loading...

شرکت بازرگانی بارمان

جک يک دستگاه بالابر مکانيکي است که براي اعمال نيروهاي زياد يا بلند کردن بارهاي سنگين استفاده مي شود. جک مکانيکي براي بلند کردن تجهيزات سنگين از يک نخ پيچ استفاده مي کند. جک هيدروليک از نيروي هيدروليک

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 423 یکشنبه 28 دی 1399 زمان : نظرات (0)

جک يک دستگاه بالابر مکانيکي است که براي اعمال نيروهاي زياد يا بلند کردن بارهاي سنگين استفاده مي شود. جک مکانيکي براي بلند کردن تجهيزات سنگين از يک نخ پيچ استفاده مي کند. جک هيدروليک از نيروي هيدروليک استفاده مي کند. رايج ترين شکل جک ماشين ، جک کف يا جک گاراژ است که وسايل نقليه را بلند مي کند تا بتوان تعمير و نگهداري را انجام داد. جک ها معمولاً براي حداکثر ظرفيت بالابري درجه بندي مي شوند (به عنوان مثال 1.5 تن يا 3 تن). جک هاي صنعتي را مي توان براي بسياري از بارها درجه بندي کرد.

 

جک تک ستون يا جک موبايل

 

جک ماشين چيست؟

متداول ترين شکل جک اتومبيل ، جک کف يا جک گاراژ است که وسايل نقليه را بلند مي کند تا بتوان تعمير و نگهداري را انجام داد. جک ها معمولاً براي حداکثر ظرفيت بالابري درجه بندي مي شوند (به عنوان مثال 1.5 تن يا 3 تن). جک هاي صنعتي را مي توان براي بسياري از بارها درجه بندي کرد.

جک تک ستون(موبايلي) متحرک

اين مدل از جک ها همانند جک هاي دو ستون با قفل کن محکم دندانه دار و پمپ هيدروليک کار مي کنند. دستگاه جک تک ستون متحرک، جهت جا به جا کردن آن زماني است که جک آزاد و رها باشد. در اين صورت به راحتي با دسته مي توان آن را تکان داد.

 

در ابتدا مي توان گفت چرخ هاي جک جهت بالا کشيدن خودرو بايد قفل شوند. بعد از اينکه فرد بازوهاي محکم بالابري که در زير شاسي خودرو واقع شده است را کنترل و تنظيم کرد، خودرو اندکي بالا مي آيد. پس از اطمينان خاطر از برقراري محل اتصال شده ي بازوها به زير شاسي و تعادل خودرو، با فشاردن دکمه اي مي توان آن را به سمت بالا هدايت نمود. در اين زمان نيز تسمه قفل کن به صورت هماهنگ عمل مي کند و شخص پس از تنظيم کردن ارتفاع، مي تواند با به حرکت در آوردن اهرم پايين آورنده اتومبيل در ابتدايي ترين دندانه محکم قفل مي گردد. پس از تمام شدن تعميرات لازم شخص با زدن کليد بالابر، خودرو را به اندازه ي 2 سانتي متر به بالا هدايت مي کند و پس از رها و آزاد نمودن ضامن قفل کن به وسيله ي اهرم پايين آورنده، خودرو را مي تواند به سمت پايين بکشاند.

 

اين نکته مهم را حتما در نظر گرفته که جهت کار با دستگاه جک تک ستون يا موبايلي، سطحي که قرار است خودرو بر روي آن بالا و پايين بيايد حتما ايمني باشد و ترازهاي لازم را داشته باشد.

 

جک تک ستون(موبايلي) بادي

جک تک ستون يا جک موبايلي، به شکل بادي و هيدروليک مي باشد. براي نصب دستگاه جک تک ستون بادي، بايد هواي فشرده ي تامين شده توسط کمپرسور را، با منتقل کردن روغن به پيستون باعث حرکت جک به سمت بالا را دارد و جهت پايين کشاندن جک بايد دکمه ي تخليه هوا را به واسطه لوله بيرون کرد تا با منتقل شدن روغن، وزن آن کاهش يابد. لازم به ذکر است که براي نصب جک تک ستون بادي نياز به تخيله 2 متري زمين مي باشد. پيش از تخليه و حفاري بايد از لحاظ آب و برق و گاز استعلام هايي گرفته شود.

 

توجه داشته باشيد که جايگاه فروش بين جک تک ستون يا موبايلي بادي پايين تر از بالابرهاي ديگر مي باشد. زيرا نحوه نصب آن کمي دشوار مي باشد.

