه ها برای انتخاب هستن. مزیت این کار این هس که منو می‌تونه بازدیدکننده رو مستقیماً به جایی که می‌خوان ببره.

نقطه ضعف این هس که اونا به طور کلی فضای با ارزش صفحه نمایش رو اشغال می کنن. منوی مخفی یا همبرگر اینو تغییر میده. این منوی فشرده باعث صرفه جویی در فضا میشه و برای پیمایش کاربران بصری هس.

6. تصاویر محصول با کیفیت بالا

بسیاری از وب‌سایت‌های B2B شروع به نمایش تصاویر بزرگ محصول در سایت‌های خود می‌کنن تا ویژگی‌ها یا بخش‌های مختلف محصول خودشون و برجسته کنن، و این تصادفی نیس.

تصاویر محصول با کیفیت بالا به طراحان کمک می کنه تا ویژگی های مختلف یه محصول رو به روشی کارآمدتر و موثرتر برجسته کنن.

7. طراحی کارت

با ظهور Pinterest، طراحان و بازاریابان به طور یکسان مجذوب کارت‌ها شدن. کارت‌های فردی به توزیع اطلاعات به صورت بصری کمک می‌کنن تا بازدیدکنندگان بتونن به راحتی محتوای کوچیک رو استفاده کنن.

8. فیلم های ویژه

علاوه بر ویدیوهای پس‌زمینه، ویدیوهای کوتاه محصول یا ویژگی هم در ترند هستن زیرا میشه از اونا برای برجسته کردن یه مورد خاص استفاده کرد. این ویدیوهای کوتاه در زنده کردن راه حل شما عالی هستن، در حالی که بازدیدکنندگان رو با تجربه طولانی که باید از اون بگذرن رو غرق نمی کنن.

9. چیدمان های مناسب برای موبایل

وب سایت های نسل اول برای دسکتاپ طراحی شد. سپس، اونا برای قرار دادن مانیتورهای بزرگ تر و کنترل اشاره و کلیک ماوس ساخته شدن. با این حال، ظهور دستگاه های تلفن همراه به این معنی هس که ترافیک وب ممکنه از منابع متعددی باشه - و وب سایت شما باید بدون توجه به نوع دستگاه کاربر، تجربه یکسانی رو ارائه بده.

در عمل، این به معنای ایجاد طرح‌بندی‌های وب‌سایت سازگار با موبایل هس که از اصل طراحی وب واکنش‌گرا استفاده می‌کنه، که به عناصر وب‌سایت مانند تصاویر، متن و رابط‌ های کاربری (UIs) اجازه میده تا بسته به دستگاهی که برای دسترسی به سایت استفاده میشه، به‌طور خودکار مقیاس و اندازه رو تغییر بده.

10. فضای سفید

فضای سفید عنصری هس که اغلب در طراحی وب سایت مینیمال استفاده میشه، در حال حاضر یکی از ویژگی های مهم چارچوب های موثر طراحی سایت مدرن هس.

با متعادل کردن محتوایی مانند پیوندها، متن و ویدیوها با مقادیر مشابه فضای سفید، کاربران به طور طبیعی به جنبه های کلیدی سایت شما کشیده میشن. در حالی که هیچ استاندارد سخت و سریعی برای مقدار فضای سفید مورد نیاز شما وجود نداره، یه قانون خوب این هس که حداقل مقداری فضای سفید بین هر عنصر محتوا ایجاد کنین.

11. بهینه سازی سرعت

این به معنای بهینه سازی تمام تصاویر برای متعادل کردن کیفیت تصویر و اندازه فایل هس. به عنوان مثال، در حالی که تصاویر PNG کیفیت و شفافیت بالاتری ارائه میدن،اونا بسیار بزرگتر از تصاویر JPEG هستن.

در بیشتر موارد JPEG بهترین تعادل بین سرعت و کیفیت رو ارائه میده. در همین حال، گیف‌ها برای تصاویر متحرک ایده‌آل هستن، اما از رنگ‌های کمتری استفاده می‌کنن، که باعث میشه برای تصاویر ثابت ایده‌آل نباشن.

همچنین فشرده کردن هر فایلی که در سایت شماس ایده خوبی هس – بسیاری از ابزارهای فشرده سازی مدرن می تونن به میزان قابل توجهی حجم فایل رو بدون از دست دادن عملکرد متناسب کاهش بدن.

طراحی وب سایت با آمینا گروپ

برای ورود تجارت خود از بازار سنتی به بازار نوین تجارت الکترونیک نگران نباشین. حال که با ارزش دیجیتال مارکتینگ آشنا شدین برای پیشی گرفتن از رقبا باید ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ رو جدی بگیرین. نگران نباشین آمینا گروپ این بستر رو برای شما فراهم خواهد کرد.

آمینا گروپ ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت آغاز کرد و این تضمین رو به مشتریان خود خواهد داد که سایت مورد نظر آن ها را به بهترین شکل و هماهنگ با رعایت نمودن پارامترهای سئو طراحی کنه.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل: info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 24 شنبه 12 اسفند 1402 زمان : نظرات (0)

 بهترین مدرسه در تهران 

یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی که مدرسه پیشرو رو در بهترین مدارس تهران قرار میده، اهمیت و توجه ویژه این مدرسه به استعداد پژوهشی دانش آموزا هس.

دانش آموزا در بسیاری از مدارس فقط برای درس خوندن و تست زدن آموزش می‌بینن و به همین دلیل قدرت استفاده از افکار و ایده‌های سازنده از اونا گرفته می‌شه. 

در واقع با استفاده از این روشی که در بیشتر مدارس رایج هس، روی محفوظات دانش آموزا بیشتر کار شده و قدرت خلاقیت، تفکر و نوآوری دانش آموزا به تدریج کم میشه.

تحقیق، پژوهش و نوآوری آزمایشگاهی و عملی و فعالیت های هنری به دانش آموزا فرصت رشد و شکوفایی ایده‌های جدید میده و باعث ایجاد بروز قدرت خلاقیت دانش آموزا میشه.

به کارگیری قدرت خلاقیت باعث زیاد شدن اعتماد به نفس دانش آموزا میشه و به اونا کمک می کنه تا در موقعیت‌های مختلف زندگی طراحی های نوینی ابداع کنن و در جهت مقابله و رفع مشکلات تلاش کنن و از موقعیت های تازه فرار نکنن.

روش هایی برای افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموزا

معلما می دونن که اگه دانش آموزا نسبت به خودشون احساس خوبی داشته باشن، می تونن هر چیزی رو که در کلاس تدریس شه رو یاد بگیرن. اما دانش‌آموزایی که اعتماد به‌نفس پایینی دارن می‌تونن از نیازهای روزمره کلاس دچار اضطراب و ناامیدی بشن و به توانایی‌های خودشون شک بکنن.

دلایل زیادی نشون میده که داشتن عزت نفس چقدر مهمه زیرا عملکرد تحصیلی رو بهتر می کنه  و مهارت های اجتماعی دانش آموزا رو تقویت می کنه.

هر دانش آموز رو با شادی صدا کنین.

قبل از شروع سخنرانی هر دانش آموزی رو با یکه حرکت شیرین صدا کنین. هر دانش آموز رو به نام صدا بزنین و از اونا بپرسین که حالشون چطوره. برخی از افکار مثبت رو با اونا در میان بذارین. یه سوال از روز بپرسین و سپس روز خودتون و با اونا شروع کنین.

تشویق و تعریف از تلاش دانش آموزا

دانش آموزایی که عزت نفس پایینی دارن مایلن که بر جنبه های منفی هر کاری که انجام میدن تمرکز کنن. این دانش آموزا رو هر زمان که کاری رو به درستی انجام میدن چه در خلوت و چه در حضور همسالان خود به یاد داشته باشین و از اونا قدردانی کنین.

این قدردانی کوچیک به اونا کمک می کنه تا پیروزی های کوچیک شون و تصدیق کنن و متوجه بشن که شما به اونا توجه می کنین. دادن بازخورد مثبت یا مجبور کردن کلاس برای تشویق اونا، براشون دنیایی متفاوت ایجاد می کنه.

پیش فرض های منطقی ایجاد کنین.

شاید دیدن موفقیت های هر دانش آموزی خوب باشه، اما برای همه قابل دستیابی نیس. پس باید مراقب ایجاد توقع از دانش آموزا باشین. به دانش آموزا اجازه بدین اهداف شون و ایجاد کنن.

تعیین اهداف قابل مدیریت و معقول برای دانش آموزا می تونه به اونا کمک کنه تا ببینن چقدر پیشرفت کردن. به خاطر داشته باشین که دانش آموزای شما بدون حمایت چه کارهایی می تونن یا نمی تونن انجام بدن. کارها یا فعالیت هایی رو طراحی و ایجاد کنین که برای اونا چندان چالش برانگیز نباشه.

جنبه مثبت رو ببینین.

دانش آموزا با عزت پایین تمایل دارن بر نقاط ضعف خود تمرکز کنن و روی اشتباهات خود تمرکز کنن. این دانش آموزا باید تشویق بشن تا جنبه های مثبت شون و ببینن.

به دانش آموزای خود چند مثال بگین تا به ارزش خودشون پی ببرن. تمرکز بر نکات مثبت به این معنی نیس که هرگز نمی تونین بازخورد منفی هم بدین. این فقط به این معنی هس که شما باید اغلب اونا رو ستایش کنین و بازخوردهای منفی رو کمتر بگین. 

ایجاد حس مالکیت

از دانش‌آموزای خود بخواین که با دادن فرصت‌هایی برای تصمیم‌گیری، بر فعالیت های آموزشی خود مالکیت داشته باشن. قبل از دادن هر تکلیفی، با اونا بحث کنین. با مشارکت در برخی تصمیمات، دانش آموزا احساس غرور در یادگیری و کنترل خود دارن.

هرگز دانش آموزای خودتون و با هم مقایسه نکنین.

هر کسی شخصیت، استعداد، توانایی ها و الزامات خودش و داره. باید بپذیرین که برخی از دانش‌آموزا درک و قوت بهتری نسبت به سایرین دارن. بنابراین، هرگز دانش آموزای خودتون و  اولویت بندی یا مقایسه نکنین.

وقتی دانش آموزا ببینن که الزامات اونا برآورده نمی شه، احساس می کنن که کنار گذاشته شدن. یادگیری اصلاح شده می تونه به دانش آموزا در یادگیری بهتر کمک کنه.

به مجموعه‌های مختلفی از توانایی‌های دانش‌آموزای خود توجه کنین و محیطی ایجاد کنین که هر دانش‌آموز بتوانه به طور همزمان یاد بگیرن.

ارتباط سالم ایجاد کنین.

برقراری ارتباط مهارت نرمی هس که همه باید از اون برخوردار باشن. ایجاد ارتباط سالم با دانش آموزا واجب هس. این ارتباط مطمئناً امنیت و اطمینان بیشتری رو برای اونا فراهم می کنه.

با این کار اونا به راحتی می تونن مشکلات و ناامنی هاشون رو با شما در میان بذارن. و هر زمان که دانش آموزا مشکل شون رو به شما میگن، اونا رو جدی بگیرین، حتی اگه می دونین که مشکل بزرگی نیس.

بازخورد مثبت بدین.

یه راه موثر برای تقویت عزت نفس در دانش آموزا، دادن بازخورد مثبت و تشویق واقع بینانه به اوناس. ما به طور کلی بر رفتار منفی دانش آموزا تمرکز می کنیم، اما ویژگی های مثبت شون شناخته نمی شه.

حمایت عاطفی و تشویق برای افزایش عزت نفس اونا بسیار سفارش میشه. تلاش مداوم برای دادن بازخورد مثبت به دانش آموزای خود انجام بدین. نوشتن یه یادداشت کوچک روی کاغذ دانش آموز در تمجید از تلاش او می تونه انگیزه و احساس عزت نفس شو زیاد کنه.

این تشویق‌های کوچک به‌ ویژه برای دانش‌آموزا در معرض خطر یا دانش‌آموزای دارای معلولیت، که ممکنه وقتی پیشرفت شون کم هس، احساس دلسردی بکنن، بسیار مهمه.

مجتمع آموزشی پیشرو بهترین مدرسه در تهران

دبستان پیشرو به عنوان یه مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده و استانداردهای جدیدی رو برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین می‌کنه

همچنین با ایجاد برنامه‌های متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانش‌آموزا فرصت میده تا در معرفی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و سنت‌های مختلف مشارکت کنن. این امر باعث میشه که دانش‌آموزا به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقه‌مند شن و نقشی فعال در جامعه بپذیرن.

مدرسه و محیط آموزشی علاوه بر اینکه به درس خوندن بچه ها اهمیت میده، باید به استعدادیابی و پرورش خلاقیت های دانش آموزا هم توجه داشته باشن و فرصت های مناسبی رو در اختیار دانش آموزا قرار بده تا از قدرت خلاقیت و نوآوری خود استفاده کنن.

در راستای عملی کردن این اهداف دبستان پیشرو با اختصاص دادن چند زنگ آموزشی در هفته به فعالیت های کشاورزی، هنری، علمی، پژوهشی و … در پارک علمی و هنری دبستان و همچنین برگزاری زنگ های تفریح در این محیط برای دانش آموزای علاقه‌مند به این امر به شیوه ای کاربردی جامه ی عمل پوشانده.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 شنبه 28 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

تعریف طراحی فضاهای تجاری

طراحی تجاری فرآیند ایجاد راه‌حل‌های بصری برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها یا مؤسسات هس که هدف اون انتقال پیام، برند یا هویت خاص به مخاطبان هدف هس.

نکاتی برای ایجاد دکوراسیون و فضای داخلی تجاری 

چگونه میشه فضای داخلی تجاری مترقی و عالی طراحی کرد:

1. زیرساخت و طراحی محاسباتی محیطی رو به کار ببرین. فناوری محیطی، فناوری طراحی شده برای همیشه حاضر و در عین حال محجوب هس. فناوری رو در محیط اطراف خود قرار بدین.

محاسبات محیطی با افزودن ویژگی هایی که تعامل بین دستگاه های مختلف رو تسهیل می کنه، بهترین شیوه های موجود در فناوری محیط رو ارتقا میده. محاسبات محیطی از پایداری رو به رشد "اشیا" در دسته "اینترنت اشیا" در طراحی داخلی پشتیبانی می کنه.

طراحی برای نسل بعدی فناوری به سازمان ها این امکان رو میده که از محیط برای حمایت از فرآیندها و بینش های تجاری بدون دخالت در سایر عملکردهای فضا استفاده کنن. فناوری به جای اینکه به فضای کاری اضافه شه، داخلی هس. 

2. از طراحی گرافیکی محیطی برای بیان یه داستان و کمک به بازدیدکنندگان برای حرکت در فضای شما استفاده کنین. نشونه های بصری یه ابزار ارتباطی قدرتمند هستن.

رنگ، بافت، تصاویر و کلمات این قدرت رو دارن که حال و هوای ما رو تغییر بدن، راهنمایی کنن یا خلاقیت رو تحریک کنن. هنگام انتخاب طرح‌های گرافیکی محیطی برای فضای تجاری خود عمدی داشته باشین تا اطمینان حاصل کنین که پیام‌های مورد نظر شما رو منتقل می‌کنن.

3. سبز باشین. مصرف کنندگان و کارگران انتظار دارن که کسب و کارها در مورد پایداری قدم بردارن. برندها باید به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن خود باشن و عناصر سازگار با محیط زیست رو در طراحی خود بگنجونن. به طور فزاینده ای، مواد پایدار هم انتخاب های طراحی اقتصادی هستن.

مثلا، پوشش های پنجره ای رو انتخاب کنین که بهره وری انرژی رو بهتر می کنن و ساکنان ساختمون رو در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار میدن.

از مواد کفپوشی استفاده کنین که بادوام هستن و با مواد قابل بازیافت یا قابل تجدید هستن. مبلمان و قطعات دیواری سبک و مدولار انعطاف‌پذیر رو انتخاب کنین که به سازمان شما اجازه میده تنها با استفاده از منابعی که در حال حاضر نیاز دارد، استفاده شه.

4. فضای خوتون طوری سفارشی کنین که شخصیت و ارزش های برند شما رو منعکس کنه. طراحی گرافیک محیطی تنها وسیله ای نیس که شرکت ها می تونن شخصیت خود رو به وسیله اون بیان کنن.

طراحی مدرن و فن آوری های ساخت، سفارشی کردن مبلمان، آثار هنری و سایر عناصر رو در یه محیط ساخته شده برای مشاغل مقرون به صرفه می کنه. اغلب این عناصر سفارشی قیمتی یکسان یا کمتر از اقلام خارج از قفسه دارن.

همچنین، به‌جای اینکه فضای داخلی مجبور شه مبلمان رو در خود جای بده، میشه این قطعات رو متناسب ساخت. ایجاد یه طراحی داخلی منحصر به فرد، شرکت ها رو قادر می سازه تا استفاده خود رو از فضا به حداکثر برسونه و برند خود رو متمایز کنن.

5. فضا رو برای همکاری های حضوری و ترکیبی باز کنین. کار دانش به طور فزاینده ای پیچیده و مشارکتی میشه. در همین حال، کارگران پراکنده تر میشن.

اطمینان حاصل کنین که فضای کاری شما فضای کافی برای همکاری های حضوری، از راه دور و ترکیبی با اتاق های کنفرانس انعطاف پذیر و فضاهای پروژه داره.

طرح‌های آینده‌نگر باید الزامات فناوری محیطی کنونی و مورد انتظار سازمان شما رو با اجزای ساختاری و اثاثیه‌ای که می‌تونن برای رفع نیازهای در حال تغییر تنظیم بشن، هماهنگ کنن.

6. امکانات بیشتری رو در طراحی داخلی تجاری خود بگنجونین. فضایی بسازین که برای جذب کارگران طراحی شده باشه، همانطور که فضایی برای جذب مشتری می سازین.

امکاناتی مانند سالن‌های راحت کارمندان، قسمت‌های غذاخوری، دوش‌ها، قفسه‌های دوچرخه، کمدها، باجه‌های تلفن خصوصی و اتاق‌های پرستاری، استراحت و مراقبه رو در نظر بگیرین. امکانات مدرن نه تنها تجربه کارمندان رو بهتر می کنه، بلکه می تونه حمایت شرکت از پایداری و تنوع رو نیز برجسته کنه.

فضای داخلی تجاری چیزی بیش از یه فضاس.

یه فضای داخلی تجاری هرگز فقط مکانی نیس که افراد برای کار به اونجا بیاین. بهترین فضاهای تجاری، محیط های ساخته شده ای هستن که حرفی برای گفتن دارن، خاطرات خلق می کنن و تجربیات مثبتی رو به هرکسی که وارد اون میشن، ارائه میدن.

اجازه ندین که فضای داخلی شما تجربه ای کم رنگ رو ارائه بده. با همکاری با تیم متخصص طراحی و ساخت داخلی که می تونن در هر مرحله از شما حمایت کنن، فضای داخلی تجاری رو طراحی کنین که ارزش غیرمنتظره ای ارائه بده و برند شما رو ارتقا بده.

بدونین که چگونه یه شرکت طراحی و ساخت با خدمات کامل می‌تونه به شما کمک کنه فضایی بهینه‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار و تجربیات ساکنان ایجاد کنه.

قوانینی برای یه دکوراسیون تجاری موفق

  1. هویت برند رو درک کنین.
  2. هماهنگی از طریق انتخاب مواد
  3. برنامه ریزی فضایی استراتژیک
  4. نورپردازی به عنوان یه عنصر کلیدی
  5. اهمیت ارگونومی
  6. یکپارچه سازی متفکرانه برندسازی
  7. ایجاد تعادل عاطفی مناسب

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارین تا بتونن طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنن و امکان استفاده بهینه از فضا رو به شما بدن.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاه تون رو طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 28 چهارشنبه 25 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

 پشتیبانی و نگهداری وبسایت

وب سایت کسب و کار شما مثه یه ماشین هست، اگه به طور منظم نگهداری و سرویس نشه، در نهایت خراب میشه. اگه تقریباً همه کسب و کار خودتون و به صورت آنلاین انجام میدین، رقابت زیادی وجود داره.

رقبای شما همگی در تلاشن تا اطمینان حاصل کنن که وب سایت اونا در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارن. پس چگونه انتظار دارین که از رقبای خود جلوتر بمونین، اگه بازده سرمایه خود رو به حداکثر نمی رسونین و از وب سایت خود بیشترین بهره رو نمی برین شما باید به طور منظم تعمیر و نگهداری وب سایت رو انجام بدین.

بیشتر تعمیر و نگهداری وب سایت می تونه به صورت سلف سرویس باشه، اما بهتره از یه سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت برای کمک به شما در اون استفاده کنین.

به این ترتیب می تونین روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنین و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشین. در هنگام خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشین که اصول زیر به طور منظم انجام شه:

1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگه از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپت مانند PHP استفاده می کنین، باید همیشه به روز باشه. وردپرس معمولاً خود رو به طور خودکار به روز می کنه، اما مواردی وجود داره که ممکنه نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشن.

همچنین، اگه از میزبان وب سایت استفاده می کنین، یه ارائه دهنده تعمیر و نگهداری وب اطمینان حاصل می کنه که نرم افزار سرور اصلی خود رو به طور منظم به روز می کنه.

به عنوان مثال، اونارو بررسی خواهند کرد که آیا مواردی مانند سرویس FTP در حال اجرا بر روی سرور به روز هس یا نه. با این حال، اگه وب سرور خود تون و اجرا می کنین، اونا به صورت دستی به روز رسانی ها رو آزمایش و اعمال می کنن.

2. بهبود سرعت وب سایت

آیا می دونین که بیست و پنج درصد از کاربرا در صورتی که بارگذاری اون بیش از سه ثانیه طول بکشه از یه وب سایت خارج میشن؟ روشن هس که بارگذاری صفحه بخش مهمی از تجربه کاربر هس.

در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ ها و سوت ها اهمیت نمی دهند. اونا به دسترسی به اطلاعاتی که می خوان در سریع ترین زمان ممکن اهمیت میدن. اصل مهم دیگه ای که باید در نظر بگیرین این اهس که چگونه سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می ذاره.

یه وب سایت آهسته نرخ پرش رو زیاد می کنه و اگه افراد به همان سرعتی که به اونجا رسیدن از صفحه وب شما خارج میشن، گوگل فکر می کنه وب سایت شما مهم نیس، بنابراین اونو بیشتر در رتبه بندی پایین میاره.

یه سرویس پشتیبانی وب سایت همیشه سرعت وب سایت شما رو با استفاده مداوم از بینش هایی که از ابزارهای بررسی سرعت دریافت می کنه برای بهبود مستمر نحوه بارگیری اون بررسی می کنه.

3. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسون نیس به خصوص اگه چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دونین. برای اطمینان از اینکه خوب کار می کنه باید به جزئیات توجه کنین. ممکنه یه خطا جزئی به نظر برسه، اما می‌تونه منجر به مشکلات زیادی بشه، مانند از دست رفتن چند رسانه‌ای، و غیره.

پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتونه مشکلات مربوط به HTML رو بازرسی، پیدا و برطرف کنه.

4. پشتیبان گیری از فایل ها

تصور کنین که اگه بخواین تمام فایل های ضروری وب سایت تون و از دست بدین، چقدر خسته کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، افزونه‌ها و غیره میشه.

اگه وب‌سایت خودتون و روی وردپرس اجرا می‌کنین، ممکنه چند گزینه پشتیبان‌گیری خودکار داشته باشین. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می کنه که پشتیبان گیری از فایل و پایگاه داده به طور خودکار حداقل به صورت هفتگی انجام میشه.

5. تولید محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکنه درست باشه، اما همیشه ایده خوبیه که اونو  با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود بدین. محتوای وب سایت شما هم باید به روز باشه. اگه پستی نوشتین که سال‌ها پیش منتشر شده، ممکنه در حال حاضر مرتبط نباشه و برخی از اطلاعات نیاز به به‌روزرسانی داشته باشن.

6. بهینه سازی موتورهای جستجو

بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو رو می تونه بهتر کنه، می تونه تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کنه. پست های وبلاگ شما رو میشه تغییر داد تا کلمات کلیدی محبوب و رقابتی رو شامل شه. صفحات فرود شما همچنین می تونن به روز بشن تا کلمات کلیدی مرتبط و به موقع رو شامل شن.

حتی صفحه «درباره ما» شما می تونه به طور مرتب به روز رسانی بشه تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنین. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی هم مهمه.

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما مهمه که ممکنه بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بذاره.

7. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کنه. این مرورگرها به طور مکرر به روز میشن و اگه وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشه ممکنه نمایش داده نشه یا به نظر ظاهر نشه.

این می تونه بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بذاره. همچنین مهمه که اطمینان حاصل کنین که یه طراحی وب سایت ریسپانسیو دارین که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسه.

یکی دیگه از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرین یکنواختی هس. اگه عناصر نام تجاری زیادی دارین که نشون دهنده شرکت شماس، اونا باید به طور یکسان در تمام صفحات شما به کار بره.

8. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شه، اما گاهی اوقات لینک ها ممکنه خراب بشن. ممکنه سایت یا منبعی که قبلاً به اون پیوند دادین ناپدید بشه، صفحه‌ای در وب‌سایت شما در دسترس نباشه یا ممکنه پستی رو جابه‌جا کنین و فراموش کنین دیگرانی که به اون پیوند دارن رو به‌روزرسانی کنین.

لینک های شکسته می تونن برای وب سایت مضر باشن. اونا می تونناین تصور رو به بازدیدکنندگان بدن که:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیس.

ب) وب سایت خودتون و به طور منظم به روز نمی کنین.

ج) شما معتبر نیستین.

در حالت ایده آل، یه سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت به طور معمول وب سایت شما رو برای شناسایی لینک های شکسته بررسی می کنه. به محض اینکه اونا رو پیدا کنن، اونا رو تغییر میدن یا حذف می کنن.

9. بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

عملکرد وب سایت شما باید نظارت شه تا اطمینان حاصل بشه که همه چیز همانطور که باید کار می کنه. یه متخصص با تجربه پشتیبانی وب سایت، معیارهای سطح بالا رو بررسی می کنه، مانند تعداد بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی وب سایت شما در هفته گذشته یا اینکه کدام پست های وبلاگ بیشترین خوانده شده رو داشته.

سپس اونا وب سایت شما رو بر این اساس تنظیم می کنن تا اطمینان حاصل بشه که تمام معیارها در اوج خود هستن. این فقط یه نقطه شروع حداقلی از اونچه که تعمیر و نگهداری وب سایت هس بیش از حد وقت گیر باشه.

علاوه بر این، اگه نمی دونین چه کاری انجام میدین، ممکنه آسیب بیشتری وارد کنین. گزینه بهتر اینه که خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت حرفه ای رو استخدام کنین.

نکاتی برای نگهداری و پشتیبانی وب سایت

یه برنامه زمانی ایجاد کنین.

نگهداری وب سایت یه فرآیند مستمر هس. اطمینان از اینکه یه وب سایت عاری از اشکال و اشتباه هس و در شرایط عالی ادامه داره. سازگاری وب سایت، مرورگر و افزونه ها از طریق به روز رسانی های مکرر تضمین میشه.

به سئو توجه کنین.

به طور معمول، هنگامی که مردم درباره بررسی وب سایت بحث می کنن، برنامه نویسی، کدنویسی و امنیت وب سایت ها رو در نظر می گیرن. درسته، سئو بیشتر با بازاریابی مرتبط هس، اما برای عملکرد روان وب سایت هم بسیار مهم هس.

سئو برای موفقیت یه وب سایت و جذب مخاطب مورد نظر شما بسیار مهمه. بنابراین به سئو توجه کنین.

نگهداری وب سایت به طور منظم محتوای خود رو به روز کنین.

به روز رسانی محتوا برای سئو سودمند هس زیرا گوگل از وب سایت هایی که به طور مکرر به روز میشن حمایت می کنه. علاوه بر این، برای کاربرا هم خیلی مهم هس.

مخاطب هدف شما برای مطالب جدید و مرتبط ارزش قائل هس، بنابراین ارتقای مکرر محتوای وب سایت شما می تونه اونو به یکی از موارد مورد علاقه اونا تبدیل کنه. سعی کنید محدوده ای رو برای کمک به بازدیدکنندگان خود در یافتن اطلاعات مفید و رفع مشکلات اونا ارائه بدین.

با انجام این کار، ممکنه خود تون و به عنوان یه منبع قابل اعتماد اطلاعات معرفی کنین و مشتریان تکراری بیشتری رو جذب کنین.

در نگهداری وب سایت به بازخورد توجه کنین.

چه برای وب‌سایت، برنامه، محصولات یا برند شما، شنیدن صحبت‌های مشتریان می‌تونه به شما کمک کنه تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه چیزی و تغییر بدین و چه چیزی و ثابت نگه دارین.

اگه می‌خواین بدونین مشتریان و بازدیدکنندگان در مورد وب‌سایت شما چه فکری می‌کنن، بخش نظرات و فرم‌ها رو اضافه کنین یا تکنیک‌های دیگه ی جمع‌آوری بازخورد رو به کار بگیریدن. ممکنه اجزایی در وب سایت شما وجود داشته باشه که دیگه ضروری نباشن.

انجام بررسی های امنیتی

زمانی رو برای انجام به روز رسانی برنامه در نظر بگیرین. وب سرور، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، پایگاه داده، برنامه های متصل و سیستم عامل شما باید جدیدترین وصله های امنیتی، رفع اشکالات و ارتقاءها رو نصب کرده باشن. وب سایت شما از این طریق در برابر حملات مجرمان سایبری شرور محافظت میشه.

برای وب سایت خود اهداف تعیین کنین.

مهم هس که هدفی برای وب سایت خود نظر داشته باشین تا بتونین تلاش تون و در جایی متمرکز کنین که بیشتر مورد نیاز هس. اگه می خواین افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنن، باید روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی اون کار کنین.

بهبود محتوا و استراتژی بازاریابی، مشتریان بالقوه رو افزایش میده و به شما کمک می کنه معاملات بیشتری رو ببندین.

مخاطب تون و بشناسین.

مخاطب هدف شما هدف اولیه وب سایت شماس. بنابراین، هر زمان که به‌روزرسانی و نگهداری انجام میدین، این موارد رو در نظر داشته باشین. تنها در صورتی که برای یادگیری در مورد مخاطبان خود وقت بذارین، وب سایت شما برای اونا مناسب خواهد بود.

شخصیت‌های کاربر رو پیش‌نویس کنین که هنگام تغییر محتوا و طرح‌بندی وب‌سایت خود، به‌عنوان راهنما از اونا استفاده کنین. اطمینان حاصل کنین که هر کاری که برای وب سایت خود انجام میدین، مخاطبان هدف شما رو در نظر می گیره.

از خدمات هاست ایمن برای جلوگیری از خرابی استفاده کنین.

برای اینکه یه وب سایت خوب اجرا شه، هاست ضروری هس. این می تونه چندین معیار حیاتی از جمله سرعت صفحه، امنیت وب سایت، عملکرد جهانی و غیره رو تحت تأثیر قرار بده. علاوه بر این، ممکنه بر دفعات خرابی وب سایت شما تأثیر بذاره.

بنابراین، انتخاب هاست مناسب برای وب سایت شما بسیار مهمه تا عملکرد اون آسیب نبینه. اگه مشتریان نتنن به وب سایت شما دسترسی پیدا کنن، حتی اگه اطلاعات و طراحی فوق العاده ای داشته باشه، بی فایده خواهد بود.

سرعت سایت تون و بررسی کنین.

آیا تا به حال از وب سایتی که بارگذاری نمیشه اذیت شدین؟ از جستجوگر سرعت صفحه گوگل یا کنسول جستجوی گوگل برای ارزیابی سرعت بارگذاری وب سایت شرکت خود استفاده کنین.

برای افزایش سرعت وب سایت در صورتی که قرمز رنگ هس، از متخصص کمک بگیرین. چندین ساعت برنامه نویسی تفاوت قابل توجهی ایجاد می کنه.

نتیجه گیری

یه وب سایت فقط گاهی کامل میشه. دائماً در حال پیشرفت بیشتر هس. خلاقیت بی حد و حصر هس. ساختن یه وب سایت و سپس رها کردن اون بی فایده اس. به روز رسانی مکرر رو ادامه بدین.

همچنین فراموش نکنین که گواهی SSL رو به وب سایت خود اضافه کنین زیرا برای حفظ امنیت و سلامت اون ضروریه. شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 29 چهارشنبه 25 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

مدارس تمام هوشمند 

سخت کوشی برای موفقیت در دنیای امروز کافی نیس. باید هوشمندانه کار کنین تا بتونین با کمترین تلاش و در عین حال با بالاترین بازدهی به خواسته هاتون برسین.

مدرسه هوشمند راه حلی هس که دانش آموزا راه هوشمند رو یاد می گیرن. گرچه این نوع مدرسه نمی تونه دانش آموزا رو باهوش تر کنه، اما به دانش آموزا کمک می کنه تا تجربه یادگیری جذاب تری داشته باشن. 

مفهوم مدرسه هوشمند 

به بیان ساده تر، مدارس هوشمند مدارسی هستن که از نظر فناوری پیشرفته هستن که تجربه آموزشی بهتر و موثرتری رو به دانش آموزا ارائه میدن. چنین محیطی درها رو برای تعداد بی نهایت روش های یادگیری و آموزش جدید و ایجاد یه سخنرانی خسته کننده به یه جلسه یادگیری هیجان انگیز و جذاب باز می کنه.

مدارس هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری و برای دانش‌آموزا سرگرم‌کننده‌تر می‌کنن.

مزایا مدارس هوشمند چیه؟

اطلاعات به راحتی در دسترس هس.

در مدارس تمام هوشمند، دسترسی به اطلاعات برای دانش‌آموزا آسون‌تر از هر زمان دیگه ای در تاریخ آموزش هس. با ابزارها و فن آوری مدرن، دانش آموزا قادر هستن به منابع دانش گسترده در هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشن.

اینترنت دانش آموزا رو به سوی اقیانوسی از دانش باز می کنه که می تونن با استفاده از لپ تاپ و تلفن همراه خود به اون دسترسی داشته باشن. این به دانش آموزا این راحتی رو میده که هر اطلاعاتی رو خودشون جستجو کنن.

علاوه بر اون، به اونا اجازه میده خودشون آموزش بدن یا حتی در زمینه‌هایی که به درس‌ها علاقه‌مند هستن عمیق‌تر کاوش کنن تا دانش بیشتری نسبت به اونچه در برنامه درسی آموزش میده جمع‌آوری کنن.

بنابراین، دانش‌آموزا مجبور نیستن همیشه به معلما تکیه کنن و می‌تونن هر زمان که دوست دارن و در هر کجا که دوست دارن مطالعه کنن. به این معنی که دانش آموزا مجبور نیستن منتظر بمونن تا به مدرسه برسن تا سؤالات خودشونو با معلم مطرح کنن یا کتابخانه رو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود انتخاب کنن.

بدون نیاز به یادداشت برداری

یادداشت نوشتن یکی از خسته کننده ترین بخش های فرآیند یادگیریه. مدرسه هوشمند این کار و با ابزارهای مدرن جایگزین می کنه تا به دانش آموزا تجربه یادگیری موثرتر و جالب تری بده. مدرسه هوشمند نوشتن رو با تایپ و دفترچه و کتاب های درسی رو با زبانه ها و خودکارهای الکترونیکی جایگزین می کنه.

با نوشتن دیجیتال، دانش‌آموزا فقط به یه دستگاه برای یادداشت‌برداری از همه موضوعات مختلف نیاز دارن. بنابراین، دانش آموزا دیگه مجبور نیستن کتاب ها و صحافی های جداگانه هر موضوع رو نگهداری کنن.

حتی سایز کیفی و که دانش آموزا باید برای مدرسه حمل کنن کمتر می کنه. علاوه بر این، اونها رو قادر می‌کنه تا از ویژگی‌های جدید ابزار لذت ببرن تا یادداشت‌های خود رو مرتب کنن و اطلاعات رو با یه جستجوی ساده پیدا کنن.

این فناوری همچنین به معلما کمک می کنه تا به روش های مؤثرتری برای درس ها داشته باشن و اونا رو با ارائه، نمایش اسلاید و اسناد دیجیتال به شکل جالب تری به دانش آموزا ارائه بدن.

تجربه یادگیری موثر

یه مدرسه هوشمند معلما رو قادر می کنه تا دانش رو به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزا با فناوری دیجیتال به اشتراک بذارن. در چنین مدرسه‌ای، معلما می‌تونن با استفاده از رسانه‌های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل‌های صوتی و بسیاری دیگر از فرمت‌های تصویری، درس‌ها رو به اشتراک بذارن.

این فرصت رو برای معلما فراهم می کنه تا با سپری شدن سال ها با اطلاعات جدید در حال ظهور به روش های خلاقانه برای کمک به دانش آموزا در دریافت دانش به روز، درس های خود رو به روز کنن.

یه مدرسه هوشمند می‌تونه تجربه یادگیری بسیار جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری رو نسبت به مدارس سنتی «فقط کتاب‌های درسی» برای دانش‌آموزا ارائه میده. علاوه بر این، به حفظ دانش هم کمک خواهد کرد.

دیگه هرگز درسی رو از دست نمی دین.

در یه مدرسه هوشمند می تونین تمام دروس تدریس شده در روز رو ضبط کنین. بنابراین حتی اگه یه کلاس رو از دست بدین، باز هم این فرصت رو دارین که بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس رو یاد بگیرین.

بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار میشه و چند درس رو از دست میده، لازم نیس احساس بدی داشته باشین. اونا به ضبطی دسترسی دارن که می تونن دوباره روی اون بیاین و به مطالعه خود ادامه بدن.

بنابراین دانش‌آموزا دیگه مجبور نیستن تمام یادداشت‌ها رو کپی کنن و خودشون یا با کمک دوستان یاد بگیرن.

هفته ها هرگز عقب نمی مونن.

یکی از مزایای اصلی کلاس درس هوشمند اینه که دانش‌آموزا می تونن یه تجربه یادگیری سفارشی داشته باشن. با این کار، دانش آموزا توانایی یادگیری با سرعت خودشونو پیدا می کنن، که می تونه برای دانش آموز کند بسیار مفید باشه.

فن‌آوری‌ها و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه به دانش‌آموزا اجازه میده که درس‌ها رو دوباره ببینن و ضبط‌ های معلم رو هر چند بار دوباره تماشا کنن تا زمانی که بفهمن چه چیزی چالش‌برانگیزه.

همچنین در مواقعی که درس مشخص نیس، دانش‌آموزا می‌تونن به صورت آنلاین با معلم تماس بگیرن و پاسخ سؤالات خود رو از طریق ایمیل یا پورتال دانشجو معلم دریافت کنن.

به علاوه، معلمان مجبور نیستن دانش آموزای ضعیف و بعد از مدرسه نگه دارن، که بسیاری از دانش آموزا از اون لذت نمی برن.

تجربه یادگیری تعاملی

یکی دیگه از مزایای مهم مدرسه هوشمند اینه که محیط آموزشی رو بسیار تعاملی تر می کنه. سیستم آموزشی و ابزارهای مورد استفاده در مدرسه، دانش‌آموزا رو به تعامل بیشتر در مدرسه و مشارکت بیشتر در تجربه یادگیری تشویق می‌کنه و حفظ دانش رو در مقیاس بزرگ افزایش میده.

حتی به بچه‌های خجالتی هم این شانس و میده که در تجربه یادگیری راحت‌تر تعاملی و فعال‌تر باشن و راه‌های جدید زیادی رو برای تعامل با معلم معرفی کنن. با آزمون‌های سرگرم‌کننده، تست‌های آنلاین، فعالیت‌های گروهی و موارد دیگه، این فناوری به همه دانش‌آموزا نقشی رو در کلاس میده که نمی‌تونن از شرکت در اون خودداری کنن.

بنابراین، پیوند بین دانش‌آموز و معلم رو زیادتر می کنه. این فناوری دانش‌آموز و معلم رو قادر می‌کنه تا حتی در خارج از مدرسه از طریق ایمیل و دیگر پلتفرم‌های ارتباطی ویژه‌ای که مدرسه استفاده می‌کنه، ارتباط برقرار کنن.

آموزش بدون قلم و کاغذ

مدارس هوشمند، قلم و کاغذ رو با ابزارهای دیجیتال جایگزین می کنه و کل تجربه آموزشی رو بدون کاغذ می کنه. دیگه خبری از یادداشت یا کتاب درسی، خودکار، برگه‌های خشن یا برجسته‌کننده در دو تا سه رنگ مختلف نیس.

دستگاه‌های دیجیتال جایگزین همه اونا میشن، بنابراین دانش‌آموزا دیگه مجبور نیستن ده‌ها چیز رو برای یادداشت‌برداری با خود حمل کنن. در مدرسه هوشمند، پرینترها و دستگاه های فتوکپی جایی نداره زیرا نیازی به چاپ فیزیکی نیس.

از اونجایی که می‌تونین نسخه‌های دیجیتالی رو برای هر کسی و بین هر کسی به اشتراک بذارین و ارسال کنین، از این دستگاه‌ها استفاده نمیشه.

ساده در نگهداری

دانش‌آموزا سالانه به تامین‌کنندگان زیادی برای تحصیل خود نیاز دارن که دانش آموزا باید در طول سال‌ها با اتمام اونا دوباره خریداری کنن. هنگام تحصیل در یه مدرسه هوشمند، دانش آموزا مجبور نیستن هر ماه ده ها محصول بخرن.

تنها چیزی که اونا نیاز دارن یه لپ تاپ و چند لوازم جانبی دیگه اس که می تونن سال ها از اونا استفاده کنن. مدارس هوشمند روند رو به رشدی در سرتاسر جهان هستن و توجه بیشتر مربیان رو به خود جلب می کنن.

پذیرش این روند جدید می تونه مزایای بسیاری رو برای دانش آموزا و همچنین مربیا به ارمغان میاره. مدارس هوشمند به دانش آموزا تجربه تحصیلی بهتری رو متناسب با دنیای مدرن ارائه میده.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 33 شنبه 07 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

اصول طراحی داخلی(interior design)

اصول طراحی داخلی قوانین و رهنمودهایی هستن که طراحان برای ایجاد فضاهایی کاربردی و زیبا از اون پیروی می کنن. هفت اصل مهم در طراحی داخلی وجود داره: تعادل، هماهنگی، ریتم، تناسب و مقیاس، تاکید، کنتراست و جزئیات.

این مفاهیم و میشه در هر اتاقی در خونه شما، از اتاق نشیمن گرفته تا حمام، به کار گرفت.

1. تعادل

در طراحی، تعادل احساس تعادل رو میده. این به جنبه بصری اشاره داره و به توزیع یکنواخت مبلمان و اشیاء تزئینی تا حد امکان می‌پردازه تا در هنگام نگاه کردن به اتاق، چیزها وزن بصری یکسانی داشته باشن.

برای رسیدن به تعادل، توجه به جایی که عناصر در داخل فضا قرار می گیرن، مهمه. برای این کار باید خط، شکل، رنگ و بافت اشیاء مختلف رو به دقت تحلیل کنیم.

تقارن یا رسمی

اتاق‌های سنتی یا رسمی نیاز به تعادل متقارن دارن، که هنر آینه‌کاری و تطبیق هر طرف اتاق هس. به عنوان مثال، دو صندلی در دو طرف یه میز قهوه ممکنه به صورت متقارن توصیف بشن.

دستیابی به این نوع تعادل ساده هس زیرا ویژگی های طراحی در هر دو طرف تکراری هستن. این تکنیک به عنوان اثر آینه ای هم شناخته میشه. اگه مراقب نباشین، تعادل رسمی ممکنه به سرعت خسته کننده و تکراری بشه.

نامتقارن یا غیر رسمی

وزن بصری خطوط، رنگ ها، فرم ها و بافت ها بدون نیاز به تکرار دقیق متعادل میشن. این نوع تعادل به اندازه تعادل متقارن منظم نیس و می تونه پیچیده تر و هیجان انگیزتر باشه. به عنوان مثال، یه مبل رو میشه با قرار دادن دو صندلی در طرف دیگه متعادل کرد.

تعادل شعاعی

تعادل شعاعی زمانی ایجاد میشه که یه نقطه کانونی مرکزی وجود داشته باشه که عناصر دیگه از اون یا اطراف اون تابش می کنن. به عنوان مثال میشه به میز ناهارخوری گرد با صندلی هایی که دور آن چیده شده اشاره کرد. فرم، بافت و رنگ تکرار زیادی داره.

2. اتحاد و هماهنگی

وحدت یکی از ویژگی های مهم طراحی خونه اس. هر وسیله، سبک، و آیتم دکوراسیون باید با هم همخوانی داشته باشن تا یه کل منسجم ایجاد کنن. انسجام و یکنواختی ترکیبی همه عناصر طراحی به طراحی داخلی شما زیبایی میده.

باید دائماً به یاد داشته باشین که الگوها، رنگ ها، بافت و غیره باید در طول پروژه جریانی نرم داشته باشن. در غیر این صورت، تک تک آیتم‌های موجود در فضا با هم برخورد می‌کنن و خارج از محل به نظر می‌رسن.

اصل هارمونی هماهنگ کردن اشیا و رنگ ها در یه فضا برای انتقال حس طراحی یکپارچه اس. زمانی هماهنگی وجود داره که همه وسایل یه اتاق حول یه موضوع یا سبک با یکدیگه هماهنگ باشن.

هارمونی رو میشه با استفاده از روش های مختلفی مانند گروه بندی مبلمان با هم، استفاده از رنگ ها و بافت های مشابه یا ایجاد یه نقطه کانونی ایجاد کرد. وقتی از هارمونی در طراحی داخلی استفاده شه، فضایی منسجم و جذاب ایجاد می کنه. کلید ایجاد هماهنگی یافتن تعادل مناسب بین همه عناصر هس.

3. ریتم

اگر بخوایم یه قطعه موسیقی رو تحلیل کنیم، الگوی ریتمیک اونو توصیف می کنیم. همین مفهوم در مورد طراحی داخلی هم صدق می کنه - ما ریتم و از طریق تکرار بصری فرم ایجاد می کنیم.

هنگام تزئین خونه، باید به چیدمان عناصر به گونه ای فکر کنیم که تکرار، پیشرفت، انتقال یا تضاد باشه. با اعمال این مکانیسم های بصری، می تونیم توجه شخصی رو به اطراف فضا معطوف کنیم و در نهایت تصور کلی اتاق رو افزایش بدیم.

4. نسبت و مقیاس

مفهوم نسبت و مقیاس رویکرد ایده آلی برای ایجاد حس تعلق در میان اشیاء در یه اتاق هس. چیزها باید با یکدیگر و فضا در تعادل باشن، خواه اندازه، شکل، فرم یا رنگ. اهمیت این اصل درک نحوه استفاده از محیط اطراف هس، خواه اتاق بزرگ یا کوچک باشه.

تناسب رابطه بین دو مورد هس و مقیاس روشی هس که اندازه یه شی با دیگری ارتباط داره. به عنوان مثال، یه مبلمان بزرگ و در یه فضای کوچک نامتناسب هس. یه میز قهوه کوچک در مقابل دو مبل بزرگ ممکنه نابجا و گم شده به نظر برسه.

ایجاد علاقه بصری در یه اتاق می تونه به آسونی بازی با مقیاس باشه. مقیاس به رابطه بین اندازه اشیا و اندازه یه فضا اشاره داره.

5. تاکید

در طراحی داخلی، تاکید بر استفاده از یه آیتم در اتاق هس، مانند رنگ، جزء، بافت یا الگو که توجه را به خود جلب می کنه. اتاقی بدون نقطه کانونی فراموش شدنی و کسل کننده اس.

بنابراین، اصل تأکید بر انتخاب یه آیتم در اتاق به عنوان مرکز توجه اس که بقیه دکور حول اون می چرخه. تعادل شعاعی با این اصل کار می کنه و به جلب توجه به نقطه تاکید انتخاب شده در اتاق کمک می کنه.

نقطه کانونی می تونه ویژگی باشه که می خواین برجسته کنین، مانند شومینه، یه قطعه مبلمان یا هنری که می خواین به عنوان نقطه شروع طراحی خود استفاده کنین.

هنگامی که در مورد نقطه کانونی خود تصمیم گرفتین، بقیه اتاق باید به گونه ای طراحی شه که اونو تکمیل کنه. رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هس که می تونین برای ایجاد تاکید از اون استفاده کنین.

یه رنگ پررنگ فوراً توجه رو جلب می کنه، بنابراین اگه می خواین ناحیه خاصی و برجسته کنین، رنگ آمیزی اون با رنگ های تند روشی موثر برای انجام این کار هس. یه الگو همچنین می تونه تاکید ایجاد کنه.

بافت ابزار دیگری هس که میشه از اون برای ایجاد تاکید استفاده کرد. یه بافت خشن بیشتر از بافت صاف برجسته خواهد شد. بنابراین، اگه می‌خواین یه منطقه خاص رو برجسته کنیدن، استفاده از یه روکش بافت مانند گچ بری یا آجر می‌تونه یه راه موثر برای انجام این کار باشه.

6. کنتراست

راه های زیادی برای ایجاد کنتراست در یه اتاق وجود داره. یکی از بارزترین اونا استفاده از رنگ هس. ترکیب رنگ های روشن و تیره یا گرم و سرد می تونه جلوه ای چشمگیر ایجاد کنه.

همچنین می تونین از کنتراست از نظر بافت، الگو و مقیاس استفاده کنین. هنگام استفاده از کنتراست در طراحی داخلی خود، مهمه که به یاد داشته باشین که کمتر معمولا بیشتر هس.

کنتراست بیش از حد می تونه طاقت فرسا باشه و فضا رو آشفته کنه. یافتن تعادل مناسب برای ایجاد فضایی دلپذیر و هماهنگ ضروری هس. کنتراست علاقه بصری رو ایجاد می کنه و به تعریف فضاها کمک می کنه. می تونه اتاق رو پویا و هیجان انگیز کنه.

7. جزئیات

توجه به جزئیات آخرین اصل از اصول اولیه طراحی داخلی هس. یه اتاق هرگز نمی تونه یکپارچه و شخصی به نظر برسه، مگه اینکه دارای آخرین کارهای تکمیلی باشه.

خبر خوب این هس که برای اضافه کردن اونا لازم نیس یه طراح داخلی حرفه ای باشین! این مرحله نهایی به شما این امکان و میده که سبک منحصر به فرد خودتون و به رخ بکشین و فضا رو با چیزهایی که مورد علاقه شما هستن شخصی سازی کنین.

خدمات ایوان سبز

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار میده: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد هست.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 23 شنبه 07 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

تبلیغات در فضای شهری (urban-advertising)

تبلیغات در فضای شهری تکنیکی برای ارتقای برند هس که در اون مصرف کننده در معرض اطلاعات مربوط به کسب و کار خارج از خونه خود و مهم تر از همه آفلاین قرار می گیره.

اگه فکر می کنین تبلیغات در فضای باز فقط بیلبوردهای بزرگی هس که بزرگراه رو تزئین می کنن، دوباره فکر کنین. تبلیغات خارج از خونه رو میشه در همه جا یافت و این پتانسیل و داره که به شیوه ای هیجان انگیز به مخاطبان برسه.

به سختی میشه از این نوع بازاریابی غافل شد زیرا تبلیغات جسورانه و چشم نواز هستن. برخلاف تبلیغات در تلویزیون، رادیو یا رسانه های اجتماعی، تبلیغات خارج از خونه رو نمیشه نادیده گرفت و مصرف کننده در معرض کل پیام قرار می گیره.

استراتژی های بازاریابی شهری

درک مشتریان بالقوه یه عنصر اولیه برای توسعه یه استراتژی بازاریابی موفق هس. شما نیاز به تعریف واضحی دارین که مصرف کننده هدف اصلی شما چه کسی خواهد بود.

بنابراین توصیه میشه شرح کاملی از این شخص بنویسین. پیر یا جوان (سن خاص)، مرد یا زن یا LGBTQ، در چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکرر هستن، عادات خرید اونا چیه، سرگرمی های اونا چیه و غیره.

برای اینکه بتونین پیامی موثر برای مخاطبان خود داشته باشین باید بدونین که اونا چه کسانی هستن! در گذشته، می خواستین بدونین مشتری بالقوه شما در کجا زندگی می کنه. امروزه مکان واقعی هدف شما چندان مهم نیس.

در واقع، با گزینه‌های خرید آنلاین فراوان موجود، «فروش» واقعی از مناطق روستایی در مقابل مناطق شهری شاهد بسته شدن شکاف فروش (40٪ روستایی، 60٪ شهری) هس.

بازاریابی شهری برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان جوان عالی هس.

با افزایش سن، درآمد نسل هزاره زیادتر میشه. و ترجیح فزاینده اونا برای زندگی در مناطق شهری باعث میشه بسیاری از شرکت ها برنامه بازاریابی خود رو گسترش بدن تا بازاریابی چریکی به سبک شهری بیشتری و شامل بشه.

از اون جایی که نسل جوان هزاره، X و Z از فناوری آگاه هستن و در اجتناب از تاکتیک های بازاریابی ماهر هستن بنابراین، بازاریابان باید برخی از تاکتیک‌های شوک و هیبت و برای جلب توجه خود در نظر بگیرن.

این نسل‌ها بیشتر و بهتر به تفکر و خلاقیت اصیل واکنش نشون میدن تا بازاریابی سنتی. یکی از این استراتژی های بازاریابی که در ده سال گذشته شاهد رشد بوده ، بازاریابی شهری یا خیابانی هس. 

بنابراین، بازاریابی شهری طبیعتاً به گونه ای طراحی شده که برجسته باشه. این یه خالق بزرگ بازاریابی دهان به دهان هس. بیشتر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال رو با به دست آوردن سر و صدای رسانه‌های اجتماعی و اگر به‌درستی طراحی شده باشه تا وایرال شه، افزایش میده.

معمولاً شامل استفاده از فضاها یا رسانه ها و رویدادهای غیرمعمول برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص هس.

سوالاتی برای ایجاد کمپین خیابانی بازاریابی شهری

آیا با شخصیت برند شما مطابقت داره؟ ممکنه از تاکتیک‌های شوک و هیبت استفاده کنین.

آیا انگیزه ای برای ارائه دارین؟ همیشه ضروری نیس، اما امتیازات توجه رو جلب می کنه.

آیا بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی شما در حال حاضر تعاملی هستن؟

آیا تیم شما آماده دریافت اعلان‌های فشاری هس؟

آیا شما سفیران برندی دارین که می تونن برای کمپین به خیابان ها بیان، اگه این سبکی هس که شما انتخاب می کنین؟ اگه نه، آیا شرکتی و استخدام می‌کنین که این کار و برای شما اداره کنه که افراد مناسب رو داشته باشه؟

از سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود برای جذب افراد برای پیوستن به تیم خود استفاده می کنین؟

کمپین های خیابانی می تونن شامل موارد زیر باشه:

  • تیم هایی با لباس های رنگارنگ و شاید عجیب و غریب که نشون دهنده برند شماس.
  • بازاریابی شهری
  • استفاده از لباس توجه رو جلب می کنه.
  • کسانی که نمایشی رو در مکان‌های عمومی اجرا می‌کنن که مربوط به محصول یا خدمات شماس و شاید بروشورهایی به مردم میدن.
  • رویداد کامیون مواد غذایی پاپ آپ (کامیون های مواد غذایی تزئین شده ویژه برای توزیع محصولات غذایی جدید)؛ غذای رایگان همیشه جلب توجه می کنه - اما هنگام خرید اون کوپن هایی رو برای تخفیف به اونا بدین.
  • تزئین ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و قطارها به روش‌های غیرمعمول - داخل و خارج برای جلب توجه بیشتر مردم به پیام تبلیغی
  • تزیین عناصر خیابان - گیاهان ، نیمکت های اتوبوس، تیرهای چرا برق.

خلاقیت تون و در بازاریابی شهری محدود نکنین.

بازاریابی گرافیتی: در بسیاری از مناطق شهری، هنر گرافیتی زمانی غیرقانونی تلقی می شد، اما اکنون یه هنر واقعی هس. ما مناطقی در میامی داریم که به خاطر هنر گرافیتی خود شناخته شدن.

با پذیرش اون شکل دیگه ای از بازاریابی چریکی به وجود اومد که در اون شرکت ها از این هنرمندان گرافیتی برای خلق آثار هنری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می کنن.

کیف های خرید: همه ما کیسه های خرید و حمل می کنیم. و من برخی از گرافیک های شگفت انگیز رو دیدم که باعث جلب توجه میشه.

به عنوان مثال، یه کیف به گونه ای نقش می بندد که گویی شخصی در حال طناب زدن هس. سپس وقتی دستگیره ها رو می گیرین طناب پرش بالای سرشان هس! یا مدل کیفی که دسته اون دهانه یا دمبل یا فرمان هس.

بسته به محصول یا خدمات شما می تونه راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض دید مداوم باشه.

انواع تبلیغات فضای شهری

در زیر لیست انواع مختلف تبلیغات در فضای شهری وجود داره که می تونین از بین اونا انتخاب کنین.

  1. تابلوهای تبلیغاتی
  2. پوسترها
  3. ایستگاه های اتوبوس
  4.  دیوارها
  5. وسایل حمل و نقل
  6. نمایش نقطه فروش
  7. تبلیغات هوایی
  8. تبلیغات ساختمانی
  9. تبلیغات چریکی
  10. بیلبوردهای دیجیتالی

 تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمیناگروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ هس. چشم انداز گروه آمینا این هس که صاحبان مشاغل و قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند.

شما می تونین با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرین تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایین.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 20 سه شنبه 03 بهمن 1402 زمان : نظرات (0)

 مدارس تیزهوشان

بیشتر والدین می خوان که فرزندشون در مدرسه تیزهوشان شرکت کنه. دونستن اینکه فرزندشون "تیزهوش" در نظر گرفته شه احساس خوبی به والدین میده و اکثر مردم معتقدن که تیزهوش بودن بچه ها رو در مسیر موفقیت قرار میدن.

حقیقت، اما، پیچیده تره. گرچه آموزش تیزهوشان مزایای مشخصی داره، اما برخی مشکلات بالقوه جدی هم وجود داره. هر کودک با استعدادی، شاد، سالم و تضمین کننده پیروزی حرفه ای آینده نیس.

مزایای آموزش تیزهوشان چیه؟

خودباوری مثبت

برچسب با استعداد بودن قطعاً باعث افزایش عزت نفس فرد میشه. دونستن اینکه شما یکی از بچه های "باهوش" هستین، نمی تونه کاری کنه که نسبت به خودتون احساس خوبی داشته باشین.

این اثر به ویژه هنگامی تقویت میشه که در کلاس درس همراه با دانش آموزای ناشناس قرار بگیره. دانش آموزای تیزهوش تمایل دارن از نظر تحصیلی در سطح بالاتری پیشرفت کنن و بنابراین در مقایسه با همسالان غیرآشنا احساس بهتری دارن.

چالش آکادمیک

یکی از شکایاتی که اغلب از بچه‌های با استعداد می‌شنوین اینه که دروس خیلی آسون هس و احساس نمی‌کنن از نظر تحصیلی به چالش کشیده می‌شن. حضور در یه برنامه آموزشی با استعدادان تا حد زیادی این نگرانی رو کم می کنه.

به دانش آموزا دروس متناسب با سطح علمی اونا داده میشه و می تونن با سرعت خود پیشرفت کنن. در بسیاری از برنامه‌های تیزهوشان، دانش‌آموزا در کنار سایر کودکان با استعداد قرار می‌گیرن که به اونا کمک می‌کنه تا به توانایی‌های تحصیلی خود برسن.

وقتی بچه ها از نظر تحصیلی به چالش کشیده میشن، احتمال بیشتری وجود داره که به پتانسیل خود دست پیدا کنن.

مشارکت تحصیلی

یکی دیگه از انتقادات مکرر از آموزش عمومی خسته کننده بودن اون هس. از اونجایی که بچه ها به چالش کشیده نمیشن، علاقه خود رو به فعالیت های تحصیلی از دست میدن.

با افزایش سختی دروس، و تمرکز بیشتر بر علایق خاص، دانش آموزا درگیر آموزش خود می مونن. همچنین، تحقیقات نشون داده که علایق خلاقانه ای که ابتدا در برنامه های با استعداد کشف میشن، اغلب تا بزرگسالی دست نخورده باقی می مونه.

سطح آموزش بالاتر

معلما مجبورن در هنگام آموزش دانش آموزای تیزهوش سطح آموزشی خودشونو بالا ببرن. این نه تنها برای معلمایی که برای آموزش دانش آموزای تیزهوش انتخاب می کنن مفیده، بلکه برای کودکان غیر تیزهوش در کلاس های درس ناهمگون هم مفیده.

بسیاری از دانش‌آموزای ناشناس وجود دارن که می‌تونن در سطوح بالاتری یاد بگیرن و سطح آموزشی بالاتر اونا رو به پیشرفت سوق بده، همانطور که دانش‌آموزای تیزهوش رو در کلاس درس به چالش می‌کشه.

پیشرفت دانش آموز

شواهدی وجود داره که نشون میده دانش‌آموزا در برنامه‌های تیزهوش سطوح بالاتری از موفقیت رو نسبت به همسالان خود نشون میدن. در یه متاآنالیز تحقیقاتی در قرن گذشته، مشخص شده که انواع خاصی از برنامه‌های تیزهوشان - یعنی شتاب و گروه‌بندی توانایی - اثرات مثبت قابل توجهی بر پیشرفت تحصیلی داشتن.

موفقیت آینده

به نظر می رسه بین دانش آموزایی که خدمات آموزشی تیزهوشان رو دریافت می کنن و موفقیت تحصیلی پس از فارغ التحصیلی ارتباطی وجود داره. چندین مطالعه طولی نشون داده‌ که کودکانی که در کلاس‌های K-12 به‌ عنوان تیزهوش شناخته میشن، به سطوح بالاتر تحصیلات تکمیلی میرن، از جمله درصد بالاتری از مدارک دکترا.

با این حال، منتقدان به درستی خاطرنشان می کنن که افراد بسیار موفق بیشتری وجود دارن که به عنوان تیز هوش شناخته نشدن. علاوه بر این، متغیرهای مختلفی وجود داره که بر موفقیت آینده تأثیر می ذاره.

اجتماعی شدن

کودکان تیزهوش اغلب علایق متفاوتی نسبت به همسالان دارن. متفاوت دیده شدن ممکنه منجر به مشکلات اجتماعی و احساس عدم تعلق اونا بشه. در یه برنامه تیزهوشان، دانش‌آموزای همسالانی رو پیدا می‌کنن که فعالیت‌های فکری مشابهی دارن و ممکنه بهتر از کلاس‌های آموزش عمومی جا بگیرن.

در نتیجه، اونا احساس راحتی بیشتری در معاشرت می کنن و ممکنه راحت تر دوست پیدا کنن. در واقع، دانش‌آموزایی که تحصیلاتشون بالاتر از سطح سنی اونا تسریع شده بود، در مقایسه با همسالانی که تسریع نشده بودن، مهارت‌های اجتماعی بهتری دارن.

معایب آموزش تیزهوشان چیه؟

خودباوری منفی

این طرف دیگه نظریه حوض کوچک ماهی بزرگ هس. اگه یه برنامه تیزهوش دانش‌آموزای تیزهوش رو از بچه‌های ناشناس جدا کنه، ممکنه یه کودک تیزهوش خودشو ماهی کوچکی در یه برکه بزرگ تصور کنه. 

تحقیقات نشون داده که وقتی کودک دیگه احساس نکنه نسبت به همسالان خود مزیت تحصیلی داره، عزت نفس شون ممکنه آسیب ببینه. اونا خودشونو با همسالان با استعداد خود مقایسه می کنن و ممکنه احساس کنن که اونا رو به حساب نمیارن.

انتظارات

توقعات، نقش بسیار زیادی در نحوه رفتار والدین با فرزندان خود داره. والدین گاهی اوقات فکر می کنن بچه ها با استعداد هستن و بیش از حد به اونا فشار میارن. علاوه بر این، والدین انتظار دارن که دانش آموز بتونه به راحتی کار خودشو به پایان برسونه، اگه در یه زمینه خاص مشکل داشته باشن، ممکنه با اونا مخالفت کنن.

مهم هس که به یاد داشته باشین که یه دانش آموز ممکنه نقاط قوت متفاوتی داشته باشه. اونا ممکنه در ریاضیات و علوم استعداد داشته باشن اما در خوندن و نوشتن استعداد نداشته باشن.

یه کودک همچنین ممکنه انتظار داشته باشه که بتونه همه وظایف رو به راحتی انجام بده زیرا به اونا گفته شده که استعداد دارن و در صورت مشکل خودشونو ببازن. این می تونه منجر به موقعیتی شه که در اون دانش آموز به دلیل ترس از شکست تلاش رو متوقف کنه.

ممکنه اونا فقط کارهایی و انجام بدن که می دونن می تونن اونارو به پایان برسونن.

فقدان اخلاق کاری

اگرچه این مطمئناً در مورد هر کودکی صدق نمی کنه، برخی از بچه های با استعداد یاد نمی گیرن که سخت تلاش کنن زیرا دروس رو در سنین پایین به راحتی انجام میدن.

با بزرگتر شدن و دشوارتر شدن کار، اخلاق کاری مثبتی ایجاد نکردن. با تأکید خانواده و معلما بر اهمیت تلاش می‌شه تا حدودی با این امر مقابله کرد، اما اگر عادت‌ها در رفتار فرد ریشه دوانده باشه، شکستن عادت‌ها دشوار هس.

ضریب هوشی ممکنه در ابتدا به شما در درک یه مهارت کمک کنه، اما هیچ رابطه ای بین هوش و برتری در اون فعالیت وجود نداره. این تلاش و تمرین هس که در دستیابی به عملکرد مطلوب ضروریه.

بنابراین، دانش‌آموزانی که اخلاق کاری مستحکمی رو ایجاد نمی‌کنن، علی‌رغم استعدادشون، در مضیقه هستن.

معلمان به اندازه کافی آموزش ندیدن.

در حالت ایده آل، یه برنامه تیزهوش معیارهای صدور گواهینامه خاصی برای معلمان خود داره، اما همیشه اینطور نیس. این امکان وجود داره که کودکان در برنامه های تیزهوشان و استعدادهای درخشان توسط معلمانی آموزش ببینن که تخصص خاصی در نحوه آموزش دانش آموزان تیزهوش ندارن.

علاوه بر این، برای دانش‌آموزا در برنامه‌های تیزهوشا که از استراتژی‌های گروه‌بندی و فشرده‌سازی استفاده می‌کنن، این امکان وجود داره که اکثر آموزش‌های اونا توسط معلم بدون گواهینامه خاص انجام شه.

شواهد نشون میده که برنامه های تیزهوشان به دانش آموزا در پیشرفت تحصیلی، اجتماعی شدن و موفقیت های آینده کمک می کنه. متاسفانه بسیاری از برنامه های تیزهوشان فاقد منابع لازم هستن و توسط معلمان بدون آموزش مناسب تدریس میشن.

روش های فعلی برای شناسایی دانش آموزان با استعداد بسیار ناقص هس.

قبولی در آزمون تیزهوشان

قبولی در مدارس تیزهوشان برای بسیاری از دانش آموزان و والدین، دست کمی از قبولی در آزمون کنکور سراسری نداره.

اما جای نگرانی نیست چرا که دانش آموزا می تونن با رعایت موارد زیر درصد قبولی خودشون و در آزمون تیزهوشان یا سمپاد، بالا ببرن:

کتاب های درسی و کمک درسی را به طور کامل مطالعه کنین و تست های سال های قبل و در کتاب های تست دنبال کنین.

  • زمانی که سرکلاس هستین به حرف های معلم دقت کنین و درس هر روز را در همان روز مطالعه کنین.
  • مطالعه تستی و تشریحی هر دو باید مکمل هم باشه و گام به گام انجام شه.
  • به درس های ریاضی و علوم بیشتر توجه کنین.
  • از دروس عمومی مانند فارسی و دینی غافل نشین.

مجتمع آموزشی پیشرو

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 23 چهارشنبه 20 دی 1402 زمان : نظرات (0)

انواع نمای ساختمان

کلمه نما هم معنای لغوی و هم معنای استعاری داره. معنای تحت اللفظی، یه وجه یا طرف خارجی یه ساختمون هس که معمولاً در جلو قرار داره و شامل ورودی اصلی هس. معنای استعاری یه وجه کاذب و به وجود میاره و اون چه رو که پشت بنا هس می پوشونه.

ویژگی های نما چیه؟

پس نما دقیقاً کجا قرار داره؟ نمای ساختمون یا سازه بیرونی ترین، اولین و قابل تشخیص ترین جنبه یا ضلع (ارتفاع) هس. اغلب شامل برجسته ترین ورودی ساختمون و طراحی یا عناصر کاربردی خاص هس که می تونه شامل موارد زیر باشه:

ستون ها، چه به صورت آزاد و چه به صورت ستون (ستون هایی با نقش برجسته بلند یا کم از دیوار نما).

پنجره‌هایی که می‌تونن از کاربردی تا تزئینی متغیر باشن یا هر دو کاربرد و در بر گیرن (فنستراسیون طراحی و قرار دادن پنجره‌ها در یه سازه هس، از واژه لاتین fenestra به معنای پنجره).

عناصر مجسمه سازی برای تزیین، با استفاده از پیکره های انسان و طبیعت یا طرح های انتزاعی

نرده و لبه های تزئینی

پیش امدگی ها، برآمدگی ها و قرنیزها برای محافظت و تزئین ورودی ها و پنجره ها

استفاده از رنگ، از نظر کاربرد یا منابع طبیعی

انواع سبک های نمای ساختمون چیه؟

متریال یه عنصر ضروریه که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام مناسب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای باشه که برای اون هزینه میشه.

نمای بیرونی مانند یه لایه محافظ برای ساختمان هس و در انتخاب نمای ساختمان رعایت نکاتی بسیار مهم هس: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمون، تعداد طبقات ساختمون و…

به طور کلی نماهای ساختمون و میشه به سه دسته تقسیم کرد:

  • نمای کلاسیک
  • نمای نئوکلاسیک
  • نمای نوین
مفهوم نماهای کلاسیک

نمای کلاسیک یا رومی ساختمان برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی هس. سبک های معماری متولد شده در اروپای پس از رنسانس و میشه معماری کلاسیک در نظر گرفت.

طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر ایران و خاورمیانه دیده میشه و ایده های مختلفی از اون گرفته شده و طرفداران خودشو داره. تقارن یکی از اصول جدا نشدنی طراحی نما کلاسیک و نوعی سیستم اصیل هس.

بنابراین در این عصر گرایش به دیدگاه کلاسیک افزایش یافته. از سوی دیگر، نمای کلاسیک حس عظمت و برای ساکنین و افرادی که از بیرون تماشا می کنن، به ارمغان میاره.

زیرا اونا می تونن کشورهای پیشرفته در معماری و ببینن و ساختمون های اداری خودشون و به سبک کلاسیک بسازن.

مفهوم نمای نئوکلاسیک

سبک های معماری که پس از رنسانس در اروپا متولد شدن و میشه معماری کلاسیک در نظر گرفت. نمای نئوکلاسیک در واقع از سایر ساختمون های کلاسیک و مدرن متمایز هس.

یکی از ویژگی های بارز معماری نئوکلاسیک، جلوه دیوار هس که به هر قسمت از اون شخصیت منحصر به فردی می بخشه. میشه گفت که نئوکلاسیک ها از طرح های کلاسیک در سبک مدرن استفاده می کنن.

مثلا در طراحی داخلی و طراحی نما، یه ساختمون کلاسیک به چشم می خوره. از ویژگی های این سبک نما میشه به اجرای تزیینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمون اشاره کرد.

همچنین رعایت تقارن و تناسب در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگ و چوب از دیگر ویژگی های این سبک هس.

مفهوم نمای مدرن

طراحی نمای مدرن در معماری در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده، طراحان سعی می کنن راه هایی برای دسترسی بیشتر به معماری پیدا کنن.

اصول استاندارد تمامی این طرح ها سادگی، کارایی و ظرافت هس. ظاهر مدرن و میشه با طراحی خلاقانه و جسورانه اش متمایز کرد و همیشه می توان انتظار شگفتی هایی و در اون داشت.

ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی ، افقی و زاویه ای و استفاده از مواد و فناوری های جدیده. نوآوری در این سبک بسیار مهم هس.

اصول نمای طراحی مدرن چیه؟

کمبود لوازم جانبی در نمای یه خانه مدرن ؛ لوازم جانبی برداشته میشن و بسیار ساده خواهند بود. در این سبک ، مواد و اتصالات صریح در کنار هم قرار می گیرن. استفاده از مواد و سیستم های مدرن در نما ، ستون های فولادی قابل مشاهده و بلوک های بتونی به عنوان مواد کامل استفاده میشه.

استفاده از مواد سنتی به روش های جدید ، از موادی مانند چوب ، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده میشه. بر رنگ طبیعی مواد تأکید کنین. به جای رنگ آمیزی مواد مورد استفاده ، اونا با ظاهری مدرن و رنگ طبیعی اونا نمایش داده میشن.

نمای بیرونی ساختمون همچنین یکی از مهم ترین عواملی هس که در مصرف انرژی و پارامترهای آسایش هر ساختمون نقش داره. کنترل عوامل فیزیکی محیطی (گرما، نور، صداها) باید در طول فرآیند طراحی در نظر گرفته شه، همچنین استراتژی‌های طراحی که آسایش سرنشینان و بهتر می‌کنه.

نمای ساختمان با برنامه ریزی دقیق و طراحی خوب می تونه به میزان قابل توجهی بر مصرف انرژی اون تأثیر بذاره. عناصر کلیدی مانند جهت گیری، عایق بندی و اصول طراحی غیرفعال نقش اساسی در به حداقل رسوندن نیازهای انرژی دارن.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 21 دوشنبه 18 دی 1402 زمان : نظرات (0)

مفهوم برندینگ 

برندسازی فرآیند ایجاد نام، نماد، لوگو یا طرحی هس که معرف یه شرکت یا محصول هس. کسب‌وکارها چگونه خودشون و از رقبای خود متمایز می‌کنن و وفاداری مشتری و ایجاد می‌کنن.

یه برند قوی می تونه از افزایش فروش حمایت کنه، به یه کسب و کار کمک کنه مشتریان جدید جذب کنه و سهم بازار خودش و افزایش بده. ایجاد یه برند فراتر از طراحی یه لوگو یا انتخاب یه نام جذاب هس.

این نیاز به تحقیق در مورد مخاطب هدف، رقابت و نقاط قوت و ضعف شرکت داره. جمع‌آوری بینش‌های مختلف باعث ایجاد هویت برندی میشه که با مصرف‌کنندگان طنین‌انداز میشه.

از جمله عناصر تشکیل دهنده یه برند میشه به نام، لوگو، برچسب، رنگ ها، فونت ها و ظاهر و احساس کلی اشاره کرد. استراتژیست ها از تکنیک های مختلفی برای نشون دادن نوع محصول یا خدماتی که از طریق هویت برند می فروشن استفاده می کنن.

کسب و کار شما رو بیشتر معرفی می کنه.

قبل از هر چیز، درک این نکته ضروریه که برندسازی چیزی بیش از داشتن یه لوگوی خوبه. این کلیت نحوه درک مشتریان از کسب و کار شماس که شامل همه چیز از خدمات مشتری گرفته تا مواد بازاریابی هس.

یه برند با طراحی خوب می تونه کسب و کار شما رو قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر کنه. مشتریان به احتمال زیاد با شرکت هایی که می شناسن و به اونا اعتماد دارن تجارت می کنن.

علاوه بر این، ایجاد یه هویت بصری قوی که به‌طور دقیق نشون‌دهنده هدف کسب‌وکار شما باشه، ضروری هس. به طور شگفت انگیزی، حدود 76 درصد از مشتریان زن و 80 درصد از مشتریان مرد، اقلامی و از برندهایی که می شناسن خریداری می کنن. 

مشتریان درگیر با نام تجاری شما 52 درصد ارزشمندتر از مشتریان صرفا راضی هستن. و فرض کنینشما موفق شدین در سطح احساسی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنین. در این صورت، می‌تونین از طریق اونا ارزش طول عمر حیرت‌انگیز 306 درصدی بالاتری تولید کنین.

به شما امکان میده بیشتر فروش کنین.

به گفته فوربس، یکی از جنبه های کلیدی برندسازی، حضور مداوم در تمامی پلتفرم های تبلیغاتی هس که پتانسیل افزایش درآمد کسب و کار را تا 23 درصد داره. اما دقیقاً چگونه برندسازی به یه تجارت کمک می کنه تا به این هدف برسه؟

به عنوان مثال ، آیا تا به حال فکر کردین که چرا مایل به پرداخت هزینه بیشتری برای یه مارک قهوه خاص نسبت به سایر فروشندگان قهوه هستین؟ این انتساب به فعالیتهای مداوم هویت برند، باعث ایجاد ارزش در ذهن مصرف کنندگان میشه.

همچنین یه پیشنهاد منحصر به فرد و تمایز از رقبا ایجاد کرد، جایی که مشتریان قیمت های برتر و پذیرفتن که اونا رو از سایر محصولات یا خدمات در بازار متمایز می کنه.

از این رو، یه برند قوی همچنین می تونه به شما در شارژ بیشتر محصولات یا خدمات خود کمک کنه. مشتریان اغلب مایل به پرداخت حق بیمه برای برندهای باکیفیت هستن، بنابراین سرمایه گذاری در برندسازی می تونه به شما کمک کنه تا قیمت های خود رو بدون از دست دادن مشتریان افزایش بدین.

منجر به ارتباط بهتر میشه.

یه برند کاملاً تعریف شده تضمین می کنه که همه افراد درگیر در تجارت شما، از مشتریان گرفته تا تیم فروش گرفته تا سایر ذینفعان و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، کاملاً همسو هستن.

از یه طرف ، می تونین گزاره ارزش خود رو به طور مؤثر به مشتریان بالقوه منتقل کنین. اما از طرف دیگر ، مخاطب هدف شما درک دقیقی از برند شما بدست میاره که برای موفقیت برند بسیار مهم هس.

از این رو، ارتباطات کارآمد به ایجاد روابط قوی بین مشاغل و مشتریان کمک می کنه و این به نوبه خود منجر به اعتبار برند میشه. بیش از 92 ٪ از بازاریابان معتقدن که اصالت برند برای برند اونا ضروری هس.

باعث وفاداری مشتری میشه.

مهم‌ترین تأثیر تلاش‌های برندسازی اینه که به شما در ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کنن. اگر مشتریان تجربه مثبتی داشته باشن، احتمال بیشتری وجود داره که به برند شما بچسبن و به تجارت با شما ادامه بدن.

اگه می خواین کسب و کار شما رشد کنه، باید این سطح از وفاداری رو توسعه بدین. برندها برنامه های وفاداری رو از طریق تلاش های برندسازی خود توسعه میدن. از نظر استراتژیک که مدیریت بودجه بازاریابی بهتری و ممکن می کنه و مشتریان کاملاً از اخلاق برند و نوع ارزشی که ارائه میده آگاه هستن.

از این رو این تصمیم اونا روتحت تأثیر قرار میده، آیا اونا باید به برند وفادار باشن یا حتی یه طرفدار سرسخت. در حالی که اکثر مردم حداقل به یه برند وفادار هستن، بیش از 85.8٪ به بیش از ده برند وفادار نیستن. از این رو، حفظ توجه بالا در صنعت شما حیاتی هس.

بازاریابی وایرال و حمایت از برند و ترویج می کنه.

هنگامی که مشتریان برند شما رو در حلقه اجتماعی خود تبلیغ می کنن، برندسازی می تونه الهام بخش حمایت از مشتری باشه. این به ایجاد "سفیران" برای کسب و کار شما کمک می کنه - مشتریانی که آنقدر تحت تاثیر برند شما قرار گرفتن که مایلن به دوستان و خانواده خود درباره شما بگن.

مردم، به‌ویژه رفتار خریدشان، به شدت تحت‌تاثیر حرف‌های افرادی که به اونا اعتماد دارن درباره برندها میگن. برای مثال، اگر دوستانشون محصولی و تایید نکنن، 28 درصد دوستان شون اونو امتحان نمی کنن.

برعکس، یه توصیه محصول بین 20 تا 50 درصد از تصمیمات خرید مشتریان و تحت تأثیر قرار میده.

شما رو از سایر برندها متمایز می کنه.

ایجاد یه برند مستحکم به زمان و تلاش نیاز داره، اما ارزشش و داره. هنگام توسعه یه برند، عناصر زیادی باید در نظر گرفته بشه. این شامل نام و لوگوی شما به ارزش ها و پیام های شما میشه.

این ترکیب شخصیت برندی و تشکیل میده که با سایر بازیگران بازار متفاوت هس. با گذشت زمان، این هویت برند متمایز به شما برتری نسبت به رقبای خود میده. با تقویت مداوم، تثبیت شخصیت برند در ذهن مشتریان هدف شما قریب الوقوع میشه.

این منجر به حفظ یادآوری برند برتر در زمان تصمیم گیری برای خرید میشه. اگه مخاطب هدف شما رو به دلایل درستی به خاطر میاره، دلیلی وجود نداره که از شما خرید نکنن.

علاوه بر این، مردم عموماً آرزوی داشتن محصولات مارک دار و دارن و شما ممکنه بهترین انتخاب اونا باشین که ممکنه به داشتن اون احساس افتخار کنن. همچنین ارتباط قوی بین برندسازی و شخصی سازی وجود داره. شخصی سازی کلیدی برای برجسته شدن در چشم انداز تجاری بسیار رقابتی هس.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای برندسازی، می‌تونین محتوای شخصی‌سازی‌شده رو برای مشتریان احتمالی بفرستین که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره برند شما هستن.

جالب اینجاس که 73 درصد از خریدارا یه تجربه خرید شخصی رو ترجیح میدن. برای اطمینان از اینکه تلاش های برندسازی شما به طور موثر کسب و کار شما رو از رقبا متمایز می کنه، به یه استراتژی برندسازی قوی نیاز دارین که برند شما رو به وضوح تعریف کنه.

با این حال، این شامل پاسخ به سوالاتی مانند ارزش های اصلی شما چیه؟ چه چیزی شما رو منحصر به فرد می کنه؟ هنگامی که پاسخ این سوالات رو بدونین، می تونن شروع به ایجاد پیامی کنین که در بازار هدف شما طنین انداز شه.

هنگامی که نام تجاری خود رو تعریف کردین، مطمئن بشید که تمام ارتباطات شما منعکس کننده اون هستن، از جمله همه چیز از نحوه پاسخگویی به تلفن گرفته تا طراحی وب سایت شما.

تأثیرات بر روانشناسی افراد

فرض کنین به عنوان مدیر برند کار کردین. در این صورت، شما باید به خوبی از روانشناسی رنگ هایی که شرکت ها برای تأثیرگذاری بر ذهن مشتریان بالقوه استفاده می کنن آگاه باشین.

بر اساس تحقیقات، رنگ ها به تنهایی می تونن تا 90 درصد بر برداشت اول تأثیر بذارن. به عنوان مثال، رنگ های زرد، نارنجی و قرمز می تونن احساسات رو از گرما و راحتی به خشم و خصومت تغیی بدن.

اما افراد مختلف بسته به فرهنگ و جنسیت خود رنگ ها رو متفاوت درک می کنن. رنگ‌های مناسب می‌تونن تفاوت در درک مردم از برند شما ایجاد کنن. این می تونه احساسات و تحت تأثیر قرار بدن، یه نمایش بصری قدرتمند ایجاد کنه و طیف گسترده ای از رنگ های عالی و برای برندسازی ارائه بده.

رنگ ها معمولاً نقطه کانونی در برندسازی هستن، نشون دهنده برندها و ایجاد تمایز. از رنگ استفاده کنین تا برند خودتون و به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشین. راه های مختلفی بر درک مشتریان از یه شرکت و محصولات اون تأثیر می ذاره. از این رو ترکیبی و پیدا کنین که برای شما مناسب هس.

با ویژگی‌های برندینگ کاملاً تعریف شده، تلاش‌های بازاریابی برای سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی موفق تنظیم میشه که در جهت تثبیت ارزش‌های برند و نوید در ذهن مشتریان بالقوه هس. ایجاد آگاهی موفقیت بهتری خواهد داشت که منجر به آزمایش و پذیرش میشه. 

برای اینکه بتونین برند خود رو معروف کرده و کسب و کار خود رو رونق ببخشین نیازمند این هستین که با مشاورین ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو به سمت هر آنچه که می خواهین سوق بدین و برند شما مانند سایر برند های معروف در معرض دید کاربران قرار بده تا به زودی بتونین با استفاده از برند خود کسب درآمد داشته باشین البته نباید این موضوع و فراموش کرد که شما باید پس از شروع برندسازی برای رسیدن به هدف صبور باشین و در قالب گزارشات روند پیشرفت کسب و کار خود رو مشاهده کنین تا در انتها شاهد یه تغییر عظیم در کسب و کار خود بشید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 21 دوشنبه 18 دی 1402 زمان : نظرات (0)

دبستان پسرانه غیر دولتی پیشرو 

 

ساختمون های یه مدرسه خوب دانش آموزا رو راحت می کنه، امنیت و فراهم می کنه و محیطی و ارائه میده که می تونن به اون احساس افتخار کنن. راحتی رمز یه مدرسه خوب هس.

فضای کافی و نور خوب ترجیحاً نور طبیعی غیرقابل مذاکره اس. کلاس‌های تاریک و تنگ نمی‌تونن یادگیری رو تسهیل کنن. فراتر از این، کلاس‌های خوب دارای آکوستیک شفاف، کیفیت هوای بالا و دمای متعادل هستن.

سه ویژگی مهم در ساختمان های مدرسه بزرگ

1. فضا

فضا هم جنبه کاربردی و هم روانی دارده. فضاهای کوچک می تونن احساس تنگی، تنگناهراسی، ناخوشایند داشته باشن. اونا همچنین تسهیلات آموزشی رو که میشه در دسترس معلما و دانش آموزا قرار داد و محدود می کنه. 

تحقیقات نشون داده که اتاق‌هایی با سقف کوتاه با افزایش سطح کورتیزول مرتبط هستن، که نشونه‌ ای از اینه که کلاس‌های تنگ منجر به استرس دانش‌آموزا میشه.

2. نور طبیعی

نور روز یه عنصر ضروری برای روشنایی هر اتاق هس و کلاس های درس نیز از این قاعده مستثنی نیستن. اگرچه نور مصنوعی برای تکمیل منابع نور طبیعی مورد نیاز هس، اما طراحی خوب ساختمون، نور موجود از خورشید و به عنوان منبع اصلی نور به حداکثر می‌رسونه.

همه ما احساس غم انگیز بودن در اتاقی بدون پنجره رو می دونیم.

3. دما و کیفیت هوا

سلامت دانش آموزا تحت تاثیر آلاینده های موجود در هواس. این تأثیر برای کودکانی که از آسم رنج می برن، که می تونه بیش از 10 درصد از دانش آموزا باشه، حتی بدتر خواهد بود.

به همین دلیل مقررات کیفیت هوا در کلاس‌های درس مستلزم اینه که سطح CO2 از میانگین روزانه 1500ppm تجاوز نکنه. اتاق‌های بزرگ‌تر در مورد کیفیت هوا، به‌ویژه اتاق‌هایی که پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارن، مزیت دارن. تهویه مکانیکی اضافه شده و سنسورهای CO2 سطح تهویه مطبوع مورد نیاز و برای اطمینان از شرایط یادگیری ایده آل کنترل می کنن.

نتیجه گیری

کلاس‌های تنگ، کم نور و پرجمعیت، تمرکز دانش‌آموزا رو مختل می‌کنه و بر توانایی اونا برای عملکرد خوب در آزمون‌ها تأثیر می‌ذاره و به طور بالقوه بر آینده‌ی آینده‌شون تأثیر می‌ذاره.

به همین دلیل هس که درک ویژگی های کلاس های مدرسه خوب بسیار مهم هس. تحقیقات انجام شده در دانشگاه لندن به این نتیجه رسیده:

از تحقیقات محدودی که بر روی کودکان خردسال متمرکز شده، می دونیم که دما و رطوبت بالا با اثرات نامطلوب بر پیشرفت و رفتار دانش آموزا ارتباط داره. مطالعه دیگری به "راحتی حرارتی، نورانی، آکوستیک و ارگونومیک" کلاس‌های درس پرداخت و به این نتیجه‌ رسیده که باید برای همه ما شهودی باشه: کودکان زمانی که راحت باشن بهتر یاد می‌گیرن.

به همین دلیل هس که برای مدارس مهم که با شرکتی کار کنن که بدونن چگونه انتخاب های ساخت و ساز بر شادی و نتایج یادگیری افرادی که از اون فضاها استفاده می کنن تأثیر می ذاره.

شرایط پیش ثبت نام پیشرو

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش هس. این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 دوشنبه 04 دی 1402 زمان : نظرات (0)

 هزینه طراحی دکوراسیون داخلی 

 

طراحی و چیدمان مناسب دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم در کسب آرامش افراد هس. هر فضایی می تونه به عنوان یه آشپزخونه، پذیرایی، دفتر کار، فروشگاه و مغازه ها یا هر فعالیت مشخص دیگه ای ایجاد شه اما این کار نیاز به یکه تیم دکوراسیون داره.

متخصص دکوراسیون داخلی با استفاده عوامل محیطی از شمع گرفته تا نور طبیعی و چیدمان مبلمان بهترین تصمیم و برای شما می گیره. تیم طراحی داخلی ایوان سبز اینجاس تا شما رو با بهترین ایده های دکوراسیون های مدرن آشنا کنه و آموززش بده.

چند نکته اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی 

در این مقاله با موارد زیر آشنا می شین:

  •  تفاوت بین یه معمار و یه طراح داخلی چیه؟
  • یه طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام میده؟
  • طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما داره؟
  • چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟
  • مردم چگونه معماران و طراحان داخلی رو پیدا می کنن؟

1-تفاوت معمار و طراح داخلی چیه؟ 

یه معمار داخلی، طراحی داخلی ساختمان و برنامه ریزی فضا و انجام میده، در حالی که یه طراح داخلی بر روی مبلمان و دکوراسیون واقعی داخلی تمرکز می کنه. الزامات اساسی که اونا روی اون تمرکز می کنن: معماران بر جنبه های فنی بیشتری مانند شکل ساختمان، جهت، مصالح و غیره تمرکز می کنن.

یه طراح داخلی بیشتر بر عواملی مانند خواسته ها و نیازهای انسان، عملکرد فضا و زیبایی شناسی تمرکز می کنه.

2- یه طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام میده؟

طراحان داخلی با تعیین فضاهای مورد نیاز و انتخاب موارد ضروری و تزئینی مانند رنگ ها، نور و وسایل، فضاهای داخلی رو کاربردی، ایمن و زیبا می کنن. اونا باید بتونن نقشه ها رو بکشن، بخونن و ویرایش کنن.

3- طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما داره؟

طراحی داخلی خوب شادی و القا می کنه و روح و آوم می کنه. می تونه اعتماد، همدلی، غرور، خلاقیت، امنیت و انرژی و القا کنه. بردلی میگه: «ایجاد فضایی معنادار که نیازهای ساکنان و برآورده می‌کنه و فضای اونا رو بهتر می‌کنه. یکی از نقش‌های کلیدی ما به عنوان طراح هس و برای جامعه ما ضروری

به عنوان مثال، روانشناسی رنگ ها یه ابزار قدرتمند طراحی داخلی هس که بیش از هر عامل دیگه ای بر روحیه اتاق تأثیر می ذاره. سایه های مختلف احساسات خاصی و تلقین می کنن، بنابراین هنگام انتخاب رنگ های خود، باید نوع فضایی و که می خواین ایجاد کنین و اینکه کدام رنگ ها به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنن، در نظر بگیرین.

به عنوان مثال، رنگ های داخلی قرمز با تحریک و لذت همراه هستن. با استفاده از روانشناسی رنگ قرمز برای طراحی داخلی، می تونین سایه های قرمز و در دکوراسیون اتاق غذاخوری و طراحی اتاق خواب بگنجونین.

4- چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟

طراحی دکوراسیون داخلی به ارتقای روحیه ما کمک می کنه و همچنین به بهینه سازی موثر فضای خونه (دفتر، اتاق، مغازه و غیره) کمک می کنه و بهترین استفاده و از فضای موجود می کنه. طراحی داخلی امروزه حیاتی هس و سبک زندگی ما رو مدرن تر و شیک تر می کنه.

5- مردم چگونه طراحان داخلی و پیدا می کنن؟

راه های زیادی وجود داره، اما ساده ترین و سریع تر اون جستجو در اینترنت هس. در گوگل، لینکدین، اینستاگرام، Houzz و غیره.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون و داشته و این اطمینان و به شما میده که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خودتون و به اونا سپرده و محل مورد نظر و کاملا مطابق با اون چیزی که در ذهن دارین تحویل بگیرین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲ 

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 24 دوشنبه 04 دی 1402 زمان : نظرات (0)

 اصول طراحی گرافیک 

 

تا زمانی که طراح نباشین، ممکنه تفاوت بین طراحی وب و طراحی گرافیک رو ندونین. در حالی که اونا شبیه هستن و مهارت‌ها همپوشانی دارن، طراحی وب و طراحی گرافیک اساساً رشته‌های متفاوتی هستن. 

هم از نظر وظایفی که انجام میدن و هم نقشی که در به تصویر کشیدن شرکت شما در جهان ایفا می‌کنن. چه یه بازاریاب، مدیر پروژه یا یه رهبر تجاری باشین، درک تمایز بین طراحی گرافیک و طراحی وب می تونه دشوار باشه.

اما یادگیری در مورد ویژگی های هر تخصص بهتر شما رو مطلع می کنه تا تصمیم بگیرین کدوم یک برای نیازهای شما مناسب هس.

مفهوم طراحی گرافیک در مقابل طراحی وب

طراحی گرافیک و طراحی وب شباهت هایی با هم دارن اما دو روش متفاوت هستن که به رویکردها و تکنیک های متفاوتی نیاز دارن. طراحان گرافیک از تصاویر، متن و سایر رسانه ها برای انتقال اطلاعات از طریق مواردی مانند تبلیغات چاپی و بازاریابی استفاده می کنن.

طراحان وب، محتوا و عناصر بصری رو در وب سایت ها برنامه ریزی، مفهوم سازی و ترتیب میدن. به طور کلی، در حالی که طراحی گرافیک شامل ایجاد عناصر بصری هس، طراحی وب در مورد سازماندهی عناصر بصری هس.

برای کسب‌ و کارها، هر دو نوع طراح برای ایجاد محتوایی ضروری هستن که بازدیدکنندگان رو به ماندن در وب‌سایت شما وادار می کنه.

طراحی گرافیک چیه؟

بیاین قبل از بررسی دقیق تفاوت‌های اونا، نگاهی دقیق‌تری به تفاوت اونا داشته باشیم. طراحی گرافیک هنر خلق مفاهیم با عناصر بصری و متنی هس. این ارتباط از طریق محتوای بصری - به صورت فیزیکی یا مجازی - برای انتقال داستان پشت یه محصول یا کمپین هس. 

از لوگوی شرکت گرفته تا بیلبوردهای بزرگراه تا گرافیک برجسته در یه مقاله، طراحان گرافیک وظیفه دارن داستان و با ابزارهای بصری بیان کنن. هدف طراحی گرافیک ارائه موضوعات و اطلاعات پیچیده به روشی ساده هس. با رقابت زیاد برای جلب توجه، افراد به راحتی می تونن صفحه ای رو ورق بزنن یا در جای دیگری کلیک کنن.

یه طراح گرافیک خوب بینندگان رو به سمت طراحی هدایت می کنه و اونا رو در اونجا نگه می داره تا به اونا اجازه بده کمی بیشتر درباره محصول یا خدماتی که به تصویر کشیده شده فکر کنن.

طراحان گرافیک نیاز به درک عمیقی از اصول طراحی دارن - مانند تئوری رنگ، تایپوگرافی، چیدمان و سلسله مراتب بصری.

مفهوم طراحی وب 

حالا طراحی وب و تأثیر اونو بر فرآیند خلاقیت و به طور کلی بررسی کنیم. طراحی وب از ترتیب دادن و برنامه ریزی محتوا در یه وب سایت به گونه ای که بشه به اون دسترسی پیدا کرد و با بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشت.

با ترکیب عناصر زیبا و کاربردی، یه طراح وب موفق، بازدیدکنندگان رو به سمت محتوایی که می‌خوان مشاهده کنن راهنمایی می‌کنه، در حالی که عناصر صفحه رو به گونه‌ای مرتب می‌کنه که بازدیدکنندگان بخوان به جای کلیک کردن، در صفحه بمونن.

طراحان وب مسئول کدنویسی، طراحی و ساخت رابط کاربری (UI) و راه اندازی برای وب سایت ها هستن. اونا همچنین طرح بصری طراحی های وب سایت دسکتاپ و موبایل و توسعه میدن.

طراحان برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای تجاری، طرح‌بندی‌ها رو آزمایش و بهینه‌سازی خواهند کرد. درست مانند طراحان گرافیک، طراحان وب باید اصول طراحی و درک کنن تا بهترین رابط کاربری ممکن و برای وب سایت ها ایجاد کنن.

عناصری مانند سلسله مراتب بصری، رنگ، طرح بندی و تایپوگرافی برای طراحی یه وب سایت قابل استفاده ضروری هستن.

تفاوت بین گرافیک و طراحی وب 

حالا که مفهوم هر کدام و گفتیم، تفاوت‌های بین گرافیک و طراحی وب و بررسی می‌کنیم. هر دو شیوه طراحی برای تجربه کاربر و ارتباط مخاطب با یه برند ضروری هستن. اما مجموعه مهارت های مورد نیاز برای هر کدام یکسان نیس.

طراحی گرافیک و طراحی وب از مهارت های مختلفی استفاده می کنن.

طراحی وب و گرافیک هر دو نیاز به تفکر خلاق دارن اما به روش های مختلف. طراحان وب باید بدونن که چگونه برنامه نویسی کنن و همچنین چگونه از برنامه هایی که از توسعه وب پشتیبانی می کنن استفاده کنن.

برای داشتن یه طراح وب موفق کدنویسی لازم هس، اما برای طراحی گرافیک این مهارت ضروری نیس. طراحان گرافیک باید دانش تئوری رنگ، سلسله مراتب بصری، تایپوگرافی و غیره داشته باشن. 

اونا زمان زیادی و در برنامه های خلاقانه با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف صرف می کنن تا تصویری و برای مخاطب مورد نظر ترسیم کنن.  طراحی موفق باید کاربر رو در طراحی حرکت بده و از جذاب بودن اون اطمینان حاصل کنه. طرح های شرکت ممکنه در طول زمان تغییر کنه، اما هدف تعامل و الهام گرفتن باید ثابت بمونه.

طراحی وب پویاس، در حالی که طراحی گرافیک ثابت هس.

هم طراحی گرافیکی و هم طراحی وب، بینندگان و به یه چیدمان می کشونه تا داستانی رو تعریف کنن یا پیامی رو منتقل کنن. اما تفاوت هایی در نحوه تعامل کاربران با هر طراحی وجود داره.

طراحی وب سایت تعاملی هس. کاربران روی دکمه ها کلیک می کنن و از طریق وب سایت ها حرکت می کنن. کار یه طراح وب از نظر فنی هرگز انجام نمیشه. وب سایت ها نیاز به تطبیق و تغییر دارن، بنابراین طراحان وب باید مطمئن شن که یه سایت منعکس کننده اصول چیدمان مدرن و در عین حال حفظ ترجیحات سبک منحصر به فرد یه برند هس.

طراحی گرافیکی یه تصویر دائمی ایجاد می کنه که معمولاً بدون تغییر باقی می مونه مگر اینکه نیاز به به روز رسانی باشه. به طور معمول، گرافیک های برجسته که مقالات منتشر شده رو همراهی می کنن، دست نخورده باقی می مونن.

برای رسانه های چاپی، پس از ارسال قطعه محتوا به چاپگر، کامل در نظر گرفته میشه. لوگوهای شرکت معمولاً برای مدت طولانی به عنوان یه اصل باقی می مونن، اگرچه میشه اونا رو برای همگامی با روندهای معاصر دوباره طراحی کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب محدودیت های فنی متفاوتی دارن.

تقریباً در هر تمرین، محدودیت‌های فنی وجود داره، حتی در موارد خلاقانه‌تر مانند طراحی وب و گرافیک. طراحی وب به زمان بارگذاری و اندازه فایل مربوط میشه تا اطمینان حاصل شه که وب سایت ها به درستی کار می کنن.

طراحان وب باید فونت هایی و که استفاده می کنن در نظر بگیرن زیرا اگر کاربر فونت خاصی رو نداشته باشه، ممکنه وب سایت به درستی نمایش داده نشه. طراحی گرافیکی برای وب به جای اندازه فایل باید پیکسل و نقطه در اینچ (DPI) رو در نظر بگیره. 

اگر تا به حال عکسی رو از اینترنت چاپ کرده باشین، متوجه تغییرات کیفیت خواهید شد - یه تصویر چاپ شده به پیکسل های بیشتری نسبت به یه دستگاه کامپیوتری برای نمایش یه تصویر نیاز داره.

اما از اونجایی که طراحی گرافیک ثابت هس، طراحان می تونن از هر نوع تایپ یا عنصر بصری که می خوان استفاده کنن و به درستی نمایش داده بشه. اونا فقط باید مطمئن شن که مجوز صحیح فونت هایی رو که استفاده می کنن خریداری کردن. 

این طراحان باید در حالی که در محدوده صفحات وب باقی می مونن، محتوای معنی دار ایجاد کنن. برای کنار هم قرار دادن طرح های جذاب باید از انواع مختلف نرم افزار استفاده کرد.

طراحی گرافیک و طراحی وب از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنن.

ایجاد عناصری که به راحتی می تونن تغییر کنن به ابزارهای متفاوتی نیاز داره تا طرحی که برای مدت طولانی ثابت بمونه. طراحان وب از ابزارهای برنامه نویسی و وب سازی استفاده می کنن.

اونا برای ساختاردهی مناسب محتوای وب‌سایت، باید زبان نشانه‌گذاری HyperText (HTML) رو داشته باشن. درک نحوه استفاده از شیوه نامه آبشاری (CSS) برای قالب بندی محتوا در صفحات وب HTML ضروری هس و دانستن جاوا اسکریپت هم ارزشمنده.

در طراحی گرافیک عمدتا از ابزارهای طراحی بصری مانند Adobe Photoshop، Adobe InDesign و Adobe Illustrator برای ایجاد، اصلاح و چیدمان محتوا استفاده میشه.

داشتن مقداری دانش از HTML، CSS و جاوا اسکریپت می تونه برای طراحان گرافیک مفید باشه، اما بیشتر کار اونا در برنامه های خلاقانه، ویرایش و طراحی انجام می شه.

طراحی گرافیک با آمینا گروپ

طراحان گرافیک، مفاهیم بصری رو با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست ایجاد می کنن. اونا با این کار سعی دارن تا ایده های الهام بخش خودشونو پیاده سازی کنن و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنن.

اونا طراحی و توسعه هویت بصری شرکت ها و موسسات و کسب و کار های بزرگ و کوچک در اختیار دارن. خلق دنیایی زیبا از رسالت های یه طراح گرافیک هس.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 دوشنبه 04 دی 1402 زمان : نظرات (0)

 مدرسه غیر دولتی پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خودشو آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شده که این مدرسه بتونه به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شه.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزا با محیط اطراف شون اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرده که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزا قرار گرفته.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث میشه تا دانش آموزا زبان زنگلیسی و نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرن.

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه تونستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش بریم و کیفیت آموزش و ارتقا بدیم و توانایی کودکان مو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در اونا ایجاد کرده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکان هس همواره پیشگام باشیم.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان کسب و کار
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان زبان انگلیسی
  • دپارتمان IT
  • پارک علم وخلاقیت
  • آتلیه های هنرهای زیبا

 راه های ارتباط با ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 شنبه 25 آذر 1402 زمان : نظرات (0)

 بهترین طراحی کابینت آشپزخانه

اغلب اتاق نشیمن هنگام انتخاب سبک خونه به عنوان یه مرجع در نظر گرفته میشه، اما حقیقت اینه که آشپزخونه قلب واقعی خونه اس، جایی که بیشترین ساعات  و در اون سپری می کنیم و جایی که برای گذروندن اوقات خوش هنگام غذا خوردن دور هم جمع می شیم.

با این حال، و با وجود ایده های از پیش تعیین شده، نمی تونیم بگیم که یه آشپزخونه ایده آل برای همه وجود داره: به هر حال، این که آشپزخونه کم و بیش کاربردی باشه یا دارای برخی عناصر یا موارد دیگه باشه، به نیازها و سبک زندگی هر خانواده بستگی داره.

گرچه برخی از جنبه های اساسی و ضروری وجود داره که باید هنگام طراحی آشپزخونه در نظر بگیرین. به عنوان مثال، عملکرد بسیار مهمه. همچنین باید مکانی راحت با فضاهای مشخص برای پخت و پز باشه تا چند نفر هم زمان بتونن در اتاق باشن و کار کنن.

به همین ترتیب، آشپزخونه برای سازماندهی همه وسایل و ظروف آشپزخانه به فضاهای ذخیره سازی متفاوتی نیاز داره.

ایده هایی برای طراحی آشپزخانه زیبا و کاربردی 

چیدمان U شکل، چیدمان L شکل یا طرح جزیره

چیدمان بسیار اساسی هس، به خصوص هنگام طراحی یه آشپزخونه کوچک. مبلمان در این زمینه نقش تعیین کننده ای داره. در واقع یکی از اولین گام ها این هس که تعیین کنین کابینت های U شکل می خواین یا L شکل.

اینا کاربردی ترین گزینه ها هستن، اگرچه می تونین یه طرح موازی یا درون خطی و هم انتخاب کنین. آشپزخونه های U شکل به فضای بیشتری نیاز دارن، در حالی که آشپزخونه های L شکل جایگزین مناسبی برای آشپزخونه هایی با هر اندازه ای هستن.

اگر فضای باز یا آشپزخونه اپن دارین، طراحی آشپزخونه های جزیره ای بهترین گزینه اس. هنگام طراحی این نوع آشپزخونه ها، در حالت ایده آل باید حداقل 90 سانتی متر باشن. برای تردد در سراسر جزیره از مزایای اون میشه به زیبایی شناسی، دامنه بصری، تحرک، طراحی و غیره اشاره کرد.

همچنین، برای تسهیل در حرکت آشپزخونه، کارشناسان توصیه می کنن که فضا رو از یه "مثلث کاری" خیالی متشکل از سه منطقه تعریف شده توسط وسایل: ک یخچال، سینک و اجاق گاز در نظر بگیرید.

استفاده از قفسه هایی برای به حداکثر رسوندن فضا

فضای ذخیره سازی در طراحی آشپزخونه بسیار مهمه. توصیه میشه از مبلمان عمودی (برای استفاده بیشتر از نیم طبقه) استفاده کنین، از گوشه ها استفاده کنین و از کشوهایی با طرح های سفارشی استفاده کنین تا در زمان نیاز همه چیز سر جای خود باشه.

اگر به این فکر می کنین که چگونه آشپزخونه ای متناسب با نیاز خودتون طراحی کنین، به شما توصیه می کنیم که همه گزینه ها رو در این زمینه ارزیابی کنین. ما فقط در مورد مبلمان صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سایر عناصر تزئینی و کاربردی مانند قفسه ها هم صحبت می کنیم.

قرار دادن قفسه ها بهترین گزینه برای بهینه سازی فضاس. همچنین، قفسه ها فرصت های تزئینی رو هم افزایش میده، می تونین گیاهان کوچیک یا عناصری رو قرار بدید که با سلیقه  شخصی شما سازگاره.

یه دیوار و با پوشش یا کاغذ دیواری برجسته کنین.

اگرچه یکنواختی در سایر اتاق‌های خونه یه شرط مطمئن به نظر می‌رسن، اما در آشپزخونه لزومی نداره که این قانون باشه. در واقع، هنگام طراحی یه آشپزخونه کوچیک یا چند منظوره، یه نکته اساسی این هس که یه دیوار و انتخاب کنین و اونو برجسته کنین.

چگونه؟ با رنگ آمیزی اون به رنگ متفاوت، پوشاندن اون با آجر یا کاشی های سرامیکی، یا انتخاب کاغذ دیواری آشپزخونه. بهترین کار این هس که دیواری و که بیشتر دیده میشه برجسته کنین. به این ترتیب آشپزخونه شما از یه طرف جذاب تر میشه و از طرف دیگه طراحی خلاقانه داره.

رنگ‌های "a la carte": تک رنگ، رنگ‌های چاپی یا مد روز.

به طور معمول، ما آشپزخونه ها رو به رنگ های روشن تر، به خصوص به رنگ سفید، انتخاب می کنیم. با این حال، این روند در سال های اخیر تغییر کرده و افراد بیشتری به انتخاب پالت تیره برای کف، دیوارها یا مبلمان آشپزخونه خود می پردازن.

طرح‌های آشپزخونه با رنگ‌های تیره بسیار جذابن و ظاهری مدرن‌تر و تازه‌تری داره. در آشپزخونه های کوچیک، یه گزینه بسیار جالب ترکیب رنگ های روشن و تیره اس.

به این ترتیب نور طبیعی و از دست نخواهیم داد. بنابراین، می‌تونین آشپزخونه‌ ای و با سایه‌های روشن روی زمین و دیوارها انتخاب کنین و یه کانتر مشکی قرار بدین یا مبلمان تیره‌تر و در پایین و روشن‌تر و در بالا انتخاب کنین.

اگه زندگی و "سیاه و سفید" نمی بینین، از ترکیب رنگ نترسین: ریسک کنین و رنگ های سبز و روی زمین یا مبلمان وارد کنین، یا یه کاغذ دیواری چشمگیر و انتخاب کنین. همچنین می‌تونین از دستگیره‌های کابینت برای افزودن لمسی متمایز یا همگن کردن فضای تک رنگ بسته به سلیقه خود استفاده کنین.

یکی دیگه از راه‌های رسیدن به یه طراحی هماهنگ آشپزخونه، انتخاب رنگ یکسان برای مبلمان و کف آشپزخانه و وسایل در سایه متفاوت هس.

انتخاب نور مناسب

آخرین نکته برای طراحی آشپزخونه رویاهایتان: همیشه چراغ های LED و انتخاب کنین، زیرا کارایی اونا بسیار بیشتره، و برای هر منطقه کاری یه نوع نورپردازی و برنامه ریزی کنین، تا نوری بیشتری در منطقه پخت و پز و نوری کمتر در فضای ذخیره سازی داشته باشین.

هفت روش ارزون برای اینکه کابینت آشپزخونه شما گرون به نظر برسه.

  • ارتقاء کابینت: کابینت های خودتون و رنگی شاد کنین.
  • ارتقاء کابینت: دستگیره های برنجی رو نصب کنین.
  • ارتقاء کابینت: پشت قفسه های شیشه ای کابینت رو رنگ روشن کنین.
  • کاغذ دیواری داخل قفسه های شیشه ای اضافه کنین.
  • نصب لامپ زیر کابینت
  • فضایی برای ذخیره سازی هوشمند و در نظر بگیرین.
  • کابینت های خود تون و با قالب و آرک تزئین کنین.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی و در آشپزخونه شما خلق می کنه که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد.

وظیفه ما آفرینش فضاس، فضایی که در عین زیبایی و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خودشو از دست نده. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی و طراحی می کنن که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماس.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم اومدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 پنجشنبه 09 آذر 1402 زمان : نظرات (0)

مدیریت شبکه های مجازی چیه؟

مدیریت تبلیغات دیجیتال که اخیراً در زمینه تبلیغات و بازاریابی رواج یافته، به معنای تلاش برای دستیابی به مخاطب هدف با استفاده از ابزار رسانه آنلاین هس. با تبلیغات دیجیتال، گزینه های خدماتی با کیفیت بالاتر، متفاوت و سریع تری به موسسات یا افراد ارائه میشه.

مدیریت تبلیغات یه فرآیند مدیریتی برنامه ریزی شده هس که برای نظارت و کنترل فعالیت های تبلیغاتی مختلف با یه برنامه هدفمند برای برقراری ارتباط با بازار هدف یه شرکت طراحی شده و در نهایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده طراحی شده.

انواع تبلیغات آنلاین و فرمت ها چیه؟

تبلیغات آنلاین نوعی بازاریابی هس که از اینترنت برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کنه. انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود داره، مانند تبلیغات ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات متنی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی.

در اینجا به برخی از اونا با جزئیات بیشتری نگاه می کنیم:

تبلیغات گرافیکی: این نوع تبلیغات آنلاین بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل قرار می گیره. این می تونه به صورت بنر، فیلم یا اینفوگرافیک باشه.

تبلیغات متنی: این تبلیغات حاوی عنوان، توضیحات متنی هس و برای نمایش در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ استفاده میشه.

تبلیغات جستجو: اینا تبلیغاتی هستن که وقتی کاربر چیزی و در موتور جستجو سرچ می کنه ظاهر می شه.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: ایها تبلیغاتی هستن که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ظاهر میشن.

تبلیغات ایمیل: اینا تبلیغاتی هستن که به صندوق ورودی ایمیل افراد ارسال میشن.

تبلیغات ویدیویی: اینا تبلیغات کوتاهی هستن که به دنبال ایجاد نزدیکی با مشتریان و افزایش تعامل هستن.

برخی از رایج ترین فرمت های تبلیغاتی مانند:

بنر: قالبی به شکل تصویر که در اون کمپین های برند تبلیغ میشه. در یه مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیره تا توجه مصرف کننده و به خود جلب بکنه. اندازه های استاندارد 234×60 و 234×90 پیکسل هستن.

Superbanner یا Megabanner: نسخه بزرگ یه بنر با سایزهای 90×728 و 900×90 هس. توجه بیشتری و به خود جلب می کنه زیرا از بخش بزرگی از یه صفحه وب استفاده می کنه.

پاپ آپ: مطمئناً، بسیاری از ما این قالب و تجربه کردیم—این یه پنجره پاپ‌آپ هس که درست زمانی که یه صفحه وب بارگذاری می‌شه ظاهر میشه. اگرچه گاهی اوقات برای کاربران آزاردهنده هس، اما راه آسون‌تری برای گرفتن اطلاعات مشتری هس.

 Skyscraper: بنرهای تبلیغاتی هستن که در کناره های صفحات وب سایت قرار می گیرن و معمولاً عمودی هستن.

Robapages: معمولاً در کناره های وب سایت ها به شکل مربع قرار می گیرن.

استراتژی های تبلیغات چیه؟

  • مشتریان خودتون و بشناسین برای ایجاد یه کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خودتون و بشناسین.
  • اهداف خودتون و مشخص کنین قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماس.
  • رسانه خودتون و انتخاب کنین.
  • استراتژی تبلیغاتی خودتون و انتخاب کنین.
  • اجرای آزمایشی و عملی کنین.

برای ایجاد یه کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خودتون و بشناسین. به احتمال زیاد، این شامل شناخت پایگاه مشتریان فعلی شماس. اینجوری بهش فکر کن مشتریان بالقوه شما احتمالاً بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستن.

بنابراین با جذب تعداد بیشتری از افراد مشابه، کسب و کارتون و افزایش بدین. قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماس. واضح ترین پاسخ «فروش» هس، اما همیشه اینطور نیس. ممکنه بخواین روی معیارهای دیگه تمرکز کنین تا در بلندمدت فروش و زیادتر کنین.

به عنوان مثال، ممکنه بخواین آگاهی از نام تجاری خودتون و افزایش بدین یا دنبال کنندگان تون و در رسانه های اجتماعی زیاد کنین. این چیزها به طور خودکار باعث افزایش فروش نمیشه. اما اونا فرصت بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه در آینده به شما میدن.

اکنون که اهداف تون و می دونین، زمان این رسیده که بدونین چه نوع تبلیغی و می خواین اجرا کنین. اما بسته به اینکه قصد دارین به چه کسی دسترسی پیدا کنین، مکانی برای هر پلتفرم تبلیغاتی وجود داره. اینا شامل پست مستقیم، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رادیویی و حتی تبلیغات روزنامه قدیمی هس.

کسب و کارهای محلی همچنین می تونن از تبلیغات در فضای باز - بیلبوردها و علائم مشابه - بهره مند بشن. نوع رسانه شما تعیین می کنه که کجا به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنین. استراتژی تبلیغاتی شما تعیین می کنه که چگونه اونا رو متقاعد کنین که محصول شما رو بخرن.

محبوب ترین روش عاطفی هس، زیرا احساسات یه محرک قوی هس. تبلیغات احساسی می تونه اشکال مختلفی داشته باشه، اما عموماً نیازها یا ترس های ما رو جلب می کنه.

در آخر بهتره یه آزمایش محدود انجام بدین تا ببینین آیا نتیجه‌ای دریافت می‌کنین یا نه. از اونجایی که می تونین به راحتی به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشین، اجرای آزمایشی به خصوص با کمپین های وب آسون هس. اگه تبلیغ به خوبی اجرا بشه، می تونین به یه کمپین در مقیاس کامل برید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودش و در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده. ما در آمینا به کمک مدیران متخصص و تحصیل کرده به مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله مدیریت اینستاگرام و مدیریت لینکدین می‌پردازیم.

اداره کردن شبکه‌های اجتماعی با آمینا به راحتی آب خوردن است. پروژه‌های مدیریتی خودتون و به دستان طلایی تیم آمینا بسپارین تا به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنین.

خدمات آمینا گروپ

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های مجازی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 پنجشنبه 09 آذر 1402 زمان : نظرات (0)

کیفیت آموزش در مدرسه آنلاین

مدرسه آنلاین می تونه آموزش مورد نظر و انعطاف پذیر لازم و برای شما فراهم کنه. مدرسه آنلاین انعطاف پذیری بیشتری داره. هنگامی که تصمیم می گیرین آموزش و به صورت آنلاین ادامه بدین، قادر خواهید بود به جای اینکه برنامه تونو در زمان های کلاسی سنتی تنظیم کنین، در کلاس های آنلاین وارد شید و کارهای کلاسی و تکمیل کنین، مطالعه کنین و تکالیف و انجام بدین، همه در زمان هایی که می تونه با برنامه شما مطابقت داشته باشه.

مزیت های یادگیری در مدرسه آنلاین چیه؟

شما توانایی یادگیری با سرعت خودتون و دارین.

با یادگیری آنلاین، می‌تونین سرعت خودتون و تنظیم کنین، که می‌تونه شانس بیشتری برای یادگیری و حفظ اطلاعات کافی در درس‌هاتون به شما بده. برخلاف کلاس‌های سنتی که باید در طول سخنرانی‌ها به سرعت یادداشت برداری کنین تا بتونین بعداً مطالب و مرور کنین.

یادگیری آنلاین به شما این امکان و میده که مطالب درسی و هر چند وقت یکبار و در زمانی که بیشترین تمرکز و دارین مرور کنین. درس ها و آموزش ها به صورت ویدئو و پادکست خواهد بود که در صورت نیاز میشه اونو تماشا، مکث و مرور کرد تا مطمئن بشید که یاد گرفتین.

همچنین این امکان و به شما میده که بتونین مطالب و در دوره هایی که برای شما آسون تره با سرعت بیشتری تکمیل کنین، بنابراین می تونین زمان بیشتری و صرف تمرکز بر دوره هایی کنین که ممکنه به نظرتون دشوارتره.

شما کمتر از یه کلاس درس سنتی هزینه خواهید کرد.

هنگامی که از خونه یاد می گیرین، به جای کلاس درس سنتی، می تونین از راه های مختلفی در هزینه خود صرفه جویی کنین. اولین پس انداز پولی هس که می تونین با عدم نیاز به رفت و آمد روزانه به کلاس پس انداز کنین.

علاوه بر این، هزینه شهریه می تونه کمتر از بسیاری از مدارس حضوری باشه، زیرا مدرسه آنلاین هزینه های سربار حفظ محیط کلاس و نداره.

شما می تونین محیط آموزشی شخصی خودتون و ایجاد کنین.

یکی از راه های تسهیل یادگیری اینه که بتونین در محیطی راحت یاد بگیرین و مطالعه کنین. هنگامی که در خانه یاد می گیرین، می تونین فضای منحصر به فرد خودتون و ایجاد کنین که برای نیازهای شما برای مطالعه مناسب تره.

کارهایی مانند حذف عوامل حواس پرتی، داشتن یه فضای آموزشی راحت و داشتن ابزارهایی باشه که برای مطالعه به اونا نیاز دارین بدون اینکه نیازی به حمل وسایل زیادی به کلاس درس داشته باشین.

شما می تونین راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کنین.

در محیط کلاسی سنتی، احتمالاً فقط می‌تونین با معلم خود در ساعات اداری تعیین ‌شده یا شاید چند دقیقه بعد از کلاس با معلم ارتباط برقرار کنین اما هنگام یادگیری آنلاین، می‌تونین از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن با استاد خود گفت وگو کنین تا بازخورد مورد نیازتون و دریافت کنین یا برای کمک به بهبود تجربه یادگیری آنلاین خود کمک بگیرین.

 به راحتی به هر گونه مستندات مورد نیاز دسترسی پیدا کنین.

 مزایای دیگه ی دریافت آموزش آنلاین اینه که تمام اسناد مورد نیاز برای یادگیری ذخیره میشه و به راحتی قابل دسترسی هس. تمام ارتباطات، بحث‌ها و مطالب آموزشی در پایگاه داده و ایمیل‌ها ذخیره میشن که به شما امکان دسترسی آسون‌تر و میده.

در یه محیط سنتی، کسب این اطلاعات مستلزم حضور در کلاس و یادداشت برداری یا جلساتی با استاد برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی هس که ممکنه از دست داده باشین.

شما انگیزه بهتری دارین.

یکی دیگه از مهارت‌هایی که در طول فرآیند یادگیری آنلاین ایجاد خواهید کرد، خودانگیختگی هس. در مدرسه آنلاین، شما باید مهارت های مدیریت زمان مناسب و گسترش بدین و انگیزه خودتون و برای انجام وظایف و ادامه مسیر حفظ کنین تا بتونین کار دوره و به موقع به پایان برسونین.

این شامل تعیین وظایف و ضرب‌الاجل‌های خود و ساختن روزتون میشه تا بتونین به اهداف تون برسین. این مهارت خاص می تونه برای دانش آموزا ارزشمند باشه، زیرا در آینده شما یه خود شروع کننده هستین که می تونین هر پروژه ای و انجام بدین.

مجتمع آموزشی پیشرو توانسته گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش و ارتقا بده و توانایی کودکان و در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در اونا ایجاد کرده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکان هس همواره پیشگام باشه.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 دوشنبه 29 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

ایده های ساده برای طراحی روف گاردن

 

طراحی ساده پشت بام ها می تونه ارزش زیادی به خونه شما اضافه کنه. پشت بام خونه، نه تنها می تونه همسایه ها و مهمونای شما رو متحیر کنه، بلکه می تونه یه مکان مناسبی برای استراحت پس از یه روز سخت برای شما رو فراهم کنه.

طراحی یه باغ روی پشت بام

با ایده های دکوراسیون پشت بام که شامل یه باغ روی پشت بام، خود رو با طبیعت مرتبط کنین. شما با ایجاد فضای سبز هرگز اشتباه نمی کنین، چه در داخل خونه، چه بیرون، در یه بالکن کوچک، یا در تراس سقف خود باشه.

اگر از باغبانی لذت می برین، این شانس شماس که همیشه به اونجا برید. می تونین یه باغ گیاهی دوست داشتنی ایجاد کنین، تعدادی گلدون تهیه کنین و درختچه ها، حتی درختان رو پرورش بدین، و یا از اونا استفاده کنین و همچنین هوای اطراف ساختمان شما رو تصفیه می کنه.

از ایده های طراحی پشت بام باز هم می توان برای ترکیب گیاهان سرپوشیده مانند سرخس، بوته های رز، درختان لیمو و غیره استفاده کرد.

طراحی ساده پشت بام کم هزینه با طراحی های رنگانگ

منظره ای متناسب با بودجه شما و با طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام با طرح رنگی شاد، شادی نامحدودی و براتون تضمین می کنه. اکنون، فقط به این دلیل که یه تراس پشت بام یه فضای بیرونی هس، به این معنی نیس که طرح رنگ نادیده گرفته شه.

در واقع میشه از رنگ ها برای ایجاد یه طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام استفاده کرد. شما می تونین نجاری های زیبا، سایبان های رنگارنگ، ملحفه های رومیزی و غیره رو انتخاب کنین.

میشه تخت خواب یا روتختی با روکش های رنگارنگ نصب کرد. دیوار تراس رو میشه با رنگی شاد رنگ کرد، یا می تونین از هنر دیواری یا گرافیتی استفاده کرد.

انتخاب مبلمان مناسب برای فضاهای باز 

با انتخاب مبلمان مناسب فضای باز، مبلمانی رو انتخاب کنین که مطابق با سلیقه شما باشه. یه تراس پشت بام به راحتی می تونه به یه آشپزخونه در فضای باز، یه فضای زندگی در فضای باز، یا یه منطقه مهمونی در خارج از خونه تبدیل بشه. 

در حالت ایده آل، مبلمان تراس باید شبیه به مبلمان فضای داخلی باشه. بنابراین، تعدادی مبلمان چوبی برای یه محل نشیمن با تعدادی میز کناری برای نگهداری وسایل تهیه کنین.

خلاق باشید و تعدادی مبلمان حصیری بسازید و در عین حال طراحی و در نظر داشته باشید.

نورپردازی در طراحی روف گاردن 

در حالی که سعی می کنید از نور در روف گاردن استفاده کنید، حال و هوای جشن و ایجاد کنید. چه تراس بزرگ یا کوچک داشته باشین، مهمه که این فضای بیرونی یا فضای باز و روشن کنین. لامپ های سرپوشیده و فانوس های آویزون، انتخاب های مناسبی هستن.

نورهای رشته ای در طول دیوار، یا اونا رو در امتداد پرتوهای عمودی آلاچیق تراس خود آویزون کنین. اگر می‌خواین فضایی رمانتیک بسازین، شمع‌ها رو در امتداد حصار یا روی میز ناهار خوری در بیرون از منزل قرار بدین.

شما همچنین می تونین از نورپردازی بالا برای جلب توجه به گرافیتی و طراحی هنری خود استفاده کنین.

استفاده از کف چوبی در طراحی پشت بام

کف چوبی صرفاً برای طراحی فضای استخر و یا فضاهای باز در نظر گرفته نشده. شما می تونین با ساختن یه کف چوبی و میز و چیدمان چند صندلی، چترهای بزرگ و حتی یک فضای نشستن در اطراف یه میز قهوه خوری با چند کوسن یا مبلمان حصیری، یه طراحی تراس مدرن و ساده ایجاد کنین.

کف های چوبی کاملاً خیره کننده به نظر می رسه و ظرافت زیبایی رو به این فضای بیرونی  میده.

چند ایده طراحی برای روف گاردن و پشت بام 

 اگه به اندازه کافی فضا دارین، اضافه کردن ویژگی آب به تراس سقف خود رو در نظر بگیرین، مانند یه چشمه یا یه آبشار کوچک.

ایده طراحی سقف های پوشیده شده

با ایده های طراحی تراس کوچک پشت بام از سقف محافظت کنین. اگه می خواین برای تزئین تراس پشت بام خود سرمایه گذاری کنین، باید به فکر نصب سقفی بر روی سقف باشین.

یه سایبون در درب منزل یه افزودنی عالیه، اما در نظر بگیرین که چگونه از مبلمان و دکوراسیون بیرونی خود محافظت می کنین. این ما رو به این سوال می رسونه که چگونه یه تراس روباز در هند رو بپوشانیم؟

استفاده از سقف پارچه ای

طراحی سقف پارچه ای می تونه گزینه مناسب دیگه ای باشه. شما این قابلیت رو دارین که منسوجات رو جدا کنین تا نور خورشید وارد فضا شه یا در صورت بارندگی، فضا رو با سقف بپوشونین. علاوه بر این، پارچه قابل شستشو هس.

طراحی سقف شیشه ای سکوریت

به سراغ شیشه‌های مات یا طراحی پشت بام پاسیو شیشه‌ای رنگی برید. این کار در برابر باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کنه. این سازه بادوام هس و نگهداری منظم به اون اجازه میده تا سال ها فضا رو زیبا کنه.

بهترین وسایل تزئینی برای تراس پشت بام

زیبایی و جذابیت تراس روی پشت بام خود رو با ترکیب اقلام دکوراسیون با دقت انتخاب شده که زیبایی اونو زیاد می کنه و فضایی دلپذیر ایجاد می کنه، زیاد کنید. در اینجا چند مورد از وسایل تزئینی محبوب وجود داره که باید در نظر بگیرین:

فرش های فضای باز: مناطق مختلف روی پشت بام خود شونو با فرش های فضای باز تزیین می کنن. این فرش ها نه تنها رنگ و بافت دارن، بلکه سطح نرمی و برای پاهای برهنه ایجاد می کنن.

فرش هایی رو انتخاب کنین که از موادی ساخته شده باشن که در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت ترن.

گیاهان گلدونی و فضای سبز: انواع گیاهان گلدونی، درختچه ها و درختان کوچک رو استفاده کنین تا زندگی و سرزندگی رو به تراس پشت بام خود بیارین.  از گلدون های بزرگ یا گلدون های تزئینی در اشکال و اندازه های مختلف و برای ایجاد سرسبزی استفاده کنین.

 مجسمه های باغ: با مجسمه های باغ، ظرافت هنری و اضافه کنین. از طرح های معاصر تا کلاسیک، این قطعات تزئینی رو میشه به صورت استراتژیک قرار داد تا نقطه کانونی و حس سبکی و به پشت بوم شما اضافه کنه.

نورپردازی در فضای باز: با نورپردازی در فضای باز، محیطی جادویی در طول عصرها ایجاد کنین. چراغ های رشته ای، فانوس ها، چراغ های انرژی خورشیدی می تونن پشت بوم شما رو به فضایی دنج و مسحورکننده تبدیل کنه.

گودال آتش یا شومینه در فضای باز: اگر مقررات اجازه میده، یه گودال آتش یا یک شومینه در فضای باز اضافه کنین. این افزودنی‌ها نه تنها گرما فراهم می‌کنن، همچنین یه نقطه کانونی جذاب برای دروهمی ها فراهم می کنه.

زنگ های بادی (چایم): یه عنصر آرامش بخش و ملودیک را با زنگ های بادی آویزون اضافه کنین. این قطعات تزئینی نه تنها به جذابیت بصری اضافه می کنن بلکه یه تجربه شنیداری آرامش بخش هم ایجاد می کنن.

آثارهنری در فضای باز: جذابیت هنری پشت بام خودتون و  با آثار هنری در فضای باز زیادتر کنین. مجسمه های مقاوم در برابر آب و هوا، هنرهای دیواری و نقاشی های دیواری می تونن خلاقیت و در فضای شما القا کنن.

استفاده از تقسیم‌ کننده‌های گیاهان: حریم خصوصی رو تقویت کنین و مناطق مختلف و با گیاهان تزئینی یا تقسیم‌کننده‌های گیاهی تقسیم کنین. این عناصر ساختار و زیبایی شناسی رو اضافه می کنه و در عین حال حس جدایی و ایجاد می کنه.

آبنما: آرامش و با یه آب نما مانند یه فواره کوچک، حوضچه یا یه آبشار مینیاتوری ایجاد کنین. صدای چکش آب می تونه فضایی آرومی و ایجاد کنه.

پرده ها یا سایبان های فضای باز: با افزودن پرده ها یا سایبان های فضای باز، حس لوکس بودن و ایجاد کنین.این کار نه تنها سایه و محافظت ایجاد می کنه، بلکه عنصری از زیبایی و به تراس بام سبز شما اضافه می کنه.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 36 چهارشنبه 24 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

 سئو SEO و بهینه سازی وبسایت

ما در اینجا چند اهداف خاص و قابل اجرای سئو رو که برای ایجاد یه استراتژی سئو قوی نیاز دارین به شما می گیم. تعیین اهداف برای سال آینده هم به شما کمک می کنه تا در هر تصمیمی که می گیرید جدی تر باشین.

هر تاکتیکی که استفاده می‌کنین یا محتوایی که ایجاد می‌کنین می‌تونه با یک یا چند هدف سئوی شما برای ارزیابی موفقیت اونا سنجیده شه.

اما درک اینکه کدوم اهداف سئو برای کسب و کار شما مناسبه ممکنه سخت باشه.

در هر مرحله از فرآیند چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود داره. با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از ده هدف SEO رو گردآوری کردیم که می‌تونین برای کمک به شروع فرآیند با اونا سازگار شین.

1. افزایش ترافیک ارگانیک X%

ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی هس که می تونه بیشترین میزان موفقیت در سئو رو به شما بگه.

وقتی ترافیک ارگانیک و به وبسایت خود افزایش می دین، نه تنها مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه رو باز می کنه، بلکه به موتورهای جستجو سیگنال میده که محتوای شما ارزشمنده.

این به نوبه خود، پتانسیل رتبه بندی شما رو افزایش میده.

2. پروفایل بک لینک خود رو بهتر کنین.

به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه بندی کلی شما کمک می کنه.

هنگامی که این هدف سئو رو تعیین می کنین، نه تنها به تعداد لینک هایی که می خواین به دست بیارین، فکر می کنین، بلکه به این فکر می کنین که از کدوم وبسایت ها نیز می خواین اونارو به دست بیارین.

فقط به یاد داشته باشین که ساخت بک لینک به کیفیت بستگی داره—تعداد پیوندهایی که دارین آزمون تورنسل عالی برای محبوبیت محتوای شماس، اما تعداد لینک های کمتر و معتبرتر در دراز مدت به شما کمک بیشتری می کنه.

همانطور که این هدف و تعیین می کنین، به دنبال وب سایت های خاصی باشین که می خواین این بک لینک ها رو از اونا به دست بیارین.

3. اعتبار دامنه خود رو تقویت کنین.

افزایش قدرت دامنه شما می تونه تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه بندی شما داشته باشه.

هرچه موتورهای جستجو معتبرتر سایت شما رو ببینن، اولویت بیشتری در SERP دریافت خواهید کرد.

اگر این یکی از اهداف سئوی شما برای سال آینده اس، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که متغیرهایی رو برای محاسبه این امتیاز جستجو کنین.

مؤلفه اصلی اعتبار دامنه مستقیماً با کیفیت محتوای سایت شما مرتبط هس.

اساساً، هرچه بازدیدکنندگان بیشتری محتوای شما رو بخونن، به اشتراک بذارن و با اون تعامل داشته باشن، شانس شما برای افزایش امتیاز شما بیشتره.

برای تأثیرگذاری واقعی، به محتوایی که در حال حاضر با ارزش ترین ترافیک رو وارد می کنه، نگاه کنین.

سپس، دلیل اینکه فکر می‌کنین کار می‌کنه رو تفکیک کنین و اون آموخته‌ها رو در استراتژی تولید محتوا اعمال کنین.

4. به حداکثر رساندن سرعت صفحه

در اینجا اولین هدف فنی سئوی ما هست. وقتی سرعت صفحه خود رو افزایش می دین، می تونه تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشه.

هنگام فکر کردن به این هدف، مطمئن شین که در مورد الزامات سایت بک‌اند که باید به‌روزرسانی کنین، فکر کنین.

5. صفحات مولد ترافیک خود رو متنوع کنین.

یه مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود داره: اونا یه محتوای عالی یا یه صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنن که با بزرگ شدن، درصد قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک سایت و وارد می‌کنه.

