مفهوم تاکسی فرودگاه

شاید برایتان جای سوال باشد که تاکسی فرودگاه امام به چه معناست؟ امروزه با توجه به پیشرفته شدن اجتماع و جهت رفاه حال مسافران عزیز، تاکسی فرودگاه امام خمینی در تمامی شبانه روز با تضمین بالاترین امنیت و با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین خودروهای به روز، سرویس های فوق العاده ای را خدمت مسافران گرامی به اکثر نقاط کشور ارائه می دهد.

آشنایی با تاکسی فرودگاه امام

فرودگاه بین المللی امام خمینی در کلان شهر تهران واقع شده است. در این فرودگاه علاوه بر آن که تعداد زیادی خودروهای بدون مجوز مشغول به مسافر بری هستند تعداد زیادی آژانس ها و شرکت های تاکسی رانی وجود دارند که وظیفه آن ها انتقال مسافران است. تمامی مسافران باید پس از آن که از هواپیما وارد فرودگاه شدند به کمک یک وسیله نقلیه ای خود را به مقصد شان برسانند. مسافران می توانند متناسب با سلیقه ای که دارند نحوه حمل و نقل خود را انتخاب کنند اما بهترین راه جا به جایی مسافران استفاده از تاکسی فرودگاه امام است. در کشور های مختلف تاکسی های فرودگاه متفاوتی وجود دارند و در هر کشوری تاکسی های فرودگاه یک رنگ و یک مدل و یک برندی دارند. ما در ادامه با تاکسی فرودگاه امام بیشتر آشنا خواهیم شد.

همه چیز درباره فرودگاه امام

در حال حاضر فرودگاه بین المللی امام خمینی مهمترین فرودگاه کشور است. این فرودگاه در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است و امکانات زیادی را دارا می باشد. فرآیند تصمیم گیری برای ساخت این فرودگاه و تصویب شدن آن تصمیم و هم چنین فرآیند ساخت و ساز و به بهره برداری رسیدن این فرودگاه دچار فراز و فرود های بسیار زیادی شد و از زمان ارائه پیشنهاد احداث فرودگاه بین المللی امام خمینی تا بهره برداری آن نزدیک به 40 سال طول کشید اما سرانجام در سال 1384 تمامی مراحل راه اندازی این فرودگاه به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تاکسی فرودگاه امام

همه چیز درباره فرودگاه امام

مساحت کل این فرودگاه 14 هزار هکتار است. فرودگاه بین المللی امام خمینی به منظور انجام پرواز های خارجی ساخته شد و پس از به بهره برداری رسیدن آن تمامی پرواز های خارجی که در فرودگاه مهرآباد انجام می شد به این فرودگاه ها انتقال پیدا کرد. تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی، که هواپیماهای آن ها تولید داخل کشور هستند و به خارج از کشور مسافرت می کنند با این فرودگاه همکاری دارند. شرکت های هواپیمایی زیر، شرکتهایی هستند که با فرودگاه بین المللی امام خمینی همکاری دارند:
هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ماهان، کیش ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی کاسپین، قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی آتا، هواپیمایی قشم و هواپیمایی تابان.

خدمات فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین المللی امام خمینی برای مسافران این فرودگاه امکانات بسیار زیادی فراهم کرده است که در زیر بیان شده اند.

  • مسافران می توانند با سوار شدن مترو به این فرودگاه برسند.
  • با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد می توان به این فرودگاه راه پیدا کرد.
  • در داخل فرودگاه بین المللی امام خمینی تاکسی های تلفنی وجود دارند که مسافران می توانند از آنها بهره ببرند.
  • در این فرودگاه علاوه بر آن که خود پرداز هایی وجود دارد برای کمک به رفاه حال مسافران بانک ها و صرافی هایی هم وجود دارد.
  • در فرودگاه بین المللی امام خمینی هتل های لوکس و مجهزی وجود دارد که مسافران می توانند برای استراحت کردن به آنها مراجعه کنند.
  • وجود پارکینگ با اندازه مناسب در این فرودگاه که این امکان را فراهم می آورد که اشخاصی که با ماشین شخصی خودشان به فرودگاه امام خمینی می روند بتوانند در طول سفر ماشین شان را در پارکینگ قرار بدهند.
  • در این فرودگاه آژانس ها و تاکسی های آنلاین وجود دارد که مسافران می توانند در صورت لزوم از آنها بهره ببرند. خوب است بدانید تاکسی های فرودگاه امام یکی از بهترین و مجهزترین تاکسی ها در سطح شهر تهران است.