 

لاستيک موبايل جک چيست؟

لاستيک موبايل JACK يک سرويس برتر نصب ، تعمير و نگهداري لاستيک موبايل در پنسيلوانيا است که فروشگاه لاستيک را براي شما به ارمغان مي آورد! آيا مي دانيد زمان تايرهاي جديد است اما آن را به تعويق انداخته ايد؟ چه کسي وقت دارد که ماشين خود را با يک برنامه شلوغ وارد يک فروشگاه لاستيک کند؟ آرام بنشينيد و آرام باشيد!

 

آسانسور اتومبيل جک سريع چيست؟

آسانسور قابل حمل QuickJack. QuickJack بر خلاف هر سيستم بالابر اتومبيل است که تاکنون ديده ايد. به بيان ساده ، ما نياز به پايه هاي جک - دوره را از بين برديم. QuickJack با فشار دادن ساده يک دکمه بلند کردن و نگهداري ايمن وسيله نقليه شما را کنترل مي کند و هيچ راه عبور متقاطع براي عبور از اين مسير وجود ندارد.

بالابر ستوني موبايل PCL-18B در مجموعه هاي دو ، چهار ، شش يا هشت فروخته مي شود. هرکدام را مي توان به عنوان بالابر اتومبيل ولتاژ پايين يا بالا خريداري کرد. علاوه بر اين ، هر پست در اين سيستم آسانسور قابل حمل فوق العاده وظيفه داراي 18000 پوند است. ظرفيت همه به تنهايي. وقتي هشت تا از آنها را کنار هم قرار دهيد ، آنها طوري طراحي شده اند که در برابر 144000 پوند باورنکردني مقاومت کنند. وقتي ستون هاي قابل حمل ستون بهم متصل مي شوند ، ستون ها به اشتراک گذاشته مي شوند ، باعث کاهش رد پاي آسانسور و افزايش فضاي قابل استفاده کف شما مي شوند.

 

سيستم هاي بلند کردن ستون موبايل PCL-18B

سري PCL ? 18B با افتخار به تاريخ متمايز BendPak در ساخت بهترين سري آسانسور اتومبيل که پول مي تواند خريداري کند ، مي افزايد. اين شامل مراحل تکاملي در ارگونومي ، قدرت ، ايمني ، دوام و عملکرد است. اين بالابرهاي ستوني قابل حمل ، که منحصراً براي خدمات ناوگان سنگين طراحي شده اند ، دقيقاً براي سخت ترين کاربردها مناسب هستند. آسانسور قابل حمل و نصب شده بر روي سطح به معني حفاري يا آماده سازي محل گران نيست.

 

بالابرهاي ستوني موبايل BendPak انعطاف پذيري و راحتي را براي بلند کردن همه چيز از کاميون هاي سبک تا وسايل نقليه چهار محوره عظيم تا 144000 پوند فراهم مي کنند. اين بالابر اتومبيل سيار بيشتر از آنچه در هر کار نياز داريد فراهم مي کند: چرخه آسانسور بي حد و حصر براي کار طولاني تر و انعطاف پذيري بيشتر براي کار بر روي وسايل نقليه متنوع اين به معناي عملکرد آسان تر و ايمن تر ، ويژگي هاي بيشتر و ابزارهاي بهره وري بيشتر است که با نيازهاي شما مطابقت دارد. سري PCL ? 18B عملکرد و کيفيت را در سطح حرفه اي تعريف مي کند ، از سيستم سه فاز فوق العاده کارآمد تا طراحي ساده اما با دوام که به کاهش نيازهاي سرويس برنامه ريزي شده و هزينه هاي عملياتي کمک مي کند. قبلاً هرگز مجموعه اي از آسانسورهاي ستوني قابل حمل براي کاربردهاي داخلي و خارجي اينقدر نيرو و انعطاف پذيري نداشته است. (فقط درصورتي که تمام بالابرها پوشيده و خشک باشند از فضاي باز استفاده کنيد.)

 

مزاياي استفاده از جک تک ستون يا جک موبايلي

1. قابل حمل

2. کارکرد آسان

3. ساختار محکم و استوار

4. عدم نياز به حفر چال

5. داراي قفل کن که باعث اطمينان خاطر اپراتور در مقابل خطر سقوط خودرو

6. استفاده از حداکثر فضاي کارگاه

 

معايب عدم استفاده از جک تک ستون

1) اجبار به حفر چال

2) عدم دسترسي مناسب به زير خودرو و انجام تعميراتي که نياز به دسترسي کامل به زير خودرو دارند.

برچسب ها هواي فشرده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 385
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 1,860
  • بازدید سال : 16,395
  • بازدید کلی : 81,102