این نه تنها به طور بالقوه نتایج و برای هدف شماره 1 منحرف می کنه، بلکه به شدت توانایی شما رو برای جذب مخاطبان گسترده تری کاهش میده.

به طور دقیق تر، هرچه صفحات بیشتری در وب سایت شما ایجاد ترافیک کنن، پتانسیل بیشتری برای جذب سرنخ های واجد شرایط دارین.

تفاوت بین صفحه فرود و مقاله وبلاگ رو در نظر بگیرین. هدف یکی تبدیل سرنخ های خاص به کاربران یا ثبت نام در خبرنامه شما هس و دیگری بر جذب خوانندگان علاقه مند برای یه کلمه کلیدی خاص تمرکز داره.

6. قطعه های برجسته بیشتر رو ضبط کنین.

قطعه های برجسته یه شمشیر دو لبه هستن. اگرچه دنبال کردن این ویژگی‌های SERP می‌تونه محتوای شما رو به صفحه نتایج افزایش بده، اما وقتی کاربران اطلاعات مورد نیاز خود رو در خود قطعه پیدا می‌کنن، می‌تونهاند ترافیک سایت شما رو کم کنه.

این یه هدف عالی SEO برای استفاده برای محتوای بالاترین سطح (ToFu) هس، اما شما نمی خواین خطر از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود رو در سطح پایین داشته باشین.

7. نرخ پرش خود رو کم کنین.

هنگامی که شخصی سایت شما رو کلیک می کنه و به سرعت اونو ترک می کنه، توسط اکثر ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل سایت به عنوان یه جهش محسوب میشه.

نرخ پرش بالا به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما رو کاهش میده زیرا به موتور جستجو نشون میده که محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط نیس.

8. افزایش زمان بازدیدکنندگان در صفحه

این هدف SEO با هدف شماره 7 کار می کنه. منطقی که وقتی نرخ پرش رو کم می کنین، زمان در صفحه باید بالا بره.

از هر دوی این اهداف به عنوان فرصتی برای تفکر در مورد ساختار درون صفحه محتوای خود استفاده کنین.

هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی بشه، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسون تر میشه.

9. ترافیک ارگانیک بیشتری تبدیل کنین.

هنگامی که شخصی وارد سایت شما میشه، چه اتفاقی میوفته؟ آیا اونا محتوای شما رو می خونن یا به دنبال گزینه های دیگر می گردن؟

هنگامی که به افزایش ترافیک کلی خود فکر می کنین، مهمه که به نحوه تبدیل اون ترافیک هم فکر کنین.

این هدف سئو بهترین راه برای به دست آوردن درک درستی از پتانسیل تبدیل محتوای شماس.

در بازار رقابتی امروزی، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کافی نیس - شما باید اونا رو به محض حضور در سایت خود شگفت زده کنین.

10. پیوند داخلی خودتون و بهینه کنین.

پیوند داخلی فقط برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیس. این یه سیگنال رتبه بندی مثبت برای موتورهای جستجو هس.

همانطور که در حال آماده شدن برای این هدف هستین، به دو جنبه متمایز پیوند داخلی فکر کنین - یکی برای بازدیدکنندگان وب سایت و دیگری برای خزنده های وب.

برای جلب توجه خزنده های وب، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بدبن این هس که یکه نقشه سایت ایجاد کنین که هر زمان که وب سایت شما تغییر می کنه به روز میشه.

این نه تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی رو میده که برای تجزیه سریع‌تر ساختار سایت شما نیاز دارن، بلکه به شما کمک می‌کنه تا نحوه پیوند همه صفحات خود رو با هم تجسم کنین.

این ممکنه زمانی که تازه شروع به کار کردین ارزشمند به نظر نرسه، اما هنگامی که صدها یا هزاران صفحه برای کار با اونا دارین، درک اینکه چگونه همه اونا با هم تطبیق دارن حیاتی هس.

تعیین اهداف سئوی مناسب به شما امکان میده تا برنده شید.

زمانی که اهداف سئو و بهینه سازی سایت مشخصی رو برای خود و تیم خود ایجاد می کنین، تضمین می کنه که همیشه در یه جهت حرکت می کنین.

این اهداف راهنمای شما در مسیری به سوی نتایج بهتر هستن و می تونن به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی ها و رشد شرکت شما کمک کنن.

خدمات سئو در آمینا گروپ

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.

همینطور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هسد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشن هم بیشتر خواهد بود.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 35 دوشنبه 15 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

دبستان پسرانه پیشرو

انتخاب یه مدرسه ایده آل برای کودکان احتمالا یکی از بیشترین نگرانی های والدین در سراسر دنیاس. آموزش یه کودکان نحوه شکل گیری زندگی اونارو در آینده تعیین می کنه و مدرسه مناسب می تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

والدین می تونن طیف گسترده ای از گزینه های مدرسه رو برای فرزندانشون با توجه به نیازهای فردی اونا بررسی کنن.

با این حال، انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون به ویژه با توجه به گزینه های متنوع امروزی، می تونه یه کار بسیار دلهره آور باشه.

به عنوان والدین، باید قبل از ثبت نام فرزندتون، هر مدرسه رو به دقت بررسی کنین تا مطمئن شین که بهترین آموزش رو دریافت می کنه.

بنابراین، موارد مهمی که باید در مدرسه مناسب برای فرزندان تون به دنبال اون باشین چیه؟ پست زیر به شما در یافتن پاسخ کمک می کنه.

1. شایستگی معلمان و مدیریت

مهمترین عاملی که یه مدرسه خوب و از سایرین متمایز می کنه، کیفیت تدریس و مدیریت هس. مدرسه ای با کادر آموزشی واجد شرایط و با تجربه در کنار تیم مدیریتی شایسته همیشه یه انتخاب مورد علاقه اس.

اول از همه، شما از داشتن یه محیط یادگیری مثبت برای فرزندان تون با کادر آموزشی واجد شرایط اطمینان دارین. علاوه بر اون، مدیریت شایسته سازماندهی مناسب هر جنبه از عملیات مدرسه رو تضمین می کنه. 

اطمینان حاصل کنین که مدیریت با والدین در زمینه های مختلف یادگیری کودک همکاری می کنه.

2. برنامه درسی

نکته مهم بعدی که باید در مدرسه برای فرزندتون به دنبال اون باشین، برنامه درسی هس. یافتن مدرسه ای که بر پایه های تحصیلی قوی و در عین حال حفظ تمرکز کودک محور در برنامه درسی خود تأکید کنه، مهمه.

بررسی کنین که آیا فعالیت‌های کلاس برای کمک به دانش‌آموزا در توسعه مهارت‌های موضوعی و همچنین مهارت‌های زندگی طراحی شدن. علاوه بر این، شما همچنین باید به دنبال وسعت تجارب یادگیری ارائه شده به دانش آموزا در برنامه درسی مدرسه باشین.

3-ایمنی

هنگامی که مطمئن شدین که یه مدرسه برنامه درسی و تیم معلمان مناسبی برای هدایت تحصیل فرزندتون داره، باید امنیت مدرسه رو بررسی کنین.

از این گذشته، هنگامی که اونا رو در مدرسه رها می کنین، ایمنی فرزندان شما اولین اولویت هس. بنابراین، هنگام بررسی کیفیت امنیت در یه مدرسه، ممکنه مجبور شین سوالات زیادی بپرسین. 

به عنوان مثال، می تونین بررسی کنین که آیا مدرسه کارمندان خود رو بررسی می کنه یا نه. علاوه بر این، شما همچنین می تونین استانداردهای ایمنی یه مدرسه رو با بررسی انواع سیستم های امنیتی موجود ارزیابی کنین.

4-روش های تدریس

وقتی مدرسه ای با معلمان واجد شرایط دارین، دلیل بررسی روش های تدریس چه می تونه باشه؟ روش های تدریس نشون میده که معلما چقدر می تونن کار خود رو انجام بدن.

شما باید راه هایی رو بررسی کنین که معلما از طریق اونا با دانش آموزا ارتباط برقرار می کنن و به اونا کمک می کنن تا با تجربیات یادگیری ارتباط برقرار کنن. آیا از روش‌های نوآورانه برای جذاب‌تر کردن تجربیات یادگیری برای دانش‌آموزا استفاده می‌کنن؟ 

آیا فرزندان شما این فرصت رو خواهند داشت که ایده های خود رو در کلاس درس بیان کنن؟ علاوه بر این، شما همچنین باید بدونین که آیا معلما اجازه بحث و پروژه های کلاسی رو میدن یا نه.

5.فعالیت های مشترک

شما نمی خواین فرزندتون در مدرسه ای بدون هیچ گونه فعالیت مشترک درس بخونن. کودکان نمی تونن تمام وقت شونو در کتاب و تکالیف بگذرونن. اونا باید از سرگرمی های زندگی و موسیقی، ورزش و سایر برنامه های بعد از مدرسه لذت ببرن. 

بچه ها می تونن با فعالیت های فوق برنامه از علایق مختلف خود بهره ببرن و جنبه های خلاقانه شونو کشف کنن. فعالیت های مشترک بسیار مهم تر از تفریح برای کودکان در مدرسه اس. 

در واقع، اونا فرصت بسیار خوبی و برای دانش آموزان فراهم می کنن تا مهارت های اجتماعی و توسعه بدن و با دانش آموزای دیگه پیوند برقرار کنن. در عین حال، فعالیت های فوق برنامه نیز نقش ظریفی در بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزا داره.

6. فاصله مدرسه تا خونه

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون باید در نظر داشته باشین نزدیکی هس. مکان مدرسه نه تنها برای هزینه های حمل و نقل بلکه برای یادگیری بچه ها نیز اهمیت زیادی داره.

قبل از تصمیم گیری در مورد اون، فاصله خونه و مدرسه رو بررسی کنین. والدین باید دسترسی به مدرسه و امکانات حمل و نقل و ارزیابی کنن.

با این حال، باید مطمئن شین که زمان رفت و آمد به مدرسه کوتاه‌تره. چرا؟ با فاصله نزدیک‌تر به مدرسه، فرزندان شما به راحتی می‌تونن به موقع به مدرسه برسن. 

علاوه بر این، کودکانی که مدارس نزدیک به خونه خود دارند، به دلیل خستگی کمتر، آمادگی جسمانی و ذهنی بیشتری برای کلاس‌ها دارن.

7. فرهنگ، ارزش ها و اخلاق

بالاتر از هر چیز دیگه ای، یکی از عوامل اساسی مهمی که باید در یه مدرسه جستجو کنین، فرهنگ اون مدرسه اس. ارزش هایی که مدرسه مظهر اون هس چیه؟ آیا مدرسه منشور اخلاقی داره؟

فرهنگ‌های سالم مدرسه، توسعه حرفه‌ای روبرای معلما و محیط‌های یادگیری مطلوب‌تر و نوآورانه‌تر رو برای دانش‌آموزا ترویج می‌کنن؟ علاوه بر این، فرهنگ کار سالم در مدارس باعث ارتقای محیط های پرورشی، تعهد به یادگیری و توسعه مستمر و احساس مسئولیت کلی میشه.

ارزش‌های مدرسه نیز در شکل دادن به طرز فکر کودکان اهمیت زیادی داره. بنابراین، باید بررسی کنین که آیا ارزش‌های مدرسه با ارزش‌های خانوادگی شما مطابقت دارد یا نه.

کلمات پایانی

هفت عامل مختلف برای انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتون می تونه بهترین راهنمایی رو برای شما فراهم کنه. دیگه لازم نیس با افکار گیج کننده ای روبرو شین. 

کیفیت تدریس و مدیریت، روش های تدریس و محتوای برنامه درسی، اولین چیزهایی هستن که باید بررسی کنین. علاوه بر این، شما باید روش های آموزشی و اطمینان از ایمنی کودکان در مدرسه رو هم ارزیابی کنین. 

برخی از عوامل مهم دیگه برای تعیین بهترین مدرسه برای فرزند شما، فرهنگ و ارزش های مدرسه اس. اگر می‌خواین بهترین ویژگی‌ها رو در مدرسه برای فرزندتان پیدا کنین، قطعاً می‌تونین هم‌اکنون به بهترین دبستان تهران مراجعه کنین.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش رو ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان رو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرستهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 29 یکشنبه 14 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

تعریف بازسازی ساختمان 

 

بازسازی معمولاً نیازمند کار کمتری نسبت به نوسازی هس زیرا میشه با ساختار موجود کار کنین. در حالی که بازسازی بیشتر در مورد ارتقا هس، نوسازی شامل ساختنی کاملاً تازه اس.

این می‌تونه یه پروژه هیجان‌انگیز باشه که منتظر اون باشین، زیرا به این معنی هس که در پایان فرآیند یه خانه کاملاً جدید هس. 

شاید تا به حال به این فکر کرده باشین که دیگه ساختمون شما قدیمی شده و باید به فکر تعویض اون باشین اما هزینه های خرید یه خانه نو احتمالا شما رو از این تصمیم منصرف کرده.

بهترین چاره برای اصلاح و بهبود یه واحد مسکونی یا اداری، عملیات بازسازی ساختمون هس که با این روش در نهایت میشه در زمانی کمتر و با هزینه ی بسیار پایین تر تغییرات مورد نظر و انجام داد.

بازسازی یه ساختمون موجود تا ساختن یه ساختمون جدید از ابتدا سازگارتر با محیط زیست هس. ساخت و ساز بیش از نوسازی زباله ایجاد می کنه.

استخراج، بسته بندی و حمل و نقل مواد به انتشار گازهای گلخانه ای پروژه منجر میشه. همچنین باعث آلودگی هوا، آب و صوتی بیشتر میشه.

اکثر بازسازی ها به مواد بسیار کمتری نیاز دارن و ضایعات کمتری رو به همراه دارن. همچنین می تونین به طور یکپارچه ویژگی های پایدارتر و در یه ساختار موجود ادغام کنین و مصرف انرژی اونو کم کنین.

نکاتی کلیدی که در بازسازی ساختمان باید رعایت بشه

اگرچه بازسازی به طور کلی پایدارتر از ساخت و ساز جدیده، اما به چندین عامل کلیدی بستگی داره - انتخاب متریال، مقیاس پروژه و سبک زندگی صاحب خونه. یکی از این عوامل می تونه به طور قابل توجهی تأثیر زیست محیطی نوسازی رو افزایش بده یا ردپای پروژه ساخت و ساز رو کم کنه.

انتخاب مواد

استفاده از مواد طبیعی و بازیافتی زیاد می تونه یه پروژه ساخت و ساز رو پایدارتر از نوسازی کنه. با این حال، شرایط اقتصادی فعلی، تکیه شدید به این مواد و دشوار می کنه. هزینه های لوازم ضروری مانند بتن، گچ و به شدت نوسان و افزایش داره.

مقیاس

مقیاس پروژه نوسازی یا ساخت و ساز نیز وارد عمل میشه. بازسازی های گسترده مانند افزودن استخر، گاراژ یا حمام اضافی می تونه تأثیر زیست محیطی مهم تری نسبت به ساختن از ابتدا داشته باشه. این نوع پروژه‌ها آب و برق زیادی مصرف می‌کنن - نه فقط در طول فرآیند بازسازی، بلکه در بقیه چرخه‌های عمرشون.

روش های ساخت و ساز سنتی ممکنه نسبت به نوسازی متوسط کمتر سازگار با محیط زیست باشن. با این حال، استراتژی ها و سبک های طراحی جدیدی در حال ظهور هستن که می تونه ساخت سازه های جدید و بسیار پایدارتر کنن.

سبک زندگی

سبک زندگی صاحب خانه مسلماً تأثیرگذارترین عامل هس. چگونه قصد دارین از خانه نوساز یا نوساز استفاده کنین؟

اگر از وسایل سازگار با محیط زیست استفاده کنین و از ابزارهای نوسازی به طور مسئولانه استفاده کنین، می تونین تأثیرات زیست محیطی اونو به حداقل برسونین و 100٪ مطمئن باشین که پایدارتر از ساختن جدیده.

از سوی دیگر، اگر به بازسازی خود اهمیت ندین و اجازه هدر دادن انرژی گرانبها رو به اون بدین، در دراز مدت تاثیر منفی بیشتری خواهد داشت.

به طور مشابه، اگر متعهد به سبک زندگی سبز باشین، ساخت یه خانه جدید می تونه مزایای زیست محیطی طولانی مدت بیشتری نسبت به بازسازی داشته باشه.

تلاش‌های کوچک مانند بازیافت، استفاده از محصولات پاک‌کننده طبیعی و سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی می‌تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

ساختمان سبز یه منطقه خاکستری هس.

صنعت ساخت و ساز ده ها ساله که زیان زیادی بر محیط زیست وارد کرده. متخصصان صنعت هنوز در حال کشف چگونگی جایگزینی مصالح و استراتژی های ساختمانی قدیمی با جایگزین های سبزتر هستن.

اگرچه بازسازی ساختمان معمولاً دوستدار محیط زیست هس، این واقعیت می تونه به زودی تغییر کنه. در حال حاضر، ساختمان سبز یه منطقه خاکستری باقی مونده.

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت و ببرین.

با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا می تونین از اون استفاده کنین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 یکشنبه 14 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

اهمیت طراحی وب سایت خوب

 

 

هنگام ایجاد یه وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکنه از خود بپرسین که چرا طراحی وب سایت مهمه و چه چیزی اونو خوب می کنه؟

چگونه می تونین اطمینان حاصل کنین که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت رو پوشش میده؟ حقیقت اینه که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباس. 

این یکی از مهم‌ترین عواملی هس که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کنه و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌ ذاره. 

75 درصد از مصرف کنندگان میگن که بر اساس طراحی وب سایت، درباره اعتبار یه شرکت قضاوت فوری می کنن.

مزیت های یه طراحی وبسایت عالی چیه؟

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی میده.
  • به شما کمک می کنه در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنین.
  • باعث میشه شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسین.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کنه.
  • شما می تونین با رقبا رقابت کنین.
  • به شما شخصیت برند میده.

اصول طراحی وبسایت چیه؟

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌ و کار شماس، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی هس که بهترین تجربه ممکن و با نام تجاری شما به کاربران شما میده.

اما می‌تونین برخی از اصول رایج رو دنبال کنین تا مطمئن شین که در مسیر درست شروع کردین.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسه، بلکه باید هدفی و نیز دنبال کنه. 77% از شرکت ها بر این عقیده ان که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یه نقطه ضعف برای مشتریان اوناس.

بنابراین حتی زمانی که اونا عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها رو به درستی دریافت می‌کنن، می‌تونن با یه تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت و خراب کنن!

چیزی که یه وب سایت عالی و می سازه زمانی هس که اونا به راحتی می تونن اطلاعات مورد نظر خود و جستجو کنن و به دست بیارن. 

اگر خیلی طول بکشه یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسه، صفحه سایت شما رو می بندن.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنین که هر چند وقت یه بار محتوا رو در تلفن خود مشاهده می کنین. چند وب سایت رو روی موبایل خود باز کردین؟ همه ما به وبسایتی رسیدیم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها نشون میده که 85 درصد از بزرگسالان معتقدن که یه وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراه شون خوب به نظر برسه تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی داره؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب میشن، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت شون. این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری میشه که طول می کشه تا باز شن. 

تحقیقات نشون میده که اگر تصاویر بارگذاری نشن یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشه، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما رو متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیه؟ بله، شما می خواین یه برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنین، اما همچنین می خواین اونا اقدام کنن! 

برای انجام این کار، باید به اونا یادآوری کنین و با Call to Action یا CTA انجام این کار و برای اونا آسون کنین. اینا دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستن که در سراسر یه وب سایت مشاهده می کنین.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یه استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی میشه و به گونه‌ای طراحی شده که این استراتژی و منعکس کنه، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط هس.

شما می خواین وب سایت خود و پیدا کنین زیرا این فرصت و به شما میده تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب اونا ارتباط برقرار کنین.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود داره. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینا برای رسیدن به شما می تونه یه مبارزه واقعی باشه.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواین با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری و به اونا بدین.

هویت و ثبات برند

بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارن که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره رو مشخص کنه. اگر شما یکی از اونا هستین، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع هس!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود داره. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با اون کار می کنین باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت رو درنظر بگیره.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودشو در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 32 سه شنبه 25 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

مفهوم مدرسه هوشمند

چشم انداز یه سیستم مدرسه هوشمند یه مدل آموزشی هس که مولفه های اساسی آموزش رو یکپارچه می کنه: محتوا و نحوه دریافت و ارائه یادگیری. در نهایت، مدارس هوشمند باید نیروی کار تحصیل کرده با مهارت های مناسب برای پیشرفت در عصر اطلاعات ایجاد کنن.

در نتیجه، مدارس هوشمند باید کل کودک رو توسعه بدن و فرصت هایی رو برای اونا فراهم کنن تا مهارت های فکری، اجتماعی، عاطفی و فیزیکی خود رو توسعه بدن.

با اجرای یه سیستم مدرسه هوشمند، مربیان می تونن یادگیری رو افزایش بدن و در عین حال مشارکت دانش آموزا رو افزایش بدن، فرهنگ همکاری رو ترویج کنن و محیطی حمایتی ایجاد کنن.

پارادایم جدید آموزش مستلزم مشارکت والدین، دانش آموزا و گروه های اجتماعی هس. مدارس باید پاسخگوی خانواده ها باشن، اما این نیاز به چیزی بیش از ارائه یه برنامه درسی کلاسی داره.

ایجاد روابط مشارکتی با گروه های اجتماعی برای ارتقای فضای یادگیری و مدرسه حیاتیه. چهارمین انقلاب صنعتی فن آوری های جدید رو وارد آموزش می کنه. این انقلاب نقش های جدیدی رو برای مدارس ایجاد می کنه که نیاز به باز تعریف داره.

محیط های آموزشی توسط محیط های مبتنی بر وب شکل خواهند گرفت. در سیستم مدارس هوشمند، یادگیری فراگیر خواهد بود. مدارس باید خود رو با تغییرات سیستمی و رویکردهای آموزشی جدید وفق بدن تا همگام شن.

با شتاب گرفتن انقلاب صنعتی چهارم، نیاز به نقش رهبری جدید مدرسه بسیار مهمه. انطباق با محیط جدید و اجرای روش‌های یادگیری جدید نیازمند رهبری کارآمدتر مدرسه اس.

مزایای سیستم مدرسه هوشمند چیه؟

مدارس هوشمند از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته برای ارائه تجربیات یادگیری ترکیبی بهتر برای دانش آموزا استفاده می کنن. این فناوری‌ها به طور گسترده‌تری در آموزش استفاده میشن، زیرا دانش‌آموزا شروع به ترجیح تجربیات یادگیری تعاملی بر روش‌های سخنرانی سنتی کردن.

در نتیجه، مدارس هوشمند فراتر از کلاس های درس با رایانه هستن. اونا می تونن با افزایش همکاری بین دانش آموزا و معلما و افزایش اثربخشی آموزش به موفقیت دانش آموزا کمک کنن.

با استفاده از هوش مصنوعی و فن‌آوری‌های کلاسی فراگیر، مدارس هوشمند می‌تونن دانش‌آموزا کند تر رو به طور مؤثرتری هدف قرار بدن و به اونا در کلاس پویاتر باشن.

یه کلاس درس هوشمند به دانش آموزایی که مشکل دارن کمک می کنه تا با سرعت خودشون یاد بگیرن و از جلوه های بصری برای به یاد ماندنی تر کردن مفاهیم استفاده می کنن.

با اطلاعات بسیار زیادی که به صورت آنلاین در دسترس هس، یه مدرسه هوشمند به دانش آموزا اجازه میده یادداشت برداری کنن و در زمان واقعی یاد بگیرن. با استفاده از این فناوری، دانش آموزا دیگر مجبور نیستن کتاب های درسی سنگین حمل کنن.

علاوه بر این، معلما می تونن ارائه ها و اسناد رو آسون تر انجام بدن. معلما دسترسی بهتری به اطلاعات خواهند داشت و می تونن از اون برای تقویت یادگیری دانش آموزا استفاده کنن.

این به معنای زمان بیشتری برای یادگیری هس. و این فرصت عالی برای والدین و مربیان هس تا به دانش آموزانی که کندتر هستن کمک کنن تا موفق بشن.

 سیستم مدارس هوشمند

پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند نیازمند تحول آموزش هس. فناوری جزء حیاتی یادگیری هس، اما معلما باید در استفاده و اجرای صحیح اون آموزش ببینن. علاوه بر تجهیز مدارس به جدیدترین فناوری، مربیان باید از LMS پیشرفته استفاده کنن، برنامه های درسی رو توسعه بدن و دانش خود رو در مورد محتوای الکترونیکی مختلف بهتر کنن.

کارگاه‌های فشرده می‌تونه به معلما کمک کنه تا مهارت‌های خود رو در استفاده از فن‌آوری‌های جدید برای تقویت یادگیری و تدریس بهبود بدن. برای اجرای یه سیستم مدارس هوشمند، مناطق باید پاسخگوی نیازهای خانواده ها باشن و اونا رو در یه فرآیند مشارکتی مشارکت بدن.

این بدان معنا نیس که مدیرا باید تمام روش های سنتی تعامل با جوامع و جوامع مدرسه رو کنار بذارن. در عوض، اونا باید ظرفیت همکاری با گروه های مختلف رو توسعه بدن.

چالش های پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند

یکی از بزرگترین موانع اجرای مدارس هوشمند کمبود منابع کامپیوتری برای برخی مدارس هس. پیدایش رایانه برای دانش‌آموزا و معلما یه راحتی بزرگ هس، اما برای بسیاری از خانواده‌ها می‌تونه گرون باشه.

یه کامپیوتر می‌تونه هزینه بالایی داشته باشه، اما دانش‌آموزا با فناوری قدیمی ممکنه خود رو گیج کنن. چالش دیگر سرعت پیشرفت فناوری جدیده. مدارس باید زیرساخت های جدید بسازن، زیرساخت های قدیمی رو ارتقا بدن و تاسیسات اصلی رو ارتقا بدن.

علاوه بر این، مدارس در مناطق روستایی ممکنه به بودجه اضافی نیاز داشته باشن. چالش دیگر در سیستم مدارس هوشمند نیازمند منابع مالی و انسانی بیشتر با مهارت های فنی داره. این به معنای مدیریت نیازهای فردی مدرسه و استعدادهای کارآفرینی معلما و مدیراس.

سیستم های مدارس هوشمند برای کمک به مدارس برای بهبود عملکرد خود توسعه یافتن. نرم افزار اختصاصی مدیریت مدرسه می تونه به ساده سازی عملیات کلاس درس و از بین بردن دردسرهای مرتبط با دریافت حقوق، تولید گزارش و ثبت با کاغذ کمک کنه.

علاوه بر این، نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند می تونه ارتباط منظم با والدین رو تسهیل کنه. جمع آوری دستی داده ها دشوار و زمان بر هس و نیاز به نظارت دقیق بر رویه های مختلف اداری داره. مدارس هوشمند باید با نیازهای در حال تغییر دانش آموزا و کارکنا سازگار شه.

مدارس تمام هوشمند چه اهدافی داره؟

  • توسعه نسلی خلاق و مسلط بر تکنولوژی های مدرن
  • پرورش قدرت معنوی، ذهنی دانش آموزا
  • ایجاد شیوه مشارکت جمعی دانش آموزا
  • ایجاد تغییراتی در روش های یادگیری بر اساس خلاقیت و افزایش قدرت تفکر
تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه سنتی

مدارس هوشمند از بسیاری جهات با مدارس سنتی تفاوت دارن و برخی از برجسته ترین تفاوت های اونا شامل:

استفاده از فناوری: مدارس هوشمند به شدت به استفاده از فناوری در فرآیند آموزش و یادگیری متکی هستن، در حالی که مدارس سنتی عمدتاً به روش‌ها و تکنیک‌های سنتی مانند کتاب‌های درسی، تخته سیاه، کاغذ و خودکار متکی هستن.

تعامل و مشارکت: مدارس هوشمند تعامل و مشارکت مؤثر دانش‌آموزا رو در فرآیند یاددهی و یادگیری تشویق می‌کنن، در حالی که مدارس سنتی تمایل دارن از روش‌های آموزشی پیشگیرانه استفاده کنن که تعامل و مشارکت فعال دانش‌آموزا رو تشویق نمی‌کنه.

محیط یادگیری: مدارس هوشمند با محیط یادگیری پیشرفته و متنوعی که بر فناوری های مدرن و نوآورانه تکیه داره مشخص میشه، در حالی که مدارس سنتی بر محیط یادگیری سنتی تری مبتنی بر روش های تدریس سنتی متکی هستن.

پشتیبانی و راهنمایی: مدارس هوشمند ابزارها و فناوری‌های بسیاری رو ارائه می‌کنن که به دانش‌آموزا کمک می‌کنه تا عملکرد تحصیلی خود رو بهتر کنن و حمایت و راهنمایی لازم رو برای اونا فراهم می‌کنه، در حالی که مدارس سنتی ممکنه فاقد این نوع حمایت و راهنمایی باشن.

زمان و مکان: مدارس هوشمند به دانش‌آموزا اجازه میدن در هر زمان و مکان با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه یاد بگیرن، در حالی که مدارس سنتی فقط اجازه یادگیری در کلاس‌های درس و در زمان‌های معین رو میدن.

ارزشیابی و دستورالعمل: مدارس هوشمند و مدارس سنتی در نحوه دریافت ارزشیابی و دستورالعمل های دانش آموزا متفاوتن.

مدارس هوشمند ارزیابی مستمر و بازخورد فوری رو به دانش آموزا ارائه میده و همچنین به اونا کمک می کنن تا اشتباهات رو شناسایی کنن و دستورالعمل های لازم برای غلبه بر اونا رو ارائه میده، در حالی که مدارس سنتی ارزشیابی دوره ای و دستورالعمل های کلی رو ارائه میدن که همیشه نیازهای هر دانش آموز رو به صورت جداگانه برآورده نمی کنه.

همکاری و ارتباط: مدارس هوشمند همکاری و ارتباط بین دانش‌آموزا، معلما و جامعه آموزشی گسترده‌تر رو تشویق می‌کنن، جایی که اطلاعات، ایده‌ها و منابع به راحتی رد و بدل میشن، در حالی که مدارس سنتی ممکنه فاقد این نوع همکاری و ارتباطات باشن.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمون و در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز ایجاد کرده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمون اس همواره پیشگام بودیم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 30 شنبه 22 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

 دیوار سبز یا گرین وال

خیال کنین که در یه فضای سبز قدم می زنین. شما در حال تنفس در هوای تازه از تمام گیاهان اطراف خود هستین.

شما در طبیعت بیرون نیستین بلکه شما در یه مرکز خرید هستین! تا سال 2050، 66 درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنن.

با افزایش شهرنشینی، میزان فضای سبز در شهرها کمتر میشه. طراحان شهری و معماران در حال پیدا کردن راه‌هایی برای سبزتر کردن ساختمونا هستن تا به مردم در شهرها کمک کنن تا طبیعت رو تجربه کنن.

یکی از راه های سبزتر کردن ساختمونا، ایجاد نمای سبز یا دیوار سبز به اوناس.

مفهوم نماهای سبز

در برخی از ساختمونا، گیاهان بالارونده روی کل دیوار کشیده میشن. گیاهان در پایه دیوار ریشه می گیرن تا نمای سبز رو ایجاد کنن.

امروزه، نماهای سبز رو بر روی انواع ساختمونای یه شهر، از خونه‌ها گرفته تا ساختمونای اداری مرتفع می‌بینی.

دیوارهای سبز چیه؟

دیوارهای سبز که به اونا باغ عمودی یا دیوارهای زنده هم میگن، نوع جدیدتری از دیوارهای گیاهی هستن.

گیاهانی که در نماهای سبز رشد می کنن در پایه دیوار ریشه دارن. اما روی دیوارهای سبز، گیاهان مستقیماً در دیوار کاشته میشن.

انواع اصلی دیوار سبز 

  • سیستم های پانلی
  • سیستم های نمدی
  • سیستم های ترلیس
سیستم های پانلی

سیستم های پانل از پانل های دیواری با گیاهان از پیش کاشته شده استفاده می کنن.

پانل ها به طور مستقیم بر روی دیوار یه ساختمون با استفاده از یه ساختار پشتیبانی نصب میشن.

سیستم های نمدی

سیستم های نمدی از یه محیط رشد با جیب های نمدی استفاده می کنه که گیاهان رو در اون قرار میده. لوله های پلاستیکی از دیوار عبور می کنه و نمد رو مرطوب نگه می داره تا گیاهان بتونن رشد کنن.

سیستم ترلیس

در سیستم داربست، گیاهانی که در ظروف رشد می‌کنن، در این روش از میله های چوبی یا فلزی که برای حمایت از گیاهان بالا رونده طراحی شده استفاده میشه.

این سیستم شبیه به نمای سبز هس، با این تفاوت که گیاهان در گلدان ریشه دارن نه در زمین.

 مزایای دیوار سبز 

دیوارهای سبز فواید زیادی دارن. اول از همه، اونا به تمیز کردن هوایی که تنفس می کنیم کمک می کنن.

مانند همه گیاهان، گیاهان در دیوارهای سبز فتوسنتز می کنن.

یعنی از نور خورشید، آب و دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و قند برای انرژی استفاده می کنن.

این فرآیند دی اکسید کربن مضر رو از هوا حذف می کنه و اکسیژنی رو که برای تنفس نیاز داریم آزاد می کنه.

گیاهان همچنین دارای توانایی طبیعی برای پاکسازی هوا با جذب آلاینده ها و مواد شیمیایی سمی هستن.

اونا این کار رو از طریق سوراخ های میکروسکوپی در برگ های خود به نام روزنه انجام میدن.

میکرو ارگانیسم ها (موجودات زنده بسیار کوچک) که روی و داخل گیاهان زندگی می کنن هم می تونن به پاکسازی هوا کمک کنن.

اونا این کار رو با شکستن مواد شیمیایی سمی و رهاسازی اونا در جو به شکلی که کمتر مضره انجام میدن.

دیوارهای سبز می تونن مزایای روانی هم داشته باشن.

به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، مطالعات نشان میده افرادی که به طور مرتب طبیعت رو می بینن یا از پنجره مدرسه یا دفتر خود به درختان نگاه می کنن، احساس شادی بیشتری دارن.

مردم ظاهر ساختمون هایی رو که شامل عناصر طبیعی هستن، به جای آجر یا بتن خالی رو ترجیح میدن.

دیوارهای سبز هم می تونن در هزینه صرفه جویی کنن. به عنوان مثال، هزینه های تهویه مطبوع ساختمون اگر دارای دیوار سبز باشه کمتر خواهد بود.

تهویه مطبوع به انرژی زیادی نیاز داره. پس دیوار سبز به معنای کاهش قبوض آب و برق هس!

اثر جزیره گرمایی شهری چیه؟

همانطور که شهرها متراکم تر میشن، گرمتر هم میشن. این به دلیل فرآیندی به نام اثر جزیره گرمایی شهری هس.

ساختمون های جدید در یه منطقه کوچک شلوغ میشن. بتن در این ساختمون ها می تونه مقدار زیادی گرما رو ذخیره کنه. این گرما به مرور زمان در هوا آزاد میشه.

دانشمندان پیش‌بینی می‌کنن که بین سال‌های 2051 تا 2080، در بسیاری از شهرهای کانادا میانگین سالانه حداقل چهار برابر بیشتر از روزهای 30 درجه سانتی‌گراد مشاهده میشه.

این به دلیل گرمایش جهانی و اثر جزیره گرمایی شهری هس. دیوارهای سبز می تونن به حل این مشکل کمک کنن.

اونا با جلوگیری از گرم شدن بیش از حد بتن، سایه ای از نور خورشید و مناطق خنک اطراف ساخنمون ایجاد می کنن.

دیوارهای سبز همچنین می تونن از طریق تبخیر و تعرق به کاهش دمای هوای اطراف کمک کنن.

تبخیر و تعرق ترکیبی از دو فرآیند مختلف هس: تبخیر و تعرق. تبخیر تبدیل آب مایع به بخار آب هس.

تبخیر آب از سطح برگ گیاهان انرژی رو از محیط اطراف می گیره.

از اونجایی که گرما نوعی انرژی هس، انرژی گرمایی در اطراف دیوار سبز کم میشه. در نتیجه دما پایین میاد. تعرق در اصل نحوه تنفس گیاهان هس.

آب مایع از طریق گیاه عبور می کنه. با خروج از روزنه در برگ های گیاهان به بخار آب تبدیل میشه.

تعرق از همان اصول تبخیر استفاده می کنه. تبدیل آب مایع به بخار آب باعث حذف گرما از محیط اطراف میشه. این باعث کاهش دمای کلی میشه.

معایب دیوارهای سبز 

دیوارهای سبز نیاز به نگهداری منظم دارن. به طور متوسط در هر متر مربع 50 بوته دارن.

این یعنی نیاز زیاد به باغبانی هس! حفظ دیوارهای سبز حاوی خاک با چالش های دیگری همراه هس.

بزرگترین چالش حفظ خاک در دیوار هس. با رشد گیاهان، خاک از بین میره. گیاهان نیز باید تعویض شن زیرا بزرگتر میشن و دیگر روی دیوار قرار نمی گیرن.

با دیوارهای سبز داخلی، زهکشی نیز می تونه یه مشکل باشه. اگر سیستم های مناسب در محل قرار نگیرن، ممکنه گیاهان آب زیادی دریافت کنن.

آبیاری بیش از حد می تونه منجر به کپک زدن یا پوسیدگی ریشه گیاهان بشه. ریشه های پوسیده می تونن گیاه رو از بین ببرن.

اگر سیستم آبیاری به درستی نصب نشه، می تونه باعث آسیب آب به خود دیوار نیز بشه. نصب دیوارهای سبز نیز هزینه بر هس.

این دیوار سبز را به یه کالای لوکس تبدیل می کنه. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدن که مزایای کلی اونا بیشتر از هزینه اولیه نصب هس.

جمع بندی ...

با شهرنشینی جهان، ما باید راه های جدیدی برای آوردن مزایای طبیعت به شهرها پیدا کنیم. یکی از راه های انجام این کار، رشد بیشتر دیوارهای سبزه. اونا به مردم در شهرها کمک می کنن تا دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند و در سایه آرامش پیدا کنن.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشن.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 شنبه 22 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

تیم حرفه ای آمینا گروپ

 

آمینا گروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، آمینا‌گروپ گامی موثر در راستای رسیدن به اهداف خود برداشت و شرکت خود را با عنوان آرامش گستران مینا ثبت کرد. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

ما خانواده جوان، همدل و متعهد هستیم که با پشتکار بسیار بسیار در تلاشیم به نتیجه ای هدفمند دست پیدا کنیم. همچنین با پایبندی به اخلاقیات، آرامش را برای مشتریان در طول مسیر رسیدن به اهدافشان، خلق نماییم.

خدمات آمینا گروپ

مجموعه خدماتی که آمینا‌گروپ ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • تهیه محتوا (Content Development)
  • طراحی سایت (Web Design)
  • طراحی گرافیک (Graphic Design)
  • بهینه سازی سایت (SEO)
  • تبلیغات در فضای مجازی (Online Advertising)
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی (Social Media Management)
  • خدمات بین المللی (International Services)
  • مشاوره تخصصی (Consultation)
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها

خانواده آمیناگروپ همواره در تلاش است تا با استفاده از روش های روز دنیا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا و به روز نگه دارد. همچنین دائما در حال مطالعه برای ایجاد نواوری و گسترش الگوریتم های منحصر به فرد خود در زمینه سئو و اینستاگرام است.

درحال حاضر آمینا گروپ ۰ تا ۱۰۰ کلیه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را بر اساس دانش فنی خود برعهده دارد. موفقیت در شبکه‌های اجتماعی با مدیران ما در آمینا امکان پذیر است.

با سپردن مدیریت صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به آمینا، با انتشار محتواهای بصری و متنی جذاب مخاطبان را به سوی خود جذب کنید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 33 پنجشنبه 06 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب برای بچه ها

 روزهای باز و بازدید از مدارس

اکثر مدارس حداقل یه روز در سال که در اون می تونین با مدیر مدرسه، معلما و دانش آموزا و همچنین سایر والدین دیدار و گفت گو کنین رو برگزار می کنن.

بسیاری از مدارس همچنین فرصت هایی رو برای والدین فراهم می کنن تا در ساعات عادی مدرسه از اونا بازدید کنن.

بسیاری از اطلاعاتی که برای تصمیم گیری نیاز دارین رو می تونین به صورت آنلاین یا در بروشورها پیدا کنین، اما مواردی مانند امکانات زمین بازی وجود داره که ممکنه دوست داشته باشین شخصاً اونا رو ببینین.

 مدیریت مدرسه و امکانات

چشم اندازی که مدرسه برای آینده داره و اینکه آیا به نظر می رسه خوب مدیریت شده رو در نظر بگیرین. آیا قوانین به وضوح بیان شده، مثبت و به خوبی اجرا میشن؟ آیا دانش آموزا تشویق میشن که در رهبری مدرسه مشارکت کنن؟

آیا والدین تشویق میشن تا در تدوین سیاست های مدرسه مشارکت کنن؟ نقش مدرسه در جامعه محلی چیه؟ مدرسه از چه امکانات و منابع منحصر به فردی برخوردار هس؟

 آیا برنامه های قبل یا بعد از مدرسه موجوده؟ فناوری در کلاس به چه روش هایی استفاده میشه؟ آیا مدرسه روی امکانات جدیدی سرمایه گذاری می کنه که در طول تحصیل فرزند شما مورد استفاده قرار بگیره؟ خط مشی کامپیوتر مدرسه چیه؟

 برنامه درسی و فعالیت های گروهی

اولین قدم شما اینه که نکات دقیق برنامه درسی مدرسه و مهارت هایی رو که فارغ التحصیلان به اون شهرت دارن، در نظر بگیرین و اینکه آیا اینا با نقاط قوت و علایق منحصر به فرد فرزند شما همخوانی داره یا نه.

همچنین ممکنه بخواین در نظر بگیرین که آیا فعالیت های گروهی به راحتی در روال خانواده شما قرار می گیره یا نه.

آیا می خواین فرزندتون به اردوها یا سفرها و برنامه های خارج از مدرسه دسترسی داشته باشه؟ آیا مدرسه شما رو تشویق می کنه که در برنامه های مدرسه شرکت کنین؟ چه زبان هایی ارائه میشه؟

 ارزش ها و آموزش

آیا دیدگاه ها و اعمال دینی و فلسفی مدرسه با شما یکی هس؟ اخلاق و رفتار اجتماعی چگونه آموزش داده میشه؟ معلما چگونه با قلدری برخورد می کنن؟ سیاست انضباطی مدرسه چیه؟

آیا مشاور یا پرستار در محل حضور داره؟ آیا صمیمیت و احترام واقعی بین دانش آموزا و معلما وجود داره؟ آیا روش های آموزشی مدرسه با استعدادها، نقاط قوت و علایق فرزند شما همسو هس؟

انتظارات مدرسه چیه؟ چگونه مدرسه تک تک دانش آموزا رو نظارت و گزارش میده؟ اگر در مورد پیشرفت فرزندتون نگرانی دارین، معلما چقدر در دسترس هستن؟ آیا انجمن اولیا و مربیان فعال وجود داره؟

عملکرد تحصیلی

مدرسه در کدام رشته ها بهترین نتایج خود رو ثبت می کنه و در مقایسه با سایر مدارس منطقه چگونه رتبه ای داره؟ آیا مدرسه تمایل داره بچه ها رو به جریان های علمی یا حرفه ای هدایت کنه؟

سیاست های مدرسه در مورد کودکان تیزهوش یا با نیازهای ویژه چیه؟ آیا مدرسه از نظر فکری رقابتی هس؟ چه درصدی از دانش آموزای مدرسه به دانشگاه میرن؟

 محیط مدرسه

مزایای اندازه مدرسه چیه؟ مدرسه چقدر چند فرهنگی هس؟ آیا برنامه های حمایت مدرسان برای کمک به دانش آموزای جدید وجود داره؟ شهرت بیرونی دانش آموزا چیه؟ آیا فرزند شما به اندازه کافی به چالش کشیده خواهد شد؟

 با فرزندتون صحبت کنید.

قبل از اینکه برای پرسیدن سوالات و کسب اطلاعات در مورد مدارس مختلف بیرون برید، ابتدا باید فرزند خود رو بررسی کنین.

هنگامی که ویژگی های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف فرزند خود رو در نظر بگیرین، به وضوح خواهید دید که چیزهای خاصی وجود داره که یه مدرسه باید برای فرزند شما فراهم کنه تا بتونه مؤثرتر و شادتر یاد بگیره.

ارتباط دو طرفه

وقتی صحبت از تصمیم گیری میشه، معلما چگونه با والدین و دانش آموزا تعامل می کنن تا اونا رو درگیر کنن؟ پیشرفت و ارزیابی فرزندتون چگونه به شما گزارش میشه؟

آیا انجمن اولیا و مربیان وجود داره؟ چند نفر از والدین فعال هستن؟ آیا مدرسه برای ارائه طرح‌های درسی و تکالیف فقط به معلم متکی هس یا یه وب‌سایت یا بستر ارتباطی نیز وجود داره که دانش‌آموزا و شاید والدینشون رو قادر می‌ کنه تا به برنامه‌های درسی، گزارش‌های پیشرفت و تکالیف خونه دسترسی داشته باشن؟

یه الگو برای همه مناسب نیس.

به یاد داشته باشین که بهترین مدرسه  مدرسه ای هس که به کودک شما آموزش صحیح و محیطی میده که در اون به یه متفکر،  خلاق وفردی انتقادی تبدیل شه، دوست پیدا کنه، احساس امنیت کنه و پیشرفت کنه.

بنابراین بهترین مدرسه ممکنه برای فرزند دیگری متفاوت باشه.

دبستان پیشرو بهترین مدرسه در تهران

دبستان پیشرو به عنوان یه مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده و استانداردهای جدیدی رو برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین می‌کنه و همچنین با ایجاد برنامه‌های متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانش‌آموزا فرصت میده تا در معرفی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و سنت‌های مختلف مشارکت کنن. این امر باعث می‌شه که دانش‌آموزا به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقه‌مند شن و نقشی فعال در جامعه بپذیرن.

تماس با ما

تلفن:  

   ۷۷۷۰۲۴۳۱

   ۷۷۸۷۸۸۰۰

 

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 دوشنبه 03 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

 محوطه سازی و فضاهای سبز 

 

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، فضاهای سبز «تمام زمین های شهری پوشیده از پوشش گیاهی از هر نوعی هستن». فضای سبز شامل درختان خیابان، باغ ها، پارک ها، محوطه سازی اطراف ساختمان ها، زمین های ورزشی، تخت های گل، حوضچه ها، ورودی های سبز، بام های سبز، گیاهان فردی و غیره میشه.

فضاهای سبز مزایای مالی بلندمدت و همچنین منافع اجتماعی و زیست محیطی رو به همراه داره. فضاهای سبز می تونن بر سلامت جسمانی انسان تأثیر مثبت بذارن.

پوشش گیاهی مواد شیمیایی رو حذف می کنه و ذرات معلق، دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد و مونوکسید کربن رو از هوا فیلتر می کنه. آلودگی صوتی که می تونه با ایجاد استرس به رفاه عمومی افراد آسیب برسونه، از طریق فضاهای سبز کم میشه.

گیاهان صدا رو کمتر می کنن، که ممکنه آرامش رو برای ساکنان ایجاد کنه. سایر فواید سلامت جسمانی رو میشه با تماشای طبیعت، بودن در اون یا نزدیک بودن به اون ایجاد کرد.

در یه مطالعه  اخیر نتایج نشون داده که افرادی که با طبیعت تعامل دارن، احساس انرژی بیشتری دارن. در مطالعه ای بر روی بیماران بیمارستانی، افرادی که به پنجره ای با دید درختان اختصاص داده شده بودن، به داروهای مسکن کمتری نیاز داشتن، سریع تر بهبود یافتن و سریع تر از اون هایی که پنجره نداشتن یا فقط دید دیوار آجری داشتن، مرخص شدن.

باغ های شفابخش در کلینیک های پزشکی بزرگ در سراسر جهان در حال افزایش هستن. علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روان رو میشه با افزودن فضای سبز نیز بهبود بخشید.

مسائل مربوط به سلامت روان می تونه منجر به از دست دادن شغل، از دست دادن ارتباط با همسالان، دوستان و خانواده، بی ثباتی در محل سکونت و مسائل مربوط به اجرای قانون شه.

با حفظ سلامت روان از طریق فضاهای سبز میشه از این موقعیت های منفی جلوگیری کرد. فضاهای سبز با امکان اجتماعی شدن، انسجام جامعه، ایجاد رابطه و ایجاد مهلت برای افرادی که در معرض استرس هستن، بر سلامت روان تأثیر مثبت می ذاره.

این فضاها همچنین افراد رو به پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری تشویق می کنه که به کاهش استرس و افسردگی کمک می کنه. قرار گرفتن در معرض فضای سبز می تونه خلاقیت، بهره وری و عملکرد رو افزایش بده. فضاهای سبز به مبارزه با گرمای شهری کمک می کنن، موضوعی که از طریق شهرنشینی رو به رشد و حذف پوشش طبیعی زمین در حال افزایش هس.

مسائل گرما جوامع رو آزار میده و منجر به مشکلات دیگری مانند افزایش آلاینده های هوا، خطر بیماری یا مرگ و میر در جمعیت های مستعد و افزایش مراجعات به بیمارستان در زمان گرمای شدید میشه.

فضاهای سبز می تونن سایه ایجاد کنن، تابش خورشید رو منحرف کنن و به جو رطوبت اضافه کنن. رنگین پوستان بیشتر در معرض گرما هستن. آسیب پذیری گرما به میزان احتمال آسیب پذیری فرد در دوره های هوای گرم هس. در ایالات متحده، میزان مرگ و میر در طول موج گرما در جوامع اقلیت بیشتر هس.

بین سال‌های 2005 تا 2015، بیماری‌های مربوط به گرما برای آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار 67 درصد، برای اسپانیایی‌ها 63 درصد و برای سفیدپوستان 27 درصد افزایش یافته. این موضوع مختص آمریکا نیس.

در استرالیا، 37 درصد از افرادی که در طول موج گرما به دلیل بیماری های ناشی از گرما در بیمارستان بستری شدن، در استرالیا متولد نشدن، حتی اگر تنها 25 درصد از جمعیت شهر در خارج از کشور متولد شدن. در بریتانیا، جوامع اقلیت چهار برابر بیشتر در مناطق آسیب پذیر از گرما زندگی می کنن.

علاوه بر مزایای اجتماعی، فضای سبز برای محیط زیست نیز مفیده. اونا به حیوانات اجازه میدن تا با خیال راحت در محیط های شهری حرکت کنن و همچنین سرپناهی فراهم می کنن.

این به تنوع زیستی کمک می کنه و به گونه ها اجازه میده در مناطقی که در غیر این صورت نمی تونستن رشد کنن. گیاهان غذایی رو پرورش میدن که حیوانات و انسان ها به طور یکسان می تونن بخورن.

فضای سبز همچنین به جذب کربن با جذب یه درخت در هر سال 25 کیلوگرم CO2 کمک می کنه. در مواقع بارندگی شدید، فضاهای سبز نیز می تونن آب روا برای تغذیه گیاهان جذب کنن و به کاهش رواناب آب طوفان کمک کنن.

در خارج از محیط‌های شهری، این امر با جنگل‌های حرا دیده میشه که جریان آب رو کند می‌کنن و از خطوط ساحلی در هنگام طوفان محافظت می‌کنن.

چطور فضاهای سبز رو ایجاد کنیم؟

فضاهای سبز رو میشه در انواع مختلف فضا ایجاد کرد، از جمله زمین های خالی که کم استفاده هستن یا کاملاً بلااستفاده هستن. دولت، سازمان‌های غیرانتفاعی یا نهادهای خصوصی می‌تونن این قطعات زمین رو خریداری کرده و تا زمانی که قوانین منطقه‌بندی اجازه بده، اونارو به فضای سبز تبدیل کنن.

جلب حمایت جامعه برای پروژه های جدید فضای سبز می تونه مقامات محلی رو تشویق کنه تا از این پروژه ها حمایت کنن. این رو میشه از طریق پخش کمپین ها و طومارها، برنامه های آموزشی و رویدادهای عمومی، ایجاد مشارکت با سازمان ها و دریافت پوشش رسانه ای انجام داد.

فضاهای سبز رو میشه به خونه خود اضافه کرد تا کیفیت هوای داخل خانه رو بهبود ببخشه و سلامت روان رو تقویت کنه. به سادگی گیاهانی رو انتخاب کنین که با سطح تجربه باغبانی شما مطابقت دارن و اونارو در هر کجا که مناسب می دونین نگه دارین.

اگر فضای بیرونی دارین، می تونین با افزودن گیاهان بومی محل زندگی خود، جلو یا حیاط پشتی خود رو به فضای سبز تبدیل کنین. در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستن، از تکنیک‌های  xeriscaping استفاده کنین. این نوع باغبانی نیازی به آبیاری نداره.

با فرمت ها و انواع گیاهان مختلف بازی کنین تا بهترین ترتیب رو برای فضای خود داشته باشین. انجام تنظیمات در مکانی که زندگی می کنین، گزینه ای عالی برای کسانی که در خونه کار می کنن یا دسترسی نزدیک به پارک های روباز ندارن.

اگر در دفتر کار می کنین، می تونین فضای سبز رو نیز در اون جا ایجاد کنین. گیاهان می تونن روی میز شما بنشینن یا فضاهای کاری رو زیبا کنن تا کارکنان همکار بتونن از اوتا لذت ببرن.

همچنین ممکنه محل کار خود رو تشویق کنین تا در یه بام سبز یا باغ روی پشت بام سرمایه گذاری کنین. بام های سبز می تونن باعث کاهش استفاده در سیستم های گرمایش و سرمایش، تهویه و تهویه مطبوع شن و به طور موثر طول عمر اونا رو افزایش بده.

باغ های اجتماعی رو میشه در زمین های کم استفاده ایجاد کرد. این می تونه مناطقی رو که قبلاً توسط زباله اشغال شده بود یا فقط بایر بودن، زیبا کنه.

شهروندان محلی می تونن به پرورش گیاهان، میوه ها و سبزیجات برای آوردن به خانه کمک کنن و مردم رو تشویق به خوردن غذاهای تازه و سالم کنن.

باغ ها همچنین می تونن با گرد هم آوردن افراد با علایق مشابه، حس اجتماعی رو تقویت کنن. کسانی که اطلاعات کمی در مورد باغبانی دارن، از جوانان تا بزرگسالان، می تونن از طریق کار عملی در مورد اون بیشتر یاد بگیرن.

در دوران افزایش شهرنشینی، توجه به فضاهای سبز اهمیت بیشتری پیدا می کنه. فضاهای سبز مزایای بی شماری مانند بهبود کیفیت هوا، کاهش اثر جزیره گرمایی، بهبود سلامت روانی و جسمی و افزایش تنوع زیستی رو به همراه داره.

با این حال، این مزایا همیشه به طور مساوی توزیع نمی شن، به ویژه در مناطقی که فضای سبز کمیاب هس. با اولویت بندی ایجاد فضای سبز در این مناطق، می تونیم اطمینان حاصل کنیم که افراد بیشتری به این مزایا دسترسی دارن.

در مجموع، با اولویت‌بندی ایجاد فضاهای سبز در مناطقی که در حال حاضر فاقد اون هستن، میشه در جهت توزیع عادلانه‌تر مزایای اونا و ایجاد شهرهای زیست‌پذیر و پایدار برای همه تلاش کرد.

طراحی ایوان سبز

عمدتا بایستی گفته شه که هدف از ایوان سبز، نزدیکی بیشتر به طبیعت و محیط هس. اگر ایوان به نحو مناسب و مطلوب طراحی و همچنین گیاهان مناسبی برای اون انتخاب شن میشه در طول سال یه فستیوال دراز مدت از رنگ های مختلف پدید آورد.

شما هم می تونین با طراحی درست ایوان خود، انتخاب درست گل و گیاه، افزودن مبلمان درست، رنگ آمیزی مناسب، افزودن وسایل جانبی مقتضی و… آن را متحول کنین و از اون در طراوت و خنکای دل‌انگیز روزهای بهاری، گرمای دلچسب تابستان، خیال‌انگیزی پاییز و شکوه زمستان ‌‌نهایت استفاده رو کنین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 پنجشنبه 30 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

تهیه محتوا (Content Creation)

چه به تازگی بازاریابی محتوا را شروع کردین و یا این که مدتیه که از همین رویکرد استفاده می کنین، بازنگری به برنامه استراتژی محتوای خود و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه شما ضرری نداره.

استراتژی محتوا چیه؟

استراتژی محتوا برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و مدیریت محتواس. یه استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف رو جذب و درگیر می‌کنه و نیازهای اونا رو در حین پیشبرد اهداف تجاری برآورده می‌کنه.

باید اهداف کسب و کار شما شامل افزایش آگاهی از برند باشه. برای رسیدن به این هدف، ممکنه یه استراتژی محتوا که بر SEO تمرکز داره، برای افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و افزایش ترافیک به سمت محصولات یا خدمات خود، اجرا کنین.

صاحبان کسب و کار جدید ممکنه تصور کنن که یه استراتژی محتوا برای داشتن یه استراتژی خوبه، اما ضروری نیس. با این حال، تولید محتوای با کیفیت بالا می تونه در ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید و موفقیت در طولانی مدت بسیار ارزشمند باشه.

در اصل، یه استراتژی محتوای خوب پایه و اساس مراحل جذب و لذت شما در سفر خریداره که از چارچوب بازاریابی درونگرا پیروی می کنه. همراه با جذب مشتریان بالقوه برای برند خود، می تونین از یه استراتژی محتوا برای فعال سازی فروش و رضایت مشتری استفاده کنین.

به علاوه، با توجه به اینکه 70 درصد از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنن، ایجاد یه استراتژی محتوای خوب برای رقابت در صنعت شما بسیار مهمه.

چگونه یه چارچوب استراتژی محتوا ایجاد کنیم؟

  • هدف خود رو مشخص کنین.
  • انجام تحقیقات شخصیتی
  • ممیزی محتوا رو اجرا کنین.
  • یه سیستم مدیریت محتوا رو انتخاب کنین.
  • نوع محتوایی رو که می خواین ایجاد کنین مشخص کنین.
  • ایده های محتوای طوفان فکری
  • محتوای خود رو منتشر و مدیریت کنین.

1. هدف خود رو مشخص کنین.

هدف شما از تدوین برنامه بازاریابی محتوا چیه؟ چرا می خواین محتوا تولید کنین و یه برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنین؟

ممکنه بدیهی به نظر برسه، اما این سوالات هسته اصلی یه استراتژی محتوای مفید هستن. به اهداف تجاری سطح بالا، یادداشت‌های جلسات و یادداشت‌های تیم خود نگاه کنین، سپس تحقیقات انفرادی انجام بدین تا مطمئن بشید که اهداف شما قدرت ماندگاری دارن.

اهداف رو بر اساس اولویت سازماندهی کنین.

هنگامی که فهرستی از اهداف تهیه کردین، اونارو از بیشترین تا کم اهمیت ترین رتبه بندی کنین. این می تونه به شما کمک کنه تصمیم بگیرین کدام بخش از استراتژی شما نیاز فوری هس و کدام بخش برای اقدام طولانی مدته. این مرحله همچنین می‌تونه به سؤالات منابع در مراحل بعدی کمک کنه.

از چارچوب SMART برای تعریف اهداف استفاده کنین.

چارچوب SMART می تونه به شما کمک کنه تا اهداف کلان رو مشخص تر و قابل اجراتر کنین. قبل از شروع برنامه ریزی، اهداف خود رو بشناسین، در این صورت زمان آسون تری برای تعیین بهترین استراتژی خود خواهید داشت.

2. تحقیقات پرسونا انجام بدین.

برای توسعه یه برنامه موفق، باید به وضوح مخاطبان هدف محتوای خود رو تعریف کنین - که به عنوان شخصیت خریدار شما نیز شناخته میشه. این بخش مهمی از مرحله برنامه ریزی استراتژی محتواس.

این امر به ویژه برای کسانی که تازه وارد بازاریابی شدن بسیار مهمه. با شناخت مخاطبان هدف خود، می‌تونین محتوای مرتبط‌ تر و ارزشمندتری تولید کنین که بخوان اونا رو بخونن و به اون تبدیل کنن.

جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل اونا برای یافتن الگوها.

اگر از قبل شخصیت‌های تعریف‌شده ندارین، باید داده‌های خود رو تجزیه و تحلیل کنین تا بفهمین برای چه کسانی می‌خواین محتوا ایجاد کنین و انواع محتوایی که اونا از اون لذت می‌برن.

این پست نکات مفیدی برای نحوه ایجاد پرسونای خریدار با استفاده از داده های خود داره. همانطور که معیارهایی مانند گرایش های تماس و جمعیت شناسی رو تجزیه و تحلیل می کنین، ابتدا سرنخ های خود رو بر اساس وجه اشتراک اونا گروه بندی کنین.

سپس، برای یافتن شباهت های دیگر، به این گروه ها دقت کنین.

از تحقیقات خود برای اصلاح شخصیت های خریدار استفاده کنین.

اگر شما یه بازاریاب با تجربه هستین، ممکنه هدف شما تغییر کرده باشه. آیا می خواین گروه جدیدی از افراد رو هدف قرار بدین یا بازار هدف فعلی خود رو گسترش بدین؟ آیا می خواین همان مخاطبان هدف رو حفظ کنین؟

بررسی مجدد پارامترهای مخاطب با انجام تحقیقات بازار در هر سال برای رشد مخاطبان شما بسیار مهمه. نگاهی دقیق‌تر به بخش‌های مشتریان فعلی‌تان نیز می‌تونه به شما در اصلاح پرسونا کمک کنه.

3. ممیزی محتوا رو اجرا کنین.

در اوایل، بسیاری از برندها با پست های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شروع می کنن. اگر می‌خواین در قالب‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنین، می‌تونین یه ممیزی محتوا برای ارزیابی محتوای برتر و کم‌بازده خود انجام بدین.

اگر مدتیه که در تجارت بودین، باید تلاش‌های بازاریابی محتوا و نتایج سال گذشته خود رو مرور کنین.

شکاف های موضوع و قالب بندی رو پیدا کنین.

همانطور که محتوای خود رو بررسی می کنین، حتماً عناوین صفحات، قالب های محتوا، تعداد کلمات و خلاصه ای از اونچه محتوای شما پوشش میده رو ضبط کنین. این می تونه به شما کمک کنه مناطقی رو برای بهبود پیدا کنین.

محتوا رو برای کیفیت و مرتبط بودن بررسی کنین.

سپس، کیفیت محتوا رو تجزیه و تحلیل کنین و اینکه آیا محتوای شما منعکس کننده چیزی هس که برای مخاطبان شما مهمه یا نه. سپس، از اون اطلاعات برای اطلاع دادن به مسیر بعدی استفاده کنین.

به دنبال فرصت های تغییر کاربری باشین.

راه های زیادی برای تغییر کاربری محتوا وجود داره. و این استراتژی می تونه به شما در بهینه سازی محتوای خود در کانال های متعدد کمک کنه. ممکنه به معنای گرفتن محبوب ترین وبلاگ های خود و ایجاد ویدیوهای YouTube، یه کتاب الکترونیکی یا راه اندازی یه پادکست با اون محتوا باشه.

4. یه سیستم مدیریت محتوا رو انتخاب کنین.

چند بخش حیاتی مدیریت محتوا شامل تولید محتوا، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتواس. شما می خواین روی یه CMS سرمایه گذاری کنین تا محتوای خود رو به روشی آسون و پایدار ایجاد، مدیریت و پیگیری کنین.

نیازهای خاص CMS رو مشخص کنین.

پیدا کردن CMS مناسب برای تیم شما ممکنه کمی طول بکشه. ابتدا، با تیم خود در مورد فرآیندهای فعلی صحبت کنین تا از ویژگی های برتر مورد نیاز خود مطلع شین.

سپس، با این لیست شروع به تحقیق در مورد بهترین CMS برای نیازهای خود کنین. یه CMS برای یک کسب و کار باید آسون برای استفاده، قابل تنظیم، امن و مقرون به صرفه باشه.

5. تعیین کنید که چه نوع محتوایی رو می خواین ایجاد کنین.

گزینه های مختلفی برای محتوایی که می تونین ایجاد کنین وجود داره، از محتوای نوشتاری مانند کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ گرفته تا محتوای صوتی مانند پادکست.

استراتژی محتوای عالی تعادل بین تصمیم گیری، تجزیه و تحلیل داده ها و ریسک پذیری هس. همه اون مهارت ها در این مرحله مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

منابع خود رو ارزیابی کنین.

وقتی منابعی رو که برای تولید محتوا در اختیار دارین مرور می کنین، از یه نگاه انتقادی استفاده کنین. سوالاتی مانند موارد زیر می تونه به شما کمک کنه تمرکز خود رو محدود کرده و یکه استراتژی محتوای پایدار ایجاد کنین.

  • تیم شما چقدر بزرگه؟
  • تیم شما چقدر زمان برای تولید محتوا داره؟
  • تیم فعلی شما چه مهارت هایی داره؟
  • برای چه نوع محتوایی به آموزش نیاز دارین و چه چیزی رو باید برون سپاری کنین؟
  • بودجه محتوایی شما چقدره؟

6. ایده های محتوایی رو طوفان فکری کنین.

از ممیزی محتوا، تحقیقات شخصیت و اهداف خود برای اتخاذ بهترین تصمیمات محتوایی برای کسب و کار خود استفاده کنین. بررسی سریع این اطلاعات قبل از طوفان فکری می توانه به شما کمک کنه تا این بینش ها رو در ذهن خود نگه دارین.

7. محتوای خود رو منتشر و مدیریت کنین.

برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشه که ایجاد می کنین - همچنین باید نحوه سازماندهی محتوای خود رو نیز پوشش بده.

یه تقویم محتوایی ایجاد کنین.

با کمک یه تقویم سرمقاله، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت که یه کتابخونه محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود منتشر کنین.

سپس، یه تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و مدیریت محتوای خود در سایت های دیگر ایجاد کنین.

شما می‌تونین برای یادگیری تولید محتوا از مطالعه مقالات رایگان و یا ویدیوهای مرتبط در یوتیوب و آپارات استفاده کنین. 

کتاب هایی نیز در این زمینه وجود دارن که توسط نویسندگان معتبر و بازاریابان حرفه ای محتوا نوشته شدن.

خواندن نوشته های افراد تاثیر گذار در حوزه محتوا می‌تونه راهی مقرون به صرفه برای آموزش محتوا نویسی باشه. 

هم چنین می‌تونین از دوره های رایگان آموزش تولید محتوا و یا دوره های غیر رایگان این زمینه استفاده کنین تا دانش خود رو برای نوشتن محتوای تاثیر گذار دو چندان کنین.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:  ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

         ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 22 یکشنبه 19 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مدرسه

همانطور که کودکان سبک های یادگیری متفاوتی دارن، به راهبردهای یادگیری مختلف نیز واکنش متفاوتی نشان میدن.

به عنوان والدین، می‌تونین یکی یا ترکیبی از این استراتژی‌ها رو با فرزندانتون امتحان کنین تا به او کمک کنین تا به طور مؤثرتر یاد بگیرن و اطلاعات رو بهتر حفظ کنن.

همانطور که ویلیام گلاسر روانپزشک آمریکایی فهمید، ما از برخی جهات بیشتر از دیگران بهتر یاد می گیریم. با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از موثرترین استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان دبستانی رو گردآوری کردیم.

یادداشت برداری

 یادداشت برداری، چه از کتاب های درسی، چه از آموزش های کلاسی موجود، می تونه راهی عالی برای کودک شما برای به خاطر سپردن اطلاعات مهم باشه.

اگه فرزند شما از خوندن و نوشتن و انگلیسی لذت می بره، این ممکنه یه سبک یادگیری موثر برای او باشه. 

یادداشت برداری یه مهارته و هدف صرفاً بازنویسی کار نیس. درعوض، باید تمرینی برای شناسایی اطلاعات ضروری باشه که برای یادآوری در آینده مفید خواهد بود.

برای کودکان کوچکتر که ممکنه یادداشت برداری رو یه چالش بدونن، انتخاب اطلاعات مهم با استفاده از خودکار یا هایلایتر می تونه به همان اندازه موثر باشه.

سازماندهی اطلاعات

هر برنامه مطالعه خوب با سازماندهی شروع میشه. با سازماندهی کار خود بر اساس درس، موضوع و عنوان های فرعی، کودک شما می‌تونه سریع تر به اطلاعاتی که برای مطالعه نیاز داره دسترسی پیدا کنه.

خود سازماندهی اطلاعات می تونه باعث شه دانش آموز احساس کنه کنترل بیشتری بر یادگیری خود داره، زیرا مسئولیت مستقیم کار خود رو بر عهده می گیره.

سازماندهی اطلاعات همچنین می تونه شامل دسته بندی، تنظیم بر اساس موضوع و برنامه ریزی آینده باشه.

همچنین می‌تونه ایده خوبی باشه که اطلاعات رو به صورت فیزیکی سازماندهی کنین.

یعنی مطمئن شین که کودک شما فضایی برای ذخیره دفترچه‌ها، پوشه‌ها و سایر مواد آموزشی خود داره. فضای کاری نامرتب هیچ لطفی به کسی نمی‌کنه، بنابراین به فکر  ساماندهی میز و تمیز کردن میز اتاق خواب با فرزندانتون باشین.

ایجاد یادآورهای بصری

در حالی که یادداشت برداری و برجسته کردن در درجه اول یه استراتژی یادگیری مبتنی بر خوندن اس، فلش کارت ها، یادداشت های پس از اون و نقشه های ذهنی همگی از تشخیص بصری استفاده می کنن.

اگر فرزند شما به طور طبیعی هنرمنده ایجاد فلش کارت هایی با کلمات کلیدی یا فرمول های مهم می تونه راهی موثر برای کمک به یادآوری اطلاعات باشه.

سعی کنین فلش کارت ها یا یادداشت های پست اونو در خونه بچسبونید و هر بار که فرزندتون به یکی از اونا برخورد کرد، انو تشویق کنین تا کلمات کلیدی یا یادداشت ها رو با جزئیات بیشتر توضیح بده.

به همین ترتیب، اگر فرزندتون از استفاده از رایانه لذت می‌بره، می‌تونه با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند Canva و Piktochart، کمک‌های بصری ایجاد کنه یا با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند SlideShare و YouTube ارائه بده.

بازیابی دانش قبلی (به صورت شفاهی)

از اونجایی که ما 20 درصد از اونچه رو که می شنویم و 95 درصد از اونچه رو به دیگران آموزش می دیم به خاطر میاریم، توضیح شفاهی اطلاعات می تونه راهی عالی برای به خاطر سپردن حقایق و ارقام باشه.

یه استراتژی یادگیری خوب برای امتحان اینه که از فرزندتون سؤالاتی رو از کار کلاسی یا کتاب های درسی خود بپرسین.

سؤالاتی مانند «می‌تونین درباره xyz به من بگید» یا «در مورد xyz چه می‌دونید»، فرزند شما رو تشویق می‌کنه تا اطلاعات رو بدون داشتن یادداشتی در دست به خاطر بیاره.

این همچنین می تونه راهی عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزند شما باشه.

اگر زمینه‌های موضوعی وجود داره که اونا باید در اون بهبود یابند، می‌تونین زمان بیشتری رو به تمرکز بر مواردی که در برنامه مطالعه فرزندتون هستن اختصاص بدین.

 یه بازی بازبینی خوب برای امتحان، «دانش آموز به عنوان معلم» هس، جایی که کودک شما طوری می ایسته که انگار جلوی یه کلاس هس و در مورد موضوعات خاصی صحبت می کنه که انگار خودشون اونو آموزش میدن.

این یه استراتژی یادگیری به خصوص برای بچه‌های دبستانی هس که از نمایش و بازی کردن لذت می‌برن.

نقشه برداری ذهن

نقشه ذهنی نمایشی بصری از یادداشت ها و اطلاعات هس که به روشی ساختار یافته و در عین حال خلاق ارائه میشه. گاهی اوقات طوفان فکری نامیده می‌شه.

نقشه‌های ذهنی می‌تونه به همان اندازه که کودک شما دوست داره دقیق باشه، افکار و ایده‌ها رو حول یک یا چند موضوع اصلی به هم متصل می‌کنه.

اونا می تونن راهی عالی برای سازماندهی یادداشت ها حول یه ایده بزرگتر باشن و می تونن حافظه و یادگیری رو تا 15 درصد در مقایسه با تکنیک های مطالعه مرسوم بهبود بخشند.

چرا یکی از این استراتژی های یادگیری رو برای بچه های دبستانی به عنوان راهی برای مخلوط کردن برنامه تجدید نظر، تکالیف یا مطالعه اونا امتحان نمی کنین.

ممکنه که ترکیبی از چندین استراتژی یادگیری موثرترین راه برای کودک شما برای حفظ اطلاعات باشه.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 پنجشنبه 16 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مفهوم طراحی دکوراسیون تجاری 

طراحی تجاری به طراحی و دکوراسیون اداری، تجاری و فضاهای کاری گفته میشه. طراحان تجاری برای اولویت دادن به عملکرد و ایمنی آموزش دیدن، با این حال هرگز سبک یا زیبایی شناسی رو قربانی نمی کنن. اونا می دونن که چگونه بدون تسلیم شدن در طراحی فضا برنامه ریزی کنن.

فضای تجاری با طراحی خوب در زمان های اخیر به یه ضرورت تبدیل شده. چه فضای کاری و چه فروشگاه های خرده فروشی، برنامه ریزی مناسب فضا نقش مهمی در رضایت کارکنان و مشتریان داره.

یه فضای اداری گرم و دلپذیر، حال و هوای مثبتی رو ایجاد می کنه، در حالی که یه محیط شلوغ، ناخوشایند و سرد می تونه منجر به تحریک و بی حوصلگی بشه. بنابراین، ضروریه که تمام جنبه های املاک تجاری، اعم از فیزیکی یا زیست محیطی، با دقت اجرا شه. اینجاس که طراحی دکوراسیون تجاری وارد عمل میشه.

اکثر شرکت‌های طراحی داخلی خدمات طراحی رو برای فضاهای تجاری ارائه می‌کنن تا محیطی تمیز، شیک و دلپذیر رو ایجاد کنن. با این حال، قبل از پرداختن به ایده‌های منحصر به فرد طراحی تجاری، بیایید بفهمیم طراحی دکوراسیون تجاری به چه معناس.

طراحی داخلی به عنوان هنر ترکیب معماری کاربردی با عناصر زیبایی شناختی در هر سازه برای بهبود ظاهر و احساس اون خلاصه میشه. فضاهای تجاری معمولاً برای تحقق هدف یه کسب و کار ساخته میشن.

اونا می تونن فروشگاه ها، دفاتر، انبارها یا رستوران ها باشن. بنابراین، اونا برای دستیابی به اهداف خود به طراحی داخلی تجاری خاص نیاز دارن. بنابراین، دلایل متعددی وجود داره که یه سازمان تجاری یا عمومی از طراحی داخلی تجاری برای فضای خود کمک بگیره.

پنج قانون برای طراحی دکوراسیون تجاری موفق چیه؟

یه طراحی تجاری عالی می تونه در تعیین موفقیت هر کسب و کاری بسیار موثر باشه. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا هر ساختمان تجاری مشتری‌محور دیگری تنها زمانی می‌تونن سود بیشتری کسب کنن که بتونن مشتریان بیشتری رو جذب و حفظ کنن.

یه فضای فرسوده و شلوغ با نور بد و بدون فضای پیاده روی باعث میشه خریداران احساس ناراحتی کنن و باعث بی میلی برای بازدید مجدد میشه. به همین دلیل، دفاتر و فضاهای کاری باید به گونه ای طراحی بشن که کارکنان رو آروم و چابک نگه داره.

یه فضای اداری کم نور با کاغذ دیواری های شلوغ و وسایل تزئینی بیش از حد ممکنه باعث شه کارمندان صبر خود رو از دست بدن و بهره وری کارکنان پایین بیاد. بیایید به برخی از این ایده‌ها برای کمک به ارتقای فضای داخلی یه ساختمان تجاری نگاه کنیم:

1. همه کاره نگه داشتن ساختارها

وقتی صحبت از عناصر ساختاری یه فضای داخلی تجاری میشه، بهترین راه برای اطمینان از تبدیل پذیری هر فضای داخلی، همه کاره نگه داشتن اوناس. فضا باید طوری طراحی بشه که در صورت نیاز با توجه به روندهای در حال تغییر بازسازی شه.

این می تونه شامل عناصری باشه که به راحتی قابل تغییر در طراحی داخلی تکمیل شده یا برنامه ریزی فضایی مناسبه تا امکان مانور دادن به مبلمان، تجهیزات و سایر اقلام مبلمان رو به راحتی فراهم کنه.

2. پیاده سازی فناوری رو در نظر بگیرین.

فناوری نقش بسزایی در ایجاد فضای داخلی برای یه خونه جدید یا ساختمان تجاری در دوران مدرن داره. کسب و کارهای خرده فروشی برای ارتباطات، عملکرد و همچنین فروش به فناوری متکی هستن. بنابراین، طراحی فضاهای تجاری از دیدگاه فناوری برای سهولت استفاده بسیار مهم شده.

در حالی که طراحان دوره طراحی داخلی رو دنبال می کنن، اهمیت ادغام طراحی زیبایی شناختی با عملکرد رو درک می کنن. این یه جنبه ضروری از طراحی داخلی تجاریه.

اجرای یکپارچه سیستم های تکنولوژیکی برای یه فضای تجاری ضروریه. هنگام ایجاد طرح طراحی داخلی تجاری، امکانات سیستم های مخابراتی مانند شبکه های کامپیوتری، تلفن، تلویزیون، پخش کننده های رسانه ای باید در نظر گرفته بشه.

همچنین، با در نظر گرفتن ضریب راحتی و اثربخشی میهمانان، خریداران، غذاخوری‌ها یا نیروی کار، همیشه به یه برنامه منظم برای نصب سیستم‌های کنترل دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز نیازه.

3. زیبایی شناسی رو ارتقا بدین.

طراحان داخلی ممکنه گاهی اوقات جنبه های زیبایی شناختی رو نادیده بگیرن تا هنگام ایجاد یه فضای طراحی داخلی برای استفاده تجاری، به عملکرد اهمیت بیشتری بدن. با این حال، ممکنه در دراز مدت بر هوشمندی کلی فضای تجاری تأثیر بذاره.

یه فضای داخلی کسل کننده، ملایم و بدون مبلمان، صرف نظر از اینکه چقدر کاربردی باشه، هرگز حال و هوای دلپذیری رو ایجاد نمی کنه. بنابراین، دکوراسیون تجاری باید به زیبایی شناسی داخلی هم بپردازه.

4. فضاهای شخصی سازی شده رو فراهم کنین.

وقتی صحبت از خدمات مبتنی بر مشتری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها میشه، ایجاد احساس در خانه به مشتریان به این معناس که انتخابی برای لذت بردن از خدمات ترجیحی و محیط به اونا داده شه.

بنابراین، برای این مشاغل بسیار سودمنده که یه طرح طراحی دکوراسیون تجاری برای ساختن فضای خود با مقرراتی که علایق و ترجیحات شخصی رو برآورده می کنه، تشکیل بدن.

برای مثال، رستوران‌ها می‌تونن قسمت‌های مختلف نشستن مانند نشستن در داخل خونه، صندلی در باغ، صندلی کنار استخر یا صندلی‌های تراس رو در اختیار مشتریان قرار بدن تا مکان‌هایی رو انتخاب کنن که رضایت‌بخش‌ترین مکان برای مشتریان باشه.

از طرفی هتل ها می تونن اتاق ها و ویلاهای مختلفی داشته باشن که با توجه به نیازها و ترجیحات مهمانان خود طراحی شدن.

5. همیشه ایمنی رو تضمین کنین.

نکته مهم دیگری که در طراحی فضای اداری تجاری باید به اون توجه داشت ایمنی هس. ایمنی ویژگی اصلی در هر ساخت و ساز ساختمونه. از اون جایی که ایمنی یه الزام اخلاقی طراح داخلی و مشتری هس و فقط یه الزام قانونی نیس، ویژگی های ایمنی باید اساساً در طراحی داخلی ادغام شن.

کاملاً ضروریه که اطمینان حاصل شه که هیچ مقررات ایمنی قربانی اهداف طراحی زیبایی شناختی یا عملکردی نمیشه. پیروی از این پنج ایده ساده تضمین می کنه که طراحی دکوراسیون تجاری ایمن، سالم، کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیره.

علاوه بر این، در سناریوی تجاری رقابتی امروزی، قابلیت اطمینان عاملی محوریه که در حفظ مشتری تصمیم می گیره. بنابراین، ترکیب این ایده های طراحی دکوراسیون تجاری می تونه یه فضای تجاری قابل اعتماد، مدرن، منحصر به فرد و موفق رو ارائه بده.

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارین تا بتونن طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنن و امکان استفاده بهینه از فضا رو به شما بدن.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 32 سه شنبه 14 شهریور 1402 زمان : نظرات (0)

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان

کانال‌های بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، رادیو، چاپ و تلویزیون هس، در حالی که بازاریابی آنلاین در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و اشکال دیگر نمایش داده میشه.

روش‌ها، استراتژی‌ها و کانال‌هایی که زیر چتر بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرن، متنوع هستن، اما همه اونا به دنبال استفاده از اینترنت برای اتصال به مخاطبان بزرگ‌تر و هدفمندتر هستن.

به عبارت دیگه، تمام محتوای آنلاین برای ابزار فروش یا معرفی محصولات و خدمات رو تبلیغات دیجیتال میگن. بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، صاحبان کسب و کار معمولا می تونن تنها قسمت خاصی از یه منطقه رو پوشش بدن، در حالی که در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود نداره.

انواع تبلیغات آنلاین چیه؟

انواع رایج بازاریابی آنلاین شامل:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی وابسته
  • سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
  • طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پولی
  • نمایش تبلیغات
  • رویدادهای آنلاین و وبینارها
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری

تبلیغات آنلاین تقریباً در تمام پلتفرم های دیجیتال به اشکال مختلف وجود داره. برخی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات نمایشی، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات SEM، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات رسانه ای غنی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.

ویژگی مشترک انواع مختلف تبلیغات آنلاین اینه که همه اونا در یه محیط دیجیتال ظاهر میشن و نه به طور سنتی، به این معنی که میشه در پلتفرم های مختلف با استفاده از اینترنت به اونا دسترسی داشت.

تبلیغات آنلاین هنگام گشت و گذار در وب، ایمیل یا پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شناسایی میشه. تبلیغات آنلاین به شما این امکان رو میده تا افرادی رو که احتمالاً به کسب و کار شما علاقه مند هستن، پیدا کنن، به اونا دسترسی پیدا کنین و اونا رو جذب کنین، بدون اینکه برای مخاطبان بیش از حد زیادی هزینه کنین.

تبلیغات آنلاین اطلاعات دقیقی برای مخاطبان ارائه میده، بنابراین می تونین تلاش های خودتون رو به طور موثر متمرکز کنین.

تبلیغات آنلاین چه میزان موفق هس؟

تبلیغات آنلاین چقدر موثره؟ تبلیغات دیجیتال می تونه آگاهی برند رو تا 80 درصد افزایش بده. پس از اینکه در معرض تبلیغات نمایشی قرار گرفتن، مصرف کنندگان 155 درصد بیشتر احتمال داره که شرایط خاص برند شما رو جستجو کنن. مشتریان 70 درصد بیشتر احتمال داره که از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنن.

مزایای بازاریابی آنلاین چیه؟

همانطور که اینترنت نحوه زندگی، تفکر و ارتباط ما رو تغییر داده، امکانات و مزایای جدیدی رو برای بازاریابان باز کرده. مزایای بازاریابی آنلاین علاوه بر ارائه دامنه وسیع‌تر، شامل:

مقرون به صرفه. ارسال پیام دیجیتال می تونه ارزون تر و کارآمدتر از چاپ باشه. می‌تونه سریع‌تر تکرار شه، و می‌شه اونو به شدت هدفمند کرد تا فقط به مرتبط‌ترین مخاطبان دسترسی پیدا کنه، به این معنی که معمولاً ROI قوی ارائه می‌کنه.

سریع. مخاطبان شما می تونن فوراً بر اساس پیام شما عمل کنن و به شما یه چرخش سریع در سرمایه گذاری شما میدن.

قابل پیگیری. به راحتی میشه فهمید که آیا مخاطبان شما در حال کلیک کردن، باز کردن ایمیل ها، اشتراک گذاری یا خرید هستن. اگه می دونین چه چیزی کار نمی کنه، نیازی به هدر دادن زمان و منابع روی اون ندارین. اگه می دونین چه چیزی کار می کنه، می تونین به اون تکیه کنین.

با هدف. بازاریابی آنلاین به شرکت ها اجازه میده تا مخاطبان خاصی رو هدف قرار داده و پیام های خود رو سفارشی کنن.

شخصی. روش‌های دیجیتالی می‌تونن خودکار و پاسخگوی رفتار مصرف‌کننده آنلاین باشن، به این معنی که تعداد نامحدودی از مشتریان فردی اطلاعات به موقع، مرتبط و شخصی‌شده رو دریافت می‌کنن.

چشمگیر. محتوایی که به صورت آنلاین به اشتراک می ذارین فرصتی برای نشون دادن تخصص و ایجاد شناخت برند هس.

جذاب. بسیاری از روش‌های بازاریابی آنلاین درون‌گرا هستن، به این معنی که با ایجاد محتوای قابل دسترس و جذاب، می‌تونین مشتریان مناسب رو جذب کنین، نه اینکه اونارو نابود کنین و امیدوار باشین که به دست افرادی که به دنبال اون هستن برسه.

چگونه می تونیم بازاریابی آنلاین رو بهتر کنیم؟

هشت راه برای بهبود استراتژی بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کار:

  • وب سایت خود رو ایجاد و بهینه کنین.
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • نظرات محصول
  • یه محتوای قوی و حضور اجتماعی ایجاد کنین.
  • از بازاریابی PPC استفاده کنین.
  • یه استراتژی بازاریابی ایمیلی خوب ایجاد کنین.
  • مخاطبان خود رو تقسیم بندی کنین.
  • کسب و کار خود رو گسترش بدین.

تبلیغات چگونه باعث بهبود فروش میشه؟

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی می تونه با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش رو افزایش بده. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات همچنین می تونه به ایجاد یا توسعه یه برند متمایز برای کسب و کار شما کمک کنه.

شرکت آرامش گستران مینا

کسانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی هستن می تونن با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت آمینا گروپ تماس بگیرن تا بهترین مکان برای تبلیغات رو به شما معرفی کنه، این موضوع باعث رشد بیش از پیش شما شده و کسب درآمد شما رو افزایش خواهد داد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 28 سه شنبه 31 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

مبارزه با استرس در مدرسه

 

همه ما گهگاه استرس رو تجربه می کنیم - برخی افراد بیشتر از دیگران. استرس روش بدن ما برای رسیدگی به خواسته هایی هس که ممکنه باعث واکنش فیزیکی، عاطفی یا روانی شه.

با این حال، زمانی که استرس مدیریت نمی شه یا شروع به غلبه بر زندگی شما می کنه، می تونه منجر به مسائل جدی تری مانند اضطراب و افسردگی بشه. این چیزیه که بسیاری از دانش‌آموزا، والدین و معلما با نزدیک‌تر شدن به آغاز سال تحصیلی به اون فکر می‌کنن.

ما می دونیم که سطح اضطراب و افسردگی هم برای بزرگسالا و هم برای کودکان در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته.  استرس، اضطراب و افسردگی عملکرد رو مختل می کنه و کودکان رو از یادگیری و بزرگسالان رو از عملکرد شغلی باز می داره.

به همین دلیل توصیه میشه که دانش آموزا و بزرگسالان باید یاد بگیرن که علائم و نشانه های اضطراب و افسردگی رو بشناسن و روی توسعه ابزارهایی برای مبارزه با عوامل استرس زا کار کنن.

ایجاد مهارت های مدیریت استرس

مدیریت استرس و مهارت های مقابله ای برای پیشرفت والدین، دانش آموزا و معلما در هر سال تحصیلی حیاتیه، به خصوص در سال تحصیلی، زمانی که COVID-19 هنوز یه نگرانی هس.

راهبردهای مقابله با استرس برای دانش آموزا

دانش آموزا در طول سال تحصیلی با انواع استرس ها مواجه خواهند شد. مجهز بودن به ابزارهایی برای کمک به مدیریت اثرات برای موفقیت بسیار مهمه. در اینجا چند استراتژی مقابله ای وجود داره:

تنفس عمیق شکمی رو تمرین کنین.

می تونین در بین کلاس ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه نفس عمیق بکشین.

راحت بنشینین و هر دو پا رو روی زمین بگذارین و یه دست رو روی شکم خود قرار بدین. مطمئن شید که عضلاتتان شل شدن.

از طریق بینی عمیق نفس بکشین تا شکمتان بالا بیاد.

این نفس رو به مدت 5 ثانیه نگه دارین، سپس به آرامی از طریق دهان خود بازدم کنین، مثل اینکه در حال دمیدن از نی هستین.

این الگو رو برای 3 تا 5 دقیقه تکرار کنین.

آرامش پیشرونده عضلانی رو امتحان کنین.

انجمن روانشناسی آمریکا آرامش پیشرونده عضلانی رو برای مبارزه با استرس و کاهش اضطراب توصیه می کنه.

در یه موقعیت راحت قرار بگیرین، در حالت ایده آل دراز بکشین.

با منقبض کردن عضلات ساق پا شروع کنین.

در حین انقباض این عضلات، 5 تا 10 ثانیه نفس بکشین، سپس بازدم کنین و انقباض رو رها کنین.

10 ثانیه در این وضعیت آرام بمونین.

به سمت بالا حرکت کنین، گروه‌های ماهیچه‌ای مختلف رو در حین تنفس به داخل و خارج منقبض کنین، 5 تا 10 ثانیه در هر نفس نگه دارین و سپس 10 ثانیه قبل از حرکت به گروه عضلانی بعدی استراحت کنین.

در فعالیت های بدنی منظم شرکت کنین.

شرکت در فعالیت های روزانه از طریق ورزش یا ورزش می تونه به کاهش اثرات استرس کمک کنه. فرزندتون رو تشویق کنین که در یه ورزش یا فعالیت شرکت کنن یا عصرها به عنوان یکه خانواده ورزش کنین.

همه احساسات خودتون رو بشناسین و بپذیرین.

توروفسکی می‌گه کودکان و نوجوانان باید بدونن که مهارت‌های مقابله به این معنا نیس که همه احساسات منفی، مانند احساس ناراحتی، عصبانیت، ناامیدی، بی‌حوصلگی یا اضطراب از بین میرن.

در عوض، مهارت های مقابله ای باید به اونا اجازه بده تا این احساسات رو تشخیص بدن، اونارو برچسب گذاری کرده و اعتبار سنجی کنن و رفتارهایی رو برای کاهش اونا انجام بدن.

یاد بگیرین که با مشکلات ارتباط برقرار کنین.

توروفسکی میگه که دانش‌آموزا باید توسط والدین و معلما تشویق شن تا در مواقعی که خسته، حواس‌پرت یا سرگردان هستن، احساسات شونو به اشتراک بگذارن.

مهارت‌های مقابله‌ای خاص ممکنه برای همه متفاوت باشه، اما توروفسکی میگه که برای اکثر ما، ممکنه به اشتراک گذاشتن این احساسات با افرادی که دوستشان داریم و به اونا اعتماد داریم دشوار باشه.

چند شنونده قابل اعتماد پیدا کنین.

همچنین مهمه که دانش‌آموزا کسی رو داشته باشن که با دقت و بدون قضاوت به اونا گوش بده. دانش آموزا در هر سنی باید حداقل دو بزرگسال رو پیدا کنن که به اونا اعتماد دارن و بیشتر اوقات به اونا دسترسی دارن.

این می تونه شامل یکه معلم مدرسه، دوست خانوادگی، عضو خانواده، یا متخصص بهداشت روان باشه. از فرزندتون بخواین نام و اطلاعات تماس رو روی کارتی بنویسه تا در کوله پشتی یا تلفن خود بگذرن.

راهبردهای مقابله با استرس برای والدین

در حال حاضر، بسیاری از والدین در تغییر و مقابله با هر چیزی که سر راهشون قرار می گیره، متخصص هستن. همانطور که گفته شد، مدیریت خانواده، کار و مدرسه عوارض خود رو داره و تعداد بیشماری از والدین و مراقبان در حال حاضر با سطح بالایی از استرس دست و پنجه نرم می کنن.

در اینجا روش هایی برای والدین برای مدیریت استرس در سال تحصیلی وجود داره.

یه استراحت مدیتیشن داشته باشین.

بر اساس یه بررسی سیستماتیک و متاآنالیز منبع معتبر در سال 2014، حتی یه استراحت 5 دقیقه ای مراقبه - در زمان انتظار تعطیل شدن مدرسه، قبل از رفتن به محل کار یا قبل از رفتن به رختخواب - می تونه به کاهش استرس و پاکسازی ذهن شما کمک کنه.

همچنین می تونین از این زمان برای تمرین تنفس عمیق شکمی برای کاهش بیشتر استرس استفاده کنین. برای شروع تمرین مراقبه، مطمئن شوید که در مکانی ساکت هستید.

چشمان خود را ببندین، نفس عمیقی بکشین و روی لحظه حال تمرکز کنین.

اگر افکارتون منحرف شد - به رویدادهایی که دیروز اتفاق افتاد، به لیست کارهاتون یا هر چیز دیگری غیر از حال - اونا رو تصدیق کنین، اما سپس اونا رو رها کنین و توجه رو به لحظه حال برگردنین.

هرچه بیشتر مراقبه تمرکز حواس رو تمرین کنین، راحت تر می تونین افکار خودتونو کنترل کنین.

خود مراقبتی روزانه رو تمرین کنین.

والدین اغلب اولین گروه از افرادی هستن که مراقبت از خود رو در انتهای لیست کارهای خود قرار میدن. اما توروفسکی میگه مراقبت از خود مهم‌تر از همیشه اس. او میگه: «خوب خوردن، نوشیدن آب زیاد، ورزش و استراحت، و تنها بودن زیاد، کمک زیادی به جلوگیری از تحریک بیش از حد و تحریک‌پذیری می‌کنه.»

مصرف رسانه خود رو به حداقل برسونین.

استراحت از تماشای یا خواندن اخبار و رسانه های اجتماعی می تونه به کاهش استرس کمک کنه. مقدار زمان تفریحی (غیر مرتبط با کار) را که آنلاین می گذرونین محدود کنین یا اونو به 1 ساعت در روز در یه زمان از قبل برنامه ریزی شده محدود کنین.

اطراف خود رو با افراد حمایت کننده احاطه کنین.

حمایت اجتماعی هنگام مدیریت استرس بسیار مهمه. یافتن افرادی که به اونا اعتماد دارین - چه دوستان، اعضای خانواده یا همکاران - می تونه به شما در کاهش اثرات نامطلوب استرس کمک کنه.

هر هفته زمانی رو برای ملاقات با یه دوست اختصاص بدین. در صورت امکان، از این زمان برای ورزش استفاده کنین، زیرا فعالیت بدنی نیز استرس رو کاهش میده. توافق کنین چند بار در هفته با هم پیاده روی کنین یا به دوچرخه سواری برید.

راهبردهای مقابله ابا استرس برای معلمان و کارکنان مدرسه

علاوه بر راهبردهای ذکر شده برای دانش آموزا و والدین، در اینجا راه های دیگری وجود داره که معلما و سایر کارکنان مدرسه می تونن با استرس کنار بیاین.

احساسات خود رو تصدیق کنین.

توروفسکی میگه که معلما و سایر کارکنان مدرسه نیز مانند دانش‌آموزا باید اقرار کنن که ممکنه با فرسودگی شغلی دست و پنجه نرم کنن. وقتی این اتفاق میوفته، بهترین کاری که می‌تونین انجام بدین اینه که با دلسوزی با خودتان رفتار کنین.

توروفسکی میگه: «تمرین شفقت به خود شامل شناخت نشانه های ناراحتی و احساسات منفی و اعتبار بخشیدن به اونا به جای انتقاد از خوده.

از مدیران خود حمایت بخواین.

سالتز میگه: «استرس ناشی از فرسودگی شغلی به‌طور خاص بر بسیاری از کارکنان مدرسه تأثیر می‌ذاره، و این مستلزم اینه که محل کار اونا بار کاری رو کاهش بده، ساعات کاری رو محدود کنه، ساعات بعد از کار رو در جایی که واقعاً آرام هستن، و ایجاد یه فضای کار ایمن ایجاد کنه».

او میگه معلما و سایر کارمندان مدرسه نیز باید بدونن که محل کارشون در صورت مشکل از اونا حمایت می‌کنه و اونارو برای کمک به مسائل بهداشت روان راهنمایی می‌کنه.

کمی استراحت کنین.

می‌تونین تنفس عمیق یا آرام‌سازی پیشرونده عضلانی رو - که در بالا توضیح داده شده - بین کلاس‌ها، هنگام ناهار یا قبل و بعد از مدرسه تمرین کنین.

خودمراقبتی روزانه رو تمرین کنین.

راه های مدیریت استرس در طول سال تحصیلی عبارتند از:

  • درست خوردن
  • ورزش روزانه
  • مراقبه ذهن آگاهی
  • خواب مناسب

در اینجا چند نکته برای تحقق این اهداف وجود داره:

از یکشنبه برای برنامه ریزی وعده های غذایی و ورزش هفتگی استفاده کنین.

اگر در هنگام ناهار یا بعد از مدرسه وقت دارین برای پیاده روی داشته باشین، یه کیف یدکی در ماشین خود نگه دارین.

یخچال خود رو با سبزیجات و میوه های از پیش برش داده شده برای میان وعده های غذایی آماده کنین.

هر شب در یه زمان معقول و ثابت به رختخواب برید.

چه زمانی درخواست کمک از متخصص کنیم؟

اگر کنترل اضطراب و استرس به تنهایی کارساز نیس، ممکنه زمان اون فرا رسیده باشه که به دنبال کمک حرفه ای باشین. سالتز میگه: «والدین باید نشانه‌هایی رو بدونن که باید به دنبال اونا باشن، تا بدونن چه زمانی زمان اینه که فرزندشون رو برای ارزیابی و احتمالاً درمان نزد یه متخصص ببرن.

همچنین زمانی که فکر می کنن فرزندشون به کمک، توجه، ابزار و حمایت بیشتری نیاز دارن، باید با مربیان ارتباط برقرار کنن. به علاوه، سالتز میگه، والدین باید بدونن چه زمانی ممکنه به کمک اضافی نیاز داشته باشن.

او میگه: اگر خودتان دچار اختلال اضطراب هستین، کمک به فرزندتون در مورد اضطراب سخته. در اینجا علائم رایج استرس وجود داره:

  • احساس تحریک و عصبانیت
  • کمبود انگیزه
  • احساس غرق شدن
  • عصبی بودن یا اضطراب
  • مشکل خواب
  • غمگینی یا افسردگی
  • مشکل در تمرکز
  • بدتر شدن مشکلات مزمن سلامت یا شرایط سلامت روان
  • تغییرات در اشتها
  • سردرد، بدن درد و مشکلات معده یا گوارشی

همه ما با استرس دست و پنجه نرم می کنیم. اما دونستن چگونگی شناسایی و مدیریت و کنترل استرس می تونه به کاهش اثرات منفی و حفظ سلامت شما و فرزندتون در طول سال تحصیلی کمک کنه.

با صرف زمان برای مراقبت از خود، درست غذا خوردن، ورزش، تمرین تنفس عمیق، تماس با دوستان و خانواده و درخواست کمک، می تونین بر استرس های روزانه کنترل کنین.

اگر این مداخلات مؤثر نبودن و احساس می‌کنین استرس شما یا سطح استرس فرزندتون خیلی بالا میره، وقت اینه که با پزشک تماس بگیرید. اونا می تونن به تعیین اینکه آیا ارجاع به یه متخصص مراقبت های روانی نیازه یا نه کمک کنن.

مجتمع آموزشی پیشرو

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس : تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 یکشنبه 29 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

طراحی گرافیک (graphic design)

ایجاد محتوای بصری برای انتقال پیام ها و ایده های هنر و تمرین طراحیه. برای جذب مخاطب و انتقال بصری اطلاعات، طراحی گرافیک از اصول و عناصر مختلفی از جمله تصاویر، تایپوگرافی، رنگ ها، چیدمان و ترکیب بندی استفاده میشه.

برای تولید طرح‌های تاثیرگذار برای رسانه‌های مختلف، طراحان گرافیک بر خلاقیت، مهارت فنی و دانش عمیق اصول ارتباطات بصری خود تکیه می‌کنن.

ارتباط: ارتباط موثر با طراحی گرافیکی که ابزاری قدرتمنده تسهیل میشه. طراحان می تونن با درک عناصر یه طرح، پیام ها، ایده ها و مفاهیم رو به شیوه ای کارآمد به مخاطبان هدف خود منتقل کنن.

بهبود خوانایی، برانگیختن احساسات و تضمین درک پیام مورد نظر از طریق استفاده از رنگ، حروف و چینش امکان پذیره.

جذابیت بصری: طراحی موثر چشم رو به خود جلب می کنه و اولین تاثیر قوی رو ایجاد می کنه. طراحانی که در طراحی گرافیک ماهرن می تونن ترکیبات زیبایی شناختی جذابی تولید کنن که توجه بینندگان رو به خود جلب کنه.

یه تجربه کاربری موفق و به یاد ماندنی رو میشه از طریق کاربرد متفکرانه رنگ، چیدمان و گرافیک ایجاد کرد.

برند و هویت: ایجاد و حفظ هویت یه برند هر دو به شدت به طراحی گرافیک وابسته اس. طراحان ممکنه با دانستن نحوه استفاده مؤثر از اجزایی مانند رنگ، تایپوگرافی و عکاسی، بازنمایی های بصری ای تولید کنند که باورها، شخصیت و مخاطبان مورد نظر ه برند رو منعکس کنه.

هویت برند تقویت میشه و آشنایی با برند از طریق سازگاری در اجزای طراحی ایجاد میشه.

 عناصر مهم طراحی گرافیکی خوب چیه؟

1. رنگ

نور با چشم و مغز انسان در تعامله تا درک بصری رنگ رو شکل بده. توانایی سطوح و اجسام در بازتاب یا ساطع نور در طول موج های مختلف یکی از این ویژگی هاس.

چرخه رنگی متشکل از رنگ های اولیه، ثانویه و ثالث رو میشه برای ترتیب دادن طیف وسیعی از رنگ ها که چشم انسان قادر به درک اونه، استفاده کرد.

2. تایپوگرافی

تایپوگرافی تمرین سازماندهی و ساختاربندی کلمات به روشی خوانا و زیباشناختی اس. برای اینکه اطلاعات نوشتاری به درستی منتقل بشه، باید حروف (فونت)، اندازه، فاصله و سایر اجزای تایپوگرافی انتخاب، مرتب و استفاده بشه.

3. ترکیب

در طراحی گرافیک، ترکیب بندی، موقعیت و طبقه بندی اجزای بصری رو در داخل یه قطعه طراحی توصیف می کنه. برای تولید ترکیبی که هم از نظر زیبایی شناختی زیبا و هم کاربردی باشه، نیاز به تصمیم گیری متفکرانه در مورد موقعیت، فاصله و اتصالات بین قطعات داره.

هدف از ترکیب بندی انتقال پیام یا داستان مورد نظر طرح و همچنین هدایت چشم بیننده و ایجاد هماهنگی بصری و سلسله مراتب هس.

4. فضا

مناطقی که عناصر در یه ترکیب اشغال می‌کنن و خالی می‌ ذارن، در طراحی گرافیک فضا نامیده میشه. فضای مثبت که شامل عناصر طراحیه و فضای منفی که خالی یا فضای سفید هس، دو دسته متفاوتن که میشه در همدیگه قرار داد.

تصاویر، متن و سایر اجزای بصری. برای ایجاد یه طراحی هارمونیک و متعادل، هر دو فضای منفی و مثبت بسیار مهم هستن. خوانایی و وضوح یه طرح به شدت تحت تأثیر فضا قرار می گیره.

زمانی که بین حروف، خطوط متن و پاراگراف ها فضای کافی وجود داشته باشه، خواندن و درک مطالب برای مخاطب آسون تره.

علاوه بر این، فضای سفید به ایجاد تمایز بین اجزای مختلف طراحی کمک می‌کنه و به اونا اجازه میده از نظر بصری متمایز باشن و به هم ریختگی بصری رو به حداقل برسونه.

فضای بیش از حد یا خیلی کم می تونه باعث شه که یه طراحی از هم گسسته یا بی نظم باشه. اتاق خیلی کم می تونه باعث شه که طراحی به هم ریخته و طاقت فرسا باشه.

بهترین خوانایی و وضوح یه طرح به ایجاد تعادل صحیح بین فضای منفی و مثبت بستگی داره. از فضا میشه به طور موثر برای ایجاد سلسله مراتب بصری در طراحی استفاده کرد.

به منظور جلب توجه بیننده و ایجاد یه سلسله مراتب واضح از اطلاعات، طراحان ممکنه فاصله و موقعیت اقلام رو دستکاری کنن.

5. کنتراست

ایجاد نابرابری یا کنار هم قرار گرفتن بین عناصر یه اصل کلیدی در طراحی گرافیکی هس که به عنوان کنتراست شناخته میشه. برای جذب بینندگان، ایجاد علاقه به تصاویر و انتقال موثر پیام ها بسیار مهمن.

کنتراست به ایجاد سلسله مراتب، تأکید بر اطلاعات حیاتی و هدایت توجه بیننده در یه طرح کمک می کنه. طرح هایی که فاقد کنتراست هستن ممکنه بی روح، تکراری و بدون تاثیر ظاهر بشن.

طراحان می تونن خوانایی، وضوح و جذابیت بصری کلی طرح های خود رو با استفاده موثر از کنتراست بهبود بدن. برای ایجاد ترکیب هایی که از نظر بصری جذاب باشن، طراحان به دقت تعادل و ترتیب این جنبه های متضاد رو بررسی می کنن.

استفاده از کنتراست در طراحی می تونه به طور موثر توجه بیننده رو به اون هدایت کنه. طراحان می تونن با ترکیب هوشمندانه عناصر متضاد توجه مخاطب رو متمرکز کرده و جزئیات خاص رو برجسته کنن.

طراحان می تونن سلسله مراتبی ایجاد کنن، توجه بیننده رو مستقیماً هدایت کنن، پیام ها رو با وضوح و دقت منتقل کنن و با استفاده مؤثر از کنتراست تأثیر بصری ایجاد کنن. طرح ها با افزودن پویایی و جذابیت بصری جذاب تر و به یاد ماندنی تر میشن.

6. خطوط

در طراحی گرافیک، خطوط بسیار مهم هستن زیرا ممکنه از اونا برای ایجاد انواع ساختارها و ویژگی های بصری استفاده شه. اونا برای مشخص کردن اشکال، تعیین مرزها، ایجاد روابط و هدایت چشم بیننده در داخل یه طرح به کار میرن.

طراحان با استفاده از خطوط مناسب می تونن ایده های مختلفی رو منتقل کنن و احساسات مختلفی رو برانگیزن. اونا می تونن خطوط مستقیم، خطوط منحنی و همچنین خطوط عمودی، افقی یا مورب باشن.

جهت، طول، ضخامت، و سبک یه خط می تونه حس حرکت، انرژی، ثبات یا ظرافت رو ایجاد کنه.  اونا روا میشه برای افزودن یکپارچگی، تعادل، ساختار و شبکه ها در یه طرح به کار برد.

خطوط همچنین، چه به صورت ملایم یا تهاجمی استفاده شن، می تونن جذابیت بصری ایجاد کنن و از زیبایی شناسی و عملکرد کلی طرح پشتیبانی کنن.

7. شکل

شکل ها اجزای بصری ضروری در طراحی گرافیک هستن و به تولید طرح هایی جذاب و به یاد ماندنی کمک می کنن. اونا می تونن دو بعدی یا سه بعدی باشن. از شکل ها میشه برای القای احساسات، ایجاد سلسله مراتب بصری و انتقال معنا استفاده کرد. اونا ترکیب طرح رو به طور کلی بهبود میدن، علاقه بصری رو ارائه میدن و تعادل ایجاد می کنن.

8. بافت

ویژگی های بصری یا لمسی یه سطح یا شی در طراحی گرافیکی به عنوان بافت نامیده میشه. طراحان ممکنه با وارد کردن بافت‌ها در طرح‌های خود، به رسانه‌های دیجیتالی مسطح، حس عمق، بعد و لمس رو ببخشن.

بافت ها رو میشه به پس زمینه، عکس ها، تایپوگرافی و سایر اجزای طراحی اضافه کرد. اونا رو میشه به صورت دیجیتال یا با استفاده از مواد واقعی تولید کرد. اصطلاح "بافت بصری" توهم بافتی رو توصیف می کنه که توسط اجزای بصری، مانند الگوها یا جلوه های دیجیتال، بدون هیچ گونه بافت فیزیکی واقعی ایجاد میشه.

برعکس، بافت فیزیکی شامل استفاده از مواد واقعی مانند پارچه، کاغذ یا سایر پوشش‌ها برای ایجاد حس لامسه اس. یه طرح می تونه با گنجاندن بافت ها، چه فیزیکی و چه بصری، از نظر بصری جذاب تر شه.

9. تصاویر

عکس ها (از جمله عکس ها و تصاویر مربوطه) در طراحی گرافیک ضروری هستن. اونا توانایی ارتقای روایت کلی یه اثر هنری و بیان بصری مفاهیم رو دارن. طراحان می تونن با انتخاب و ترکیب تصاویر و عکس های مرتبط، ایده ها رو زنده کنن، بینندگان رو مجذوب خود کنن و یه تجربه بصری ماندگار ایجاد کنن.

با معرفی رنگ، ابعاد و جذابیت بصری، تصاویر به یه طرح کمک می‌کنن تا از بقیه متمایز شه. با استفاده از اونا میشه مواد سنگین متن رو خرد کرد و طراحی جذاب تر و قابل استفاده تر خواهد شد.

تصاویر می تونن با انتقال سریع و موثر اطلاعات یا مفاهیم پیچیده، پیام ها رو به گونه ای بیان کنن که از نظر بصری جذاب باشه.

10. برندسازی

طراحی گرافیکی به تعریف و بازتاب بصری هویت، ارزش ها و شخصیت یه برند کمک می کنه. این سازمان ها رو قادر می کنه تا زبان بصری ایجاد کنن که با بازار هدف اونا ارتباط برقرار کنه و موقعیت متمایز اونا رو منتقل کنه.

هویت بصری یه برند و تجربه برند ثابت در نقاط تماس متعدد به شدت به عناصر طراحی گرافیکی از جمله لوگو، تایپوگرافی، طرح‌های رنگی و سبک‌های بصری بستگی داره.

در برندسازی، ثبات بسیار مهمه و طراحی گرافیک نقش مهمی در حفظ ثبات برند داره. طراحی گرافیکی با استفاده از عناصر طراحی مانند لوگوها، رنگ ها و تایپوگرافی به طور مداوم در تمامی ارتباطات برند، تضمین می کنه که یه برند فوراً شناخته شده و به یاد ماندنی میشه.

وفاداری و اعتماد به برند مصرف کننده با طراحی ثابت افزایش پیدا می کنه. طراحی گرافیکی با حفظ هویت بصری ثابت به تقویت ارزش‌های شرکت و ایجاد یه برند قوی و قابل شناسایی در بازار کمک می‌کنه.

طراحی طرح های کاربردی و زیباشناختی مستلزم توجه دقیق به این عوامل هس. هر جزء از یه طراحی به تأثیر کلی، وضوح و تعامل اون کمک می کنه. با آگاهی از رابطه بین عناصر و استفاده از اونا، طراحان ممکنه به طور موثر ایده ها رو به اشتراک بذارن، سلسله مراتب بصری ایجاد کنن، مخاطبان رو مجذوب خود کنن و تجربیات به یاد ماندنی راو ارائه بدن.

طرح هایی که فاقد تأثیر و وضوح هستن یا به طور مؤثر در ارائه پیام مورد نظر ناکام هستن ممکنه از نادیده گرفتن این مؤلفه ها ناشی بشن. برای بهبود توانایی‌های طراحی و تولید آثار قدرتمندتر، طراحان گرافیک مشتاق و حرفه‌ای‌ها باید این مؤلفه‌ها رو تحقیق کرده و بیشتر درک کنن.

این امکان برای طراحان وجود داره که با داشتن درک کامل از مفاهیم، روش‌شناسی و کاربردهای این عناصر طراحی گرافیکی، انتخاب‌های طراحی آگاهانه داشته باشن، محدودیت‌های خلاقیت خود رو پشت سر بذارن و طرح‌هایی تولید کنن که مخاطب رو مجذوب و درگیر خود کنه.

توسعه شخصی طراح و توانایی تولید طرح های قابل توجه نتیجه کاوش، تمرین و آزمایش مداوم با این عوامل خواهد بود.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. تیم آمینا با داشتن نیروهای جوان و با انگیزه توانسته است در طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در تمام حوزه های دیجیتال مارکتینگ داشته باشد.

تیم طراحی گرافیک آمینا با استفاده از ایده های بروز در جهان و داده هایی که از کارفرمایان دریافت می‌کنن، طرح هایی حرفه ای را متناسب با آنچه در ذهن خود دارید طراحی می‌کنن.

برای آشنایی بیشتر با خدمات گرافیکی آمینا گروپ، می‌تونین از طریق راه های تماسی که بر روی وبسایت آمینا قرار داره با ما در تماس باشین.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن: 

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 23 چهارشنبه 25 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

طراحی نمای ساختمان مسکونی و تجاری

نمای ساختمان معمولاً به ضلع جلویی سازه ساختمان اشاره داره. این یکی از جدایی ناپذیرترین قطعات در طراحی کلی سازه اس، زیرا ویژگی منحصر به فردی رو به اون اضافه می کنه.

نمای ساختمان می تونه چندین شکل و اندازه داشته باشه، در واقع یکی ازاون قطعات سازه ایه که به معمار این امکان رو میده که تجربه کنه و استعداد خودشو به نمایش بگذاره و خلاقیت خودشو زنده کنه.

هرازگاهی مردم نما رو با ساختمان‌های قدیمی‌تر یا ساختمان‌های معتبر مرتبط می‌دونن، اما امروزه هر ساختمانی می‌تونه نمای قابل تشخیصی ایجاد کنه.

علاوه بر اون، مردم حتی یه نما رو با چیزی پیوند میدن که فقط به فاکتور زیبایی‌شناختی ساختار ساختمان اضافه می کنه.

اما این تمام کار نیس! بله، اهمیت نما در معماری بسیار بیشتر از اینهاس.

انتخاب نمای ساختمان مناسب

انجام درست ساخت نما بسیار مهمه زیرا می تونه به طور قابل توجهی بر روشنایی، گرمایش و تهویه سازه تأثیر بذاره.

در حالی که فاکتورهای زیادی وجود داره که در نمای ساختمان باید در نظر گرفته شه، یکی از دلهره آورترین اونا انتخاب مصالح مناسبه.

همچنین، تصمیم شما در مورد متریال نمای مناسب باید پس از در نظر گرفتن طیف وسیعی از عوامل مانند:

  • مقاومت به آب
  • بهره وری انرژی
  • زیبایی شناسی و بافت
  • تطبیق پذیری
  • سازگار با محیط زیست
  • ماندگاری
  • هزینه

نماها چهره یه ساختمون هستن و این قسمت از پوشش ساختمون چندین هدف رو انجام میده. بیایید در مورد برجسته ترین اونا بحث کنیم:

1. شخصیت رو اضافه می کنه.

خوب، این باید شماره یک باشه. نمای ساختمان فرصتی برای تاکید بر طراحیه. تعداد 'n' ساختمان هایی وجود داره که به طرح های استاندارد رضایت میدن و کاملاً با مقررات سازه ای مطابقت دارن، اما همیشه فاقد هویت، شخصیت خود هستن.

یه نما می تونه نقش بزرگی در این امر ایفا کنه، زیرا اون منحصر به فرد بودن رو به ساختار می بخشه که تأثیر مخرب ساختمون رو که فاقد اون چیزی خاص هس، نفی می کنه.

2. نقشی اساسی در بهره وری انرژی ایفا می کنه.

نما علاوه بر زیبایی شناختی، نقشی محوری در بهره وری انرژی و پیوند دادن نمای بیرونی به فضای داخلی ساختمون ایفا می کنه. نما می تونه به طور قابل توجهی به کاهش قبوض انرژی کمک کنه.

ممکنه فکر کنین که چگونه، یه نما، بهره خورشیدی رو به حداقل می رسونه، که به نوبه خود، بارهای خنک کننده ساختمون رو کاهش میده که در پایان منجر به حداقل هزینه های انرژی میشه.

3. سپر در برابر عناصر طبیعی

نمای ساختمون از سرنشینان در برابر باد و باران و درجه حرارت و رطوبت شدید محافظت می کنه. نماها به دلیل مقاومت در برابر دما، هوا و خوردگی طی چندین دهه یکی از ویژگی های ارزشمند و بسیار محبوب هستن.

4. تهویه طبیعی رو تضمین می کنه.

نما در اصل پوسته بیرونی ساختمونه و محافظت ارائه شده توسط پوست خارجی، تهویه طبیعی رو تایید می کنه.

این امر از طریق ابزارهای مختلفی مانند جنبه های طراحی، پوسته های حفره و پنجره های مکانیزه به دست میاد.

همچنین، یه نما تضمین می کنه که آسایش سرنشینان در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد، باران و برف به خطر نیوفته.

5. عایق صوتی رو فراهم می کنه.

یه پوسته خارجی نما که به خوبی طراحی شده، در مقایسه با نمای ساختمان های معمولی، راحتی صوتی بالایی رو برای ساکنان خود فراهم می کنه.

راحتی صوتی به هیچ وجه تهویه مورد نیاز، تبادل هوا و ارتباط بصری با بیرون رو به خطر نمی ندازه.

6. راحتی رو ارائه میده و بهره وری رو افزایش میده.

یه نمای ساختمان با طراحی موفقیت آمیز به ساکنان این امکان رو میده که نفوذ نور رو با چندین روش، مانند لوورها یا دستگاه های سایه بان تنظیم کنن.

علاوه بر این، امکان تنظیم حرکت هوا و دما رو با پنجره‌های قابل اجرا فراهم می‌کنه که سطح راحتی کلی ساختمان رو افزایش میده

وقتی سطح راحتی به اوج می رسه، بهره وری بهتر کار کاملا مشهوده.

7. امنیت اضافی رو فراهم می کنه.

طراحی نمای خوب روشی نسبتاً محجوب برای دستیابی به امنیت ساختمان با برنامه ریزی صحیح و برخورد با فضاهای باز ساختمان بر خلاف سیستم معمولی گارد و میله فراهم می کنه.

8. زندگی رو به ساختار اضافه می کنه.

نماها نتیجه فناوری پیشرفته هستن که به این معنیه که در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستن.

در مقایسه با رنگ‌های بیرونی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرن، این رنگ‌ها می‌تونن لکه‌دار به نظر برسن، کثیفی و گرد و غبار رو جذب کنن، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستن، این قدرت‌ها اونا رو بسیار بادوام می‌کنه، بنابراین برای چندین دهه دوام میارن.

علاوه بر اون با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، نمای ساختمون همچنان فرصت های متعددی رو برای ساختمان ها باز می کنه.

نمای سفالی – متریال نما جادویی

نماهای سفالی چیزی نیس جز پانل های ساخته شده از سفال که می تونن بر روی دیوارهای خارجی یا نمای هر ساختمانی پوشانده شن. این نماهای مدرن سازگار با محیط زیست و سخت هستن که ارزش و جنبه طراحی ساختار ساختمان رو افزایش میدن.

نماهای سفالی نه تنها زیبا هستن، بلکه مزایای زیادی نسبت به سایر مصالح نما دارن:

دوام - کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی استفاده میشن از نظر استحکام و ایمنی بالا آزمایش شدن و از این رو مواد مناسبی هستن که می تونن برای دیوارهای خارجی خونه ها، ادارات و حتی ساختمون های عمومی استفاده شن.

قدرت مقاومت در برابر آب و هوا اونارو بسیار بادوام می کنه که برای چندین دهه دوام میارن.

جذابیت طولانی مدت - اونا نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای شلیک پیشرفته هستن، از این رو در برابر محیط بیرونی بسیار مقاوم هستن. نماهای سفالی می تونن رنگ خود رو برای مدت طولانی تری حفظ کنن و از اون جایی که از سفال ساخته شدن، هیچ گونه نشتی کلسیم و اثر شکوفایی ندارن.

پایدار - اینها از منابع طبیعی مانند خاک رس ساخته شدن، از این رو بهترین گزینه برای ساخت ساختمان های پایدار هستن.

ارائه عایق - خاک رس یه عایق حرارتی طبیعیه و همراه با اون، مزیت ترکیبی نمای تهویه شده باعث افزایش بیشتر عایق میشه.

نماهای سفالی به جلوگیری از ورود گرما به داخل ساختمان کمک می کنه و به حفظ آب و هوای داخلی راحت به طور طبیعی کمک می کنه.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری – پس از نصب، نگهداری اونا بسیار آسونه. اونا به راحتی می تونن از کوبیدن پانل ها جلوگیری کنن و سیستم بومی اونا برای زهکشی آب باران به جلوگیری از کثیف شدن کمک می کنه که منجر به نگهداری کمتر میشه.

تثبیت آسون - تعمیر بسیار آسونه زیرا از درزگیر یا روت استفاده نمیشه. علاوه بر اون به غلبه بر سطوح ناهموار و بروز ترک بر روی دیوارها نیز کمک می کنه.

نسوز - این یکی از مزایای اصلی استفاده از نماهای سفالی هس زیرا در دمای فوق العاده بالا پخته میشن که اونا رو در برابر آتش مقاوم می کنه.

جذابیت زیبایی - نماهای سفالی ظاهری معاصر به ساختمان ارائه میدن، اونا در رنگ های متنوعی برای مطابقت با مفهوم طراحی کلی ساختمان وجود دارن.

یه طراحی نمای ساختمان اصولی می تونه یه ساختمون کارآمدتر برای مالکان، ساکنان و محیط زیست ایجاد کنه. علاوه بر اون، این قدرت رو داره که عملکرد یه ساختمون موجود رو کاملاً تغییر بده. نما رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونیه، به عنوان پوسته ساختمون، نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا می کنه. با این حال، عملکرد اون به انتخاب مواد مناسب و نصب صحیح اون بستگی داره.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هست؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می تونید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 26 پنجشنبه 12 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

  نکات مهم در مورد پشتیبانی وب سایت

 

یکی از مزایای کلیدی پشتیبانی وب سایت، خدمات تعمیر و نگهداری منظمه. با توجه به تغییرات و روندهایی که در دنیای فناوری اتفاق میوفته، این امر بسیار مهمه. اگر وب سایت شما قدیمی به نظر برسه، برای مشتریان احتمالی جذابیتی نداره.

هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یه وب سایت داره. از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود رو اداره می‌کنن، اغلب از وظایف مدیران وب‌سایت غفلت می‌کنن.

وقتی اونا مدیران وب سایت خود رو نادیده می گیرن، بیش از اون چه فکر می کنن به کسب و کار خود آسیب می زنن. وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها رو به همان روشی که لوگوها و سایر عناصر برندسازی انجام میدن، نشون میدن.

وب سایت ها همچنین بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب، شروع کمپین های بازاریابی و سازماندهی برنامه های وفاداری هستن. با این حال، وب سایت ها نیاز به رسیدگی منظم دارن. اگر از وب سایت شرکت خود غفلت کنین، به زودی منسوخ شده و برای مصرف کنندگان جذاب نخواهد بود. 

این می تونه به شدت به کسب و کار شما آسیب بزنه زیرا شرکت هایی با وب سایت های قدیمی از نظر اغلب مصرف کنندگان،  بی پروا و غیرقابل اعتماد در نظر گرفته میشن.

بنابراین، جدا از تمام مزایای بازاریابی، وب سایت ها نیز نقش مهمی در بهبود شهرت کلی شرکت شما دارن. گاهی اوقات باید یه قطعه کد HTML یا CSS بنویسین، یا باید تغییر بزرگتری در پلتفرم CMS خود ایجاد کنین.

اگر تا به حال این کارها رو انجام ندادین، به راحتی می تونین اشتباه کنین و بیشتر از اینکه سود داشته باشین، ضرر می کنین. به همین دلیله که پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یه نمایش تجاری موفق بسیار مهمه.

زمانی که زمان زیادی برای نگهداری وب سایت خود ندارین به شما کمک می کنه.

حتی اگر سال‌ها هیچ محتوایی ارسال نکنین، وب‌سایت شما همچنان آنلاین خواهد بود و مشتریان بالقوه می‌تونن مهم‌ترین اطلاعات شرکت شما رو بخونن.  بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری وب سایت خود به صورت روزانه ندارن، اما چندین کار مهم وجود داره که باید انجام شه تا وب سایت شما قابل مشاهده باشه.

تمدید نام دامنه یکی از اوناس. اگر فراموش کردین نام دامنه خود رو تمدید کنین، شخص دیگری می تونه اونو بخره، وب سایت خودرو در اون آدرس بسازه و خدماتی رو ارائه بده که برای شما قابل رقابته.

اگر فراموش کنین نام دامنه خود رو تمدید کنین، می تونین مشتریان بالقوه زیادی رو از دست بدین. یه وب مستر خوب نام دامنه و تاریخ انقضا هاست رو به مشتریان یادآوری می کنه.

تیم های پشتیبانی وب سایت به روز رسانی و نگهداری رو ارائه میدن.

اگر می‌خواین یه وب‌سایت قدیمی رو ببینین، این فهرست شگفت‌انگیز از وب‌سایت‌های متروکه رو که هنوز کار می‌کنن، بررسی کنین. برخی از اینها وب سایت های تجاری هستن، مانند Netscape یا Zombo. در موردش فکر کنین، آیا محصول یا خدماتی رو از شرکتی خریداری می کنین که وب سایتی داره که به نظر می رسه برای 15 یا 20 سال تغییر نکرده؟ البته که نه!

وب سایت ها به زمان زیادی برای انقضا نیاز دارن، اما روندهای دیجیتال و فناوری با سرعت بسیار بالایی تغییر می کنن. روند طراحی وب و UX و الگوریتم های گوگل به صورت سالانه یا حتی ماهانه تغییر می کنن.

علاوه بر این، اگر نسخه قدیمی وردپرس رو اجرا می کنی، ممکنه امنیت وب سایت شما در خطر باشه و وب سایت شما ممکنه در معرض حملات سایبری خطرناکی قرار بگیرن که می تونه منجر به نقض داده های بزرگ شه.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت به طور مداوم ویژگی های جدید رو به بسته میزبانی شما اضافه می کنه و به شما یادآوری می کنه که باید CMS خود رو تمدید کنین.

پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کنه تا وب سایت خود رو ایمن کنین.

پس چرا باید در خدمات پشتیبانی IT اثبات شده سرمایه گذاری کنین؟ امنیت احتمالاً مهمترین دلیل برای داشتن پشتیبانی وب سایت قابل اعتماده. بسیاری از شرکت ها و افراد داده های حساس رو روی سرورهای خود نگه می دارن. در صورت نقض داده ها، اونا می تونن این داده ها رو از دست بدن، که می تونه منجر به شکایت یا حتی ورشکستگی اونا بشه. 

نقض داده ها همیشه اتفاق میوفته. ما در مورد اونا در اخبار می شنویم، تنها زمانی که یه شرکت بزرگ مورد ضربه قرار می گیره، اما حتی وب سایت های شرکت های کوچک و متوسط و افراد برای هکرها جالب هستن.

پشتیبانی وب سایت هر زمان که شخصی سعی در نفوذ به فضای سرور شما رو داشته باشه به شما اطلاع میده. اونا می توانن به شما در محافظت از وب سایت و داده های اون و کاهش عواقب یه حمله سایبری کمک کنن.

پشتیبانی وب سایت از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کنن.

هر وب مستر باید به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان (Back up) تهیه کنه. بهترین راه برای انجام این کار پس از افزودن یه قطعه جدید از محتواس. حتی اگر از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نکنین و به دلیل حمله سایبری یا بدافزار خطرناک از کار بیوفته، پشتیبانی وب‌سایت معمولاً برای همه وب‌سایت‌ها روی سرورهای خود نسخه‌های پشتیبان اجرا می‌کنه.

به این ترتیب، می تونین از اونا بخواین که اون دوباره قرار بدن. پشتیبان‌گیری(Back up) از پشتیبانی وب‌سایت همیشه انجام میشه، حتی پس از ساعت‌های کاری، بنابراین در بیشتر موارد، یه قطعه محتوا رو از دست نمی‌دین.

اینها تنها برخی از دلایلیه که داشتن یه پشتیبانی وب سایت حرفه ای ایده خوبیه. اگرچه امروزه اکثر کسب و کارها دارای وب سایت هستن، اگر در ابتدایی ترین وظایف مدیر وب سایت مهارت ندارین، احتمالاً باید افراد حرفه ای رو برای اجرای وب سایت خود استخدام کنین، به خصوص اگر این پلت فرمی باشه که مشتریان شما اطلاعات خصوصی و پرداخت خود رو در اون بذارن.

به‌عنوان یه صاحب کسب‌ و کار، به راحتی میشه به این فکر کرد که کسب‌ و کار شما بر اساس همون ایده‌ها، فرآیندهای مشابه، و همون تصوری که همه چیز به همون شکلی که همیشه کار می‌کنه، ساخته شده.

اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت، باید انتظار تغییر رو داشت و وب سایت شما باید پویا باشه. وب سایت شما به انعطاف پذیری نیاز داره و باید به روز بمونه – این بدان معنیه که جدا از محتوا و تصاویر، برخی از قسمت های متحرک دیگر باید با گذشت زمان تنظیم و/یا اضافه بشن.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات پشتیبانی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… هست.

بزرگترین هدف و چشم انداز آمینا، رعایت اصول اخلاقی و جلب رضایت مشتریان گرامی هست و با دیدگاه همیشه کیفیت و مرغوب بودن اصیل می مونه، به فعالیت خود ادامه میده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 34 سه شنبه 10 مرداد 1402 زمان : نظرات (0)

 راهکار هایی برای یادگیری مثبت در کلاس درس

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان و والدین

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزا و والدین امری حیاتیه و هر سال در اولین لحظه از اولین روز مدرسه شروع میشه. این به معنیه اینه که هر یک از شخصیت های منحصر به فرد دانش آموزا را بشناسین، از جمله مواردی که دوست دارن، دوست ندارن، نقاط قوت و زمینه های فرصت.

وقت گذاشتن به موقع به شما کمک می کنه تا از دانش آموزا به صورت فردی و گروهی حمایت کنین.

رابطه با  دانش آموزا رو تقویت کنین.

راه‌های بسیار خوبی برای کمک به تقویت ارتباطات مثبت دانش‌آموزی به عنوان راهی برای کمک به بهبود احساس تعلق به دانش‌آموزا، افزایش تعامل و ایجاد فرهنگ کلاسی دلسوزانه وجود داره.

قوانین کلاس درس رو برای رفتار مثبت مشخص کنین.

داشتن توقعات بالا از دانش آموزا به اندازه ای مهمه که هنجارهای رفتار دانش آموزا رو شکل میده و پایه و اساس موفقیت دانش آموز رو شکل می دین. برای انجام این کار، باید قوانین و تکنیک های کلاس درس رو از اولین روز اول آماده کنین.

از تقویت مثبت استفاده کنین.

تقویت مثبت یه راه عالی برای ایجاد انگیزه درونی و کمک به ترویج عادات کاری مثبت دانش آموزاس.

ذهنیت مثبت خود رو حفظ کنین.

هر کسی که معلم بوده می‌دونه که این شغل چقدر می‌تونه طاقت‌ فرسا باشه. وقت گذاشتن برای خود می تونه چالشی واقعی با خواسته هایی باشه که هم در داخل و هم در خارج از مدرسه وجود داره.

با این اوصاف، بسیار توصیه میشه که برای یافتن زمان، حتی چند دقیقه برای اجرای برخی تکنیک‌های مراقبت از خود به عنوان وسیله‌ای برای کمک به خودتان در حفظ ذهنیت مثبت، تلاش کنین.

یه محیط فیزیکی راحت ایجاد کنین.

داشتن یه محیط کلاسی مثبت برای دانش‌آموزا برای یادگیری (و برای شما در اون برای تدریس!) کمک زیادی به ایجاد یه فضای کلاسی عالی می‌کنه. محیط فیزیکی شامل همه چیزه، از نحوه سازماندهی اشیا گرفته تا اون چه روی دیوارهاس.

از تحقیقات آموزشی مطلع باشین.

به‌عنوان یه متخصص علمی، بسیار خوبه که با تحقیقاتی که می‌تونه به اطلاع‌رسانی در مورد تمرینات شما کمک کنه و بینش‌هایی رو ارائه بده که می‌تونین از اونا برای ایجاد یه محیط یادگیری مثبت استفاده کنین، به‌روز باشین.

یادگیری عاطفی اجتماعی رو در اولویت قرار بدین.

رفاه دانش آموزا و معلما به طور یکسان اخیراً مورد توجه قرار گرفته - و دلیل خوبی هم داره. در حالی که شاید گفتنش آسون تر از انجام دادنش باشه، داشتن سلامت روان مثبت بسیار مهمه. 

یادگیری عاطفی اجتماعی (یا به اختصار SEL) می تونه به دانش آموزا کمک کنه تا احساسات رو درک کنن و در دنیای نامشخص حرکت کنن.

دروس رو با در نظر گرفتن انگیزه برنامه ریزی کنین.

ساختن برنامه ی درسی و واحدها با در نظر گرفتن انگیزه دانش آموزا به افزایش هیجان و شادی در محیط یادگیری کمک می کنه. به همین دلیله که در فلسفه آموزش Prodigy ، "اول انگیزه !" اعتقاد راسخ داره.

موضوعاتی رو ببافین که دانش‌آموزا به اون علاقه دارن، یا راه‌هایی پیدا کنین تا موضوعاتی رو که هیجان‌انگیزترین نیستن، سرگرم‌کننده‌تر و تعاملی‌تر کنین.

زمانی رو برای سرگرمی پیدا کنین!

گاهی اوقات، فشار برای تمرکز صرفاً بر روی مطالب صرفاً آکادمیک می‌تونه افزایش پیدا کنه و می‌تونه منجر به فرسودگی ذهنی بشه. زمانی رو برای استفاده از برخی بازی‌ها در کلاس‌های خود در نظر بگیرین که شامل یادگیری میشه و طبیعتاً به شیوه‌ای سرگرم‌کننده باشه که دانش‌آموزا شما قطعاً از اون استقبال می‌کنن. دانش آموزا در حین سرگرمی و بازی با یکدیگر هم زمان در حال یادگیری هستن.

پیش ثبت نام مدرسه پیشرو

مدرسه در تابستان نیز فعاله و از اوایل تیر ماه کلاس های آموزشی، زبان انگلیسی، فوتسال، شنا و شطرنج جهت بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی نموده که برنامه اجرایی اون متعاقباً تقدیم خواهد شد. 

ساعت کار دبستان در طول سال تحصیلی ۷:۳۰ الی ۱۴:۲۰ هس. جهت آشنایی دانش آموزا پایه اول با مدرسه کلاس های آموزشی، نیمه ی اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰ 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۷۰۲۴۲۷

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 385
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,854
  • بازدید سال : 16,389
  • بازدید کلی : 81,096