loading...

شرکت بازرگانی بارمان

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 پنجشنبه 09 آذر 1402 زمان : نظرات (0)

کیفیت آموزش در مدرسه آنلاین

مدرسه آنلاین می تونه آموزش مورد نظر و انعطاف پذیر لازم و برای شما فراهم کنه. مدرسه آنلاین انعطاف پذیری بیشتری داره. هنگامی که تصمیم می گیرین آموزش و به صورت آنلاین ادامه بدین، قادر خواهید بود به جای اینکه برنامه تونو در زمان های کلاسی سنتی تنظیم کنین، در کلاس های آنلاین وارد شید و کارهای کلاسی و تکمیل کنین، مطالعه کنین و تکالیف و انجام بدین، همه در زمان هایی که می تونه با برنامه شما مطابقت داشته باشه.

مزیت های یادگیری در مدرسه آنلاین چیه؟

شما توانایی یادگیری با سرعت خودتون و دارین.

با یادگیری آنلاین، می‌تونین سرعت خودتون و تنظیم کنین، که می‌تونه شانس بیشتری برای یادگیری و حفظ اطلاعات کافی در درس‌هاتون به شما بده. برخلاف کلاس‌های سنتی که باید در طول سخنرانی‌ها به سرعت یادداشت برداری کنین تا بتونین بعداً مطالب و مرور کنین.

یادگیری آنلاین به شما این امکان و میده که مطالب درسی و هر چند وقت یکبار و در زمانی که بیشترین تمرکز و دارین مرور کنین. درس ها و آموزش ها به صورت ویدئو و پادکست خواهد بود که در صورت نیاز میشه اونو تماشا، مکث و مرور کرد تا مطمئن بشید که یاد گرفتین.

همچنین این امکان و به شما میده که بتونین مطالب و در دوره هایی که برای شما آسون تره با سرعت بیشتری تکمیل کنین، بنابراین می تونین زمان بیشتری و صرف تمرکز بر دوره هایی کنین که ممکنه به نظرتون دشوارتره.

شما کمتر از یه کلاس درس سنتی هزینه خواهید کرد.

هنگامی که از خونه یاد می گیرین، به جای کلاس درس سنتی، می تونین از راه های مختلفی در هزینه خود صرفه جویی کنین. اولین پس انداز پولی هس که می تونین با عدم نیاز به رفت و آمد روزانه به کلاس پس انداز کنین.

علاوه بر این، هزینه شهریه می تونه کمتر از بسیاری از مدارس حضوری باشه، زیرا مدرسه آنلاین هزینه های سربار حفظ محیط کلاس و نداره.

شما می تونین محیط آموزشی شخصی خودتون و ایجاد کنین.

یکی از راه های تسهیل یادگیری اینه که بتونین در محیطی راحت یاد بگیرین و مطالعه کنین. هنگامی که در خانه یاد می گیرین، می تونین فضای منحصر به فرد خودتون و ایجاد کنین که برای نیازهای شما برای مطالعه مناسب تره.

کارهایی مانند حذف عوامل حواس پرتی، داشتن یه فضای آموزشی راحت و داشتن ابزارهایی باشه که برای مطالعه به اونا نیاز دارین بدون اینکه نیازی به حمل وسایل زیادی به کلاس درس داشته باشین.

شما می تونین راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کنین.

در محیط کلاسی سنتی، احتمالاً فقط می‌تونین با معلم خود در ساعات اداری تعیین ‌شده یا شاید چند دقیقه بعد از کلاس با معلم ارتباط برقرار کنین اما هنگام یادگیری آنلاین، می‌تونین از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن با استاد خود گفت وگو کنین تا بازخورد مورد نیازتون و دریافت کنین یا برای کمک به بهبود تجربه یادگیری آنلاین خود کمک بگیرین.

 به راحتی به هر گونه مستندات مورد نیاز دسترسی پیدا کنین.

 مزایای دیگه ی دریافت آموزش آنلاین اینه که تمام اسناد مورد نیاز برای یادگیری ذخیره میشه و به راحتی قابل دسترسی هس. تمام ارتباطات، بحث‌ها و مطالب آموزشی در پایگاه داده و ایمیل‌ها ذخیره میشن که به شما امکان دسترسی آسون‌تر و میده.

در یه محیط سنتی، کسب این اطلاعات مستلزم حضور در کلاس و یادداشت برداری یا جلساتی با استاد برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی هس که ممکنه از دست داده باشین.

شما انگیزه بهتری دارین.

یکی دیگه از مهارت‌هایی که در طول فرآیند یادگیری آنلاین ایجاد خواهید کرد، خودانگیختگی هس. در مدرسه آنلاین، شما باید مهارت های مدیریت زمان مناسب و گسترش بدین و انگیزه خودتون و برای انجام وظایف و ادامه مسیر حفظ کنین تا بتونین کار دوره و به موقع به پایان برسونین.

این شامل تعیین وظایف و ضرب‌الاجل‌های خود و ساختن روزتون میشه تا بتونین به اهداف تون برسین. این مهارت خاص می تونه برای دانش آموزا ارزشمند باشه، زیرا در آینده شما یه خود شروع کننده هستین که می تونین هر پروژه ای و انجام بدین.

مجتمع آموزشی پیشرو توانسته گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش و ارتقا بده و توانایی کودکان و در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در اونا ایجاد کرده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکان هس همواره پیشگام باشه.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 25 دوشنبه 29 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

ایده های ساده برای طراحی روف گاردن

 

طراحی ساده پشت بام ها می تونه ارزش زیادی به خونه شما اضافه کنه. پشت بام خونه، نه تنها می تونه همسایه ها و مهمونای شما رو متحیر کنه، بلکه می تونه یه مکان مناسبی برای استراحت پس از یه روز سخت برای شما رو فراهم کنه.

طراحی یه باغ روی پشت بام

با ایده های دکوراسیون پشت بام که شامل یه باغ روی پشت بام، خود رو با طبیعت مرتبط کنین. شما با ایجاد فضای سبز هرگز اشتباه نمی کنین، چه در داخل خونه، چه بیرون، در یه بالکن کوچک، یا در تراس سقف خود باشه.

اگر از باغبانی لذت می برین، این شانس شماس که همیشه به اونجا برید. می تونین یه باغ گیاهی دوست داشتنی ایجاد کنین، تعدادی گلدون تهیه کنین و درختچه ها، حتی درختان رو پرورش بدین، و یا از اونا استفاده کنین و همچنین هوای اطراف ساختمان شما رو تصفیه می کنه.

از ایده های طراحی پشت بام باز هم می توان برای ترکیب گیاهان سرپوشیده مانند سرخس، بوته های رز، درختان لیمو و غیره استفاده کرد.

طراحی ساده پشت بام کم هزینه با طراحی های رنگانگ

منظره ای متناسب با بودجه شما و با طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام با طرح رنگی شاد، شادی نامحدودی و براتون تضمین می کنه. اکنون، فقط به این دلیل که یه تراس پشت بام یه فضای بیرونی هس، به این معنی نیس که طرح رنگ نادیده گرفته شه.

در واقع میشه از رنگ ها برای ایجاد یه طراحی ساده و کم هزینه روی پشت بام استفاده کرد. شما می تونین نجاری های زیبا، سایبان های رنگارنگ، ملحفه های رومیزی و غیره رو انتخاب کنین.

میشه تخت خواب یا روتختی با روکش های رنگارنگ نصب کرد. دیوار تراس رو میشه با رنگی شاد رنگ کرد، یا می تونین از هنر دیواری یا گرافیتی استفاده کرد.

انتخاب مبلمان مناسب برای فضاهای باز 

با انتخاب مبلمان مناسب فضای باز، مبلمانی رو انتخاب کنین که مطابق با سلیقه شما باشه. یه تراس پشت بام به راحتی می تونه به یه آشپزخونه در فضای باز، یه فضای زندگی در فضای باز، یا یه منطقه مهمونی در خارج از خونه تبدیل بشه. 

در حالت ایده آل، مبلمان تراس باید شبیه به مبلمان فضای داخلی باشه. بنابراین، تعدادی مبلمان چوبی برای یه محل نشیمن با تعدادی میز کناری برای نگهداری وسایل تهیه کنین.

خلاق باشید و تعدادی مبلمان حصیری بسازید و در عین حال طراحی و در نظر داشته باشید.

نورپردازی در طراحی روف گاردن 

در حالی که سعی می کنید از نور در روف گاردن استفاده کنید، حال و هوای جشن و ایجاد کنید. چه تراس بزرگ یا کوچک داشته باشین، مهمه که این فضای بیرونی یا فضای باز و روشن کنین. لامپ های سرپوشیده و فانوس های آویزون، انتخاب های مناسبی هستن.

نورهای رشته ای در طول دیوار، یا اونا رو در امتداد پرتوهای عمودی آلاچیق تراس خود آویزون کنین. اگر می‌خواین فضایی رمانتیک بسازین، شمع‌ها رو در امتداد حصار یا روی میز ناهار خوری در بیرون از منزل قرار بدین.

شما همچنین می تونین از نورپردازی بالا برای جلب توجه به گرافیتی و طراحی هنری خود استفاده کنین.

استفاده از کف چوبی در طراحی پشت بام

کف چوبی صرفاً برای طراحی فضای استخر و یا فضاهای باز در نظر گرفته نشده. شما می تونین با ساختن یه کف چوبی و میز و چیدمان چند صندلی، چترهای بزرگ و حتی یک فضای نشستن در اطراف یه میز قهوه خوری با چند کوسن یا مبلمان حصیری، یه طراحی تراس مدرن و ساده ایجاد کنین.

کف های چوبی کاملاً خیره کننده به نظر می رسه و ظرافت زیبایی رو به این فضای بیرونی  میده.

چند ایده طراحی برای روف گاردن و پشت بام 

 اگه به اندازه کافی فضا دارین، اضافه کردن ویژگی آب به تراس سقف خود رو در نظر بگیرین، مانند یه چشمه یا یه آبشار کوچک.

ایده طراحی سقف های پوشیده شده

با ایده های طراحی تراس کوچک پشت بام از سقف محافظت کنین. اگه می خواین برای تزئین تراس پشت بام خود سرمایه گذاری کنین، باید به فکر نصب سقفی بر روی سقف باشین.

یه سایبون در درب منزل یه افزودنی عالیه، اما در نظر بگیرین که چگونه از مبلمان و دکوراسیون بیرونی خود محافظت می کنین. این ما رو به این سوال می رسونه که چگونه یه تراس روباز در هند رو بپوشانیم؟

استفاده از سقف پارچه ای

طراحی سقف پارچه ای می تونه گزینه مناسب دیگه ای باشه. شما این قابلیت رو دارین که منسوجات رو جدا کنین تا نور خورشید وارد فضا شه یا در صورت بارندگی، فضا رو با سقف بپوشونین. علاوه بر این، پارچه قابل شستشو هس.

طراحی سقف شیشه ای سکوریت

به سراغ شیشه‌های مات یا طراحی پشت بام پاسیو شیشه‌ای رنگی برید. این کار در برابر باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کنه. این سازه بادوام هس و نگهداری منظم به اون اجازه میده تا سال ها فضا رو زیبا کنه.

بهترین وسایل تزئینی برای تراس پشت بام

زیبایی و جذابیت تراس روی پشت بام خود رو با ترکیب اقلام دکوراسیون با دقت انتخاب شده که زیبایی اونو زیاد می کنه و فضایی دلپذیر ایجاد می کنه، زیاد کنید. در اینجا چند مورد از وسایل تزئینی محبوب وجود داره که باید در نظر بگیرین:

فرش های فضای باز: مناطق مختلف روی پشت بام خود شونو با فرش های فضای باز تزیین می کنن. این فرش ها نه تنها رنگ و بافت دارن، بلکه سطح نرمی و برای پاهای برهنه ایجاد می کنن.

فرش هایی رو انتخاب کنین که از موادی ساخته شده باشن که در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت ترن.

گیاهان گلدونی و فضای سبز: انواع گیاهان گلدونی، درختچه ها و درختان کوچک رو استفاده کنین تا زندگی و سرزندگی رو به تراس پشت بام خود بیارین.  از گلدون های بزرگ یا گلدون های تزئینی در اشکال و اندازه های مختلف و برای ایجاد سرسبزی استفاده کنین.

 مجسمه های باغ: با مجسمه های باغ، ظرافت هنری و اضافه کنین. از طرح های معاصر تا کلاسیک، این قطعات تزئینی رو میشه به صورت استراتژیک قرار داد تا نقطه کانونی و حس سبکی و به پشت بوم شما اضافه کنه.

نورپردازی در فضای باز: با نورپردازی در فضای باز، محیطی جادویی در طول عصرها ایجاد کنین. چراغ های رشته ای، فانوس ها، چراغ های انرژی خورشیدی می تونن پشت بوم شما رو به فضایی دنج و مسحورکننده تبدیل کنه.

گودال آتش یا شومینه در فضای باز: اگر مقررات اجازه میده، یه گودال آتش یا یک شومینه در فضای باز اضافه کنین. این افزودنی‌ها نه تنها گرما فراهم می‌کنن، همچنین یه نقطه کانونی جذاب برای دروهمی ها فراهم می کنه.

زنگ های بادی (چایم): یه عنصر آرامش بخش و ملودیک را با زنگ های بادی آویزون اضافه کنین. این قطعات تزئینی نه تنها به جذابیت بصری اضافه می کنن بلکه یه تجربه شنیداری آرامش بخش هم ایجاد می کنن.

آثارهنری در فضای باز: جذابیت هنری پشت بام خودتون و  با آثار هنری در فضای باز زیادتر کنین. مجسمه های مقاوم در برابر آب و هوا، هنرهای دیواری و نقاشی های دیواری می تونن خلاقیت و در فضای شما القا کنن.

استفاده از تقسیم‌ کننده‌های گیاهان: حریم خصوصی رو تقویت کنین و مناطق مختلف و با گیاهان تزئینی یا تقسیم‌کننده‌های گیاهی تقسیم کنین. این عناصر ساختار و زیبایی شناسی رو اضافه می کنه و در عین حال حس جدایی و ایجاد می کنه.

آبنما: آرامش و با یه آب نما مانند یه فواره کوچک، حوضچه یا یه آبشار مینیاتوری ایجاد کنین. صدای چکش آب می تونه فضایی آرومی و ایجاد کنه.

پرده ها یا سایبان های فضای باز: با افزودن پرده ها یا سایبان های فضای باز، حس لوکس بودن و ایجاد کنین.این کار نه تنها سایه و محافظت ایجاد می کنه، بلکه عنصری از زیبایی و به تراس بام سبز شما اضافه می کنه.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی می باشن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز هستن.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 36 چهارشنبه 24 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

 سئو SEO و بهینه سازی وبسایت

ما در اینجا چند اهداف خاص و قابل اجرای سئو رو که برای ایجاد یه استراتژی سئو قوی نیاز دارین به شما می گیم. تعیین اهداف برای سال آینده هم به شما کمک می کنه تا در هر تصمیمی که می گیرید جدی تر باشین.

هر تاکتیکی که استفاده می‌کنین یا محتوایی که ایجاد می‌کنین می‌تونه با یک یا چند هدف سئوی شما برای ارزیابی موفقیت اونا سنجیده شه.

اما درک اینکه کدوم اهداف سئو برای کسب و کار شما مناسبه ممکنه سخت باشه.

در هر مرحله از فرآیند چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود داره. با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از ده هدف SEO رو گردآوری کردیم که می‌تونین برای کمک به شروع فرآیند با اونا سازگار شین.

1. افزایش ترافیک ارگانیک X%

ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی هس که می تونه بیشترین میزان موفقیت در سئو رو به شما بگه.

وقتی ترافیک ارگانیک و به وبسایت خود افزایش می دین، نه تنها مجموعه بزرگتری از مشتریان بالقوه رو باز می کنه، بلکه به موتورهای جستجو سیگنال میده که محتوای شما ارزشمنده.

این به نوبه خود، پتانسیل رتبه بندی شما رو افزایش میده.

2. پروفایل بک لینک خود رو بهتر کنین.

به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما به افزایش قدرت دامنه و همچنین پتانسیل رتبه بندی کلی شما کمک می کنه.

هنگامی که این هدف سئو رو تعیین می کنین، نه تنها به تعداد لینک هایی که می خواین به دست بیارین، فکر می کنین، بلکه به این فکر می کنین که از کدوم وبسایت ها نیز می خواین اونارو به دست بیارین.

فقط به یاد داشته باشین که ساخت بک لینک به کیفیت بستگی داره—تعداد پیوندهایی که دارین آزمون تورنسل عالی برای محبوبیت محتوای شماس، اما تعداد لینک های کمتر و معتبرتر در دراز مدت به شما کمک بیشتری می کنه.

همانطور که این هدف و تعیین می کنین، به دنبال وب سایت های خاصی باشین که می خواین این بک لینک ها رو از اونا به دست بیارین.

3. اعتبار دامنه خود رو تقویت کنین.

افزایش قدرت دامنه شما می تونه تاثیر زیادی بر پتانسیل رتبه بندی شما داشته باشه.

هرچه موتورهای جستجو معتبرتر سایت شما رو ببینن، اولویت بیشتری در SERP دریافت خواهید کرد.

اگر این یکی از اهداف سئوی شما برای سال آینده اس، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که متغیرهایی رو برای محاسبه این امتیاز جستجو کنین.

مؤلفه اصلی اعتبار دامنه مستقیماً با کیفیت محتوای سایت شما مرتبط هس.

اساساً، هرچه بازدیدکنندگان بیشتری محتوای شما رو بخونن، به اشتراک بذارن و با اون تعامل داشته باشن، شانس شما برای افزایش امتیاز شما بیشتره.

برای تأثیرگذاری واقعی، به محتوایی که در حال حاضر با ارزش ترین ترافیک رو وارد می کنه، نگاه کنین.

سپس، دلیل اینکه فکر می‌کنین کار می‌کنه رو تفکیک کنین و اون آموخته‌ها رو در استراتژی تولید محتوا اعمال کنین.

4. به حداکثر رساندن سرعت صفحه

در اینجا اولین هدف فنی سئوی ما هست. وقتی سرعت صفحه خود رو افزایش می دین، می تونه تأثیر گسترده ای بر پتانسیل رتبه بندی و تجربه کلی وب سایت شما داشته باشه.

هنگام فکر کردن به این هدف، مطمئن شین که در مورد الزامات سایت بک‌اند که باید به‌روزرسانی کنین، فکر کنین.

5. صفحات مولد ترافیک خود رو متنوع کنین.

یه مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود داره: اونا یه محتوای عالی یا یه صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنن که با بزرگ شدن، درصد قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک سایت و وارد می‌کنه.

این نه تنها به طور بالقوه نتایج و برای هدف شماره 1 منحرف می کنه، بلکه به شدت توانایی شما رو برای جذب مخاطبان گسترده تری کاهش میده.

به طور دقیق تر، هرچه صفحات بیشتری در وب سایت شما ایجاد ترافیک کنن، پتانسیل بیشتری برای جذب سرنخ های واجد شرایط دارین.

تفاوت بین صفحه فرود و مقاله وبلاگ رو در نظر بگیرین. هدف یکی تبدیل سرنخ های خاص به کاربران یا ثبت نام در خبرنامه شما هس و دیگری بر جذب خوانندگان علاقه مند برای یه کلمه کلیدی خاص تمرکز داره.

6. قطعه های برجسته بیشتر رو ضبط کنین.

قطعه های برجسته یه شمشیر دو لبه هستن. اگرچه دنبال کردن این ویژگی‌های SERP می‌تونه محتوای شما رو به صفحه نتایج افزایش بده، اما وقتی کاربران اطلاعات مورد نیاز خود رو در خود قطعه پیدا می‌کنن، می‌تونهاند ترافیک سایت شما رو کم کنه.

این یه هدف عالی SEO برای استفاده برای محتوای بالاترین سطح (ToFu) هس، اما شما نمی خواین خطر از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود رو در سطح پایین داشته باشین.

7. نرخ پرش خود رو کم کنین.

هنگامی که شخصی سایت شما رو کلیک می کنه و به سرعت اونو ترک می کنه، توسط اکثر ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل سایت به عنوان یه جهش محسوب میشه.

نرخ پرش بالا به مرور زمان پتانسیل رتبه بندی شما رو کاهش میده زیرا به موتور جستجو نشون میده که محتوای شما با هدف جستجوگر مرتبط نیس.

8. افزایش زمان بازدیدکنندگان در صفحه

این هدف SEO با هدف شماره 7 کار می کنه. منطقی که وقتی نرخ پرش رو کم می کنین، زمان در صفحه باید بالا بره.

از هر دوی این اهداف به عنوان فرصتی برای تفکر در مورد ساختار درون صفحه محتوای خود استفاده کنین.

هرچه اطلاعات شما بهتر سازماندهی بشه، تجزیه و تحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسون تر میشه.

9. ترافیک ارگانیک بیشتری تبدیل کنین.

هنگامی که شخصی وارد سایت شما میشه، چه اتفاقی میوفته؟ آیا اونا محتوای شما رو می خونن یا به دنبال گزینه های دیگر می گردن؟

هنگامی که به افزایش ترافیک کلی خود فکر می کنین، مهمه که به نحوه تبدیل اون ترافیک هم فکر کنین.

این هدف سئو بهترین راه برای به دست آوردن درک درستی از پتانسیل تبدیل محتوای شماس.

در بازار رقابتی امروزی، جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کافی نیس - شما باید اونا رو به محض حضور در سایت خود شگفت زده کنین.

10. پیوند داخلی خودتون و بهینه کنین.

پیوند داخلی فقط برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت شما مفید نیس. این یه سیگنال رتبه بندی مثبت برای موتورهای جستجو هس.

همانطور که در حال آماده شدن برای این هدف هستین، به دو جنبه متمایز پیوند داخلی فکر کنین - یکی برای بازدیدکنندگان وب سایت و دیگری برای خزنده های وب.

برای جلب توجه خزنده های وب، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بدبن این هس که یکه نقشه سایت ایجاد کنین که هر زمان که وب سایت شما تغییر می کنه به روز میشه.

این نه تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی رو میده که برای تجزیه سریع‌تر ساختار سایت شما نیاز دارن، بلکه به شما کمک می‌کنه تا نحوه پیوند همه صفحات خود رو با هم تجسم کنین.

این ممکنه زمانی که تازه شروع به کار کردین ارزشمند به نظر نرسه، اما هنگامی که صدها یا هزاران صفحه برای کار با اونا دارین، درک اینکه چگونه همه اونا با هم تطبیق دارن حیاتی هس.

تعیین اهداف سئوی مناسب به شما امکان میده تا برنده شید.

زمانی که اهداف سئو و بهینه سازی سایت مشخصی رو برای خود و تیم خود ایجاد می کنین، تضمین می کنه که همیشه در یه جهت حرکت می کنین.

این اهداف راهنمای شما در مسیری به سوی نتایج بهتر هستن و می تونن به شما در اولویت بندی انواع محتوا و استراتژی ها و رشد شرکت شما کمک کنن.

خدمات سئو در آمینا گروپ

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیره و پس از اون ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع میشن و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز میشه.

همینطور بهتره بدونین هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف میشه در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتون هسد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشه تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب میشن هم بیشتر خواهد بود.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 35 دوشنبه 15 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

دبستان پسرانه پیشرو

انتخاب یه مدرسه ایده آل برای کودکان احتمالا یکی از بیشترین نگرانی های والدین در سراسر دنیاس. آموزش یه کودکان نحوه شکل گیری زندگی اونارو در آینده تعیین می کنه و مدرسه مناسب می تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

والدین می تونن طیف گسترده ای از گزینه های مدرسه رو برای فرزندانشون با توجه به نیازهای فردی اونا بررسی کنن.

با این حال، انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون به ویژه با توجه به گزینه های متنوع امروزی، می تونه یه کار بسیار دلهره آور باشه.

به عنوان والدین، باید قبل از ثبت نام فرزندتون، هر مدرسه رو به دقت بررسی کنین تا مطمئن شین که بهترین آموزش رو دریافت می کنه.

بنابراین، موارد مهمی که باید در مدرسه مناسب برای فرزندان تون به دنبال اون باشین چیه؟ پست زیر به شما در یافتن پاسخ کمک می کنه.

1. شایستگی معلمان و مدیریت

مهمترین عاملی که یه مدرسه خوب و از سایرین متمایز می کنه، کیفیت تدریس و مدیریت هس. مدرسه ای با کادر آموزشی واجد شرایط و با تجربه در کنار تیم مدیریتی شایسته همیشه یه انتخاب مورد علاقه اس.

اول از همه، شما از داشتن یه محیط یادگیری مثبت برای فرزندان تون با کادر آموزشی واجد شرایط اطمینان دارین. علاوه بر اون، مدیریت شایسته سازماندهی مناسب هر جنبه از عملیات مدرسه رو تضمین می کنه. 

اطمینان حاصل کنین که مدیریت با والدین در زمینه های مختلف یادگیری کودک همکاری می کنه.

2. برنامه درسی

نکته مهم بعدی که باید در مدرسه برای فرزندتون به دنبال اون باشین، برنامه درسی هس. یافتن مدرسه ای که بر پایه های تحصیلی قوی و در عین حال حفظ تمرکز کودک محور در برنامه درسی خود تأکید کنه، مهمه.

بررسی کنین که آیا فعالیت‌های کلاس برای کمک به دانش‌آموزا در توسعه مهارت‌های موضوعی و همچنین مهارت‌های زندگی طراحی شدن. علاوه بر این، شما همچنین باید به دنبال وسعت تجارب یادگیری ارائه شده به دانش آموزا در برنامه درسی مدرسه باشین.

3-ایمنی

هنگامی که مطمئن شدین که یه مدرسه برنامه درسی و تیم معلمان مناسبی برای هدایت تحصیل فرزندتون داره، باید امنیت مدرسه رو بررسی کنین.

از این گذشته، هنگامی که اونا رو در مدرسه رها می کنین، ایمنی فرزندان شما اولین اولویت هس. بنابراین، هنگام بررسی کیفیت امنیت در یه مدرسه، ممکنه مجبور شین سوالات زیادی بپرسین. 

به عنوان مثال، می تونین بررسی کنین که آیا مدرسه کارمندان خود رو بررسی می کنه یا نه. علاوه بر این، شما همچنین می تونین استانداردهای ایمنی یه مدرسه رو با بررسی انواع سیستم های امنیتی موجود ارزیابی کنین.

4-روش های تدریس

وقتی مدرسه ای با معلمان واجد شرایط دارین، دلیل بررسی روش های تدریس چه می تونه باشه؟ روش های تدریس نشون میده که معلما چقدر می تونن کار خود رو انجام بدن.

شما باید راه هایی رو بررسی کنین که معلما از طریق اونا با دانش آموزا ارتباط برقرار می کنن و به اونا کمک می کنن تا با تجربیات یادگیری ارتباط برقرار کنن. آیا از روش‌های نوآورانه برای جذاب‌تر کردن تجربیات یادگیری برای دانش‌آموزا استفاده می‌کنن؟ 

آیا فرزندان شما این فرصت رو خواهند داشت که ایده های خود رو در کلاس درس بیان کنن؟ علاوه بر این، شما همچنین باید بدونین که آیا معلما اجازه بحث و پروژه های کلاسی رو میدن یا نه.

5.فعالیت های مشترک

شما نمی خواین فرزندتون در مدرسه ای بدون هیچ گونه فعالیت مشترک درس بخونن. کودکان نمی تونن تمام وقت شونو در کتاب و تکالیف بگذرونن. اونا باید از سرگرمی های زندگی و موسیقی، ورزش و سایر برنامه های بعد از مدرسه لذت ببرن. 

بچه ها می تونن با فعالیت های فوق برنامه از علایق مختلف خود بهره ببرن و جنبه های خلاقانه شونو کشف کنن. فعالیت های مشترک بسیار مهم تر از تفریح برای کودکان در مدرسه اس. 

در واقع، اونا فرصت بسیار خوبی و برای دانش آموزان فراهم می کنن تا مهارت های اجتماعی و توسعه بدن و با دانش آموزای دیگه پیوند برقرار کنن. در عین حال، فعالیت های فوق برنامه نیز نقش ظریفی در بهبود کیفیت فرآیند یادگیری دانش آموزا داره.

6. فاصله مدرسه تا خونه

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندتون باید در نظر داشته باشین نزدیکی هس. مکان مدرسه نه تنها برای هزینه های حمل و نقل بلکه برای یادگیری بچه ها نیز اهمیت زیادی داره.

قبل از تصمیم گیری در مورد اون، فاصله خونه و مدرسه رو بررسی کنین. والدین باید دسترسی به مدرسه و امکانات حمل و نقل و ارزیابی کنن.

با این حال، باید مطمئن شین که زمان رفت و آمد به مدرسه کوتاه‌تره. چرا؟ با فاصله نزدیک‌تر به مدرسه، فرزندان شما به راحتی می‌تونن به موقع به مدرسه برسن. 

علاوه بر این، کودکانی که مدارس نزدیک به خونه خود دارند، به دلیل خستگی کمتر، آمادگی جسمانی و ذهنی بیشتری برای کلاس‌ها دارن.

7. فرهنگ، ارزش ها و اخلاق

بالاتر از هر چیز دیگه ای، یکی از عوامل اساسی مهمی که باید در یه مدرسه جستجو کنین، فرهنگ اون مدرسه اس. ارزش هایی که مدرسه مظهر اون هس چیه؟ آیا مدرسه منشور اخلاقی داره؟

فرهنگ‌های سالم مدرسه، توسعه حرفه‌ای روبرای معلما و محیط‌های یادگیری مطلوب‌تر و نوآورانه‌تر رو برای دانش‌آموزا ترویج می‌کنن؟ علاوه بر این، فرهنگ کار سالم در مدارس باعث ارتقای محیط های پرورشی، تعهد به یادگیری و توسعه مستمر و احساس مسئولیت کلی میشه.

ارزش‌های مدرسه نیز در شکل دادن به طرز فکر کودکان اهمیت زیادی داره. بنابراین، باید بررسی کنین که آیا ارزش‌های مدرسه با ارزش‌های خانوادگی شما مطابقت دارد یا نه.

کلمات پایانی

هفت عامل مختلف برای انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتون می تونه بهترین راهنمایی رو برای شما فراهم کنه. دیگه لازم نیس با افکار گیج کننده ای روبرو شین. 

کیفیت تدریس و مدیریت، روش های تدریس و محتوای برنامه درسی، اولین چیزهایی هستن که باید بررسی کنین. علاوه بر این، شما باید روش های آموزشی و اطمینان از ایمنی کودکان در مدرسه رو هم ارزیابی کنین. 

برخی از عوامل مهم دیگه برای تعیین بهترین مدرسه برای فرزند شما، فرهنگ و ارزش های مدرسه اس. اگر می‌خواین بهترین ویژگی‌ها رو در مدرسه برای فرزندتان پیدا کنین، قطعاً می‌تونین هم‌اکنون به بهترین دبستان تهران مراجعه کنین.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش رو ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان رو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

تماس با ما

تلفن

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرستهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 29 یکشنبه 14 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

تعریف بازسازی ساختمان 

 

بازسازی معمولاً نیازمند کار کمتری نسبت به نوسازی هس زیرا میشه با ساختار موجود کار کنین. در حالی که بازسازی بیشتر در مورد ارتقا هس، نوسازی شامل ساختنی کاملاً تازه اس.

این می‌تونه یه پروژه هیجان‌انگیز باشه که منتظر اون باشین، زیرا به این معنی هس که در پایان فرآیند یه خانه کاملاً جدید هس. 

شاید تا به حال به این فکر کرده باشین که دیگه ساختمون شما قدیمی شده و باید به فکر تعویض اون باشین اما هزینه های خرید یه خانه نو احتمالا شما رو از این تصمیم منصرف کرده.

بهترین چاره برای اصلاح و بهبود یه واحد مسکونی یا اداری، عملیات بازسازی ساختمون هس که با این روش در نهایت میشه در زمانی کمتر و با هزینه ی بسیار پایین تر تغییرات مورد نظر و انجام داد.

بازسازی یه ساختمون موجود تا ساختن یه ساختمون جدید از ابتدا سازگارتر با محیط زیست هس. ساخت و ساز بیش از نوسازی زباله ایجاد می کنه.

استخراج، بسته بندی و حمل و نقل مواد به انتشار گازهای گلخانه ای پروژه منجر میشه. همچنین باعث آلودگی هوا، آب و صوتی بیشتر میشه.

اکثر بازسازی ها به مواد بسیار کمتری نیاز دارن و ضایعات کمتری رو به همراه دارن. همچنین می تونین به طور یکپارچه ویژگی های پایدارتر و در یه ساختار موجود ادغام کنین و مصرف انرژی اونو کم کنین.

نکاتی کلیدی که در بازسازی ساختمان باید رعایت بشه

اگرچه بازسازی به طور کلی پایدارتر از ساخت و ساز جدیده، اما به چندین عامل کلیدی بستگی داره - انتخاب متریال، مقیاس پروژه و سبک زندگی صاحب خونه. یکی از این عوامل می تونه به طور قابل توجهی تأثیر زیست محیطی نوسازی رو افزایش بده یا ردپای پروژه ساخت و ساز رو کم کنه.

انتخاب مواد

استفاده از مواد طبیعی و بازیافتی زیاد می تونه یه پروژه ساخت و ساز رو پایدارتر از نوسازی کنه. با این حال، شرایط اقتصادی فعلی، تکیه شدید به این مواد و دشوار می کنه. هزینه های لوازم ضروری مانند بتن، گچ و به شدت نوسان و افزایش داره.

مقیاس

مقیاس پروژه نوسازی یا ساخت و ساز نیز وارد عمل میشه. بازسازی های گسترده مانند افزودن استخر، گاراژ یا حمام اضافی می تونه تأثیر زیست محیطی مهم تری نسبت به ساختن از ابتدا داشته باشه. این نوع پروژه‌ها آب و برق زیادی مصرف می‌کنن - نه فقط در طول فرآیند بازسازی، بلکه در بقیه چرخه‌های عمرشون.

روش های ساخت و ساز سنتی ممکنه نسبت به نوسازی متوسط کمتر سازگار با محیط زیست باشن. با این حال، استراتژی ها و سبک های طراحی جدیدی در حال ظهور هستن که می تونه ساخت سازه های جدید و بسیار پایدارتر کنن.

سبک زندگی

سبک زندگی صاحب خانه مسلماً تأثیرگذارترین عامل هس. چگونه قصد دارین از خانه نوساز یا نوساز استفاده کنین؟

اگر از وسایل سازگار با محیط زیست استفاده کنین و از ابزارهای نوسازی به طور مسئولانه استفاده کنین، می تونین تأثیرات زیست محیطی اونو به حداقل برسونین و 100٪ مطمئن باشین که پایدارتر از ساختن جدیده.

از سوی دیگر، اگر به بازسازی خود اهمیت ندین و اجازه هدر دادن انرژی گرانبها رو به اون بدین، در دراز مدت تاثیر منفی بیشتری خواهد داشت.

به طور مشابه، اگر متعهد به سبک زندگی سبز باشین، ساخت یه خانه جدید می تونه مزایای زیست محیطی طولانی مدت بیشتری نسبت به بازسازی داشته باشه.

تلاش‌های کوچک مانند بازیافت، استفاده از محصولات پاک‌کننده طبیعی و سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی می‌تونه تفاوت بزرگی ایجاد کنه.

ساختمان سبز یه منطقه خاکستری هس.

صنعت ساخت و ساز ده ها ساله که زیان زیادی بر محیط زیست وارد کرده. متخصصان صنعت هنوز در حال کشف چگونگی جایگزینی مصالح و استراتژی های ساختمانی قدیمی با جایگزین های سبزتر هستن.

اگرچه بازسازی ساختمان معمولاً دوستدار محیط زیست هس، این واقعیت می تونه به زودی تغییر کنه. در حال حاضر، ساختمان سبز یه منطقه خاکستری باقی مونده.

گروه بازسازی ساختمان ایوان سبز

گروه بازسازی ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت و ببرین.

با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا می تونین از اون استفاده کنین.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 یکشنبه 14 آبان 1402 زمان : نظرات (0)

اهمیت طراحی وب سایت خوب

 

 

هنگام ایجاد یه وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکنه از خود بپرسین که چرا طراحی وب سایت مهمه و چه چیزی اونو خوب می کنه؟

چگونه می تونین اطمینان حاصل کنین که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت رو پوشش میده؟ حقیقت اینه که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباس. 

این یکی از مهم‌ترین عواملی هس که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کنه و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌ ذاره. 

75 درصد از مصرف کنندگان میگن که بر اساس طراحی وب سایت، درباره اعتبار یه شرکت قضاوت فوری می کنن.

مزیت های یه طراحی وبسایت عالی چیه؟

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی میده.
  • به شما کمک می کنه در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنین.
  • باعث میشه شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسین.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کنه.
  • شما می تونین با رقبا رقابت کنین.
  • به شما شخصیت برند میده.

اصول طراحی وبسایت چیه؟

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌ و کار شماس، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی هس که بهترین تجربه ممکن و با نام تجاری شما به کاربران شما میده.

اما می‌تونین برخی از اصول رایج رو دنبال کنین تا مطمئن شین که در مسیر درست شروع کردین.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسه، بلکه باید هدفی و نیز دنبال کنه. 77% از شرکت ها بر این عقیده ان که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یه نقطه ضعف برای مشتریان اوناس.

بنابراین حتی زمانی که اونا عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها رو به درستی دریافت می‌کنن، می‌تونن با یه تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت و خراب کنن!

چیزی که یه وب سایت عالی و می سازه زمانی هس که اونا به راحتی می تونن اطلاعات مورد نظر خود و جستجو کنن و به دست بیارن. 

اگر خیلی طول بکشه یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسه، صفحه سایت شما رو می بندن.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنین که هر چند وقت یه بار محتوا رو در تلفن خود مشاهده می کنین. چند وب سایت رو روی موبایل خود باز کردین؟ همه ما به وبسایتی رسیدیم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها نشون میده که 85 درصد از بزرگسالان معتقدن که یه وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراه شون خوب به نظر برسه تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی داره؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب میشن، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت شون. این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری میشه که طول می کشه تا باز شن. 

تحقیقات نشون میده که اگر تصاویر بارگذاری نشن یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشه، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما رو متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیه؟ بله، شما می خواین یه برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنین، اما همچنین می خواین اونا اقدام کنن! 

برای انجام این کار، باید به اونا یادآوری کنین و با Call to Action یا CTA انجام این کار و برای اونا آسون کنین. اینا دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستن که در سراسر یه وب سایت مشاهده می کنین.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یه استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی میشه و به گونه‌ای طراحی شده که این استراتژی و منعکس کنه، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط هس.

شما می خواین وب سایت خود و پیدا کنین زیرا این فرصت و به شما میده تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب اونا ارتباط برقرار کنین.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود داره. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینا برای رسیدن به شما می تونه یه مبارزه واقعی باشه.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواین با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری و به اونا بدین.

هویت و ثبات برند

بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارن که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره رو مشخص کنه. اگر شما یکی از اونا هستین، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع هس!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود داره. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با اون کار می کنین باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت رو درنظر بگیره.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودشو در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 32 سه شنبه 25 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

مفهوم مدرسه هوشمند

چشم انداز یه سیستم مدرسه هوشمند یه مدل آموزشی هس که مولفه های اساسی آموزش رو یکپارچه می کنه: محتوا و نحوه دریافت و ارائه یادگیری. در نهایت، مدارس هوشمند باید نیروی کار تحصیل کرده با مهارت های مناسب برای پیشرفت در عصر اطلاعات ایجاد کنن.

در نتیجه، مدارس هوشمند باید کل کودک رو توسعه بدن و فرصت هایی رو برای اونا فراهم کنن تا مهارت های فکری، اجتماعی، عاطفی و فیزیکی خود رو توسعه بدن.

با اجرای یه سیستم مدرسه هوشمند، مربیان می تونن یادگیری رو افزایش بدن و در عین حال مشارکت دانش آموزا رو افزایش بدن، فرهنگ همکاری رو ترویج کنن و محیطی حمایتی ایجاد کنن.

پارادایم جدید آموزش مستلزم مشارکت والدین، دانش آموزا و گروه های اجتماعی هس. مدارس باید پاسخگوی خانواده ها باشن، اما این نیاز به چیزی بیش از ارائه یه برنامه درسی کلاسی داره.

ایجاد روابط مشارکتی با گروه های اجتماعی برای ارتقای فضای یادگیری و مدرسه حیاتیه. چهارمین انقلاب صنعتی فن آوری های جدید رو وارد آموزش می کنه. این انقلاب نقش های جدیدی رو برای مدارس ایجاد می کنه که نیاز به باز تعریف داره.

محیط های آموزشی توسط محیط های مبتنی بر وب شکل خواهند گرفت. در سیستم مدارس هوشمند، یادگیری فراگیر خواهد بود. مدارس باید خود رو با تغییرات سیستمی و رویکردهای آموزشی جدید وفق بدن تا همگام شن.

با شتاب گرفتن انقلاب صنعتی چهارم، نیاز به نقش رهبری جدید مدرسه بسیار مهمه. انطباق با محیط جدید و اجرای روش‌های یادگیری جدید نیازمند رهبری کارآمدتر مدرسه اس.

مزایای سیستم مدرسه هوشمند چیه؟

مدارس هوشمند از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته برای ارائه تجربیات یادگیری ترکیبی بهتر برای دانش آموزا استفاده می کنن. این فناوری‌ها به طور گسترده‌تری در آموزش استفاده میشن، زیرا دانش‌آموزا شروع به ترجیح تجربیات یادگیری تعاملی بر روش‌های سخنرانی سنتی کردن.

در نتیجه، مدارس هوشمند فراتر از کلاس های درس با رایانه هستن. اونا می تونن با افزایش همکاری بین دانش آموزا و معلما و افزایش اثربخشی آموزش به موفقیت دانش آموزا کمک کنن.

با استفاده از هوش مصنوعی و فن‌آوری‌های کلاسی فراگیر، مدارس هوشمند می‌تونن دانش‌آموزا کند تر رو به طور مؤثرتری هدف قرار بدن و به اونا در کلاس پویاتر باشن.

یه کلاس درس هوشمند به دانش آموزایی که مشکل دارن کمک می کنه تا با سرعت خودشون یاد بگیرن و از جلوه های بصری برای به یاد ماندنی تر کردن مفاهیم استفاده می کنن.

با اطلاعات بسیار زیادی که به صورت آنلاین در دسترس هس، یه مدرسه هوشمند به دانش آموزا اجازه میده یادداشت برداری کنن و در زمان واقعی یاد بگیرن. با استفاده از این فناوری، دانش آموزا دیگر مجبور نیستن کتاب های درسی سنگین حمل کنن.

علاوه بر این، معلما می تونن ارائه ها و اسناد رو آسون تر انجام بدن. معلما دسترسی بهتری به اطلاعات خواهند داشت و می تونن از اون برای تقویت یادگیری دانش آموزا استفاده کنن.

این به معنای زمان بیشتری برای یادگیری هس. و این فرصت عالی برای والدین و مربیان هس تا به دانش آموزانی که کندتر هستن کمک کنن تا موفق بشن.

 سیستم مدارس هوشمند

پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند نیازمند تحول آموزش هس. فناوری جزء حیاتی یادگیری هس، اما معلما باید در استفاده و اجرای صحیح اون آموزش ببینن. علاوه بر تجهیز مدارس به جدیدترین فناوری، مربیان باید از LMS پیشرفته استفاده کنن، برنامه های درسی رو توسعه بدن و دانش خود رو در مورد محتوای الکترونیکی مختلف بهتر کنن.

کارگاه‌های فشرده می‌تونه به معلما کمک کنه تا مهارت‌های خود رو در استفاده از فن‌آوری‌های جدید برای تقویت یادگیری و تدریس بهبود بدن. برای اجرای یه سیستم مدارس هوشمند، مناطق باید پاسخگوی نیازهای خانواده ها باشن و اونا رو در یه فرآیند مشارکتی مشارکت بدن.

این بدان معنا نیس که مدیرا باید تمام روش های سنتی تعامل با جوامع و جوامع مدرسه رو کنار بذارن. در عوض، اونا باید ظرفیت همکاری با گروه های مختلف رو توسعه بدن.

چالش های پیاده سازی سیستم مدارس هوشمند

یکی از بزرگترین موانع اجرای مدارس هوشمند کمبود منابع کامپیوتری برای برخی مدارس هس. پیدایش رایانه برای دانش‌آموزا و معلما یه راحتی بزرگ هس، اما برای بسیاری از خانواده‌ها می‌تونه گرون باشه.

یه کامپیوتر می‌تونه هزینه بالایی داشته باشه، اما دانش‌آموزا با فناوری قدیمی ممکنه خود رو گیج کنن. چالش دیگر سرعت پیشرفت فناوری جدیده. مدارس باید زیرساخت های جدید بسازن، زیرساخت های قدیمی رو ارتقا بدن و تاسیسات اصلی رو ارتقا بدن.

علاوه بر این، مدارس در مناطق روستایی ممکنه به بودجه اضافی نیاز داشته باشن. چالش دیگر در سیستم مدارس هوشمند نیازمند منابع مالی و انسانی بیشتر با مهارت های فنی داره. این به معنای مدیریت نیازهای فردی مدرسه و استعدادهای کارآفرینی معلما و مدیراس.

سیستم های مدارس هوشمند برای کمک به مدارس برای بهبود عملکرد خود توسعه یافتن. نرم افزار اختصاصی مدیریت مدرسه می تونه به ساده سازی عملیات کلاس درس و از بین بردن دردسرهای مرتبط با دریافت حقوق، تولید گزارش و ثبت با کاغذ کمک کنه.

علاوه بر این، نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند می تونه ارتباط منظم با والدین رو تسهیل کنه. جمع آوری دستی داده ها دشوار و زمان بر هس و نیاز به نظارت دقیق بر رویه های مختلف اداری داره. مدارس هوشمند باید با نیازهای در حال تغییر دانش آموزا و کارکنا سازگار شه.

مدارس تمام هوشمند چه اهدافی داره؟

  • توسعه نسلی خلاق و مسلط بر تکنولوژی های مدرن
  • پرورش قدرت معنوی، ذهنی دانش آموزا
  • ایجاد شیوه مشارکت جمعی دانش آموزا
  • ایجاد تغییراتی در روش های یادگیری بر اساس خلاقیت و افزایش قدرت تفکر
تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه سنتی

مدارس هوشمند از بسیاری جهات با مدارس سنتی تفاوت دارن و برخی از برجسته ترین تفاوت های اونا شامل:

استفاده از فناوری: مدارس هوشمند به شدت به استفاده از فناوری در فرآیند آموزش و یادگیری متکی هستن، در حالی که مدارس سنتی عمدتاً به روش‌ها و تکنیک‌های سنتی مانند کتاب‌های درسی، تخته سیاه، کاغذ و خودکار متکی هستن.

تعامل و مشارکت: مدارس هوشمند تعامل و مشارکت مؤثر دانش‌آموزا رو در فرآیند یاددهی و یادگیری تشویق می‌کنن، در حالی که مدارس سنتی تمایل دارن از روش‌های آموزشی پیشگیرانه استفاده کنن که تعامل و مشارکت فعال دانش‌آموزا رو تشویق نمی‌کنه.

محیط یادگیری: مدارس هوشمند با محیط یادگیری پیشرفته و متنوعی که بر فناوری های مدرن و نوآورانه تکیه داره مشخص میشه، در حالی که مدارس سنتی بر محیط یادگیری سنتی تری مبتنی بر روش های تدریس سنتی متکی هستن.

پشتیبانی و راهنمایی: مدارس هوشمند ابزارها و فناوری‌های بسیاری رو ارائه می‌کنن که به دانش‌آموزا کمک می‌کنه تا عملکرد تحصیلی خود رو بهتر کنن و حمایت و راهنمایی لازم رو برای اونا فراهم می‌کنه، در حالی که مدارس سنتی ممکنه فاقد این نوع حمایت و راهنمایی باشن.

زمان و مکان: مدارس هوشمند به دانش‌آموزا اجازه میدن در هر زمان و مکان با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه یاد بگیرن، در حالی که مدارس سنتی فقط اجازه یادگیری در کلاس‌های درس و در زمان‌های معین رو میدن.

ارزشیابی و دستورالعمل: مدارس هوشمند و مدارس سنتی در نحوه دریافت ارزشیابی و دستورالعمل های دانش آموزا متفاوتن.

مدارس هوشمند ارزیابی مستمر و بازخورد فوری رو به دانش آموزا ارائه میده و همچنین به اونا کمک می کنن تا اشتباهات رو شناسایی کنن و دستورالعمل های لازم برای غلبه بر اونا رو ارائه میده، در حالی که مدارس سنتی ارزشیابی دوره ای و دستورالعمل های کلی رو ارائه میدن که همیشه نیازهای هر دانش آموز رو به صورت جداگانه برآورده نمی کنه.

همکاری و ارتباط: مدارس هوشمند همکاری و ارتباط بین دانش‌آموزا، معلما و جامعه آموزشی گسترده‌تر رو تشویق می‌کنن، جایی که اطلاعات، ایده‌ها و منابع به راحتی رد و بدل میشن، در حالی که مدارس سنتی ممکنه فاقد این نوع همکاری و ارتباطات باشن.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمون و در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز ایجاد کرده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمون اس همواره پیشگام بودیم.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 30 شنبه 22 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

 دیوار سبز یا گرین وال

خیال کنین که در یه فضای سبز قدم می زنین. شما در حال تنفس در هوای تازه از تمام گیاهان اطراف خود هستین.

شما در طبیعت بیرون نیستین بلکه شما در یه مرکز خرید هستین! تا سال 2050، 66 درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی می کنن.

با افزایش شهرنشینی، میزان فضای سبز در شهرها کمتر میشه. طراحان شهری و معماران در حال پیدا کردن راه‌هایی برای سبزتر کردن ساختمونا هستن تا به مردم در شهرها کمک کنن تا طبیعت رو تجربه کنن.

یکی از راه های سبزتر کردن ساختمونا، ایجاد نمای سبز یا دیوار سبز به اوناس.

مفهوم نماهای سبز

در برخی از ساختمونا، گیاهان بالارونده روی کل دیوار کشیده میشن. گیاهان در پایه دیوار ریشه می گیرن تا نمای سبز رو ایجاد کنن.

امروزه، نماهای سبز رو بر روی انواع ساختمونای یه شهر، از خونه‌ها گرفته تا ساختمونای اداری مرتفع می‌بینی.

دیوارهای سبز چیه؟

دیوارهای سبز که به اونا باغ عمودی یا دیوارهای زنده هم میگن، نوع جدیدتری از دیوارهای گیاهی هستن.

گیاهانی که در نماهای سبز رشد می کنن در پایه دیوار ریشه دارن. اما روی دیوارهای سبز، گیاهان مستقیماً در دیوار کاشته میشن.

انواع اصلی دیوار سبز 

  • سیستم های پانلی
  • سیستم های نمدی
  • سیستم های ترلیس
سیستم های پانلی

سیستم های پانل از پانل های دیواری با گیاهان از پیش کاشته شده استفاده می کنن.

پانل ها به طور مستقیم بر روی دیوار یه ساختمون با استفاده از یه ساختار پشتیبانی نصب میشن.

سیستم های نمدی

سیستم های نمدی از یه محیط رشد با جیب های نمدی استفاده می کنه که گیاهان رو در اون قرار میده. لوله های پلاستیکی از دیوار عبور می کنه و نمد رو مرطوب نگه می داره تا گیاهان بتونن رشد کنن.

سیستم ترلیس

در سیستم داربست، گیاهانی که در ظروف رشد می‌کنن، در این روش از میله های چوبی یا فلزی که برای حمایت از گیاهان بالا رونده طراحی شده استفاده میشه.

این سیستم شبیه به نمای سبز هس، با این تفاوت که گیاهان در گلدان ریشه دارن نه در زمین.

 مزایای دیوار سبز 

دیوارهای سبز فواید زیادی دارن. اول از همه، اونا به تمیز کردن هوایی که تنفس می کنیم کمک می کنن.

مانند همه گیاهان، گیاهان در دیوارهای سبز فتوسنتز می کنن.

یعنی از نور خورشید، آب و دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و قند برای انرژی استفاده می کنن.

این فرآیند دی اکسید کربن مضر رو از هوا حذف می کنه و اکسیژنی رو که برای تنفس نیاز داریم آزاد می کنه.

گیاهان همچنین دارای توانایی طبیعی برای پاکسازی هوا با جذب آلاینده ها و مواد شیمیایی سمی هستن.

اونا این کار رو از طریق سوراخ های میکروسکوپی در برگ های خود به نام روزنه انجام میدن.

میکرو ارگانیسم ها (موجودات زنده بسیار کوچک) که روی و داخل گیاهان زندگی می کنن هم می تونن به پاکسازی هوا کمک کنن.

اونا این کار رو با شکستن مواد شیمیایی سمی و رهاسازی اونا در جو به شکلی که کمتر مضره انجام میدن.

دیوارهای سبز می تونن مزایای روانی هم داشته باشن.

به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، مطالعات نشان میده افرادی که به طور مرتب طبیعت رو می بینن یا از پنجره مدرسه یا دفتر خود به درختان نگاه می کنن، احساس شادی بیشتری دارن.

مردم ظاهر ساختمون هایی رو که شامل عناصر طبیعی هستن، به جای آجر یا بتن خالی رو ترجیح میدن.

دیوارهای سبز هم می تونن در هزینه صرفه جویی کنن. به عنوان مثال، هزینه های تهویه مطبوع ساختمون اگر دارای دیوار سبز باشه کمتر خواهد بود.

تهویه مطبوع به انرژی زیادی نیاز داره. پس دیوار سبز به معنای کاهش قبوض آب و برق هس!

اثر جزیره گرمایی شهری چیه؟

همانطور که شهرها متراکم تر میشن، گرمتر هم میشن. این به دلیل فرآیندی به نام اثر جزیره گرمایی شهری هس.

ساختمون های جدید در یه منطقه کوچک شلوغ میشن. بتن در این ساختمون ها می تونه مقدار زیادی گرما رو ذخیره کنه. این گرما به مرور زمان در هوا آزاد میشه.

دانشمندان پیش‌بینی می‌کنن که بین سال‌های 2051 تا 2080، در بسیاری از شهرهای کانادا میانگین سالانه حداقل چهار برابر بیشتر از روزهای 30 درجه سانتی‌گراد مشاهده میشه.

این به دلیل گرمایش جهانی و اثر جزیره گرمایی شهری هس. دیوارهای سبز می تونن به حل این مشکل کمک کنن.

اونا با جلوگیری از گرم شدن بیش از حد بتن، سایه ای از نور خورشید و مناطق خنک اطراف ساخنمون ایجاد می کنن.

دیوارهای سبز همچنین می تونن از طریق تبخیر و تعرق به کاهش دمای هوای اطراف کمک کنن.

تبخیر و تعرق ترکیبی از دو فرآیند مختلف هس: تبخیر و تعرق. تبخیر تبدیل آب مایع به بخار آب هس.

تبخیر آب از سطح برگ گیاهان انرژی رو از محیط اطراف می گیره.

از اونجایی که گرما نوعی انرژی هس، انرژی گرمایی در اطراف دیوار سبز کم میشه. در نتیجه دما پایین میاد. تعرق در اصل نحوه تنفس گیاهان هس.

آب مایع از طریق گیاه عبور می کنه. با خروج از روزنه در برگ های گیاهان به بخار آب تبدیل میشه.

تعرق از همان اصول تبخیر استفاده می کنه. تبدیل آب مایع به بخار آب باعث حذف گرما از محیط اطراف میشه. این باعث کاهش دمای کلی میشه.

معایب دیوارهای سبز 

دیوارهای سبز نیاز به نگهداری منظم دارن. به طور متوسط در هر متر مربع 50 بوته دارن.

این یعنی نیاز زیاد به باغبانی هس! حفظ دیوارهای سبز حاوی خاک با چالش های دیگری همراه هس.

بزرگترین چالش حفظ خاک در دیوار هس. با رشد گیاهان، خاک از بین میره. گیاهان نیز باید تعویض شن زیرا بزرگتر میشن و دیگر روی دیوار قرار نمی گیرن.

با دیوارهای سبز داخلی، زهکشی نیز می تونه یه مشکل باشه. اگر سیستم های مناسب در محل قرار نگیرن، ممکنه گیاهان آب زیادی دریافت کنن.

آبیاری بیش از حد می تونه منجر به کپک زدن یا پوسیدگی ریشه گیاهان بشه. ریشه های پوسیده می تونن گیاه رو از بین ببرن.

اگر سیستم آبیاری به درستی نصب نشه، می تونه باعث آسیب آب به خود دیوار نیز بشه. نصب دیوارهای سبز نیز هزینه بر هس.

این دیوار سبز را به یه کالای لوکس تبدیل می کنه. با این حال، بسیاری از کارشناسان معتقدن که مزایای کلی اونا بیشتر از هزینه اولیه نصب هس.

جمع بندی ...

با شهرنشینی جهان، ما باید راه های جدیدی برای آوردن مزایای طبیعت به شهرها پیدا کنیم. یکی از راه های انجام این کار، رشد بیشتر دیوارهای سبزه. اونا به مردم در شهرها کمک می کنن تا دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند و در سایه آرامش پیدا کنن.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی هستن؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشن.

تماس با ما

شما می تونین جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرین.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 27 شنبه 22 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

تیم حرفه ای آمینا گروپ

 

آمینا گروپ، مجموعه ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات در فضای مجازی، طراحی، سئو (بهینه سازی)، پشتیبانی وبسایت همراه با مدیریت پیچ اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی همگام با ارائه خدمات متعهدانه و با کیفیت آغاز نمود و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه‌های محبوب طراحی وب در میان مشتریان خود تبدیل شد.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، آمینا‌گروپ گامی موثر در راستای رسیدن به اهداف خود برداشت و شرکت خود را با عنوان آرامش گستران مینا ثبت کرد. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

ما خانواده جوان، همدل و متعهد هستیم که با پشتکار بسیار بسیار در تلاشیم به نتیجه ای هدفمند دست پیدا کنیم. همچنین با پایبندی به اخلاقیات، آرامش را برای مشتریان در طول مسیر رسیدن به اهدافشان، خلق نماییم.

خدمات آمینا گروپ

مجموعه خدماتی که آمینا‌گروپ ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • تهیه محتوا (Content Development)
  • طراحی سایت (Web Design)
  • طراحی گرافیک (Graphic Design)
  • بهینه سازی سایت (SEO)
  • تبلیغات در فضای مجازی (Online Advertising)
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی (Social Media Management)
  • خدمات بین المللی (International Services)
  • مشاوره تخصصی (Consultation)
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها

خانواده آمیناگروپ همواره در تلاش است تا با استفاده از روش های روز دنیا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا و به روز نگه دارد. همچنین دائما در حال مطالعه برای ایجاد نواوری و گسترش الگوریتم های منحصر به فرد خود در زمینه سئو و اینستاگرام است.

درحال حاضر آمینا گروپ ۰ تا ۱۰۰ کلیه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ را بر اساس دانش فنی خود برعهده دارد. موفقیت در شبکه‌های اجتماعی با مدیران ما در آمینا امکان پذیر است.

با سپردن مدیریت صفحات اینستاگرام، لینکدین و توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به آمینا، با انتشار محتواهای بصری و متنی جذاب مخاطبان را به سوی خود جذب کنید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 

شرکت بازرگانی بارمان بازدید : 33 پنجشنبه 06 مهر 1402 زمان : نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب برای بچه ها

 روزهای باز و بازدید از مدارس

اکثر مدارس حداقل یه روز در سال که در اون می تونین با مدیر مدرسه، معلما و دانش آموزا و همچنین سایر والدین دیدار و گفت گو کنین رو برگزار می کنن.

بسیاری از مدارس همچنین فرصت هایی رو برای والدین فراهم می کنن تا در ساعات عادی مدرسه از اونا بازدید کنن.

بسیاری از اطلاعاتی که برای تصمیم گیری نیاز دارین رو می تونین به صورت آنلاین یا در بروشورها پیدا کنین، اما مواردی مانند امکانات زمین بازی وجود داره که ممکنه دوست داشته باشین شخصاً اونا رو ببینین.

 مدیریت مدرسه و امکانات

چشم اندازی که مدرسه برای آینده داره و اینکه آیا به نظر می رسه خوب مدیریت شده رو در نظر بگیرین. آیا قوانین به وضوح بیان شده، مثبت و به خوبی اجرا میشن؟ آیا دانش آموزا تشویق میشن که در رهبری مدرسه مشارکت کنن؟

آیا والدین تشویق میشن تا در تدوین سیاست های مدرسه مشارکت کنن؟ نقش مدرسه در جامعه محلی چیه؟ مدرسه از چه امکانات و منابع منحصر به فردی برخوردار هس؟

 آیا برنامه های قبل یا بعد از مدرسه موجوده؟ فناوری در کلاس به چه روش هایی استفاده میشه؟ آیا مدرسه روی امکانات جدیدی سرمایه گذاری می کنه که در طول تحصیل فرزند شما مورد استفاده قرار بگیره؟ خط مشی کامپیوتر مدرسه چیه؟

 برنامه درسی و فعالیت های گروهی

اولین قدم شما اینه که نکات دقیق برنامه درسی مدرسه و مهارت هایی رو که فارغ التحصیلان به اون شهرت دارن، در نظر بگیرین و اینکه آیا اینا با نقاط قوت و علایق منحصر به فرد فرزند شما همخوانی داره یا نه.

همچنین ممکنه بخواین در نظر بگیرین که آیا فعالیت های گروهی به راحتی در روال خانواده شما قرار می گیره یا نه.

آیا می خواین فرزندتون به اردوها یا سفرها و برنامه های خارج از مدرسه دسترسی داشته باشه؟ آیا مدرسه شما رو تشویق می کنه که در برنامه های مدرسه شرکت کنین؟ چه زبان هایی ارائه میشه؟

 ارزش ها و آموزش

آیا دیدگاه ها و اعمال دینی و فلسفی مدرسه با شما یکی هس؟ اخلاق و رفتار اجتماعی چگونه آموزش داده میشه؟ معلما چگونه با قلدری برخورد می کنن؟ سیاست انضباطی مدرسه چیه؟

آیا مشاور یا پرستار در محل حضور داره؟ آیا صمیمیت و احترام واقعی بین دانش آموزا و معلما وجود داره؟ آیا روش های آموزشی مدرسه با استعدادها، نقاط قوت و علایق فرزند شما همسو هس؟

انتظارات مدرسه چیه؟ چگونه مدرسه تک تک دانش آموزا رو نظارت و گزارش میده؟ اگر در مورد پیشرفت فرزندتون نگرانی دارین، معلما چقدر در دسترس هستن؟ آیا انجمن اولیا و مربیان فعال وجود داره؟

عملکرد تحصیلی

مدرسه در کدام رشته ها بهترین نتایج خود رو ثبت می کنه و در مقایسه با سایر مدارس منطقه چگونه رتبه ای داره؟ آیا مدرسه تمایل داره بچه ها رو به جریان های علمی یا حرفه ای هدایت کنه؟

سیاست های مدرسه در مورد کودکان تیزهوش یا با نیازهای ویژه چیه؟ آیا مدرسه از نظر فکری رقابتی هس؟ چه درصدی از دانش آموزای مدرسه به دانشگاه میرن؟

 محیط مدرسه

مزایای اندازه مدرسه چیه؟ مدرسه چقدر چند فرهنگی هس؟ آیا برنامه های حمایت مدرسان برای کمک به دانش آموزای جدید وجود داره؟ شهرت بیرونی دانش آموزا چیه؟ آیا فرزند شما به اندازه کافی به چالش کشیده خواهد شد؟

 با فرزندتون صحبت کنید.

قبل از اینکه برای پرسیدن سوالات و کسب اطلاعات در مورد مدارس مختلف بیرون برید، ابتدا باید فرزند خود رو بررسی کنین.

هنگامی که ویژگی های شخصیتی، نقاط قوت و ضعف فرزند خود رو در نظر بگیرین، به وضوح خواهید دید که چیزهای خاصی وجود داره که یه مدرسه باید برای فرزند شما فراهم کنه تا بتونه مؤثرتر و شادتر یاد بگیره.

ارتباط دو طرفه

وقتی صحبت از تصمیم گیری میشه، معلما چگونه با والدین و دانش آموزا تعامل می کنن تا اونا رو درگیر کنن؟ پیشرفت و ارزیابی فرزندتون چگونه به شما گزارش میشه؟

آیا انجمن اولیا و مربیان وجود داره؟ چند نفر از والدین فعال هستن؟ آیا مدرسه برای ارائه طرح‌های درسی و تکالیف فقط به معلم متکی هس یا یه وب‌سایت یا بستر ارتباطی نیز وجود داره که دانش‌آموزا و شاید والدینشون رو قادر می‌ کنه تا به برنامه‌های درسی، گزارش‌های پیشرفت و تکالیف خونه دسترسی داشته باشن؟

یه الگو برای همه مناسب نیس.

به یاد داشته باشین که بهترین مدرسه  مدرسه ای هس که به کودک شما آموزش صحیح و محیطی میده که در اون به یه متفکر،  خلاق وفردی انتقادی تبدیل شه، دوست پیدا کنه، احساس امنیت کنه و پیشرفت کنه.

بنابراین بهترین مدرسه ممکنه برای فرزند دیگری متفاوت باشه.

دبستان پیشرو بهترین مدرسه در تهران

دبستان پیشرو به عنوان یه مدرسه و مرکز آموزشی با سوابق درخشان در این عرصه برجسته ظاهر شده و استانداردهای جدیدی رو برای برتری تحصیلی و توسعه کلی تعیین می‌کنه و همچنین با ایجاد برنامه‌های متنوعی برای تبادلات فرهنگی و اجتماعی به دانش‌آموزا فرصت میده تا در معرفی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و سنت‌های مختلف مشارکت کنن. این امر باعث می‌شه که دانش‌آموزا به مسائل جهانی و اجتماعی بیشتر علاقه‌مند شن و نقشی فعال در جامعه بپذیرن.

تماس با ما

تلفن:  

   ۷۷۷۰۲۴۳۱

   ۷۷۸۷۸۸۰۰

 

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 385
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,870
  • بازدید سال : 16,405
  • بازدید کلی : 81,112