تاکسی های فرودگاه امام چه مزایایی را برای مسافران در نظر می گیرد؟

  • استفاده از راننده های آموزش دیده
  • برای مسافران بیمه در نظر گرفته شده
  • ارائه خدمات شبانه روزی، بدون اتلاف وقت
  • مال و امینیت مسافران با ایمنی بالا در نظر گرفته شده است
  • سرویس رفت و آمد در کلیه نقاط تهران، با یک نرخ یکسان می باشد
  • بهره گیری از خودروهای مدرن و به روز مطابق با استانداردهای جهانی

ضرورت وجود تاکسی ها در فرودگاه امام

همان طور که می دانیم در کشور ما و همچنین در دیگر کشور ها فرودگاه ها در خارج از شهر ها ساخته می شوند که این مسئله بدون دلیل نیست که در زیر علت این که چرا فرودگاه ها خارج از شهر ها ساخته می شوند آمده است:

  • معمولا فرودگاه ها مساحت بسیار زیادی دارند و همین دلیل یکی از علت هایی است که فرودگاه ها را خارج از شهر ها می سازند.
  • ساخته شدن فرودگاه ها در خارج از شهر ها به کم شدن حجم ترافیک ها کمک می کند.
  • در فرودگاه ها هنگام بلند شدن و همچنین فرود آمدن هواپیما صدا های بسیار بلندی تولید می شود و اگر فرودگاه در شهر ها ساخته شوند مردم دچار آزار و اذیت می شوند پس به همین علت فرودگاه ها را خارج از شهر ها می سازند.

پس همان طور که گفته شده فرودگاه ها خارج از شهر ها ساخته می شوند. با توجه به موقعیت مکانی فرودگاه ها مسافرانی که از سفر برمی گردند و قصد دارند به داخل شهر بروند به مشکل بر میخورند اما اگر در فرودگاه ها تاکسی ها وجود داشته باشند این مشکل حل می شود. تاکسی فرودگاه امام به منظور رفع این مشکلات راه اندازی شده اند و افراد می توانند با خیال راحت مسیرهای مورد نظر خود را طی نمایند.

تاکسی های جدید فرودگاه امام خمینی به چند دسته تقسیم می شوند؟

در تاکسی فرودگاه بین المللی امام خمینی جهت رفاه حال مسافران عزیز، از خودروهای مدرن و باکیفیتی جهت ارائه سرویس های فوق العاده استفاده می کنند از جمله:

خودروهای ون، سوناتا، تویوتا، فولکس، رنو سفران، آریو

تاکسی تویوتا فرودگاه

در تاکسی فرودگاه امام، خودروهای مدرن و به روزی یافت می شود که در بالا به آن اشاره کرده ایم. می توان گفت یکی از رایج ترین خودروهای تاکسی فرودگاه امام خمینی، خودروی تویوتا می باشد که شما مسافران گرامی می توانید با یک تماس به راحتی با تاکسی تویوتا فرودگاه امام در طول شبانه روز، به راننده مجرب و مورد اطمینان خود دسترسی های لازم را داشته باشید. تیم تاکسی دارای رانندگان مجرب که دارای صلاحیت می باشند است. آنها مسلط به کلیه مسیرهای بیرون شهری و درون شهری می باشند و دارای کارت سلامت می باشند.

از جمله: تویوتا هایس، تویوتا کمری، تویوتا رافور

نکته بسیار مهم فرودگاهی

به این نکته توجه داشته باشید که شما مسافران گرامی که از شهرستان به سمت فرودگاه امام خمینی حرکت می کنید به خاطر داشته باشید زمانی که بخواهید به سمت فرودگاه امام خمینی بروید، بدیهی است که باید جنب فرودگاه در اتوبان بیاستید. این امر ممکن است بسیار خطرناک باشد و باعث ایجاد تصادف شود. توصیه ما به شما این است که برای رفع این مشکل از خدمات تاکسی به فرودگاه امام خمینی استفاده نمایید. تاکسی به فرودگاه امام یکی از فوق العاده ترین سرویس های تاکسی فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد.